![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Neboj na budúce už urobia aj Elantru s GDI.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
elantra je aj s gdi a dokonca aj s tgdiidam.i píše:Alfe,podla tvojej teorie,by si mal jazdiť motor s karburátorom.![]()
Neboj na budúce už urobia aj Elantru s GDI.
Ja mel vizi při vyberu vozidla stanovenou- osvedcena technika pod kapotou, bez turba, zadny diesel, co nejjednodussi konstrukce a co nejmene kurvítek napr. v podobe hydroštelu a nebo swirl klapekidam.i píše:Alfe,podla tvojej teorie,by si mal jazdiť motor s karburátorom.![]()
Neboj na budúce už urobia aj Elantru s GDI.
Uz jsem videl i40 2,0GDI s 200tKm a kupodivu i auto jako takove vypadalo vic nez dobre po tech kilometrech, vcetne interierushawt píše:Tak vyjede jeden clanek o karbonu a ted vypada GDI jako v nevyhode z dlouhodobeho hlediska, takze zeby jen preci CVVT)
Potvrdzujem, to spomalenie do kopca sa da vyriesit pridanim este pred kopcom. Mam vyskusane na dialnicnych kopcoch v okoli tatier co nevyslo na 6ke pri 130kmh vybehlo bez problemov pri 145 a viac..vorlajz píše:když jedu do kopce tak mi tempomat taky rychlost neudrží a když jedu naopak z kopce, tak klidně auto zrychlí, ale to je myslím celkem dost logické.. na rovině jsem problémy nezaznamenal...
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |