Vykon
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 13 pro 2015, 16:40
Vykon
Dobry den chci se zeptat mam Hyundai i30cw r.v. 2011 najeto 65tis. 1.4 80kw na plyn mam BRC kdyz jedu s autem do kopce,viz Italie do strediska Pampeago kopec 15° dlouhy 2km ale vubec to nemelo vykon,musel sem tam dat ryhlost 2 a vic jak 25km za hod to nejelo.I po dalnici do kopce do Brener asi 80km do kopce.Jeli jsme ve 4 a box na lyze a zavazadla.Je to bezny?
- Reklama
Re: Vykon
Asi to blbě zvládá nadmořské výšky 1900mnm, kyslíková sonda to nekompenzuje.
4) 2/2020: Mazda 6 Revolution 2,0i s manuálem
3) 9/2015: Toyota Corolla
2) Už nemám, ale byla a stále je dobrá, protože byla ještě z Ulsanu: I30 1,6 CVVT Comfort, Champaigne Silver na 16" Alu od 9/2007
1) Asi 6 aut...
3) 9/2015: Toyota Corolla
2) Už nemám, ale byla a stále je dobrá, protože byla ještě z Ulsanu: I30 1,6 CVVT Comfort, Champaigne Silver na 16" Alu od 9/2007
1) Asi 6 aut...
Re: Vykon
1. Těch 80 kW tam je někde u 6000 otáček
2. V jakých otáčkách jsi to drtil?
3. Nebylo to po přepnutí na benzín stejné? (Můžeš zkusit teď ve svém okolí).
Ten náš motor je a. točivý b. v mrazu líný c. celkově slabý, na tak velké auto - na dlouhodobé jízdy po dálnici nad rychlostním limitem prostě nemá, stejně jako na dynamické předjíždění nebo tahání naloženého auta v horách.
Musíš si prostě vybrat auto a motor podle toho, k čemu ho budeš používat. Řada lidí si naivně myslí že existuje univerzální "ideál" a pak spláčou nad výdělkem.
P.S. pro šťouraly - že je motor slabý, není stížnost, ale konstatování faktu.
P.P.S. s LPG to nemá společného vůbec nic, protože to bylo prakticky ověřeno během prvních 5000 km s autem najetých, před přestavbou na LPG - v Cornwallu jsou kopce, které dá i30CW jen na jedničku, hlavně na zatáčkovité úzké cestě, kde se nelze nějak zvlášť rozjet, než začnete stoupat. Okamžitá spotřeba na palubce je u lehce vytočené jedničky i přes 40 l/km
2. V jakých otáčkách jsi to drtil?
3. Nebylo to po přepnutí na benzín stejné? (Můžeš zkusit teď ve svém okolí).
Ten náš motor je a. točivý b. v mrazu líný c. celkově slabý, na tak velké auto - na dlouhodobé jízdy po dálnici nad rychlostním limitem prostě nemá, stejně jako na dynamické předjíždění nebo tahání naloženého auta v horách.
Musíš si prostě vybrat auto a motor podle toho, k čemu ho budeš používat. Řada lidí si naivně myslí že existuje univerzální "ideál" a pak spláčou nad výdělkem.
P.S. pro šťouraly - že je motor slabý, není stížnost, ale konstatování faktu.
P.P.S. s LPG to nemá společného vůbec nic, protože to bylo prakticky ověřeno během prvních 5000 km s autem najetých, před přestavbou na LPG - v Cornwallu jsou kopce, které dá i30CW jen na jedničku, hlavně na zatáčkovité úzké cestě, kde se nelze nějak zvlášť rozjet, než začnete stoupat. Okamžitá spotřeba na palubce je u lehce vytočené jedničky i přes 40 l/km
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor