Motor Na H1
Moderátor: Moderátoři
Motor Na H1
Zdravím Mam H1 rok výroby 07. 2,5 crdi , 103kw Typ D4CB a včera se mi bohužel zadřel motor. tak jsem se chtěl zeptat jestly by tady nahodou někdo nevěděl o jinem motoru a nebo aspon nějkou radu kde by se popřípadě mohl poptat, moc děkuji
- Reklama
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor Na H1
Zkus vrakoviště na Hyundaje v Úvalech u Prahy. Kdyby se to stalo mně, dal bych to zgenerálkovat.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Motor Na H1
Len pri týchto motoroch je problém ten že sa nedajú kúpiť výbrusové ložiská na kľuku,teda aspoň nedali ak niekto vie bolo by to super keby dal vedieť.
2x Hyundai Starex 2.5CRDi 4x4
Re: Motor Na H1
Ahoj.
Stejný problém jsem v této době také řešil. A to je má zkušenost:
Motor jsem sháněl po ČR a marně. Měl jsem i obavy kupovat jen tak oholený motor bez vyzkoušení. Nakonec jsem to vyřešil koupí starší celé H1 v Německu. Dobrý bylo, že jsem si vyzkoušel, jak motor chodí (tedy můj automechanik . Ta legrace mě vyšla na 1800 EUR + 7000 dovoz. Teď je hotovo (jezdím druhý den . Navíc mám náhradní čtyři kola a ještě další čtyři kola na prodání. Dál nějaké náhradní díly (sklo, kardanku, snad budou dobrý i tlumiče, sedačky atd.) buď do rezervy nebo na prodej.
Jestli máš zadřený motor a stačí nějaké součásti (ne celý motor), pak mi pár funkčních dílu zbylo z původního motoru.
(Výhoda je také to, že automechanik měl k dispozici díly okolo motoru, což by u holého motoru neměl. Nakonec bych na těchto dílech zaplatil 10 až 20 tisíc navíc.)
Stejný problém jsem v této době také řešil. A to je má zkušenost:
Motor jsem sháněl po ČR a marně. Měl jsem i obavy kupovat jen tak oholený motor bez vyzkoušení. Nakonec jsem to vyřešil koupí starší celé H1 v Německu. Dobrý bylo, že jsem si vyzkoušel, jak motor chodí (tedy můj automechanik . Ta legrace mě vyšla na 1800 EUR + 7000 dovoz. Teď je hotovo (jezdím druhý den . Navíc mám náhradní čtyři kola a ještě další čtyři kola na prodání. Dál nějaké náhradní díly (sklo, kardanku, snad budou dobrý i tlumiče, sedačky atd.) buď do rezervy nebo na prodej.
Jestli máš zadřený motor a stačí nějaké součásti (ne celý motor), pak mi pár funkčních dílu zbylo z původního motoru.
(Výhoda je také to, že automechanik měl k dispozici díly okolo motoru, což by u holého motoru neměl. Nakonec bych na těchto dílech zaplatil 10 až 20 tisíc navíc.)
Re: Motor Na H1
Loni v létě 2015 jsem zničil motor, menily se i ložiska na klíče, servisak je někde sehnal - možná se nechavaly vyrábět... Servis v Praze Cakovicich.
Re: Motor Na H1
ako si ho znicil?
Re: Motor Na H1
Poněkud jsem ho uhnal jízdou na 100% pobdalnici.. Nejdříve to vypadalo na turbo, ale po výměně v něm začalo cvakat až na volnoběh zhasl, že s ním nešlo vůbec otočit... Úplně zasekly, klika šla ven, měřila se a ok, ale měnilo se vše kolem, už tak rychle nejezdim.. Když jsem tejsem teď jel přes Německo, tak ne víc, jak 150, spíš 140
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor Na H1
To asi máš motor D4BH. Já ho (pořád ještě) mám a u něj mně v servisu varovali, ať to nehoním, že to má problémy s chlazením u 2. a 3. válce, nějaké konstrukčně špatně řešené kanálky chlazení v bloku motoru, a že se rády tyhle motory uhoní. Tak jsem s tím jezdil jako s máslem. Trvale do 100-110, v maximálce do 130 (ono to stejně více než 140 nejede (na tacho 150) . Krátkodobé maximální zatížení nevadilo, tak citlivé to nebylo. Mám ho prý zatím jako nový.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Motor Na H1
to mas 103kW? ak hej, tie motory nemaju radi dlhodobe chody vo vysokych otackach, ja to drzim na 2400-2600,ked idem dialnicami, je to sice pomale, ale za problemy to nestoji, Nemci uz par motorov odrovnali, aj na Sorentach...Michal#2 píše:Poněkud jsem ho uhnal jízdou na 100% pobdalnici.. Nejdříve to vypadalo na turbo, ale po výměně v něm začalo cvakat až na volnoběh zhasl, že s ním nešlo vůbec otočit... Úplně zasekly, klika šla ven, měřila se a ok, ale měnilo se vše kolem, už tak rychle nejezdim.. Když jsem tejsem teď jel přes Německo, tak ne víc, jak 150, spíš 140
Re: Motor Na H1
Ano 103 kw, Jo jo, nemaji, ted uz to vim...
Tak uz se nesnazim tocit dlouhodobe vic jak 3000.
Tak uz se nesnazim tocit dlouhodobe vic jak 3000.
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor Na H1
I to je myslím moc. Tyto motory mají maximální točivý moment někde kolem 2400 otáček, ale nerad bych se mýlil. Ten můj 2250 otáček a jezdím +- právě tak. Když to budeš dělat takhle nějak, nemůžeš to poškodit. Ovšem bude to trochu pomalejší.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Motor Na H1
tocak ma vyrovnaný priebeh medzi 1800-2400, teda aj najmensiu spotrebu. Na vacsiu rychlost potom treba riesit vacsie kolesa, aby sa zachovali otacky a zvysila rychlost, sily to ma dost. Apropo, co konkretne sa stalo motoru? Rozleteli sa vahadla, ci prdla niektora retaz, ci nieco ine? Co stala oprava, ved sa podel aj s ostatnymi....
Re: Motor Na H1
Ahoj,
uprimne presne nevim, ale zacalo to tim, ze odeslo turbo... Po vymene ok, ale po cca 5 km, auto zacalo cvakat v dolni casti motoru.
Tak jsem s tim jel opatrne domu, z kopce na volnobeh.. na retarderu to chciplo a uz neslo motorem otocit a to ani pomoci starteru ani velkou pakou. Byly vylagrovane loziska na klice, v oleji zelezne piliny, nasledne mereni kliky ukazalo, ze neni ohnuta, ale vsechny loziska na klice jsou nove. Turbo je ted take nove. Cenove cca 50t + turbo, mam tam nejlevnejsi co bylo - Starline, vykonove je to horsi. Spotreba podobna.
Nasledek je, ze neprekracuji 150
uprimne presne nevim, ale zacalo to tim, ze odeslo turbo... Po vymene ok, ale po cca 5 km, auto zacalo cvakat v dolni casti motoru.
Tak jsem s tim jel opatrne domu, z kopce na volnobeh.. na retarderu to chciplo a uz neslo motorem otocit a to ani pomoci starteru ani velkou pakou. Byly vylagrovane loziska na klice, v oleji zelezne piliny, nasledne mereni kliky ukazalo, ze neni ohnuta, ale vsechny loziska na klice jsou nove. Turbo je ted take nove. Cenove cca 50t + turbo, mam tam nejlevnejsi co bylo - Starline, vykonove je to horsi. Spotreba podobna.
Nasledek je, ze neprekracuji 150
Re: Motor Na H1
Mám stejnou zkušenost.
Zadřenej motor 2.5 crdi 125kw. Praskl řetěz k olejovému čerpadlu a za 4 vteřiny bylo po motoru. Najeto jsem měl 190 000Km
Generálka motoru tady v ČR 90 000,-, repas turba 10 000,-
Zadřenej motor 2.5 crdi 125kw. Praskl řetěz k olejovému čerpadlu a za 4 vteřiny bylo po motoru. Najeto jsem měl 190 000Km
Generálka motoru tady v ČR 90 000,-, repas turba 10 000,-
Re: Motor Na H1
muzu se zeptat - jedna se o tento problem u starsich H1 nebo u vsech. Koupil jsem auto z roku 2015, 2,5. automat.
mel bych si tedy take dat pozor na tu rychlost1? diky
mel bych si tedy take dat pozor na tu rychlost1? diky