Diagnostika OBD II
Moderátor: Moderátoři
Re: Diagnostika OBD II
Přesně jak píše nulda mini ELM plus k tomu na telefonu OBD Auto doctor jsem zaplatil a funguje bezva...Občas to nechávám v zásuvce, tak mi k tomu kamoš přilepil mini vypínač napájení.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
- Reklama
Re: Diagnostika OBD II
Trošku z jiného soudku k OBD 2: co tohle?
http://www.ebay.com/itm/1PCS-For-Benzin ... 16&vxp=mtr
neodolal jsem přes jizlivá hodnocení typu "odpor v krabičce" a koncem týdne budu mít najeto oněch 200 km a dam vědět, vč.toho, zda to ovlivní spotřebu - to až po vyjetí další nádrže.
http://www.ebay.com/itm/1PCS-For-Benzin ... 16&vxp=mtr
neodolal jsem přes jizlivá hodnocení typu "odpor v krabičce" a koncem týdne budu mít najeto oněch 200 km a dam vědět, vč.toho, zda to ovlivní spotřebu - to až po vyjetí další nádrže.
--
ix 35. DOHC 2.0 4x4- ??
Škoda Fabia 1.2 HTP-spolehlivost
Opel Zafira 1.8-nuda
Renault Scenic 1.9-kontrolka poruchy častější než blinkr
Nissan Mikra-motokára
Š.Favorit-spolehlivá nuda
Citroen AX 1.1-živé,leč poruchové
Š 120 - ...stejně první je nejlepší
ix 35. DOHC 2.0 4x4- ??
Škoda Fabia 1.2 HTP-spolehlivost
Opel Zafira 1.8-nuda
Renault Scenic 1.9-kontrolka poruchy častější než blinkr
Nissan Mikra-motokára
Š.Favorit-spolehlivá nuda
Citroen AX 1.1-živé,leč poruchové
Š 120 - ...stejně první je nejlepší
Re: Diagnostika OBD II
A co by to mělo dělat?
Prostě je to blbost to by muselo přeprogramovat řj motoru a už vidím jak to umí všechny možné řídící jednotky......
Kdyby to bylo tak jednoduché tak ti to budou nabízet různé firmy.
Prostě je to blbost to by muselo přeprogramovat řj motoru a už vidím jak to umí všechny možné řídící jednotky......
Kdyby to bylo tak jednoduché tak ti to budou nabízet různé firmy.
Re: Diagnostika OBD II
Však ony to nabízejí i zdejší české obchody. Zkus pohledat.
Ale i já jsem pesimista, byť teoreticky to fungovat aspoň v omezené míře může, kdyby to zvýšilo výkon o 3% nebo snížilo spotřebu o čtvrť litru, vyplatilo by se to za těch pár šupů...uvidíme za pár dní.
Ale i já jsem pesimista, byť teoreticky to fungovat aspoň v omezené míře může, kdyby to zvýšilo výkon o 3% nebo snížilo spotřebu o čtvrť litru, vyplatilo by se to za těch pár šupů...uvidíme za pár dní.
--
ix 35. DOHC 2.0 4x4- ??
Škoda Fabia 1.2 HTP-spolehlivost
Opel Zafira 1.8-nuda
Renault Scenic 1.9-kontrolka poruchy častější než blinkr
Nissan Mikra-motokára
Š.Favorit-spolehlivá nuda
Citroen AX 1.1-živé,leč poruchové
Š 120 - ...stejně první je nejlepší
ix 35. DOHC 2.0 4x4- ??
Škoda Fabia 1.2 HTP-spolehlivost
Opel Zafira 1.8-nuda
Renault Scenic 1.9-kontrolka poruchy častější než blinkr
Nissan Mikra-motokára
Š.Favorit-spolehlivá nuda
Citroen AX 1.1-živé,leč poruchové
Š 120 - ...stejně první je nejlepší
Re: Diagnostika OBD II
Teoreticky to fungovat nemůže motor řídí řj motoru a jak tu chceš ojebat, jedině tak že ji přeprogramuješ, což určitě ten bazmekt neudělá kdyby to udělal tak tam nemusí být.
A že by narušoval komunikaci co by s toho měl, motor by běžel v nějakém nouzovém režimu tak jako když se pokazí nějaké čidlo a v nouzovém režimu určitě nebude menší spotřeba či větší výkon.
Fungovat by to mohlo kdyby se to vložilo mezi čidla a řj motoru a jednotce by to poskytovalo změněné údaje z čidel a proto by jednotka přidala výkon a podobně. Ale tak jak je to zapojené to nemůže fungovat.
A že by narušoval komunikaci co by s toho měl, motor by běžel v nějakém nouzovém režimu tak jako když se pokazí nějaké čidlo a v nouzovém režimu určitě nebude menší spotřeba či větší výkon.
Fungovat by to mohlo kdyby se to vložilo mezi čidla a řj motoru a jednotce by to poskytovalo změněné údaje z čidel a proto by jednotka přidala výkon a podobně. Ale tak jak je to zapojené to nemůže fungovat.
Re: Diagnostika OBD II
Předesílám že to beru s velkou rezervou, nicméně tady jsou obchodní sliby českých prodejců, víc už to fakt řešit nebudu, dokud nebudu mít vlastní výstupy:
"NitroOBD2 je kompletní čip pro zvýšení výkonu vašeho motoru.
Instalace je velmi snadná, stačí jen zastrčit do diagnostické zásuvky OBD2 pod přístrojovou deskou automobilu. Tuto zásuvku OBD2 mají všechny v poslední době (od r. 1999) vyráběné vozy.
Všechny řídící jednotky v automobilech jsou nastaveny tak (toleranční hodnoty), aby motor měl dost času spálit „jakékoli“ palivo, které je distribuováno v té, či oné zemi a kde se daný automobil prodává. Každá země má pro automobilová paliva jiné normy povolující různé zbytky ropy v palivech. Proto program v řídící jednotce, která řídí chod motoru, omezuje přísun vzduchu a paliva, tudíž výkon motoru, aby při jeho maximálním zatížení nedocházelo k vynechávání, škubání, tudíž rázům, na které jsou současné motory velmi citlivé. Toto zařízení funguje tak, že po implantaci asi při 200 km provozu načítá a vyhodnocuje data z paměti řídící jednotky v závislosti na kvalitě paliva a na jízdním stylu řidiče a podle výsledků pak upravuje mapu chodu motoru v paměti řídící jednotky.
Výsledkem pak je „motor co nepřesněji naladěný na typ paliva prodávaného v dané zemi a na jízdní styl daného řidiče“. Co to znamená? – Maximální využitelnost paliva – při stejné rychlosti už nemusíte tolik šlapat na plyn (úspora paliva) – a jestliže budete šlapat stejně, pojede to rychleji (zvýšení výkonu).
Nyní si sami vyberete, jak tento čip využijete, zdali chcete šetřit palivo, nebo využívat vyšší výkon.
A jak to všechno tento čip dokáže? Z přijatých dat z řídící jednotky čip nastavuje plnicí tlak, množství paliva, a tlak vstřiku paliva do válců vašeho auta.
NitroOBD2 Chip Tuning Box nepřepisuje maximální hodnoty dané výrobcem pro daný motor. Upravuje pouze „toleranční hodnoty“ (omezení) motoru. NitroOBD2 nepoškozuje motor a řídící jednotku ECU a nezpůsobuje žádné poškození továrního nastavení z automobilky."
"NitroOBD2 je kompletní čip pro zvýšení výkonu vašeho motoru.
Instalace je velmi snadná, stačí jen zastrčit do diagnostické zásuvky OBD2 pod přístrojovou deskou automobilu. Tuto zásuvku OBD2 mají všechny v poslední době (od r. 1999) vyráběné vozy.
Všechny řídící jednotky v automobilech jsou nastaveny tak (toleranční hodnoty), aby motor měl dost času spálit „jakékoli“ palivo, které je distribuováno v té, či oné zemi a kde se daný automobil prodává. Každá země má pro automobilová paliva jiné normy povolující různé zbytky ropy v palivech. Proto program v řídící jednotce, která řídí chod motoru, omezuje přísun vzduchu a paliva, tudíž výkon motoru, aby při jeho maximálním zatížení nedocházelo k vynechávání, škubání, tudíž rázům, na které jsou současné motory velmi citlivé. Toto zařízení funguje tak, že po implantaci asi při 200 km provozu načítá a vyhodnocuje data z paměti řídící jednotky v závislosti na kvalitě paliva a na jízdním stylu řidiče a podle výsledků pak upravuje mapu chodu motoru v paměti řídící jednotky.
