Klimatizacia / chladic / kurenie TUCSON
Moderátor: Moderátoři
Re: Klima-Tucson
Jasně, je to úplně ok
Hyundai i30 1,6GDI r.v. 2013
Hyundai Grandeur 3.3 V6 r.v.2007 LPG
Hyundai Sonata NF 2.4i r.v. 2005 LPG prodáno
Hyundai Sonata EF 2.0i r.v. 2003 LPG RIP
Hyundai Accent 1.5 LC 4dv. r.v. 2001 - výměna za skútr :-D RIP
Hyundai Grandeur 3.3 V6 r.v.2007 LPG
Hyundai Sonata NF 2.4i r.v. 2005 LPG prodáno
Hyundai Sonata EF 2.0i r.v. 2003 LPG RIP
Hyundai Accent 1.5 LC 4dv. r.v. 2001 - výměna za skútr :-D RIP
- Reklama
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Klima-Tucson
Z akaždýho auta a je jedno jestli je to digi nebo manulní klima teče ven kondenzát.... ten výparník je jako u lednice, sráží se ti na něm vzdušná vlhkost a ta pak je odváděna mimo vůz a odkapává ven... proto např. v dešti když se ti mlží okna zapneš klimu a skoro okamžitě máš čistý výhled, prostě ti klima vysušila vzduch
a ještě jedna rada: vypínej klimu tak 5 km před dojezdem do cíle. vnitřek se ti vysuší a nebudeš tam mít různý plísně a vetřelce kterejm se samo ve vlhku a teplu výborně daří, to je ten puch z klimy a pod.
a ještě jedna rada: vypínej klimu tak 5 km před dojezdem do cíle. vnitřek se ti vysuší a nebudeš tam mít různý plísně a vetřelce kterejm se samo ve vlhku a teplu výborně daří, to je ten puch z klimy a pod.
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
-
- *
- Příspěvky: 14
- Registrován: 20 čer 2013, 06:47
- Bydliště: Levoča - SK
Re: Klima-Tucson
dik chlapi za ukludnenie. este by som sa opytal. ked to kvapka, tak na nieco horuce - asi vyfuk a sici to. mate to stejne??
aktualne: HYUNDAI TUCSON 2.0 104kw 2005 LPG
EX: Opel Astra G-CC 16.16V Sportive LPG
EX: AR 145 Boxer 1,3 LPG
EX: Opel Astra G-CC 16.16V Sportive LPG
EX: AR 145 Boxer 1,3 LPG
Re: Klima-Tucson
Kondenzát- voda z klimy má odtok nad kardanovou hřídelí zespod vozu to jde dobře vidět a při určité poloze auta to může stékat i na výfukové potrubí....
Při pohledu zevnitř auta je to cca pod řadící pákou,rovně dolů pod auto...
Při pohledu zevnitř auta je to cca pod řadící pákou,rovně dolů pod auto...
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
-
- *
- Příspěvky: 14
- Registrován: 20 čer 2013, 06:47
- Bydliště: Levoča - SK
Re: Klima-Tucson
Dik za poucenie. Zas viem nieco viac
aktualne: HYUNDAI TUCSON 2.0 104kw 2005 LPG
EX: Opel Astra G-CC 16.16V Sportive LPG
EX: AR 145 Boxer 1,3 LPG
EX: Opel Astra G-CC 16.16V Sportive LPG
EX: AR 145 Boxer 1,3 LPG
Re: Klima TUCSON
Podle servisu se mi zadřel kompresor klimatizace. Poradí někdo,kde se dá sehnat za rozumnou cenu. Je údajně totálně nepoužitelný a klima mi samozřejmě teď nejede. Díky
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT 4x4, 103 kW, ELEGANCE - černá
i 40 1.7 CRDi 85 kW LIMITED+Exclusive - černá - prodáno
I40 1.7 CRDI 104 kW Success - Phantom black
i 40 1.7 CRDi 85 kW LIMITED+Exclusive - černá - prodáno
I40 1.7 CRDI 104 kW Success - Phantom black
Re: Klima TUCSON
tak už mě to automatický spouštění klimy sere, pánové neměl jste někdo rozdělaný ovladače topení, ventilátor, klima, ten panel se třema knoflíkama, zjisitil jsem že manuální klima není nijak řízena ŘJ, ani se nedá diagnostikovat, prostě jakmile se rozsvítí kontrolka do cívky jde proud a klima sepne. Napadlo mě, že bych rozdělal ten panel a zkusil přerušit obvod který spouští klimu při režimu Okno, udělal bych z ní prostě úplný manuál, že by se spouštěla jen když zmáčknu A/C knoflík. Měl jste někdo tenthle panel rozdělanej? Jak na to? dík za rady
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Klima TUCSON
Ty máš doufám mechanickou klimu tedy jen tlačítko on - off Sice nevím jak to mají u Tuscona ale např. u Chevy Aveo je na knoflíku polohy, kam má ventilace foukat, u polohy okno takový výstupek který stiskne mikrospínač a ten v té poloze zapne "automaticky" AC . Dá se vysunout z držáku a tím při poloze okno, nebo okno podlaha, AC nespíná..... Je možný že to bude u Tuscona podobný
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: Klima TUCSON
jo řekl bych že tak nějak to bude určitě rešený i tady, ale musím to nejdřív nějak rozdělat, to bych potřeboval poradit.
Re: Klima TUCSON
Zdravíčko, chtěl bych ještě jednou požádat někoho zkušenýho o radu jak vyndat kryt středového panelu tak abych se dostal k ovladačům topení. V manuálu jsem našel jen návod na panel s automatickou klimou a origo. rádiem, já bych potřeboval jednoduchou verzi se třema kulatýma špuntama na ovládání ventilace a topení (manuální klima) Nerad bych něco zlámal nebo počubil. Díky
Topení TUCSON
Vzhledem k tomu, že můj servisák mně problém neopravil resp. dle něj je to náročná operace obracím se na vás.
Mám 2006 crdi 103 Kw - auto mně špatně topí. Levý průduch u řidiče topí (dle mne tak na 70 procent) levý průduch ve středním panelu tak na 40 procent - pravý vůbec a pravý u dveří spolujezdce vůbec. tedy topí jen strana řidiče a to ještě blbě. Ventilátor funguje z průduchů valí vítr, termostat funguje, teplota je na 80-90st. Servisman rozdělal palubku ve spodní části - všechny motorky fungují, nic není ucpané, kapky jsou otevřené a fungují . Dle něj topí jen polovina radiátoru a je nutná výměna což obnáší véélkou operaci , palubka ven, vypustit klimu, raidátor ven atd atd. nerozumím tomu.
Máte někdo podobnou zkušenost resp. problém s topením? Je to opravdu taková operace výměnit ten radiátor?. Jak je možné, že auto topí jen z poloviny, když má jen jeden ridátor a jeden okruh?
Děkuji.
Mám 2006 crdi 103 Kw - auto mně špatně topí. Levý průduch u řidiče topí (dle mne tak na 70 procent) levý průduch ve středním panelu tak na 40 procent - pravý vůbec a pravý u dveří spolujezdce vůbec. tedy topí jen strana řidiče a to ještě blbě. Ventilátor funguje z průduchů valí vítr, termostat funguje, teplota je na 80-90st. Servisman rozdělal palubku ve spodní části - všechny motorky fungují, nic není ucpané, kapky jsou otevřené a fungují . Dle něj topí jen polovina radiátoru a je nutná výměna což obnáší véélkou operaci , palubka ven, vypustit klimu, raidátor ven atd atd. nerozumím tomu.
Máte někdo podobnou zkušenost resp. problém s topením? Je to opravdu taková operace výměnit ten radiátor?. Jak je možné, že auto topí jen z poloviny, když má jen jeden ridátor a jeden okruh?
Děkuji.
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Topení- problém
no dle mě je to nějaký problém v rozvodu vzduchu, radiator je jen jeden a to co z něj vyleze se rozvede dle požadavku, tedy okna, okna nohy, palubka nohy, jen nohy a jen palubka, možná jsem na něco zapoměl ale je pokud je volba palubka musí to foukat ze všech průduchů stejně (pokud jsou otevřený) kdyby byla v háji půlka radiátoru tak by to stejně topilo všechno ale míň....
