Zvyseny proudovy odber pri vypnutem zapalovani
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
Zvyseny proudovy odber pri vypnutem zapalovani
Ahoj,
mám takovýto problém: Při vypnutém zapalování (vysunuty klícek) mi z baterky jde 0,2 A, coz je nejak moc. Pokud vypojim pojistku oznacenou jako B/ALARM, tak klesne odebirany proud na 0,02 A, coz by uz asi bylo OK. Nejede pak vnitrni osvetleni vozu, neindikuje se otevreni dveri a nejede ani radio.
Radio jsem zkousel odpojit, ale nepomohlo to.
Netusite, cim by to mohlo byt, popr. co prozkoumat? Jedna se o Lantru 2.0l r.v. 2000.
mám takovýto problém: Při vypnutém zapalování (vysunuty klícek) mi z baterky jde 0,2 A, coz je nejak moc. Pokud vypojim pojistku oznacenou jako B/ALARM, tak klesne odebirany proud na 0,02 A, coz by uz asi bylo OK. Nejede pak vnitrni osvetleni vozu, neindikuje se otevreni dveri a nejede ani radio.
Radio jsem zkousel odpojit, ale nepomohlo to.
Netusite, cim by to mohlo byt, popr. co prozkoumat? Jedna se o Lantru 2.0l r.v. 2000.
Hyundai Lantra 2.0 rok 2000
- Reklama
Bez klice bere proud imobilizer, dalkovy ovladani centralu, alarm, radio, palubni hodiny a mozna jsem jeste neco zapomel.
Zalezi, co z toho tam mas ... Kdyz tak zkus vytahovat pojistky od jednotlivych zarizeni a uvidis, kdy ti ten odber spadne ..
Zalezi, co z toho tam mas ... Kdyz tak zkus vytahovat pojistky od jednotlivych zarizeni a uvidis, kdy ti ten odber spadne ..
Coupe 2.0 r.v. 2005 GK - 105.1/6000
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
Diky za reakce.
Co se tyce radia, to jsem prave zkousel uplne odpojit, ale nebyl tam prakticky zadny pokles proudu.
Pojistky jsem zkousel vyhodit vsechny jednu po druhe, ale byl tam opet minimalni pokles, az na tu pojistku oznacenou jako B/ALARM. Po jejim odpojeni klesl proud na prijatelnou hodnotu.
Problem je, ze je na ni napojena spousta zarizeni, jako radio (to jsem vyloucil), vnitrni osvetleni kabiny (zkusil jsem vytahnout zarovky jak jsou nad ridicem, opet bez nejake odezvy), zjisteni nedovreni dveri (to nevim, jak odzkouset), hodiny (opet nevim jak odzkouset) a mozna jeste neco dalsiho (ve schematech bylo i neco s motorem, nicmene nastartovat slo).
Mam tam domontovavane dalkove ovladani, ale zkousel jsem odpojit obe jeho pojistky a opet bez ucinku.
Nejak mi prave dosly napady, co jeste by se dalo zkusit.
Co se tyce radia, to jsem prave zkousel uplne odpojit, ale nebyl tam prakticky zadny pokles proudu.
Pojistky jsem zkousel vyhodit vsechny jednu po druhe, ale byl tam opet minimalni pokles, az na tu pojistku oznacenou jako B/ALARM. Po jejim odpojeni klesl proud na prijatelnou hodnotu.
Problem je, ze je na ni napojena spousta zarizeni, jako radio (to jsem vyloucil), vnitrni osvetleni kabiny (zkusil jsem vytahnout zarovky jak jsou nad ridicem, opet bez nejake odezvy), zjisteni nedovreni dveri (to nevim, jak odzkouset), hodiny (opet nevim jak odzkouset) a mozna jeste neco dalsiho (ve schematech bylo i neco s motorem, nicmene nastartovat slo).
Mam tam domontovavane dalkove ovladani, ale zkousel jsem odpojit obe jeho pojistky a opet bez ucinku.
Nejak mi prave dosly napady, co jeste by se dalo zkusit.
Hyundai Lantra 2.0 rok 2000
0,2A na stroj tolik protkany elektronikou ve stad-by rezimu neni mnoho...dokonce si myslim, ze jde o standartni stav. Vsak P=U*I, takze zde se jedna o 2,4W, to je odber male zarovicky na kontrolce. Coz je na baterii min. 55Ah, s max proudem 360/400A naprosto smesna hodnota, ktery se smeje i jako vybita. Pokd se s autem aspon jednou do tydne jede a ta baterka se trochu ozivi dobijenim, nemuze byt problem.
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
No me se to zda prave docela hodne, kdyz vezmem, ze baterka ma tak tech 50 Ah, tak pri proudu 0,2 A mi to vychazi na 10 dnu a to pri prakticky plne nabite baterii, v zime je kapacita daleko mensi.ryba píše:0,2A na stroj tolik protkany elektronikou ve stad-by rezimu neni mnoho...dokonce si myslim, ze jde o standartni stav. Vsak P=U*I, takze zde se jedna o 2,4W, to je odber male zarovicky na kontrolce. Coz je na baterii min. 55Ah, s max proudem 360/400A naprosto smesna hodnota, ktery se smeje i jako vybita. Pokd se s autem aspon jednou do tydne jede a ta baterka se trochu ozivi dobijenim, nemuze byt problem.
Merili jsme proud na brachove aute a tam je 0,02 A, coz se mi zda akorat.
Jinak zacal jsem se o to zajimat, kdyz jsem nechal auto tyden stat venku, teploty okolo nuly a po tom tydnu jsem nenastartoval, coz byl docela sok...
Hyundai Lantra 2.0 rok 2000
Cau no mne se to jevi jako dost, 200mA kdyz je vse vypnute, jestli si meril odber pri vytazenem klicku tak immo je vypnuty, zarovicky nesviti,
jedine co ti muze odebirat je radio, palubni hodiny - nejsem si jisty ci jsou napajene pres ECU, a samotna ECU, pokud tam mas dodelavane nejake dalkove to jsou radove mA, ja ho tam mam taky, nic jineho ti brat stavu nemuze, melo by to byt off kdyz je klicek venku.zvlastni, zkusim si to taky zmerit, me po par dnech toci baterka trochu slabeji nez njormalne proto jsem uvazoval na zimu pripojeni udrzovaciho zdroje prave nejakych tech 200-400mA aby se vyrovnalo samovybijeni a spotreba auta v klidu.
jedine co ti muze odebirat je radio, palubni hodiny - nejsem si jisty ci jsou napajene pres ECU, a samotna ECU, pokud tam mas dodelavane nejake dalkove to jsou radove mA, ja ho tam mam taky, nic jineho ti brat stavu nemuze, melo by to byt off kdyz je klicek venku.zvlastni, zkusim si to taky zmerit, me po par dnech toci baterka trochu slabeji nez njormalne proto jsem uvazoval na zimu pripojeni udrzovaciho zdroje prave nejakych tech 200-400mA aby se vyrovnalo samovybijeni a spotreba auta v klidu.
Hyundai Lantra 1.6 16V G4GR,r.98
*** Ivan je nejlepsi!!! ***
*** Ivan je nejlepsi!!! ***
jj meril jsem to pri vypnutem klicku, radeji jsem kontroloval jestli treba nesviti svetlo v kufru, ale nikde nic. Nechal jsem to i nekolik hodin zamcene s pripojenym multimetrem, ale stale tam bylo kolem tech 0,2 A. Neco tam musi odebirat, ale netusim, co :/kokroff píše:Cau no mne se to jevi jako dost, 200mA kdyz je vse vypnute, jestli si meril odber pri vytazenem klicku tak immo je vypnuty, zarovicky nesviti,
jedine co ti muze odebirat je radio, palubni hodiny - nejsem si jisty ci jsou napajene pres ECU, a samotna ECU, pokud tam mas dodelavane nejake dalkove to jsou radove mA, ja ho tam mam taky, nic jineho ti brat stavu nemuze, melo by to byt off kdyz je klicek venku.zvlastni, zkusim si to taky zmerit, me po par dnech toci baterka trochu slabeji nez njormalne proto jsem uvazoval na zimu pripojeni udrzovaciho zdroje prave nejakych tech 200-400mA aby se vyrovnalo samovybijeni a spotreba auta v klidu.
Dodelavane dalkove tam mam, ale zkousel jsem vypojit jeho pojistky a nic, tak leda, ze by tam byl jeste nejakej okruh mimo tyto pojistky, ale to snad ne.
Hyundai Lantra 2.0 rok 2000