Mr. HYUNDAI: a vis jakej je rozdil mezi "gelovou" AGM baterii a obyc "olovenou", rozdil je ten, ze "gelovka" neni "tekuta", ma delsi vydrz/zivotnost (udajne az 1x tolik) a snasi lepe neustale startovani (proto se asi dava k ISG, start stop apod. nesmyslum jak to ma kazda automobilka nazvano), zakladem je to, ze to je stale autobaterie ve sve podstate stejna, tudiz kdyz misto AGM baterie pripojim normalni, s tim, ze to ISG nepouzivam, tak auto pri startovani udela co? vylitne mi do vzduchu?
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
pripadne nebude startovat, protoze si rekne pres ty 2 poly + a - jeee fuj to je "obycejna" baterie a na tu ja jezdit jako nebudu
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
do baterie se nezapojuje zadnej diagnostickej konektor nebo neco podobnyho, jak by ridici jednotka auta poznala co si zapojil za baterii?
P.S. kdyz vypustim tuhle obecnou diskuzi, jestli za 5 nebo kolik let mi baterie odejde do vecnych lovist, tak zrovna resit jestli koupim novou baterii za 2 nebo 3,5 tisice je asi dost mimo, nemeni se co mesic a kdyz s mym malym najezdem mesicne necham 2-3t Kc za palivo tak 15 stovek za baterku me fakt neznici
P.S.2 jestli se bude opakovat historie i30, tak Ceed prodam po 2 letech o 10t Kc min a pujdu dal zas pro novy
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)