Negativní recenze na i30 - souhlasíte?
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Negativní recenze na i30 - souhlasíte?
Zvažuji koupi nového vozu. Můj favorit je Hyundai i30 kombi 1,6 GDI. Docela mě překvapují negativní recenze a nevím co si o nich myslet. Jsou pravdivé nebo si to podle vás lidi vymýšlejí?
Např.
- motor nereaguje na plyn
- auto při vyšších rychlostech plave
- špatně tlumí nerovnosti při vyšších rychlostech
- má nízký podvozek, který se moc snižuje při naložení
- zmatené chování automatické klimatizace
- neidentifikovatelné zvuky
..atd..atd.. docela hodně jich je např. zde
http://www.sauto.cz/osobni/detail/hyund ... sionFilter
nebo zde
http://www.cars.cz/autorecenze/auta/Hyu ... 21668.html
Např.
- motor nereaguje na plyn
- auto při vyšších rychlostech plave
- špatně tlumí nerovnosti při vyšších rychlostech
- má nízký podvozek, který se moc snižuje při naložení
- zmatené chování automatické klimatizace
- neidentifikovatelné zvuky
..atd..atd.. docela hodně jich je např. zde
http://www.sauto.cz/osobni/detail/hyund ... sionFilter
nebo zde
http://www.cars.cz/autorecenze/auta/Hyu ... 21668.html
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
- Reklama
- Mirus30
- *****
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 04 úno 2013, 19:53
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Negativní recenze na i30 - souhlasíte?
Pujc si to auto a neres recenze, dokonaly auto NEEXISTUJE, jde jen o to jak ti sedne, co mu odpustis a cim ti bude delat radost, je to jen na tobe.
Ani tisic recenzi ti nerekne kup to, nebo nekupuj, rozhodni dle vlastnich pocitu, ne nejakejch pisalku.
Ani tisic recenzi ti nerekne kup to, nebo nekupuj, rozhodni dle vlastnich pocitu, ne nejakejch pisalku.
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Re: Negativní recenze na i30 - souhlasíte?
Vždyť ta 1 a 3 z sauto i ta z cars je od stejného autora.
Hyundai I30 kombi, 1.6gdi, weekend. Tucson 2022, 1,6 T-gdi, 110kw, 4x4, smart
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Re: Negativní recenze na i30 - souhlasíte?
Souhlasím s nízkým podvozkem, který se navíc při naložení opravdu dramaticky snižuje, ale jinak s těma ostatníma nesouhlasím. Alespoň u mě se neprojevily.
Hyundai i30 kombi, 1,6GDI Style - white
Re: Negativní recenze na i30 - souhlasíte?
Vlastnim i30 1.6GDI kombi neco pres rok a ani jeden z popisovanych problemu se u mne neprojevil.
- neda se jet se stazenymi okny vzadu. Jsou to takove tlakove razy, ze se to neda vydrzet. Reseni: otevrit okno i vepredu a nebo pustit A/C
- v noci mi vadi podsviceni panelu klimatizace. Sice je to regulovatelne ale i pri min. mi to vadi. Chystam se prelepit zatmavovaci folii
- stresni listy zacaly odstavat. Tohle je hodne casty neduh i30 kombi. Hyundai to resi bud zpetnym pritazenim a nebo vymenou.
- roletka v kufru se nechce navijet za nizkych teplot. Bohuzel jsem to v zime nestihl vyreklamovat. Servis to resi vymenou roletky.
Ale jak psal Mirus - zajdi si do salonu a pujc si to auto. Treba i na vikend, tak jak jsem to udelal ja (ano, skutecne mi pujcili auto na cely vikend) a to dokonce v motorizaci a vybave, kterou jsem si chtel koupit). Ale hadam, ze ta motorizace a vybava byla spis nahoda, ze to auto zrovna meli. Bylo to auto, ktere pujcuji klientum kdyz maji svoje v servisu.
Ted k neduhum, ktere jsem za ten rok vypozoroval ja:shawt píše: Např.
- motor nereaguje na plyn <== nekteri lide meli problemy se skubanim motoru po pridani plynu za studena u 1.6 CVVT. Pokud zvazujete prestavbu na plyn, u GDI to tusim oficialne ani nejde. U CVVT se tomu vyhnete. Jsou s tim obrovske problemy.
- auto při vyšších rychlostech plave <== mam 16" kola a auto jsem donutil plavat po silnici az kdyz jsem jel v zime po neprohrnute rychlostce.
- špatně tlumí nerovnosti při vyšších rychlostech <== jezdim po dalnici do Ostravy i 160 a pri prejizdeni nerovnosti je to tak maximalne jenom akusticky zvuk. Zadne rany do karoserie nepozoruju
- má nízký podvozek, který se moc snižuje při naložení <== s timhle jsem mel problem jenom jednou a to kdyz jsem jel ke kamaradce na chatu asi 3km do prudkeho kopce po lesni ceste a vzadu mi sedli 2 120kg rizci.
- zmatené chování automatické klimatizace <== auto klimatizace funguje bezchybne. Ale je potreba se ji naucit pouzivat.
- neidentifikovatelné zvuky
- neda se jet se stazenymi okny vzadu. Jsou to takove tlakove razy, ze se to neda vydrzet. Reseni: otevrit okno i vepredu a nebo pustit A/C
- v noci mi vadi podsviceni panelu klimatizace. Sice je to regulovatelne ale i pri min. mi to vadi. Chystam se prelepit zatmavovaci folii
- stresni listy zacaly odstavat. Tohle je hodne casty neduh i30 kombi. Hyundai to resi bud zpetnym pritazenim a nebo vymenou.
- roletka v kufru se nechce navijet za nizkych teplot. Bohuzel jsem to v zime nestihl vyreklamovat. Servis to resi vymenou roletky.
Ale jak psal Mirus - zajdi si do salonu a pujc si to auto. Treba i na vikend, tak jak jsem to udelal ja (ano, skutecne mi pujcili auto na cely vikend) a to dokonce v motorizaci a vybave, kterou jsem si chtel koupit). Ale hadam, ze ta motorizace a vybava byla spis nahoda, ze to auto zrovna meli. Bylo to auto, ktere pujcuji klientum kdyz maji svoje v servisu.
i30 WG 1.6 GDI, New weekend, Cool red, MY 2015
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8185
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Negativní recenze na i30 - souhlasíte?
ten fakt ze po nalozeni ma zadok na zemi som si svimol mnohokrat. Aj pri prazdnom kufri a obsadeni 4 osobami su zadne kolesa v podbehoch (a to boli standartni 70kg ludia). Je to komicke. Pytal som sa na to majitela / kolegu(ma CW) a hovori, ze pri jazde s dospelymi vzadu to nepruzi moc dobre, takze na tych negativnych recenziach nieco bude
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Negativní recenze na i30 - souhlasíte?
- motor nereaguje na plyn
Je tam samozrejme znat norma Euro 6, ale ze to nejede pisou vetsinou lidi zvykli na koncern
Ja mel pujceny Rapid TSI 81 kW (znatelna turbo dira) a s GDI se mi jezdi lepe. Chce si to ale vyzkouset na vlastni kuzi...
- špatně tlumí nerovnosti při vyšších rychlostech
Na 16'' kolech je to naopak neuveritelna zehlicka. Horsi je to pri pouziti 17''
- zmatené chování automatické klimatizace
Klima je uplne v pohode, az na to jiz zminene podsviceni.
A take potvrzuji problemy s roletkou v kufru (tohle ma koncern osefovane lepe).
Je tam samozrejme znat norma Euro 6, ale ze to nejede pisou vetsinou lidi zvykli na koncern
Ja mel pujceny Rapid TSI 81 kW (znatelna turbo dira) a s GDI se mi jezdi lepe. Chce si to ale vyzkouset na vlastni kuzi...
- špatně tlumí nerovnosti při vyšších rychlostech
Na 16'' kolech je to naopak neuveritelna zehlicka. Horsi je to pri pouziti 17''
- zmatené chování automatické klimatizace
Klima je uplne v pohode, az na to jiz zminene podsviceni.
A take potvrzuji problemy s roletkou v kufru (tohle ma koncern osefovane lepe).
Hyundai i30 combi GDI Weekend 2015
Re: Negativní recenze na i30 - souhlasíte?
Přijdou mi ty recenze jako až extrémní kritika. Kdyby to byla taková hrůza, jak v recenzích ty lidi píšou, tak by těch i30 nejezdilo tolik. To že auto plave, určitě všichni, kdo to psali měli i30 na 15" kolech. To moje Ela plavala taky, proto jsem 15" kola zrušil, nedalo se na tom jezdit. Dnes mám 17" kola a auto sedí jak přibitý. Takže tady není zase taková vada jen auto.
Stejně tak jeden píše, že podvozek hučí jak prase, má Continental gumy, co podle rezencí vycházejí nejlépe. Houby. Právě Continentaly stojí za prd, jsou hlučný. Otec je má teď na Tucsonovi a nadává na ně, prý zlatý zimáky, ty byly tiší. Jeden čas je měl na Octavii a dal je taky pryč. Takže podvozek za tu hlučnost taky nemůže, záleží jen na zvolených pneu.
Spousta lidí jezdí s firemníma autama, kámoš taky brblal nad i40, kterou mají ve firmě, že stojí za prd, nejede atak. Pak z něho vypadlo, že mají nejslabší motorizaci v základu.
A sloupek je silnej, to je pravda. Já mam u Ely stejný problém, na přechodu se za něj schová chodec a člověk s tim musí počítat. Ale mít A sloupek jak ve 120tce, zase by prd vydržel při nárazu, Ostatní neumím posoudit, protože jsem s i30 jezdil chvíli /měl jsem půjčeno ze servisu/, ale při jízdě mi nepřišlo nic divnýho. S těma tlumičema asi pravda bude, často vídám "naloženou" i30. Stejný problém byl u Peugeotů, za čas se unavil zadek a většina francouzů i nových modelů má po čase zadek níž.
Ale jak píšou ostatní, určitě bych zašel do salonu, půjčil si auto na víkend, objedzil všechny různý cesty necesty a posoudil bych osobně podel svých potřeb a nároků na auto.
Stejně tak jeden píše, že podvozek hučí jak prase, má Continental gumy, co podle rezencí vycházejí nejlépe. Houby. Právě Continentaly stojí za prd, jsou hlučný. Otec je má teď na Tucsonovi a nadává na ně, prý zlatý zimáky, ty byly tiší. Jeden čas je měl na Octavii a dal je taky pryč. Takže podvozek za tu hlučnost taky nemůže, záleží jen na zvolených pneu.
Spousta lidí jezdí s firemníma autama, kámoš taky brblal nad i40, kterou mají ve firmě, že stojí za prd, nejede atak. Pak z něho vypadlo, že mají nejslabší motorizaci v základu.
A sloupek je silnej, to je pravda. Já mam u Ely stejný problém, na přechodu se za něj schová chodec a člověk s tim musí počítat. Ale mít A sloupek jak ve 120tce, zase by prd vydržel při nárazu, Ostatní neumím posoudit, protože jsem s i30 jezdil chvíli /měl jsem půjčeno ze servisu/, ale při jízdě mi nepřišlo nic divnýho. S těma tlumičema asi pravda bude, často vídám "naloženou" i30. Stejný problém byl u Peugeotů, za čas se unavil zadek a většina francouzů i nových modelů má po čase zadek níž.
Ale jak píšou ostatní, určitě bych zašel do salonu, půjčil si auto na víkend, objedzil všechny různý cesty necesty a posoudil bych osobně podel svých potřeb a nároků na auto.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, barva Ara Blue +
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Re: Negativní recenze na i30 - souhlasíte?
Pravda na sloupek bych zapomnel, ten mi taky trochu vadi.
Nektera auta tam maji diru s takovym malym okenkem a je z toho pak o neco lepe videt, tak mozna pristi facelift...
Zajimave, jak ma kazdy jine preference gum. Ja bych si tam 17ky nedal, i v HCP mi potvrdili ze to radeji pujcuji na 16'', jinak jim lidi tvrdi ze to moc drnca
Nektera auta tam maji diru s takovym malym okenkem a je z toho pak o neco lepe videt, tak mozna pristi facelift...
Zajimave, jak ma kazdy jine preference gum. Ja bych si tam 17ky nedal, i v HCP mi potvrdili ze to radeji pujcuji na 16'', jinak jim lidi tvrdi ze to moc drnca
Hyundai i30 combi GDI Weekend 2015
Re: Negativní recenze na i30 - souhlasíte?
Pežoti dlouho používali torzní tyče, které trpěli dost
Nicméně - auto naložené sedí.. dost a mění dost vlastnosti. To je pravda a fakt, nicméně octavia je na tom dost obdobně. Jen tak mimochodem.
Podvozek je daný nastavení spíše na komfort, není to sporťák. Kiu i Hyundai provází mírná tupost ve středové pozici volantu a je nutné takové trvalé korigování směru, ale nepovažoval bych za plavání.
