Diagnostika OBD II
Moderátor: Moderátoři
Re: Diagnostika OBD II
Přesně jak píše nulda mini ELM plus k tomu na telefonu OBD Auto doctor jsem zaplatil a funguje bezva...Občas to nechávám v zásuvce, tak mi k tomu kamoš přilepil mini vypínač napájení.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
- Reklama
Re: Diagnostika OBD II
Trošku z jiného soudku k OBD 2: co tohle?
http://www.ebay.com/itm/1PCS-For-Benzin ... 16&vxp=mtr
neodolal jsem přes jizlivá hodnocení typu "odpor v krabičce" a koncem týdne budu mít najeto oněch 200 km a dam vědět, vč.toho, zda to ovlivní spotřebu - to až po vyjetí další nádrže.
http://www.ebay.com/itm/1PCS-For-Benzin ... 16&vxp=mtr
neodolal jsem přes jizlivá hodnocení typu "odpor v krabičce" a koncem týdne budu mít najeto oněch 200 km a dam vědět, vč.toho, zda to ovlivní spotřebu - to až po vyjetí další nádrže.
--
ix 35. DOHC 2.0 4x4- ??
Škoda Fabia 1.2 HTP-spolehlivost
Opel Zafira 1.8-nuda
Renault Scenic 1.9-kontrolka poruchy častější než blinkr
Nissan Mikra-motokára
Š.Favorit-spolehlivá nuda
Citroen AX 1.1-živé,leč poruchové
Š 120 - ...stejně první je nejlepší
ix 35. DOHC 2.0 4x4- ??
Škoda Fabia 1.2 HTP-spolehlivost
Opel Zafira 1.8-nuda
Renault Scenic 1.9-kontrolka poruchy častější než blinkr
Nissan Mikra-motokára
Š.Favorit-spolehlivá nuda
Citroen AX 1.1-živé,leč poruchové
Š 120 - ...stejně první je nejlepší
Re: Diagnostika OBD II
A co by to mělo dělat?
Prostě je to blbost to by muselo přeprogramovat řj motoru a už vidím jak to umí všechny možné řídící jednotky......
Kdyby to bylo tak jednoduché tak ti to budou nabízet různé firmy.
Prostě je to blbost to by muselo přeprogramovat řj motoru a už vidím jak to umí všechny možné řídící jednotky......
Kdyby to bylo tak jednoduché tak ti to budou nabízet různé firmy.
Re: Diagnostika OBD II
Však ony to nabízejí i zdejší české obchody. Zkus pohledat.
Ale i já jsem pesimista, byť teoreticky to fungovat aspoň v omezené míře může, kdyby to zvýšilo výkon o 3% nebo snížilo spotřebu o čtvrť litru, vyplatilo by se to za těch pár šupů...uvidíme za pár dní.
Ale i já jsem pesimista, byť teoreticky to fungovat aspoň v omezené míře může, kdyby to zvýšilo výkon o 3% nebo snížilo spotřebu o čtvrť litru, vyplatilo by se to za těch pár šupů...uvidíme za pár dní.
--
ix 35. DOHC 2.0 4x4- ??
Škoda Fabia 1.2 HTP-spolehlivost
Opel Zafira 1.8-nuda
Renault Scenic 1.9-kontrolka poruchy častější než blinkr
Nissan Mikra-motokára
Š.Favorit-spolehlivá nuda
Citroen AX 1.1-živé,leč poruchové
Š 120 - ...stejně první je nejlepší
ix 35. DOHC 2.0 4x4- ??
Škoda Fabia 1.2 HTP-spolehlivost
Opel Zafira 1.8-nuda
Renault Scenic 1.9-kontrolka poruchy častější než blinkr
Nissan Mikra-motokára
Š.Favorit-spolehlivá nuda
Citroen AX 1.1-živé,leč poruchové
Š 120 - ...stejně první je nejlepší
Re: Diagnostika OBD II
Teoreticky to fungovat nemůže motor řídí řj motoru a jak tu chceš ojebat, jedině tak že ji přeprogramuješ, což určitě ten bazmekt neudělá kdyby to udělal tak tam nemusí být.
A že by narušoval komunikaci co by s toho měl, motor by běžel v nějakém nouzovém režimu tak jako když se pokazí nějaké čidlo a v nouzovém režimu určitě nebude menší spotřeba či větší výkon.
Fungovat by to mohlo kdyby se to vložilo mezi čidla a řj motoru a jednotce by to poskytovalo změněné údaje z čidel a proto by jednotka přidala výkon a podobně. Ale tak jak je to zapojené to nemůže fungovat.
A že by narušoval komunikaci co by s toho měl, motor by běžel v nějakém nouzovém režimu tak jako když se pokazí nějaké čidlo a v nouzovém režimu určitě nebude menší spotřeba či větší výkon.
Fungovat by to mohlo kdyby se to vložilo mezi čidla a řj motoru a jednotce by to poskytovalo změněné údaje z čidel a proto by jednotka přidala výkon a podobně. Ale tak jak je to zapojené to nemůže fungovat.
Re: Diagnostika OBD II
Předesílám že to beru s velkou rezervou, nicméně tady jsou obchodní sliby českých prodejců, víc už to fakt řešit nebudu, dokud nebudu mít vlastní výstupy:
"NitroOBD2 je kompletní čip pro zvýšení výkonu vašeho motoru.
Instalace je velmi snadná, stačí jen zastrčit do diagnostické zásuvky OBD2 pod přístrojovou deskou automobilu. Tuto zásuvku OBD2 mají všechny v poslední době (od r. 1999) vyráběné vozy.
Všechny řídící jednotky v automobilech jsou nastaveny tak (toleranční hodnoty), aby motor měl dost času spálit „jakékoli“ palivo, které je distribuováno v té, či oné zemi a kde se daný automobil prodává. Každá země má pro automobilová paliva jiné normy povolující různé zbytky ropy v palivech. Proto program v řídící jednotce, která řídí chod motoru, omezuje přísun vzduchu a paliva, tudíž výkon motoru, aby při jeho maximálním zatížení nedocházelo k vynechávání, škubání, tudíž rázům, na které jsou současné motory velmi citlivé. Toto zařízení funguje tak, že po implantaci asi při 200 km provozu načítá a vyhodnocuje data z paměti řídící jednotky v závislosti na kvalitě paliva a na jízdním stylu řidiče a podle výsledků pak upravuje mapu chodu motoru v paměti řídící jednotky.
Výsledkem pak je „motor co nepřesněji naladěný na typ paliva prodávaného v dané zemi a na jízdní styl daného řidiče“. Co to znamená? – Maximální využitelnost paliva – při stejné rychlosti už nemusíte tolik šlapat na plyn (úspora paliva) – a jestliže budete šlapat stejně, pojede to rychleji (zvýšení výkonu).
Nyní si sami vyberete, jak tento čip využijete, zdali chcete šetřit palivo, nebo využívat vyšší výkon.
A jak to všechno tento čip dokáže? Z přijatých dat z řídící jednotky čip nastavuje plnicí tlak, množství paliva, a tlak vstřiku paliva do válců vašeho auta.
NitroOBD2 Chip Tuning Box nepřepisuje maximální hodnoty dané výrobcem pro daný motor. Upravuje pouze „toleranční hodnoty“ (omezení) motoru. NitroOBD2 nepoškozuje motor a řídící jednotku ECU a nezpůsobuje žádné poškození továrního nastavení z automobilky."
"NitroOBD2 je kompletní čip pro zvýšení výkonu vašeho motoru.
Instalace je velmi snadná, stačí jen zastrčit do diagnostické zásuvky OBD2 pod přístrojovou deskou automobilu. Tuto zásuvku OBD2 mají všechny v poslední době (od r. 1999) vyráběné vozy.
Všechny řídící jednotky v automobilech jsou nastaveny tak (toleranční hodnoty), aby motor měl dost času spálit „jakékoli“ palivo, které je distribuováno v té, či oné zemi a kde se daný automobil prodává. Každá země má pro automobilová paliva jiné normy povolující různé zbytky ropy v palivech. Proto program v řídící jednotce, která řídí chod motoru, omezuje přísun vzduchu a paliva, tudíž výkon motoru, aby při jeho maximálním zatížení nedocházelo k vynechávání, škubání, tudíž rázům, na které jsou současné motory velmi citlivé. Toto zařízení funguje tak, že po implantaci asi při 200 km provozu načítá a vyhodnocuje data z paměti řídící jednotky v závislosti na kvalitě paliva a na jízdním stylu řidiče a podle výsledků pak upravuje mapu chodu motoru v paměti řídící jednotky.