Těch klapek je tam spousta, stejně tak i ovládacích táhýlek a motorků či podtlakových pístů, tam bude někde problém
Těch klapek je tam spousta, stejně tak i ovládacích táhýlek a motorků či podtlakových pístů, tam bude někde problém
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: Topení- problém
jestli ti toto pomuze tak prostuduj http://144.162.92.233/faculty/shop/hyun ... anuals.swf , jestli je ucpany radiator topeni a funguje napolovic tak muze pres nej foukat jak rika tvuj mechos polovina jde teply a druha pulka studeny,celkove by to ale topilo malo ze vsech vyduchu stejne,tvuj problem bude spis v klapkach ,jsou tam nakresy jak jsou klapky umistene, zamer se na klapku (strana 7 v sekci tuscon polozka heathing ventilation)ktera je mezi radiatorem topeni a vyparnikem klimatizace jestli klapka funguje jak ma,to ze klapka na tahle chodi do krajni polohy jeste neznamena ze klapa tam skutecne dosla a privrela pruchod studeneho vzduchu. odpojit z tahla a zkusit rucne jestl idoraz souhlasi s tahlem a jeste se stava kdyz auto netopi nebo topi napul tak odchazi vodni pumpa pres kterou se prisava vzduch do systemu chlazeni a radiator se zavdusnuje takze se zamer i na tuto moznost a zkontrolovat(jak za tepla,tak za studena) jestli do chladice nejdou bublinky a jestli mas zaplou automatickou klimu tak ji zkusit vypnout,muze byt nektere cidlo vadne a klima jede porad i kdyz by nemela, nicmene v tom odkazu najdes i hodnoty ktere cidla maji vykazovat
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: Topení- problém
Děkuji pánové - zejména za tech. popis. Mechanik sdělil, že všechny motorky-klapky fungujou otevírají zavírají. Radiátor je horký, trubky horké nicméně levé průduchy ženou teplý vzduch (ne horký) a pravé průduchy spolujezdce ženou taky vzduch - ovšem studený resp. velmi málo vlažný. Tedy nikde není nic ucpáno. Údajně klapka na radiátoru taky funguje - zkoušel to i manuálně. Jeho rada je - jeden den rozdělávat komplet palubku (ven) vypustit klimu, demontovat radiátor klimy a pak radiátor topení. Vyměnit radiátor a celý den pak to dávat do kupy.
Myšlenka zavzdušněného radiátoru vzhledem k odcházející pumpě není špatná, jen nevím, jak to zjistit, jestli tam valí bublinky . Přes exp. průhlednou nádržku ?
Tedy auto stále topí jen na polovinu (řidič) a ještě blbě. Žádného lepšího mechanika v okolí nemám a do místního Hyundai servisu, vzhledem k jeho renomé, to asi nedám, i když je vše možné, jak se nas.ru.
Taky mně někdo radil, že je možná termostat pootevřený jen na polovinu. Teploměr reaguje celkem hned - po ujetí cca. 3km mám teplotu cajk. resp. vlastně po zahřetí ručička nesedí na té prostřední delší čárce, ale cca.3mm pod ní. Měla by být na té "prostřední" delší čárce stupnice ?
Myšlenka zavzdušněného radiátoru vzhledem k odcházející pumpě není špatná, jen nevím, jak to zjistit, jestli tam valí bublinky . Přes exp. průhlednou nádržku ?
Tedy auto stále topí jen na polovinu (řidič) a ještě blbě. Žádného lepšího mechanika v okolí nemám a do místního Hyundai servisu, vzhledem k jeho renomé, to asi nedám, i když je vše možné, jak se nas.ru.
Taky mně někdo radil, že je možná termostat pootevřený jen na polovinu. Teploměr reaguje celkem hned - po ujetí cca. 3km mám teplotu cajk. resp. vlastně po zahřetí ručička nesedí na té prostřední delší čárce, ale cca.3mm pod ní. Měla by být na té "prostřední" delší čárce stupnice ?
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení- problém
Teplotu mám takto pořád.
- Přílohy
-
- 20150121_223100.jpg (130.74 KiB) Zobrazeno 7358 x
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW