každopádně v mém případě to na 80% opravdu smrděla nedodělaná regenerace filtru, docela mi vadí, že není nějaký jednoznačný indikátor a alespoň orientační čas do konce regenerace, protože ted už mám najeto přes 1200 km a pravděpodobně další regeneraci jsem přerušil, protože prostě po víc jak hodinové jízdě se zapne těsně před vjezdem do garáže
s takovýmhle nastavením mi přijde celá technologie naprosto k ničemu, protože stejně se mi to pak jako náhodou zapne ve městě a né mimo město, kdy jedu okolo stovky
Smrad od kol
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Reklama
-
- **
- Příspěvky: 144
- Registrován: 09 říj 2015, 11:05
Re: Smrad od kol
Jestli se přerušila, zapne se příště. Pokud budeš každou regeneraci takhle "řešit", tak se z toho auta zblázníš
Probíhá to automaticky bez závislosti na vůli řidiče tak to neřeš a nech to na ŘJ.
Probíhá to automaticky bez závislosti na vůli řidiče tak to neřeš a nech to na ŘJ.
i20 1.1CRDi (2015)
-
- *
- Příspěvky: 90
- Registrován: 14 led 2014, 22:36
Re: Smrad od kol
jenže asi není úplně ideální, aby se to třeba 4krát po sobě nedokončilo, protože si to ŘJ zapne v ten nejhorší možný moment
-
- **
- Příspěvky: 144
- Registrován: 09 říj 2015, 11:05
Re: Smrad od kol
...co je v životě ideální?
Pak je to prostě o tom jestli jezdíš trasy, pro které je vhodné rozhodnout se při nákupu auta ve prospěch dieselu. Že by ti při delších trasách ŘJ zahajovala regeneraci dlohodobě převážně před koncem cesty se jeví statisticky nepravděpodobné i když občas se to samozřejmě stane. S tím se taky při konstrukci auta počítá.
Pak je to prostě o tom jestli jezdíš trasy, pro které je vhodné rozhodnout se při nákupu auta ve prospěch dieselu. Že by ti při delších trasách ŘJ zahajovala regeneraci dlohodobě převážně před koncem cesty se jeví statisticky nepravděpodobné i když občas se to samozřejmě stane. S tím se taky při konstrukci auta počítá.
i20 1.1CRDi (2015)
Re: Smrad od kol
Mam ten stejný motor a o regeneraci DPF ani nevim Je fakt, že párkrát jsem ten smrad po dojezdu zaregistroval (kratší cesta), ale nic hrozného a tak su to ani neřešil. Základ je délka trasy, kvalita nafty a jak se tomu šlape.
Máš to nové, tak záleží jak dlouho to někde stálo, jak stará tam byla nafta atd. Předpokládám, že máš za sebou tak jedno tankování, takže by to chtělo vyjet - dotankovat to nejlepší co se u nás dá sehnat a vzít to někam na výlet (těch 100km minimálně na jeden zátah). Motor máš ještě v záběhu, takže by asi nebylo dobré ho někde hned tahat do 3000ot, ale delší trasa by mohla pomoci. Nu a pak se co nejdříve dostat přes těch 15-20.000km ať je to pořádně zajeté a šup s tím někam na dálnici, nejlépe na německou a pořádně to pročistit
Z vlastní zkušenosti - najeto cca 85000km, tankuji jen na Benzině TopQ naftu plus VIF-ko. Otestoval su asi všechny řekněme lepší čerpačky a CRDi chutná nejvíc nafta od Benziny (v našich končinách teda). JInak nejlepší co su asi kdy natankoval byla zimní verze DieselTechu od Agipu v Innsbrucku - korejka pak jela, jako když jí někdo nadopuje
Tipnul bych to na nicmoc naftu a nevhodné trasy hned takhle na startu.
Každopádně držim pěsti ať se to srovná! Není to závoďák, ale s timhle motorem se umí krásně pohnout, tak ať si to taky užiješ bez nějakých starostí.
Máš to nové, tak záleží jak dlouho to někde stálo, jak stará tam byla nafta atd. Předpokládám, že máš za sebou tak jedno tankování, takže by to chtělo vyjet - dotankovat to nejlepší co se u nás dá sehnat a vzít to někam na výlet (těch 100km minimálně na jeden zátah). Motor máš ještě v záběhu, takže by asi nebylo dobré ho někde hned tahat do 3000ot, ale delší trasa by mohla pomoci. Nu a pak se co nejdříve dostat přes těch 15-20.000km ať je to pořádně zajeté a šup s tím někam na dálnici, nejlépe na německou a pořádně to pročistit
Z vlastní zkušenosti - najeto cca 85000km, tankuji jen na Benzině TopQ naftu plus VIF-ko. Otestoval su asi všechny řekněme lepší čerpačky a CRDi chutná nejvíc nafta od Benziny (v našich končinách teda). JInak nejlepší co su asi kdy natankoval byla zimní verze DieselTechu od Agipu v Innsbrucku - korejka pak jela, jako když jí někdo nadopuje
Tipnul bych to na nicmoc naftu a nevhodné trasy hned takhle na startu.
Každopádně držim pěsti ať se to srovná! Není to závoďák, ale s timhle motorem se umí krásně pohnout, tak ať si to taky užiješ bez nějakých starostí.
Hyundai i30CW 1.6GDi, 99kW, 2016 "Kraken"
MG ZS 180 2,5 V6, 130kW, 2003 "Cipajz"
Čo bolo to bolo:
Hyundai i30 II 2012 1.6 CRDi
Hyundai Elantra 1.6 GL
Rover 25 2.0 iDT
Hyundai Lantra 1.5
Škoda 105S
MG ZS 180 2,5 V6, 130kW, 2003 "Cipajz"
Čo bolo to bolo:
Hyundai i30 II 2012 1.6 CRDi
Hyundai Elantra 1.6 GL
Rover 25 2.0 iDT
Hyundai Lantra 1.5
Škoda 105S
-
- *
- Příspěvky: 90
- Registrován: 14 led 2014, 22:36
Re: Smrad od kol
tak najeto mám už přes 1400 km a tankování již druhé, měl jsem tam asi 5 litrů z autosalonu a pak už jsem lil jen verva diesel od benziny, takže špatná nafta by to být neměla
teď o víkendu tam tutově běžela další regenerace, ale tak uvidíme, snad to nebude zlobit často
jak říkáš, rychle to zajet aspoň na 20 tisíc km, pak si užívat bezproblémové jízdy dalších 100-150 tisíc km a pak se snad naskytne příležitost při nějaké obdobné akci jako byla na začátku září na i30 vyměnit auto za jiné nové ... ale to je otázka nejméně několika let, takže to hodně předbíhám
teď o víkendu tam tutově běžela další regenerace, ale tak uvidíme, snad to nebude zlobit často
jak říkáš, rychle to zajet aspoň na 20 tisíc km, pak si užívat bezproblémové jízdy dalších 100-150 tisíc km a pak se snad naskytne příležitost při nějaké obdobné akci jako byla na začátku září na i30 vyměnit auto za jiné nové ... ale to je otázka nejméně několika let, takže to hodně předbíhám