Výsledkem pak je „motor co nepřesněji naladěný na typ paliva prodávaného v dané zemi a na jízdní styl daného řidiče“. Co to znamená? – Maximální využitelnost paliva – při stejné rychlosti už nemusíte tolik šlapat na plyn (úspora paliva) – a jestliže budete šlapat stejně, pojede to rychleji (zvýšení výkonu).
Nyní si sami vyberete, jak tento čip využijete, zdali chcete šetřit palivo, nebo využívat vyšší výkon.
A jak to všechno tento čip dokáže? Z přijatých dat z řídící jednotky čip nastavuje plnicí tlak, množství paliva, a tlak vstřiku paliva do válců vašeho auta.
NitroOBD2 Chip Tuning Box nepřepisuje maximální hodnoty dané výrobcem pro daný motor. Upravuje pouze „toleranční hodnoty“ (omezení) motoru. NitroOBD2 nepoškozuje motor a řídící jednotku ECU a nezpůsobuje žádné poškození továrního nastavení z automobilky."
--
ix 35. DOHC 2.0 4x4- ??
Škoda Fabia 1.2 HTP-spolehlivost
Opel Zafira 1.8-nuda
Renault Scenic 1.9-kontrolka poruchy častější než blinkr
Nissan Mikra-motokára
Š.Favorit-spolehlivá nuda
Citroen AX 1.1-živé,leč poruchové
Š 120 - ...stejně první je nejlepší
ix 35. DOHC 2.0 4x4- ??
Škoda Fabia 1.2 HTP-spolehlivost
Opel Zafira 1.8-nuda
Renault Scenic 1.9-kontrolka poruchy častější než blinkr
Nissan Mikra-motokára
Š.Favorit-spolehlivá nuda
Citroen AX 1.1-živé,leč poruchové
Š 120 - ...stejně první je nejlepší
Re: Diagnostika OBD II
Ano tak by to fungovat mohlo, ale to by si řj motoru musela nechat přepsat v sobě hodnoty což normálně nedovoluje, proto se dělá čiptuning a musí se čip vypájet a přeprogramovat (přepsat tabulky) normálně přes sběrnici to nejde tak jednoduše.
Re: Diagnostika OBD II
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: Diagnostika OBD II
Podle tohoto odkazu je to pouze blikač s cpu napojen na napájení
Pak nechápu proč se musí blikač zapojovat do zásuvky kde na něj nevidím
Samozřejmě konkrétní obrázky nevidím protože se registrovat pro tu blbost tam nebudu.
Pak nechápu proč se musí blikač zapojovat do zásuvky kde na něj nevidím
Samozřejmě konkrétní obrázky nevidím protože se registrovat pro tu blbost tam nebudu.
- rudolf.tomka
- **
- Příspěvky: 344
- Registrován: 19 čer 2011, 18:12
- Bydliště: Zborov -Slovensko
Re: Diagnostika OBD II
zopár grafov z ODB2 aplikácie
- Přílohy
-
- lambda1 volnobeh.png (54.21 KiB) Zobrazeno 3667 x
-
- lambda2 po štarte.png (51.06 KiB) Zobrazeno 3667 x
-
- catalyzator.png (38.84 KiB) Zobrazeno 3667 x
KIA SOUL 1,6 CVVT tomato red
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Diagnostika OBD II
Benzínový nepřeplňovaný motor když bys opravdu na brzdě poladil upravil mapy tak se dostaneš na nějakých +5 koní
Na další zvýšení výkonu potřebuješ laděné sání a výfuk, jinou vačku možná i jinou hlavu, písty, takže ten bazmek do OBDII opravdu fungovat nemůže
Pokud se ti bude zdát, že funguje, bude to jen tzv. "placebo efekt" to auto jezdilo stejně i předtím
Ale kluci sorry, ten příspěvek o zázračné krabičce v ODBII je starej 2 roky, zdá se mi to, nebo se pak už dotyčný "tuner" neozval ? Zřejmě je tak unesen výkonem motoru, že se nestačil pochlubit
Na další zvýšení výkonu potřebuješ laděné sání a výfuk, jinou vačku možná i jinou hlavu, písty, takže ten bazmek do OBDII opravdu fungovat nemůže
Pokud se ti bude zdát, že funguje, bude to jen tzv. "placebo efekt" to auto jezdilo stejně i předtím
Ale kluci sorry, ten příspěvek o zázračné krabičce v ODBII je starej 2 roky, zdá se mi to, nebo se pak už dotyčný "tuner" neozval ? Zřejmě je tak unesen výkonem motoru, že se nestačil pochlubit
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175