GDI vs. CVVT
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: GDI vs. CVVT
Mám rád starou školu. Sázím na jednoduchost a spolehlivost. Proto MPI Uz jen z toho duvodu, ze MPI je nepřímovstřik.
Zajímavé, všichni řeší pár koníků navíc u GDI, ale nikdo neřeší přímovstřik/nepřímovstřik a z toho potažmo plynoucí vyhody/nevýhody. Hlavně ale , že budu rychlejší s těma pár koníkama navíc
Zajímavé, všichni řeší pár koníků navíc u GDI, ale nikdo neřeší přímovstřik/nepřímovstřik a z toho potažmo plynoucí vyhody/nevýhody. Hlavně ale , že budu rychlejší s těma pár koníkama navíc
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
- Reklama
Re: GDI vs. CVVT
GDI je pro správný chlapy... a CVVT je pro buzny... víš Alfe?!
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: GDI vs. CVVT
N I K O L I V !!!
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: GDI vs. CVVT
a vyhody/nevyhody primovstriku oproti CVVT?
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: GDI vs. CVVT
Máš pravdu, Alfe, u GDi hrozí vyšší zakarbonování motoru dané už samotnou koncepcí. Víš sám, že spousta lidí tady na fóru používá VIF, čím se tento problém dá relativně slušně eliminovat. Sám vycházím z toho, že s GDi se mi lépe jezdilo. A když se něco má pokazit, tak se to pokazí bez ohledu na koncepci či složitost systému.
Jelikož je pořád možnost výběru, je na každém uživateli, kterou možnost zvolí.
Jelikož je pořád možnost výběru, je na každém uživateli, kterou možnost zvolí.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
-
- ***
- Příspěvky: 911
- Registrován: 30 kvě 2015, 16:45
Re: GDI vs. CVVT
teoreticky se bude více kazit GDI už z principu jeho koncepce
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Re: GDI vs. CVVT
teoreticky... zatím se mi zdá, že tu bylo více problému s MPI...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: GDI vs. CVVT
http://www.autorevue.cz/tvorba-karbonu- ... ych-ojetinshawt píše:a vyhody/nevyhody primovstriku oproti CVVT?
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: GDI vs. CVVT
Bohuzel to není tak uplne pravda, protože :" Pro majitele zážehových motorů s nepřímým vstřikováním do sacího kanálu před sací ventil je to jev téměř neznámý, u normálně provozovaného auta se prakticky nevyskytuje. Vstřikované kvalitní palivo totiž maže a čistí ventil, na kterém se tak usazuje jen minimum částeček. Naopak ventil přímovstřikového motoru přichází do kontaktu pouze s nasávaným vzduchem"Víš sám, že spousta lidí tady na fóru používá VIF, čím se tento problém dá relativně slušně eliminovat
"Kvalitu paliva moc neovlivníte a různé čistící složky v benzínu nemají na přímovstřikové motory takový vliv, neboť se stejně dostanou až do válce a nikoli do sání před ventil"
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: GDI vs. CVVT
ty woe, já si snad půjdu koupit MPI...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: GDI vs. CVVT
By sis s takovou nekoupil žádné auto . Každý motor má něco .
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Re: GDI vs. CVVT
Ale u nektereho motoru se již použitou osvědčenou technologii vyroby tak nejak da predpokladat vetsi spolehlivost a vydrž, než u jinych. Ne každý chce a nebo potřebuje tocit auta ještě před koncem záruky.
třeba DPF, EGR, dvojhmotovy setrvačník, neodpojitelny start-stop systém ? se pak nedivím, že se lidi zbavují aut ještě před koncem zárukyKaždý motor má něco
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: GDI vs. CVVT
Tak nejak . Lepe bych to nenapsal .
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Re: GDI vs. CVVT
letos na jaře zapůjčená i30 1,6 CVVT v kombíku jako náhradní vůz, já mám 1,6 GDi hatchback, moje pocity-
1,6 CVVT 5 tis. km na budíkách, moje GDi 40 tis. km
- 1,6 CVVT živější v nízkých otáčkách, rychlejší odezva na plyn, "ostřejší" rozjezd
- 1,6 GDi lépe táhne nahoře, cca kolem 5-ti tis, určitě lepší na předjíždění
- spotřeba +- stejná, kolem 7-mi litrů
obě auta prázdné, pouze řidič, v obou obyč. 95-ti octan z Benziny, projeto jak ve městě, tak dálnice + okresky
P.S. u prázdného kombíku ta prdel skáče na D1 jako koza
1,6 CVVT 5 tis. km na budíkách, moje GDi 40 tis. km
- 1,6 CVVT živější v nízkých otáčkách, rychlejší odezva na plyn, "ostřejší" rozjezd
- 1,6 GDi lépe táhne nahoře, cca kolem 5-ti tis, určitě lepší na předjíždění
- spotřeba +- stejná, kolem 7-mi litrů
obě auta prázdné, pouze řidič, v obou obyč. 95-ti octan z Benziny, projeto jak ve městě, tak dálnice + okresky
P.S. u prázdného kombíku ta prdel skáče na D1 jako koza