Idem kupit i30 kombik
Moderátoři: Farrael, Lantra Luke, Moderátoři
-
- **
- Příspěvky: 144
- Registrován: 09 říj 2015, 11:05
Re: Idem kupit i30 kombik
Hyundai uvádí "doživotnost" DPF. Pokud by odešel ve 100tis tak by to prostě jako závadu uznat musely (pokud by ti neprokázali nesprávné užívání)
i20 1.1CRDi (2015)
- Reklama
Re: Idem kupit i30 kombik
Možná se situace zlepšila, toto vše byly auta cca 2003-2008.
Ale když jsem googlil, našel jsem otázky na zástupce jednotlivých automobilek jaká je životnost DPF. Hyundai že prý neomezená (tehdy tam ani ještě asi nebyl Vošický a přesto to bylo das über auto ), zatímco Škoda odpověděla "Zhruba se pohybuje okolo 100 až 150 tisíc km.". BMW: "Obvyklým praktickým intervalem výměny bývá cca 150-160 tisíc km v optimálním případě až 200 000km." Ford: 120 tisíc. Mazda: neuvádí / 120 tisíc.
Ale jak říkám, tak určitě. Víš jak, kola jsou kulatá a volant taky. Chce to trochu toho sportovního štěstíčka, jít tomu trochu naproti. Je to vyrovnaný, takže nakonec vyhraje ten šťastnější. A hlavně, je to sport.
Ale když jsem googlil, našel jsem otázky na zástupce jednotlivých automobilek jaká je životnost DPF. Hyundai že prý neomezená (tehdy tam ani ještě asi nebyl Vošický a přesto to bylo das über auto ), zatímco Škoda odpověděla "Zhruba se pohybuje okolo 100 až 150 tisíc km.". BMW: "Obvyklým praktickým intervalem výměny bývá cca 150-160 tisíc km v optimálním případě až 200 000km." Ford: 120 tisíc. Mazda: neuvádí / 120 tisíc.
Ale jak říkám, tak určitě. Víš jak, kola jsou kulatá a volant taky. Chce to trochu toho sportovního štěstíčka, jít tomu trochu naproti. Je to vyrovnaný, takže nakonec vyhraje ten šťastnější. A hlavně, je to sport.
Volkswagen Tiguan People 1,5 eTSi 110 kW mHEV, 2024, modrá Nightshade
Hyundai i30 1,6 MPI 88 kW Weekend, 2014, Ice Blue (XAF)
Ford Focus Combi 1,8 85 kW, 2002, modrá Metropolis
Fiat Brava 1,6 76 kW, 1999, modrošedá
Hyundai i30 1,6 MPI 88 kW Weekend, 2014, Ice Blue (XAF)
Ford Focus Combi 1,8 85 kW, 2002, modrá Metropolis
Fiat Brava 1,6 76 kW, 1999, modrošedá
Re: Idem kupit i30 kombik
Chudák "lupehe", ptal se na cenu a místo toho dostal přednášku na téma benzín vs nafta !!!
i30 kombi; MY 2014; 1,6 CVVT; Aqua blue; Parking; 16" ALU
Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
Škoda Octavia II@1,6mpi@75kw@Green Islanad@Ambiente - prodáno
Ford Escort@1,6@66kw@Dark blue - prodáno
Škoda 120L&1,2@37kw@Basic red - prodáno
Re: Idem kupit i30 kombik
14500 je momentalne zlava oproti cenniku 1500 € . Ako si sa dostal na taku ponuku?
-
- **
- Příspěvky: 144
- Registrován: 09 říj 2015, 11:05
Re: Idem kupit i30 kombik
já bych tu naftu bral jenom v případě, že bych jezdil pravidelně dálnici a ještě bych to chtěl mít s dvojspojkou... na normální ježdění je z nabídky i30 nejlepší volba GDI!!! olééé
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: Idem kupit i30 kombik
Koupil jsem nedávno i30 kombíka 1.6 CRDi VGT 81kW, Weekend + Style, Ice Blue metalíza, nová skladovka za cca 15500 éček. Roční nájezd mám okolo 25,000km (cca 46% město, 26% venkov, 28% dálnice) a do benzínu už bych se nevrátil. Průměrná spotřeba po 2500km na letních 17" 225/45 zatím 5,3-5,4l Diesel Verva, což vychází na +/- 1.60Kč/km.
S předchozím Meganem III Grantourem 1.6 benzín 81kW jsem s LPG vestavbou jezdil za necelých 8 litrů plynu, což při dnešních cenách LPG vychází na cca 1-1.10Kč/km. Potom přišla totálka a zjištění, že poctivý atmosféry vhodný pro vestavbu LPG se už nedělají, tak jsem koupil diesel. Při té ceně nebylo co řešit. Navíc je svezení v i30 někde úplně jinde a holt až čas ukáže, jestli to bude taky takový držák.
ad DPF: podle vyjádření Hyundai je životnost jejich DPF filtru "doživotní" a jeho výměna vyjde na 60-80.000Kč. Oproti tomu například Peugeot má DPF za 13-15.000Kč, ale jeho životnost pohybuje okolo 80-100.000km.
S předchozím Meganem III Grantourem 1.6 benzín 81kW jsem s LPG vestavbou jezdil za necelých 8 litrů plynu, což při dnešních cenách LPG vychází na cca 1-1.10Kč/km. Potom přišla totálka a zjištění, že poctivý atmosféry vhodný pro vestavbu LPG se už nedělají, tak jsem koupil diesel. Při té ceně nebylo co řešit. Navíc je svezení v i30 někde úplně jinde a holt až čas ukáže, jestli to bude taky takový držák.
ad DPF: podle vyjádření Hyundai je životnost jejich DPF filtru "doživotní" a jeho výměna vyjde na 60-80.000Kč. Oproti tomu například Peugeot má DPF za 13-15.000Kč, ale jeho životnost pohybuje okolo 80-100.000km.
i30 kombi 2015, 1.6 CRDi 81 kW
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Idem kupit i30 kombik
"Doživotní" DPF u možná bude, ale určitě ne při ježdění kolem komína.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek