Prvých 44 444Km
Moderátor: Moderátoři
- Maros Hupka
- **
- Příspěvky: 214
- Registrován: 04 srp 2006, 00:06
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prvých 44 444Km
Ahoj Milan, s tou šiltovkou si to trafil, ale keď v zime si hustota mojej pokrývky hlavy šiltovku, či čapicu priam žiada
beriem ako pracovný nástroj a napriek tomu, že ho mám rád a chovám sa k nemu, aby mi čo najdlhšie vydržal, stále je to len prostriedok dennej spotreby a keď sa niečo pokazí , či zoderie, tak to treba vymeniť/opraviť... Preto Tvoj návrh s nastupovaním, zozadu neberiem a budem nastupovať tak ako doteraz a drať schodík aj poťah Navyše - do nákladového priestoru nastupujem cez zadné dvojkrídlovky pomerne často a tam sa mi zas stáva (najmä ak mám bledé tričko) , že sa opriem chrbtom o zámok dverí. To síce nebolí, ale ako to potom komentuje manželka
No a som síce trochu menší od King Konga, ale už som si na tú "ázijskú" veľkosť dodávky za tie roky zvykol a posed za volantom našiel (Boxer mal priestoru na sedadlách, za volantom a aj všade inde viac, no je kompaktnejší a tým pádom využívam výhody "osobného auta" - miesto v parkovacích boxoch, či využívanie podzemných garáží...)
Takže auto povysávam, vytepujem sedadlá a preleštím schodík. Následne dám nový poťah na volant a sedadlá a interiér bude ako nový
beriem ako pracovný nástroj a napriek tomu, že ho mám rád a chovám sa k nemu, aby mi čo najdlhšie vydržal, stále je to len prostriedok dennej spotreby a keď sa niečo pokazí , či zoderie, tak to treba vymeniť/opraviť... Preto Tvoj návrh s nastupovaním, zozadu neberiem a budem nastupovať tak ako doteraz a drať schodík aj poťah Navyše - do nákladového priestoru nastupujem cez zadné dvojkrídlovky pomerne často a tam sa mi zas stáva (najmä ak mám bledé tričko) , že sa opriem chrbtom o zámok dverí. To síce nebolí, ale ako to potom komentuje manželka
No a som síce trochu menší od King Konga, ale už som si na tú "ázijskú" veľkosť dodávky za tie roky zvykol a posed za volantom našiel (Boxer mal priestoru na sedadlách, za volantom a aj všade inde viac, no je kompaktnejší a tým pádom využívam výhody "osobného auta" - miesto v parkovacích boxoch, či využívanie podzemných garáží...)
Takže auto povysávam, vytepujem sedadlá a preleštím schodík. Následne dám nový poťah na volant a sedadlá a interiér bude ako nový
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
- Reklama
Re: Prvých 44 444Km
Spravne Maroš, tak to ma byt, vaci maju sluzit nam a nie my im a preto ho tento rok prvykrat povysavam(pred dovolenkou(od psích chlpov) po prijazde do Grecka znovu(od psich chlpov) a po navrate z dovcy znovu(od psích chlpov) . Pretoze spavame v aute spolu so psom, tak nieje ani čudo Akurat zhadzujem zimne kolesa a davam terenne dovolenkove, este rok vydrzia(maju 6-8 mm vzorku) na buduci rok dostane Rexik nove, viac terennejšie a kustik vacsie a sirsie(aby vladal dostane aj chiptunning, ale az po kontrole, ci pripadnej vymene rozvodov) Uz sa mi nejak nechce babrat sa s autom.... zeby staroba?
- Přílohy
-
- P_20160614_140546.jpg (56.77 KiB) Zobrazeno 3347 x
- Maros Hupka
- **
- Příspěvky: 214
- Registrován: 04 srp 2006, 00:06
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prvých 44 444Km
Takže aj Ty si ukončil zimu až teraz Najvyšší čas, aby začalo leto.
Ja tiež takto prezúvam na dvore. Ale len každú druhú výmenu. Raz Pneuservis, raz dvor..., aby boli kolesá aj správne vyvážené.
Neviem, či je to vekom, rôznymi záujmami, alebo uponáhľanou dobou... ale na nič nie je čas a potom veľakrát ani chuť. Aj si poviem, mal by som urobiť to, či ono, ale potom príde niečo "dôležitejšie" a to pôvodné nejak odsuniem. A ak to nie je nevyhnutné, už sa potom k tomu nedostanem, alebo si poviem: "však na budúce to spravím" . Auto sa o servis "tachometrom hlási samo" - predpísané výmeny pri opakujúcich sa 15.000 kilometroch dodržujem. Našťastie iné na ňom zatiaľ neriešim. Možno tie poťahy - ale tým, že to nie je nevyhnutné, tak čakajú na voľnú chvíľu v kalendári a priaznivú situáciu v peňaženke
Ja tiež takto prezúvam na dvore. Ale len každú druhú výmenu. Raz Pneuservis, raz dvor..., aby boli kolesá aj správne vyvážené.
Neviem, či je to vekom, rôznymi záujmami, alebo uponáhľanou dobou... ale na nič nie je čas a potom veľakrát ani chuť. Aj si poviem, mal by som urobiť to, či ono, ale potom príde niečo "dôležitejšie" a to pôvodné nejak odsuniem. A ak to nie je nevyhnutné, už sa potom k tomu nedostanem, alebo si poviem: "však na budúce to spravím" . Auto sa o servis "tachometrom hlási samo" - predpísané výmeny pri opakujúcich sa 15.000 kilometroch dodržujem. Našťastie iné na ňom zatiaľ neriešim. Možno tie poťahy - ale tým, že to nie je nevyhnutné, tak čakajú na voľnú chvíľu v kalendári a priaznivú situáciu v peňaženke
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prvých 44 444Km
To bych podepsal, já letos nemám čas ani na to, abych auto natáhl leštěnkou. Jak jsem zůstal sám, tak veškerý volný čas mi polyká barák a zahrada. Končí mi původní letní gumy Pirelli City Net, mám je tam od nového a vypadá to, že vydrží přes 100 000 km. Počítám, že po dovolené půjdou z vozu, ale ještě tak 4-5 tisíc musí najet. V dubnu na technické prošly, měly ještě 3 mm. Na zimních jsem zatím o listopadech a koncích března najezdil s bídou 2 000 km. V zimě mi to zatím stálo v garáži, ale teď se situace změnila a do provozu to půjde.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Prvých 44 444Km
len ked ta to dobehne v nevhodnej chvili(zanedbanie udrzby) ako mna v Anglicku, tak to cloveka dost rozhodi pretoze menit kardanovy kriz a kolesove loziska len na ulici nieje nic moc..
- Přílohy
-
- P_20160315_170816_1_p.jpg (98.74 KiB) Zobrazeno 3318 x
-
- P_20160526_142441.jpg (118.67 KiB) Zobrazeno 3318 x
- Maros Hupka
- **
- Příspěvky: 214
- Registrován: 04 srp 2006, 00:06
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prvých 44 444Km
Dedkovatieme? Hádam ešte nie.
Mirek - záhrada a dom... najväčší žrút času a najhoršie, že to potom ani nie je vidieť - ale keby si nerobil nič, tak to by vidieť bolo ...
Milan - tak toto snáď dokážeš len Ty a máš môj obdiv.
Mirek - záhrada a dom... najväčší žrút času a najhoršie, že to potom ani nie je vidieť - ale keby si nerobil nič, tak to by vidieť bolo ...
Milan - tak toto snáď dokážeš len Ty a máš môj obdiv.