Výsledkem pak je „motor co nepřesněji naladěný na typ paliva prodávaného v dané zemi a na jízdní styl daného řidiče“. Co to znamená? – Maximální využitelnost paliva – při stejné rychlosti už nemusíte tolik šlapat na plyn (úspora paliva) – a jestliže budete šlapat stejně, pojede to rychleji (zvýšení výkonu).
Nyní si sami vyberete, jak tento čip využijete, zdali chcete šetřit palivo, nebo využívat vyšší výkon.
A jak to všechno tento čip dokáže? Z přijatých dat z řídící jednotky čip nastavuje plnicí tlak, množství paliva, a tlak vstřiku paliva do válců vašeho auta.
NitroOBD2 Chip Tuning Box nepřepisuje maximální hodnoty dané výrobcem pro daný motor. Upravuje pouze „toleranční hodnoty“ (omezení) motoru. NitroOBD2 nepoškozuje motor a řídící jednotku ECU a nezpůsobuje žádné poškození továrního nastavení z automobilky."
--
ix 35. DOHC 2.0 4x4- ??
Škoda Fabia 1.2 HTP-spolehlivost
Opel Zafira 1.8-nuda
Renault Scenic 1.9-kontrolka poruchy častější než blinkr
Nissan Mikra-motokára
Š.Favorit-spolehlivá nuda
Citroen AX 1.1-živé,leč poruchové
Š 120 - ...stejně první je nejlepší
ix 35. DOHC 2.0 4x4- ??
Škoda Fabia 1.2 HTP-spolehlivost
Opel Zafira 1.8-nuda
Renault Scenic 1.9-kontrolka poruchy častější než blinkr
Nissan Mikra-motokára
Š.Favorit-spolehlivá nuda
Citroen AX 1.1-živé,leč poruchové
Š 120 - ...stejně první je nejlepší
Re: Diagnostika OBD II
Ano tak by to fungovat mohlo, ale to by si řj motoru musela nechat přepsat v sobě hodnoty což normálně nedovoluje, proto se dělá čiptuning a musí se čip vypájet a přeprogramovat (přepsat tabulky) normálně přes sběrnici to nejde tak jednoduše.
Re: Diagnostika OBD II
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: Diagnostika OBD II
Podle tohoto odkazu je to pouze blikač s cpu napojen na napájení ![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Pak nechápu proč se musí blikač zapojovat do zásuvky kde na něj nevidím![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Samozřejmě konkrétní obrázky nevidím protože se registrovat pro tu blbost tam nebudu.
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Pak nechápu proč se musí blikač zapojovat do zásuvky kde na něj nevidím
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Samozřejmě konkrétní obrázky nevidím protože se registrovat pro tu blbost tam nebudu.
- rudolf.tomka
- **
- Příspěvky: 344
- Registrován: 19 čer 2011, 18:12
- Bydliště: Zborov -Slovensko
Re: Diagnostika OBD II
zopár grafov z ODB2 aplikácie
- Přílohy
-
- lambda1 volnobeh.png (54.21 KiB) Zobrazeno 3303 x
-
- lambda2 po štarte.png (51.06 KiB) Zobrazeno 3303 x
-
- catalyzator.png (38.84 KiB) Zobrazeno 3303 x
KIA SOUL 1,6 CVVT tomato red
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Diagnostika OBD II
Benzínový nepřeplňovaný motor když bys opravdu na brzdě poladil upravil mapy tak se dostaneš na nějakých +5 koní
Na další zvýšení výkonu potřebuješ laděné sání a výfuk, jinou vačku možná i jinou hlavu, písty, takže ten bazmek do OBDII opravdu fungovat nemůže
Pokud se ti bude zdát, že funguje, bude to jen tzv. "placebo efekt" to auto jezdilo stejně i předtím![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ale kluci sorry, ten příspěvek o zázračné krabičce v ODBII je starej 2 roky, zdá se mi to, nebo se pak už dotyčný "tuner" neozval ? Zřejmě je tak unesen výkonem motoru, že se nestačil pochlubit![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Na další zvýšení výkonu potřebuješ laděné sání a výfuk, jinou vačku možná i jinou hlavu, písty, takže ten bazmek do OBDII opravdu fungovat nemůže
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Pokud se ti bude zdát, že funguje, bude to jen tzv. "placebo efekt" to auto jezdilo stejně i předtím
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ale kluci sorry, ten příspěvek o zázračné krabičce v ODBII je starej 2 roky, zdá se mi to, nebo se pak už dotyčný "tuner" neozval ? Zřejmě je tak unesen výkonem motoru, že se nestačil pochlubit
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175