blikání CHECK ENGINE
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: blikání CHECK ENGINE
Připojit ELM k NTB, v NTB pravým na start -ovládací panely-správce zařízení-porty...musí být vidět číslo portu po připojení ELM.V diag. SW zkusit autoscan portu, nebo zadat ručně číslo portu z NTB. Pokud se nespojí, tak v NTB kliknout na port a zkusit snížovat, nebo zvýšovat rychlost portu.
- Reklama
Re: blikání CHECK ENGINE
Teď jsem přišel z práce z odpolední směny.
Jdu to zkusit.
Děkuji.Podám raport.
Jdu to zkusit.
Děkuji.Podám raport.
Hyndai Elantra 1.6 79 kW, rok výroby 2001.
- Upr.SW v ŘJ motoru 7/2016.(Vým.Rozvod.řemenu motoru,vým.katalyzátoru,vým.levé zadní náby,vým.celého setu spojky v 12/2016.,repase brzd 4/2017,renovace světel, STK bez problému na další 2x roky)
- Upr.SW v ŘJ motoru 7/2016.(Vým.Rozvod.řemenu motoru,vým.katalyzátoru,vým.levé zadní náby,vým.celého setu spojky v 12/2016.,repase brzd 4/2017,renovace světel, STK bez problému na další 2x roky)
Re: blikání CHECK ENGINE
Tak to zkouším pořád dokola,ale program pořád hlásí to samé dokola s těmi neexistujícími porty COM.
Dal jsem kabel do USB a ve správci je vidět COM 5 to jak jsi psal tak jsem našel,ale v SW diagnos.tam je automatická detekce a to nefunguje a ruční zadání tam je prázdné okénko a nejde zapsat čislice.
Dal jsem kabel do USB a ve správci je vidět COM 5 to jak jsi psal tak jsem našel,ale v SW diagnos.tam je automatická detekce a to nefunguje a ruční zadání tam je prázdné okénko a nejde zapsat čislice.
Hyndai Elantra 1.6 79 kW, rok výroby 2001.
- Upr.SW v ŘJ motoru 7/2016.(Vým.Rozvod.řemenu motoru,vým.katalyzátoru,vým.levé zadní náby,vým.celého setu spojky v 12/2016.,repase brzd 4/2017,renovace světel, STK bez problému na další 2x roky)
- Upr.SW v ŘJ motoru 7/2016.(Vým.Rozvod.řemenu motoru,vým.katalyzátoru,vým.levé zadní náby,vým.celého setu spojky v 12/2016.,repase brzd 4/2017,renovace světel, STK bez problému na další 2x roky)
Re: blikání CHECK ENGINE
Ještě bych zkusil v nastavení COMu5 zvýšit rychlost přenosu. A propojit i s autem.
manual na Scanmaster:
http://wiki.autodiagnostik.cz/index.php ... LM_327-USB
popřípadě ještě zkusit jiný SW:
http://download.cnet.com/s/obdii/
manual na Scanmaster:
http://wiki.autodiagnostik.cz/index.php ... LM_327-USB
popřípadě ještě zkusit jiný SW:
http://download.cnet.com/s/obdii/
Re: blikání CHECK ENGINE
Díky za odkaz.Pořád se s tim peru a nejde to.
Zlaté Win.7.
V těch šlo vše bez problému.
Zlaté Win.7.
V těch šlo vše bez problému.
Hyndai Elantra 1.6 79 kW, rok výroby 2001.
- Upr.SW v ŘJ motoru 7/2016.(Vým.Rozvod.řemenu motoru,vým.katalyzátoru,vým.levé zadní náby,vým.celého setu spojky v 12/2016.,repase brzd 4/2017,renovace světel, STK bez problému na další 2x roky)
- Upr.SW v ŘJ motoru 7/2016.(Vým.Rozvod.řemenu motoru,vým.katalyzátoru,vým.levé zadní náby,vým.celého setu spojky v 12/2016.,repase brzd 4/2017,renovace světel, STK bez problému na další 2x roky)
Re: blikání CHECK ENGINE
Tak se mi podařilo připojit na ŘJ motoru a toto jsou chyby.
Mužete mi prosim někdo vysvětlit pro normalního smrtelníka o co se jedná??
Uložené kódy chyb (DTC)(Mode 03)
P1610 - SBDS Interactive Codes
Oblast vozidla: Powertrain (P)
Oblast systému vozidla: -
Controlled by: Kód chyby specifický podle výrobce (nestandardizované DTC)
Řídící jednotka: $11 - Motor
P1805 - Transmission 4-Wheel Drive High Indicator Open Circuit
Oblast vozidla: Powertrain (P)
Oblast systému vozidla: -
Controlled by: Kód chyby specifický podle výrobce (nestandardizované DTC)
Řídící jednotka: $11 - Motor
P0422 - Úcinnost hlavniho katalyzatoru (Bank 1) prilis mala
Oblast vozidla: Powertrain (P)
Oblast systému vozidla: Pomocné řízení emisí
Controlled by: ISO/SAE standardní kód chyby (standardizované DTC)
Řídící jednotka: $11 - Motor
P1801 - Transmission Clutch Interlock Safety Switch Open Circuit
Oblast vozidla: Powertrain (P)
Oblast systému vozidla: -
Controlled by: Kód chyby specifický podle výrobce (nestandardizované DTC)
Řídící jednotka: $11 - Motor
P0326 - Chyba cidla klepani (Bank 1) rozsah/vykon
Oblast vozidla: Powertrain (P)
Oblast systému vozidla: Zapalování a jeho poruchy
Controlled by: ISO/SAE standardní kód chyby (standardizované DTC)
Řídící jednotka: $11 - Motor
P0135 - chyba obvodu vyhrivani sondy O2 (Bank 1 Sonda 1)
Oblast vozidla: Powertrain (P)
Oblast systému vozidla: Měření paliva a sání
Controlled by: ISO/SAE standardní kód chyby (standardizované DTC)
Řídící jednotka: $11 - Motor
Sporadické chyby (DTC) (Mode 07)
Žádné kódy chyb
Permanentní kódy chyb (DTC) (Mode 0A)
Žádné kódy chyb
Mužete mi prosim někdo vysvětlit pro normalního smrtelníka o co se jedná??
Uložené kódy chyb (DTC)(Mode 03)
P1610 - SBDS Interactive Codes
Oblast vozidla: Powertrain (P)
Oblast systému vozidla: -
Controlled by: Kód chyby specifický podle výrobce (nestandardizované DTC)
Řídící jednotka: $11 - Motor
P1805 - Transmission 4-Wheel Drive High Indicator Open Circuit
Oblast vozidla: Powertrain (P)
Oblast systému vozidla: -
Controlled by: Kód chyby specifický podle výrobce (nestandardizované DTC)
Řídící jednotka: $11 - Motor
P0422 - Úcinnost hlavniho katalyzatoru (Bank 1) prilis mala
Oblast vozidla: Powertrain (P)
Oblast systému vozidla: Pomocné řízení emisí
Controlled by: ISO/SAE standardní kód chyby (standardizované DTC)
Řídící jednotka: $11 - Motor
P1801 - Transmission Clutch Interlock Safety Switch Open Circuit
Oblast vozidla: Powertrain (P)
Oblast systému vozidla: -
Controlled by: Kód chyby specifický podle výrobce (nestandardizované DTC)
Řídící jednotka: $11 - Motor
P0326 - Chyba cidla klepani (Bank 1) rozsah/vykon
Oblast vozidla: Powertrain (P)
Oblast systému vozidla: Zapalování a jeho poruchy
Controlled by: ISO/SAE standardní kód chyby (standardizované DTC)
Řídící jednotka: $11 - Motor
P0135 - chyba obvodu vyhrivani sondy O2 (Bank 1 Sonda 1)
Oblast vozidla: Powertrain (P)
Oblast systému vozidla: Měření paliva a sání
Controlled by: ISO/SAE standardní kód chyby (standardizované DTC)
Řídící jednotka: $11 - Motor
Sporadické chyby (DTC) (Mode 07)
Žádné kódy chyb
Permanentní kódy chyb (DTC) (Mode 0A)
Žádné kódy chyb
Hyndai Elantra 1.6 79 kW, rok výroby 2001.
- Upr.SW v ŘJ motoru 7/2016.(Vým.Rozvod.řemenu motoru,vým.katalyzátoru,vým.levé zadní náby,vým.celého setu spojky v 12/2016.,repase brzd 4/2017,renovace světel, STK bez problému na další 2x roky)
- Upr.SW v ŘJ motoru 7/2016.(Vým.Rozvod.řemenu motoru,vým.katalyzátoru,vým.levé zadní náby,vým.celého setu spojky v 12/2016.,repase brzd 4/2017,renovace světel, STK bez problému na další 2x roky)
Re: blikání CHECK ENGINE
Zdravím,
to vypadá jako mrtvá lambda sonda a podle té menší účinnosti katu to bude asi ta před katem. Nevim kolik máš najeto, ale cca 160-180tkm je životnost lambda sond.
Ale je to zajímavé, když jsem měl Elantru tak Check-engine ani nebliknul a to su měl mrtvou lambdu za katem a druhá byla těsně před smrtí plus jsem posléze objevil 3 fešné díry ve svodech na vnitřní straně k motoru
Tož držim pěsti ať je to ta lamdba a ať máš klid.
to vypadá jako mrtvá lambda sonda a podle té menší účinnosti katu to bude asi ta před katem. Nevim kolik máš najeto, ale cca 160-180tkm je životnost lambda sond.
Ale je to zajímavé, když jsem měl Elantru tak Check-engine ani nebliknul a to su měl mrtvou lambdu za katem a druhá byla těsně před smrtí plus jsem posléze objevil 3 fešné díry ve svodech na vnitřní straně k motoru
Tož držim pěsti ať je to ta lamdba a ať máš klid.
Hyundai i30CW 1.6GDi, 99kW, 2016 "Kraken"
MG ZS 180 2,5 V6, 130kW, 2003 "Cipajz"
Čo bolo to bolo:
Hyundai i30 II 2012 1.6 CRDi
Hyundai Elantra 1.6 GL
Rover 25 2.0 iDT
Hyundai Lantra 1.5
Škoda 105S
MG ZS 180 2,5 V6, 130kW, 2003 "Cipajz"
Čo bolo to bolo:
Hyundai i30 II 2012 1.6 CRDi
Hyundai Elantra 1.6 GL
Rover 25 2.0 iDT
Hyundai Lantra 1.5
Škoda 105S
Re: blikání CHECK ENGINE
Díky za upřesnění poruchy vozu.
Na motoru je natočených 157 560 km.Sám jsem najel nějakých 450 km od zakoupení.
---------
Mrknu na to.Jo a jak odstraním imobilizér - zlobí se startováním a je potvrzené ze SW jednotky z dnešního dne??
---------
Co se týká toho diagnostického SW a jak jsem se připojil k autu tak jsem to vyřešil úplnou náhodou.
Win.8 stahují automaticky ovladače z Mrkvochvostu a jak notes stáhnul automaticky nové ovladače kabelu tak to nešlo.
Měl jsem náhodou připojený kabel a otevřeného správce zařízení v notesu současně.
----------------
Jak jsem dal diagn.kabel tak ovladač ve správci zařízení byl s trojúhelníčkem a vykřičníkem.
Odinstaloval jsem ovladač,restnul komp a dal kabel zpět a koukal jsem co to dělá.
Pak vyskočila tabulka o instalování SW ke kabelu (I KDYŽ TAM PŮVODNÍ BYL) a najednou tam byl opět výstražný trojúhelník.
To mi bylo divné.
Udělal jsem to samé co předtím a odinstaloval jsem ovladač kabelu a zakázal automatické aktualizace ovladače a najednou to začalo fungovat.
Takže to shrnu .
- kdo máte a nebo budete kupovat uvedený diagnostický kabel tak ZAKAŽTE AUTOMATICKÉ STAHOVÁNÍ OVLADAČE a bude vám to fungovat na ovladač dodavaný s kabelem od výrobce.
Jak to nezakážete tak vám to NEbude fungovat.
POZOR na aktualizace!!!!!!!!!!
Na motoru je natočených 157 560 km.Sám jsem najel nějakých 450 km od zakoupení.
---------
Mrknu na to.Jo a jak odstraním imobilizér - zlobí se startováním a je potvrzené ze SW jednotky z dnešního dne??
---------
Co se týká toho diagnostického SW a jak jsem se připojil k autu tak jsem to vyřešil úplnou náhodou.
Win.8 stahují automaticky ovladače z Mrkvochvostu a jak notes stáhnul automaticky nové ovladače kabelu tak to nešlo.
Měl jsem náhodou připojený kabel a otevřeného správce zařízení v notesu současně.
----------------
Jak jsem dal diagn.kabel tak ovladač ve správci zařízení byl s trojúhelníčkem a vykřičníkem.
Odinstaloval jsem ovladač,restnul komp a dal kabel zpět a koukal jsem co to dělá.
Pak vyskočila tabulka o instalování SW ke kabelu (I KDYŽ TAM PŮVODNÍ BYL) a najednou tam byl opět výstražný trojúhelník.
To mi bylo divné.
Udělal jsem to samé co předtím a odinstaloval jsem ovladač kabelu a zakázal automatické aktualizace ovladače a najednou to začalo fungovat.
Takže to shrnu .
- kdo máte a nebo budete kupovat uvedený diagnostický kabel tak ZAKAŽTE AUTOMATICKÉ STAHOVÁNÍ OVLADAČE a bude vám to fungovat na ovladač dodavaný s kabelem od výrobce.
Jak to nezakážete tak vám to NEbude fungovat.
POZOR na aktualizace!!!!!!!!!!
Hyndai Elantra 1.6 79 kW, rok výroby 2001.
- Upr.SW v ŘJ motoru 7/2016.(Vým.Rozvod.řemenu motoru,vým.katalyzátoru,vým.levé zadní náby,vým.celého setu spojky v 12/2016.,repase brzd 4/2017,renovace světel, STK bez problému na další 2x roky)
- Upr.SW v ŘJ motoru 7/2016.(Vým.Rozvod.řemenu motoru,vým.katalyzátoru,vým.levé zadní náby,vým.celého setu spojky v 12/2016.,repase brzd 4/2017,renovace světel, STK bez problému na další 2x roky)
Re: blikání CHECK ENGINE
Tak dneska nový poznatek.
Včera autem najeto 110 km a dnes dalších 140 km dost rychlejším tempem a kontrola motoru najednou zhasla sama do sebe.
Sice katalyzátor a výfuk za motorem smrděl jako das kvuli vysokému rychlostnímu tempu a dojezdové vzdalenosti, ale chod motoru bez ujmy po úpravě SW super a spotřeba benzínu také perfektní a ještě k tomu zhasla sama od sebe kontrola motoru.
Včera autem najeto 110 km a dnes dalších 140 km dost rychlejším tempem a kontrola motoru najednou zhasla sama do sebe.
Sice katalyzátor a výfuk za motorem smrděl jako das kvuli vysokému rychlostnímu tempu a dojezdové vzdalenosti, ale chod motoru bez ujmy po úpravě SW super a spotřeba benzínu také perfektní a ještě k tomu zhasla sama od sebe kontrola motoru.
Hyndai Elantra 1.6 79 kW, rok výroby 2001.
- Upr.SW v ŘJ motoru 7/2016.(Vým.Rozvod.řemenu motoru,vým.katalyzátoru,vým.levé zadní náby,vým.celého setu spojky v 12/2016.,repase brzd 4/2017,renovace světel, STK bez problému na další 2x roky)
- Upr.SW v ŘJ motoru 7/2016.(Vým.Rozvod.řemenu motoru,vým.katalyzátoru,vým.levé zadní náby,vým.celého setu spojky v 12/2016.,repase brzd 4/2017,renovace světel, STK bez problému na další 2x roky)
Re: blikání CHECK ENGINE
Nechci zakládat nové vlákno a tak se optám tady a nebo mě nasměrujte kam dát dotaz.
Můžete mi definovat obsah kodu co to obnáší?
Uložené kódy chyb (DTC)(Mode 03)
P0134 - nespravny signal sondy O2 (Bank 1 Sonda 1) chybi signal
Oblast vozidla: Powertrain (P)
Oblast systému vozidla: Měření paliva a sání
Controlled by: ISO/SAE standardní kód chyby (standardizované DTC)
Řídící jednotka: $11 - Motor
P0422 - Úcinnost hlavniho katalyzatoru (Bank 1) prilis mala
Oblast vozidla: Powertrain (P)
Oblast systému vozidla: Pomocné řízení emisí
Controlled by: ISO/SAE standardní kód chyby (standardizované DTC)
Řídící jednotka: $11 - Motor
P0135 - chyba obvodu vyhrivani sondy O2 (Bank 1 Sonda 1)
Oblast vozidla: Powertrain (P)
Oblast systému vozidla: Měření paliva a sání
Controlled by: ISO/SAE standardní kód chyby (standardizované DTC)
Řídící jednotka: $11 - Motor
P1801 - Transmission Clutch Interlock Safety Switch Open Circuit
Oblast vozidla: Powertrain (P)
Oblast systému vozidla: -
Controlled by: Kód chyby specifický podle výrobce (nestandardizované DTC)
Řídící jednotka: $11 - Motor
P1805 - Transmission 4-Wheel Drive High Indicator Open Circuit
Oblast vozidla: Powertrain (P)
Oblast systému vozidla: -
Controlled by: Kód chyby specifický podle výrobce (nestandardizované DTC)
Řídící jednotka: $11 - Motor
Hodnoty uložené při chybě - Freeze Frame Data (Mode 02)
P0134 - nespravny signal sondy O2 (Bank 1 Sonda 1) chybi signal
03 - Stav palivového systému
Palivový systém 1 open loop -
Palivový systém 2 Not Reported -
04 - Vypočtená zátěž 19 %
05 - Teplota chladící kapaliny 43 °C
06 - Krátkodobé přizpůsobení dávky paliva - Bank 1 -21,1 %
07 - Dlouhodobé přizpůsobení dávky paliva - Bank 1 -0,8 %
0B - Absloutní tlak vzduch v sacím potrubí 74 kPa
0C - Otáčky motoru 1640 rpm
0D - Rychlost vozidla 33 km/h
Výsledky testu lambdasondy (Mode 05)
Bank 1 - Snímač 1
$01 - Hranice přechodu z bohaté na chudou směs (konstantní) 0,430 - - V
$02 - Hranice přechodu z chudé na bohatou směs (konstantní) 0,430 - - V
$07 - Minimální napětí snímače pro testovací cyklus (vypočtené) 0,030 0,045 0,385 V
$08 - Maximální napětí snímače pro testovací cyklus (vypočtené) 0,780 0,475 0,910 V
$09 - Čas mezi přechody snímače (vypočtený) 0,76 0,16 0,08 s
$30 - Výrobcem udávaný popis Test ID 0,12 0,00 10,20 s
$31 - Výrobcem udávaný popis Test ID 0,00 0,00 10,20 s
$32 - Výrobcem udávaný popis Test ID 1,60 0,00 10,20 s
Bank 1 - Snímač 2
$01 - Hranice přechodu z bohaté na chudou směs (konstantní) 0,580 - - V
$02 - Hranice přechodu z chudé na bohatou směs (konstantní) 0,580 - - V
$07 - Minimální napětí snímače pro testovací cyklus (vypočtené) 0,020 0,015 0,065 V
$08 - Maximální napětí snímače pro testovací cyklus (vypočtené) 0,770 0,580 0,910 V
Můžete mi definovat obsah kodu co to obnáší?
Uložené kódy chyb (DTC)(Mode 03)
P0134 - nespravny signal sondy O2 (Bank 1 Sonda 1) chybi signal
Oblast vozidla: Powertrain (P)
Oblast systému vozidla: Měření paliva a sání
Controlled by: ISO/SAE standardní kód chyby (standardizované DTC)
Řídící jednotka: $11 - Motor
P0422 - Úcinnost hlavniho katalyzatoru (Bank 1) prilis mala
Oblast vozidla: Powertrain (P)
Oblast systému vozidla: Pomocné řízení emisí
Controlled by: ISO/SAE standardní kód chyby (standardizované DTC)
Řídící jednotka: $11 - Motor
P0135 - chyba obvodu vyhrivani sondy O2 (Bank 1 Sonda 1)
Oblast vozidla: Powertrain (P)
Oblast systému vozidla: Měření paliva a sání
Controlled by: ISO/SAE standardní kód chyby (standardizované DTC)
Řídící jednotka: $11 - Motor
P1801 - Transmission Clutch Interlock Safety Switch Open Circuit
Oblast vozidla: Powertrain (P)
Oblast systému vozidla: -
Controlled by: Kód chyby specifický podle výrobce (nestandardizované DTC)
Řídící jednotka: $11 - Motor
P1805 - Transmission 4-Wheel Drive High Indicator Open Circuit
Oblast vozidla: Powertrain (P)
Oblast systému vozidla: -
Controlled by: Kód chyby specifický podle výrobce (nestandardizované DTC)
Řídící jednotka: $11 - Motor
Hodnoty uložené při chybě - Freeze Frame Data (Mode 02)
P0134 - nespravny signal sondy O2 (Bank 1 Sonda 1) chybi signal
03 - Stav palivového systému
Palivový systém 1 open loop -
Palivový systém 2 Not Reported -
04 - Vypočtená zátěž 19 %
05 - Teplota chladící kapaliny 43 °C
06 - Krátkodobé přizpůsobení dávky paliva - Bank 1 -21,1 %
07 - Dlouhodobé přizpůsobení dávky paliva - Bank 1 -0,8 %
0B - Absloutní tlak vzduch v sacím potrubí 74 kPa
0C - Otáčky motoru 1640 rpm
0D - Rychlost vozidla 33 km/h
Výsledky testu lambdasondy (Mode 05)
Bank 1 - Snímač 1
$01 - Hranice přechodu z bohaté na chudou směs (konstantní) 0,430 - - V
$02 - Hranice přechodu z chudé na bohatou směs (konstantní) 0,430 - - V
$07 - Minimální napětí snímače pro testovací cyklus (vypočtené) 0,030 0,045 0,385 V
$08 - Maximální napětí snímače pro testovací cyklus (vypočtené) 0,780 0,475 0,910 V
$09 - Čas mezi přechody snímače (vypočtený) 0,76 0,16 0,08 s
$30 - Výrobcem udávaný popis Test ID 0,12 0,00 10,20 s
$31 - Výrobcem udávaný popis Test ID 0,00 0,00 10,20 s
$32 - Výrobcem udávaný popis Test ID 1,60 0,00 10,20 s
Bank 1 - Snímač 2
$01 - Hranice přechodu z bohaté na chudou směs (konstantní) 0,580 - - V
$02 - Hranice přechodu z chudé na bohatou směs (konstantní) 0,580 - - V
$07 - Minimální napětí snímače pro testovací cyklus (vypočtené) 0,020 0,015 0,065 V
$08 - Maximální napětí snímače pro testovací cyklus (vypočtené) 0,770 0,580 0,910 V
Hyndai Elantra 1.6 79 kW, rok výroby 2001.
- Upr.SW v ŘJ motoru 7/2016.(Vým.Rozvod.řemenu motoru,vým.katalyzátoru,vým.levé zadní náby,vým.celého setu spojky v 12/2016.,repase brzd 4/2017,renovace světel, STK bez problému na další 2x roky)
- Upr.SW v ŘJ motoru 7/2016.(Vým.Rozvod.řemenu motoru,vým.katalyzátoru,vým.levé zadní náby,vým.celého setu spojky v 12/2016.,repase brzd 4/2017,renovace světel, STK bez problému na další 2x roky)
Re: blikání CHECK ENGINE
Pro ukončení mého dotazu i když se nikdo neozval tak je,že po výměně katalyzátoru je vše O.K:
Hyndai Elantra 1.6 79 kW, rok výroby 2001.
- Upr.SW v ŘJ motoru 7/2016.(Vým.Rozvod.řemenu motoru,vým.katalyzátoru,vým.levé zadní náby,vým.celého setu spojky v 12/2016.,repase brzd 4/2017,renovace světel, STK bez problému na další 2x roky)
- Upr.SW v ŘJ motoru 7/2016.(Vým.Rozvod.řemenu motoru,vým.katalyzátoru,vým.levé zadní náby,vým.celého setu spojky v 12/2016.,repase brzd 4/2017,renovace světel, STK bez problému na další 2x roky)
- bohrosik
- **
- Příspěvky: 198
- Registrován: 01 lis 2007, 11:01
- Bydliště: Brno, (občas Havl.Brod)
- Kontaktovat uživatele:
Re: blikání CHECK ENGINE
Já bych jen rád přispěl pro případné budoucí dotazatele, že s rozsvíceným CHECK ENGINE jsem jezdil celkem dlouho. Pokaždě připojena diag. smazána chyba s O2 a zase to třeba 500km vydrželo
Celé se to opravilo samo po výměně vlnovce. Takže evidentně to někde podfukovalo a špatně vyhodnocovali lambda sondy.
good luck
Vašek
EDIT: ... spotřeba benzínu se po celou dobu pohybovala pořád na stejné úrovni ... ověřeno dlouhodobě, ale jestli tam v průměru nějaká desetina lítá, může za to žena
Celé se to opravilo samo po výměně vlnovce. Takže evidentně to někde podfukovalo a špatně vyhodnocovali lambda sondy.
good luck
Vašek
EDIT: ... spotřeba benzínu se po celou dobu pohybovala pořád na stejné úrovni ... ověřeno dlouhodobě, ale jestli tam v průměru nějaká desetina lítá, může za to žena
Naposledy upravil(a) bohrosik dne 11 dub 2017, 12:45, celkem upraveno 1 x.
Aktuálně Hyundai Elantra 1.6i GL 77kW, Hatchback, 12/2005
Hyundai Lantra 1.6i GLS 85kW, KOMBI, 1999 - prodáno 18.12.2011
Hyundai Accent GS 1,3, 62kW, 3-dv, 1996 - prodáno 01/2009
Hyundai Lantra 1.6i GLS 85kW, KOMBI, 1999 - prodáno 18.12.2011
Hyundai Accent GS 1,3, 62kW, 3-dv, 1996 - prodáno 01/2009
Re: blikání CHECK ENGINE
Tak také upřesním muj problém,když kolega vysvětlil svůj problém tak provedu to samé.
------------------------------
U mě když svítila kontrola motoru a po nastartování svítila dál tak Elantra se asi přepnula v PC na nějakou nouzovou palivovou mapu a nestihal jsem jezdit benzine pro palivo jak žrala benzín jak tank.
Zkoušel jsem více variant zjištění stavu.
Jezdil jsem do práce stále stejnou cestou.
Natankoval jsem a dle počitadla kilometru jsem počkal až pojedu dle stavu paliva opět tankovat.
Varinata č.1.- kontrolka trvale svítila a natankováno do plné nádrže a počet ujetých kilometru.
č.2.- napojen notebook a diag.kabel se SW mám vlastní na OBD ve voze,načtené poruchy,vymazání a opět stejná cesta,stejné tankování atd.
Jak se říká rituál kolem auta - nastartování , doba zahřáti motoru, venkovní teplota počasí, styl jízdy, atd.je v obou variantách až na drobnosti stejná.
Rozdíl mezi variantami je rozdíl +1.8 litru více,když svítí kontrola motoru.
Což je na vzdálenost 20 km jedním směrem hodně ( jedna cesta do práce je 20 km a totéž zpět dalších 20 km).
Po zhasnutí - vymazání chyb v ŘJ nejprve 300 km a pak se rozsvítila a doba se opakováním mazáním chyb zkracovala a pak už vydržela zhasnutá jen na 80 km a pak opět se rozsvítila.
Takže muj ověřený poznatek je vyšší spotřeba,když svítí kontrola motoru a nic se s tím nedělá.
Zajel jsem na výměnu potřebných dílu,diagnostika ŘJ v odborném servisu a od té doby kontrolka nesvítí a na STK ( jel jsem s končící dobou platnosti kontroly) a na diagnostice před měřením emisí žádná 0.chyba.
Edit.: teď je spotřeba motoru opět na nízké úrovni jako před již zmíněnou poruchou.
Ahoj všem Honza
------------------------------
U mě když svítila kontrola motoru a po nastartování svítila dál tak Elantra se asi přepnula v PC na nějakou nouzovou palivovou mapu a nestihal jsem jezdit benzine pro palivo jak žrala benzín jak tank.
Zkoušel jsem více variant zjištění stavu.
Jezdil jsem do práce stále stejnou cestou.
Natankoval jsem a dle počitadla kilometru jsem počkal až pojedu dle stavu paliva opět tankovat.
Varinata č.1.- kontrolka trvale svítila a natankováno do plné nádrže a počet ujetých kilometru.
č.2.- napojen notebook a diag.kabel se SW mám vlastní na OBD ve voze,načtené poruchy,vymazání a opět stejná cesta,stejné tankování atd.
Jak se říká rituál kolem auta - nastartování , doba zahřáti motoru, venkovní teplota počasí, styl jízdy, atd.je v obou variantách až na drobnosti stejná.
Rozdíl mezi variantami je rozdíl +1.8 litru více,když svítí kontrola motoru.
Což je na vzdálenost 20 km jedním směrem hodně ( jedna cesta do práce je 20 km a totéž zpět dalších 20 km).
Po zhasnutí - vymazání chyb v ŘJ nejprve 300 km a pak se rozsvítila a doba se opakováním mazáním chyb zkracovala a pak už vydržela zhasnutá jen na 80 km a pak opět se rozsvítila.
Takže muj ověřený poznatek je vyšší spotřeba,když svítí kontrola motoru a nic se s tím nedělá.
Zajel jsem na výměnu potřebných dílu,diagnostika ŘJ v odborném servisu a od té doby kontrolka nesvítí a na STK ( jel jsem s končící dobou platnosti kontroly) a na diagnostice před měřením emisí žádná 0.chyba.
Edit.: teď je spotřeba motoru opět na nízké úrovni jako před již zmíněnou poruchou.
Ahoj všem Honza
Hyndai Elantra 1.6 79 kW, rok výroby 2001.
- Upr.SW v ŘJ motoru 7/2016.(Vým.Rozvod.řemenu motoru,vým.katalyzátoru,vým.levé zadní náby,vým.celého setu spojky v 12/2016.,repase brzd 4/2017,renovace světel, STK bez problému na další 2x roky)
- Upr.SW v ŘJ motoru 7/2016.(Vým.Rozvod.řemenu motoru,vým.katalyzátoru,vým.levé zadní náby,vým.celého setu spojky v 12/2016.,repase brzd 4/2017,renovace světel, STK bez problému na další 2x roky)