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
Re: Prvých 44 444Km
aaale prdlacky, samotna vymena nebola nic zlozite, robil som to aj predtym, horsie bol ten cas(par mesiacov) , dokial som zistil skutocnu pricinu, to som bol nervozny, to máš ako s varením , nieje problem uvarit, ale rozhodnut sa, co uvarit...... Naa uz leje ako blbe, esreze som stihol vymenit kolesá vcera, trosku som sa zdrzal s natieranim podvozku, na buduci rok uz musim spravit vyvaranie plechov na tom kvazi rame podlahy... Tak ako robil Karol, holt 13 rokov je 13 rokov....
- Maros Hupka
- **
- Příspěvky: 214
- Registrován: 04 srp 2006, 00:06
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prvých 44 444Km
Ja len 11 - ale všetkých nás to asi postupne čaká . Ja zatiaľ riešim len "optický problém" - zadné podbehy sú vyriešené (uvidíme na ako dlho) od minulej jesene a dvojkrídlovky asi len pretriem takou tou asfaltovou farbou (stále je to len spodný okraj dverí pri strede auta, takže úzky čierny pásik by to krátkodobo asi vyriešil) . Zo spodku auto nevyzerá na nejaké opravy a dokonca aj výfuk je stále pôvodný...
Tak som zvedavý (alebo radšej ani nie) , kedy a čo sa ozve na výmenu, či opravu.
Tak som zvedavý (alebo radšej ani nie) , kedy a čo sa ozve na výmenu, či opravu.
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prvých 44 444Km
Já teda 12, ale myslím, že zrovnan todle mně ještě dost vydrží.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Maros Hupka
- **
- Příspěvky: 214
- Registrován: 04 srp 2006, 00:06
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prvých 44 444Km
11,12, či 13 rokov ... nie je veľký rozdiel a tiež mám pocit, že toto by malo na aute ešte dlhšie vydržať. Aspoň podľa letmého pohľadu zo spodu Hoci aj spomínané zadné dvere boli dlho v "poho" a po jednej zime zrazu vykvitli hrdzou. No na druhej strane - Milan jazdí off-road a my dvaja len po cestách, takže nejaký rok do plusu by sme pri opotrebení spodku mohli mať
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prvých 44 444Km
Tak už mám těch 100 000 km. Třikrát jsem si zatroubil, (jednou trobím při každém tisíci, 2x při každých 10 tisících a 4x troubit při opětovných nulách na tachometru už asi nestihnu, to budu dříve čuchat ke kytkám odspodu).
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Maros Hupka
- **
- Příspěvky: 214
- Registrován: 04 srp 2006, 00:06
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prvých 44 444Km
Tak ťa vítam v klube "6ciferných". Ja si trúbiť nezvyknem, lebo pri mojom nájazde by som vytruboval furt
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
- Maros Hupka
- **
- Příspěvky: 214
- Registrován: 04 srp 2006, 00:06
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prvých 44 444Km
Kým som ja s rodinou dovolenkoval v Chorvátsku, preventívne som nechal vymeniť pískajúci klinový remeň a remenicu alternátora - hlavne tá už bola na výmenu. Vlastne ona ma upozornila nepríjemným zvukom pri štartovaní, že je čas výmeny, čo vlastne bratranec v servise po rozobratí aj zistil, potvrdil a následne vymenil.
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prvých 44 444Km
No jo, přesně tohle jsem já nechal dělat u Hujera někdy kolem 88 tis. km. neboli ono spíše než s projezdem souvisí s dobou životnosti někdy před 2 roky. U mého se rozvody dělají v 90 tis. km. Také pískalo.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Maros Hupka
- **
- Příspěvky: 214
- Registrován: 04 srp 2006, 00:06
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prvých 44 444Km
Klinový remeň som menil pri 120k , 210k , 285k a teraz pri 364k - vždy keď pískal. Remenicu alternátora som menil prvý krát Ale to sú len "vedľajšie remene". Rozvody ťahá reťaz a tá je vraj "doživotná a nemení sa" ... tak uvidíme
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS