Tak dnes jsem měl tu čest se projet s tímto krasavcem. Ze začátku moc nechtěli, ale když zjistili, že jsem vážný zájemce, tak jsem najezdil dokonce přes 20 km
A musím uznat, že autíčko je to parádní. pětilitrová V8, automat, samosfor a přední 380 mm kotouče s šestipístkovými třmeny. Když se zadaří, tak příští rok by mi mohlo říkat pane
Převodovka šla do režimu sport, řadil jsem si pádly pod volantem. Na stopce zastavit, najet na hlavní, kola srovnat a šup pedál na podlahu. Zadek i tak šel mírně do boku, takže dvojka a tu jsem držel až do omezovače v 7000 rpm, pak trojka a za chvilku čtyřka. Skoro 200 km/h na tachometru, já úsměv od ucha k uchu a prodejce vedle mě si to také evidentně užíval. Ale ten zvuk pořádné V8 je neuvěřitelnej. Už ve 2000 rpm jsem měl pocit, že motor točí nejméně 2x tolik. Při 110 km/h na šestku motor točil právě 2000 rpm. Ve městě při padesátce se jen tak převaloval na pětku při 1200 rpm
Náramně jsem si to užil.