Odskakování a hluk zadní nápravy.
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
https://www.youtube.com/watch?v=tOXizu9p
https://www.youtube.com/watch?v=iWzHQ-re91Y
https://www.youtube.com/watch?v=dCpawD_Ycow
https://www.youtube.com/watch?v=tOXizu9p6N0
Česká media mlčí???
https://www.youtube.com/watch?v=iWzHQ-re91Y
https://www.youtube.com/watch?v=dCpawD_Ycow
https://www.youtube.com/watch?v=tOXizu9p6N0
Česká media mlčí???
HYUNDAI ix20 1,6 Style Sienna Orange
- Reklama
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
česká media nedostala zaplaceno, tak mlčí
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Ale prdlajs ... http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... %5D=436555
V autosalonu jsou vidět většinou auta za 1M+
V autosalonu jsou vidět většinou auta za 1M+
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Česká média má pod kontrolou Škoda a tester si musí dát pozor aby korejcům moc nelichotil, nemusel by si už škrtnout...
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Ty boční plasty na dveřích mají i funkční smysl. Při otevření dveří na parkovišti (vedlejší auto). No ale můj názor ne bilém autě si to dovedu představit (zvyraznění ).Pokud sis všiml i na blatnících jsou gumy a také se osvědčily. Pokud máš nějaké dylema ohledně tohoto vozu (rukama mi prošlo dost vozů různých značek) nemohu na tento vůz říct křivé slovo. Za 4léta ini jeden problém. Na 1.6 je to živé temperamentní auto velmi pohodlné ne dlouhé cesty.neturbo píše:Ako tak čítam teraz hodne recenzie áut a pozerám videorecenzie, tak tieto lacné autá majú snáď všetky plus mínus ten samý problém. Je to proste taká cenová kategória a už fakt neviem či sa smiať alebo čo. Toto je jediná vec, ktorá ma zatiaľ odradzuje od kúpy bez testovacej jazdy.
Inak by ma zaujímali postrehy hlavne majiteľov ročníkov 2015/2016.
bobo447: Tie bočné "ochranné" lišty sú iba na efekt alebo sú aj účinné? Sú dosť nízko. Uvažoval som ich, keď som ich zbadal na anglickom ebayi. Ale na biele auto by som si ich asi nechal nastriekať.
Dlho som hladal jedno testovacie video, ale nemôžem ho nikde nájsť. Našiel som aspoň jedno z Vengy 2011 a losí test "moose test" ix20 2012.
https://youtu.be/k-UftrxYp0I?t=6s
https://youtu.be/RuDAl8C68Zs?t=1m45s
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Kde jsi sehnal gumy na blatníky?
HYUNDAI ix20 1,6 Style Sienna Orange
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Bočné lišty majú tu:
http://hyundai.autodoplnky.cz/hyundai-i ... s135606415
http://www.naauto.sk/p/5586/ochranne-li ... model-f-33
Na Ebayi ich predava AutomotivaUK, ktorá ponúka cez ich webstránku aj striekané varianty (+89,99 libier).
Tie gumy vyzerajú zblízka ako? Nejaký väčší obrázok v eshope napr. nie je?
http://hyundai.autodoplnky.cz/hyundai-i ... s135606415
http://www.naauto.sk/p/5586/ochranne-li ... model-f-33
Na Ebayi ich predava AutomotivaUK, ktorá ponúka cez ich webstránku aj striekané varianty (+89,99 libier).
Tie gumy vyzerajú zblízka ako? Nejaký väčší obrázok v eshope napr. nie je?
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
I velký vzor a učitel faňánů mumuvů a jejich derivátů musí šetrřit. Pak to dopadá podobně:
V komfortním režimu bylo na zvlněné vozovce znát mírné pohupování, což by mi ani tak nevadilo, zřetelné bubnování od zadní nápravy po přejezdech nerovností, odskakování kol a rozvlnění zádi v nájezdech do zatáček ale bylo silnější, než jsem ochoten unést.
http://www.auto.cz/skoda-octavia-zkusil ... idea-95777
V komfortním režimu bylo na zvlněné vozovce znát mírné pohupování, což by mi ani tak nevadilo, zřetelné bubnování od zadní nápravy po přejezdech nerovností, odskakování kol a rozvlnění zádi v nájezdech do zatáček ale bylo silnější, než jsem ochoten unést.
http://www.auto.cz/skoda-octavia-zkusil ... idea-95777
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
s bumerangama neskáče - neodskakuje
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Ahoj trolle. Pokud máš bumerangy na ochcávku tak ti gratuluji že už neskáče - neodskakuje. Co se týče ix20 tak je to naprostá a sprostá lež. Autu ix20 po namontování tzv. bumerangů ještě víc ztvrdne již z výroby tvrdý zadek a začne odskakovat a poskakovat ještě víc. Musel by jsi naladit - dát jiné tlumiče. To ale zatím nikdo neudělal. Ten losí test který má dokazovat genialitu autora ze SM je pěkněj podvod. Byl na hladkém povrchu bez nerovností a dokázal, že zadek ztvrdl a auto se při prudkém vyhýbacím manévru NEnaklonilo. To ovšem odskakování v zatáčce na nerovnostech neřeší. Naopak, bumerangy to jen zhorší!
Troll je v internetovém slangu obvykle anonymní účastník online diskusních fór, chatů či blogů, který zasílá záměrně provokativní, urážlivé nebo irelevantní (off-topic) příspěvky k citlivým tématům, jejichž hlavním smyslem je vyprovokovat ostatní uživatele k emotivní odezvě nebo jinak narušit normální, věcnou diskusi.Činnost trolla bývá v internetovém diskurzu nazývána trollingem či trollováním.
Troll je v internetovém slangu obvykle anonymní účastník online diskusních fór, chatů či blogů, který zasílá záměrně provokativní, urážlivé nebo irelevantní (off-topic) příspěvky k citlivým tématům, jejichž hlavním smyslem je vyprovokovat ostatní uživatele k emotivní odezvě nebo jinak narušit normální, věcnou diskusi.Činnost trolla bývá v internetovém diskurzu nazývána trollingem či trollováním.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
di s těma debilníma infantilníma kecama do hajzlu, bez namontovaných bumerangů bych tu stále mluvil o tom že ta "sračka" (moje IX20) uskakuje ale s namontovanejma bumerangama mi to neuskakuje
jedinej kdo tu furt otravuje s nějakýma trollama, jsi ty
ono neustále poukazovat na chybu ostatních, aby se má chyba v tu chvíli vlastně stala normou, je z tvé strany hovadina
dovolil bych si připomenout něco z historie soudruha vlny (airwaves)
k nahlédnutí ZDE
pro ty co by to otevírat třeba nechtěli z jakýchkoliv důvodů si dovolím citovat kus textu...
"...Teď už mám bumerangy na autě a je to znát. Auto je v zatáčkách ještě suverénější....
konec citace
dále ZDE
a ZDE
takže tvoje lživý žvásty o tom, že je po namontování bumerangů auto v ještě větším hajzlu, protože ještě víc poskakuje a uskakuje jsou přinejmenším úsměvné
nesnáším lidi, kteří jsou schopni jeden den říkat, že červená hvězda je červená, aby pak za pár okamžiků začali říkat, že ta hvězda není červená, protože je modrá (ač je červená) a kdo tvrdí že je červená, je lhář ... soudruhu vlno !!!
to jestli odskakuje někde nějaká octáfka nebo šinkanzen je mi naprosto jedno, protože moje IX20 !!! již neodskakuje !!!
HOWGH
edit:
dovolil bych si reagovat zde na kolegu (asi taky trolla)
jedinej kdo tu furt otravuje s nějakýma trollama, jsi ty
ono neustále poukazovat na chybu ostatních, aby se má chyba v tu chvíli vlastně stala normou, je z tvé strany hovadina
dovolil bych si připomenout něco z historie soudruha vlny (airwaves)
k nahlédnutí ZDE
pro ty co by to otevírat třeba nechtěli z jakýchkoliv důvodů si dovolím citovat kus textu...
"...Teď už mám bumerangy na autě a je to znát. Auto je v zatáčkách ještě suverénější....
konec citace
dále ZDE
a ZDE
takže tvoje lživý žvásty o tom, že je po namontování bumerangů auto v ještě větším hajzlu, protože ještě víc poskakuje a uskakuje jsou přinejmenším úsměvné
nesnáším lidi, kteří jsou schopni jeden den říkat, že červená hvězda je červená, aby pak za pár okamžiků začali říkat, že ta hvězda není červená, protože je modrá (ač je červená) a kdo tvrdí že je červená, je lhář ... soudruhu vlno !!!
to jestli odskakuje někde nějaká octáfka nebo šinkanzen je mi naprosto jedno, protože moje IX20 !!! již neodskakuje !!!
HOWGH
edit:
dovolil bych si reagovat zde na kolegu (asi taky trolla)
tady si dovolím podsunout svou vlastní zkušenost... ani na třetí, ani na čtvrté garanci , jelikož jsem neměl na servis co se týče zadní nápravy žádný požadavek, tak nikdo ani neřešil co tam je, i když to ví, a technik na STK ??? kdybych mu to neukázal, a neřekl k čemu to tam je, tak by si ani nevšiml, že to tam je , natož že to tam "nemá co dělat" zato si všiml, prý chytře vyřešeného chlazení výfukového potrubí (tlumiče, katalyzátoru, vlnovce), či kam to ten bazmek ten vzduch směrujebobo447 píše: ... Ale je tu jedno ALE. Než půjdete na garančku demontovat!!! - než půjdete na technickou demontovat. Jinak na to auto nemohu říci křivého slova...
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Osobní útoky přecházím s úsměvem. Co bylo napsáno to bylo, nyní jsme o řadu zkušeností dál. Svůj názor měním podle poznatků a zkušeností.
Ještě tvrdší zadní tlumiče odskakování, to opravdové v zatáčce kde lítají dětem hlavičky sem tam.... pamatuješ jak jste to rozjížděli..... pouze zhorší. Je to totální konstrukční blbost. Bumerangy 8mm , volovina. Ostatně když znáš celou tu diskuzi tak tam najdeš i řadu logických vysvětlení proč tomu tak je, proč bumerangy nefungují. Kravina, podraz i test je podraz. Sériové nastavení je nejlepší.
Ještě tvrdší zadní tlumiče odskakování, to opravdové v zatáčce kde lítají dětem hlavičky sem tam.... pamatuješ jak jste to rozjížděli..... pouze zhorší. Je to totální konstrukční blbost. Bumerangy 8mm , volovina. Ostatně když znáš celou tu diskuzi tak tam najdeš i řadu logických vysvětlení proč tomu tak je, proč bumerangy nefungují. Kravina, podraz i test je podraz. Sériové nastavení je nejlepší.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
s osobními útoky jsi přišel první, je pravda, že pak se to přechází s úsměvem krapet líp ... nic jsem nikde nerozjížděl, nasedl jsem do již rozjetého vlaku ... pamatuješ ??
Čím tvrdší tlumič, tím lépe drží kolo styk s vozovkou samozřejmě na úkor určitému komfortu, vepředu mám tlumiče z CRDi verze, v zádu bumerangy, Citroen se z toho tím pádem nestal, čím blíž tlumíš v ose zdroje kmitu, tím účinější je práce absorbéru (tlumiče kmitů) , to není jen teorie, to je fakt a zkušenost jízdy s bumerangama a bez nich ... soudruhu převlékači ... a vše již bylo psáno
Čím tvrdší tlumič, tím lépe drží kolo styk s vozovkou samozřejmě na úkor určitému komfortu, vepředu mám tlumiče z CRDi verze, v zádu bumerangy, Citroen se z toho tím pádem nestal, čím blíž tlumíš v ose zdroje kmitu, tím účinější je práce absorbéru (tlumiče kmitů) , to není jen teorie, to je fakt a zkušenost jízdy s bumerangama a bez nich ... soudruhu převlékači ... a vše již bylo psáno
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Pár dní dozadu som bol v servise na 2. servisnej prehliadke. Servis je v tej istej budove, ako predajňa, kde mali vystavenú ix20. Spomenul som si na tvrdenie kohosi v tejto sekcii (spred cca roka a pol) o tom, že v modeli 2015 bude zmenené uchytenie tlmičov zadnej nápravy. Tak som úctivo pokľakol pri vystavenom aute a pozrel sa na zadnú nápravu. A zistil som, že uchytenie je stále rovnaké. Takže dotyčný bol falošným prorokom.
ix20Style * 1,4 l CVVT 90 HP * biely ako čerstvo napadaný sneh
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
krom kravin (např. přední maska) na autě nezměnili lautr nic, ani volant, ani uchycení zahrádky (dokonce sem litoval toho co si koupí vystavené auto na kterém byla namontována "zahrádka" protože tam ten problém byl "viditelnej" na vém voze) ani uchycení třeba těch tlumičů , to že si lidi na vlastnosti vozu nikterak nestěžují, je dost možná dáno jiným nastavením zadního tlumiče, i když má naprosto stejné katalogové číslo na FL modelu i na tom starším...
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012