Ceed má podvozek lepší jak I30 (měl jsem I30tku taky jen tak mimochodem) (kia je taková spíše sportovní a GT line je naprosto o třádu jinde. Tam to funguje velmi dobře) I30 trpěla na díry a podvozek se ozýval. GT line české silnice fakt tlumí. Doporučuju vyzkoušet pro porovnání
Gdi - nepřijde mi že by nereagoval, jezdí se mi s tím dobře s příjemným lineárním průběhu výkonu. Nicméně samozřejmě jde o to s čím se to srovnává. Třeba motory u Alfy jsou oproti tomu ostré jako břitva... U koncernu mě přijde že nic nic a zatlačení do sedaček co vytváří efekt super motoru, ale při měření to je jen efekt, ale Gdi není vubec špatné.
Pazvuky? nezareagoval sem žádné ani po 100t km.. První I30tky 2012 trpěly na hluk od podběhů, facelift to utlumil na pohodovou míru.
Ale znáte to, kdo chce psa bít, hul si vždy najde. Poměr ceny/výkon má hyundai a kia prostě velmi dobrej. ALe není problém si připravit par set tisíc za koncern v tom to totiž spočívá
Nicméně - auto naložené sedí.. dost a mění dost vlastnosti. To je pravda a fakt, nicméně octavia je na tom dost obdobně. Jen tak mimochodem.
Podvozek je daný nastavení spíše na komfort, není to sporťák. Kiu i Hyundai provází mírná tupost ve středové pozici volantu a je nutné takové trvalé korigování směru, ale nepovažoval bych za plavání.
Ceed má podvozek lepší jak I30 (měl jsem I30tku taky jen tak mimochodem) (kia je taková spíše sportovní a GT line je naprosto o třádu jinde. Tam to funguje velmi dobře) I30 trpěla na díry a podvozek se ozýval. GT line české silnice fakt tlumí. Doporučuju vyzkoušet pro porovnání
Gdi - nepřijde mi že by nereagoval, jezdí se mi s tím dobře s příjemným lineárním průběhu výkonu. Nicméně samozřejmě jde o to s čím se to srovnává. Třeba motory u Alfy jsou oproti tomu ostré jako břitva... U koncernu mě přijde že nic nic a zatlačení do sedaček co vytváří efekt super motoru, ale při měření to je jen efekt, ale Gdi není vubec špatné.
Pazvuky? nezareagoval sem žádné ani po 100t km.. První I30tky 2012 trpěly na hluk od podběhů, facelift to utlumil na pohodovou míru.
Ale znáte to, kdo chce psa bít, hul si vždy najde. Poměr ceny/výkon má hyundai a kia prostě velmi dobrej. ALe není problém si připravit par set tisíc za koncern v tom to totiž spočívá
Re: Negativní recenze na i30 - souhlasíte?
Je třeba se svézt na 17" a pak posoudíš sám. Spousta lidí to má v podvědomí jako kostitřas, ale to jen z důvodu, že nízkej profil byl většinou spojován se sportovními tlumiči. A tato kombinace uměla na blbý silnici znepříjemnit život. Ale např. s Elou je jízda na 17" úplně v pohodě a můžu se s tebou vsadit, že kdybys jel se mnou v autě a nevěděl, jakej mam profil, nepoznáš to (např. jestli mam 16" nebo 17"). Sám Alf se o tom nedávno přesvědčil a po pár kilometrech (a to jsem jezdili přes přejezdy, kanály tad.) byl překvapenej z toho, jak pohodová jízda to jeZavinator píše:Pravda na sloupek bych zapomnel, ten mi taky trochu vadi.
Nektera auta tam maji diru s takovym malym okenkem a je z toho pak o neco lepe videt, tak mozna pristi facelift...
Zajimave, jak ma kazdy jine preference gum. Ja bych si tam 17ky nedal, i v HCP mi potvrdili ze to radeji pujcuji na 16'', jinak jim lidi tvrdi ze to moc drnca
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, barva Ara Blue +
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Re: Negativní recenze na i30 - souhlasíte?
v rodine su 3 i30 style. 2x obute na 17" a ja mam na 16", tak ako prisli z vyroby. vsetkym trom vodicom sa nam subjektivne zda, ze moja {16"} je z tych troch aut najtvrdsia a najmenej komfortna
cize potvrdzujem sarinove slova, ze niekedy si lepsie auta rozumeju s vacsimi diskami
cize potvrdzujem sarinove slova, ze niekedy si lepsie auta rozumeju s vacsimi diskami
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Re: Negativní recenze na i30 - souhlasíte?
Co sa tyka tych 17" gum tak som z nich zatial prijemne prekvapeny, cakal som ovela tvrdsie/nekomfortnejsie spravanie sa auta. Na zimu chystam 16", tak to potom ked tak porovnam.
Hyundai i30 cw, 1.6GDI 99kw STYLE
Skoda Felicia 1.6
minulost: 307 SW facelift 1.6HDi 80kW, Skoda 120L, Skoda 110
Skoda Felicia 1.6
minulost: 307 SW facelift 1.6HDi 80kW, Skoda 120L, Skoda 110
Re: Negativní recenze na i30 - souhlasíte?
Shawte,
možná by nebylo od věci napsat s čím jsi jezdil dosud.
Neumím posoudit až tolik poslední verzi i30,jezdím předchozím modelem.
Měl jsem novou i30 půjčenou jako náhradní auto týden ve Style výbavě s motorem GDI a CW verzi a ujel s ní za týden cca 2tis. km a hodnotil jsem ji jako velmi povedené auto a skok oproti mojí verzi hodně velký.A to vpřed.
Nicméně chyby a nedostatky,bych taky našel.Ostatní je popsali docela výstižně.
Ze začátku jsem tady napsal takový elaborát o tom,jak jsem k přišel:https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=79&t=24039
a po takřka 5.letech bych na tom co jsem napsal nic neměnil.Jsem s vozem spokojen a zatím(ťuk-ťuk) mě nikdy nikde nenechal a vždy v pořádku dovezl.
Každopádně co bych ti poradil-máš-li čas (a být tebou udělal bych si ho),objeď si salony,nenech se odbýt a zkoušej,zkoumej,projížděj atd.
Moc konkurenčních nabídek není,ale jsou... A každému vyhovuje něco jiného...
Ať zvolíš cokoliv,přeju ti ať je to dobrá volba i třeba po 5.letech...
možná by nebylo od věci napsat s čím jsi jezdil dosud.
Neumím posoudit až tolik poslední verzi i30,jezdím předchozím modelem.
Měl jsem novou i30 půjčenou jako náhradní auto týden ve Style výbavě s motorem GDI a CW verzi a ujel s ní za týden cca 2tis. km a hodnotil jsem ji jako velmi povedené auto a skok oproti mojí verzi hodně velký.A to vpřed.
Nicméně chyby a nedostatky,bych taky našel.Ostatní je popsali docela výstižně.
Ze začátku jsem tady napsal takový elaborát o tom,jak jsem k přišel:https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=79&t=24039
a po takřka 5.letech bych na tom co jsem napsal nic neměnil.Jsem s vozem spokojen a zatím(ťuk-ťuk) mě nikdy nikde nenechal a vždy v pořádku dovezl.
Každopádně co bych ti poradil-máš-li čas (a být tebou udělal bych si ho),objeď si salony,nenech se odbýt a zkoušej,zkoumej,projížděj atd.
Moc konkurenčních nabídek není,ale jsou... A každému vyhovuje něco jiného...
Ať zvolíš cokoliv,přeju ti ať je to dobrá volba i třeba po 5.letech...
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20309
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Negativní recenze na i30 - souhlasíte?
Stejně jako petzl jezdím první generací a s autem jsem moc spokojen - až na jednu věc: á-čko na zadní nápravě. Jak jsem psal jinde, žádný servis do toho nechce jít a centrála mě poslala do prdele. Co se týče ostatních vlastností opravdu max spokojenost, auto jezdí denně, bez ohledu na počasí či denní dobu. Navštívili jsme spolu jih Chorvatska, Bosnu-Hercegovinu, Maďarsko, Polsko, Slovensko, Itálii i Německo. Jezdí se mi v něm skvěle a jezdím v něm rád.
Novou po-faceliftovanou verzi i30 jsem měl možnost vyzkoušet jako náhradní vozidlo letos v březnu. V kombíku, s GDi, na zimních 15" pneu SAVA. Motor se mi zdál po prvním šlápnutí na plynový pedál líný - zabral až někde kolem 3000 ot./min. Musím ale dodat, že při přebírání mu svítilo na budíku nějakých 4000 najetých kilometrů, tudíž syrový motor. Podařilo se mi ho trochu probudit z letargie a ejhle - po pár 100 km motor ožil. Jak tady bylo uvedeno, má krásný lineární zátah a motor jsem si oblíbil. Jezdilo se s ním skvěle, s dobrou spotřebou. Jízdní vlastnosti? Auto hezky sedí na cestě, podvozek žehlí nerovnosti bez nežádoucích rázů od tlumičů. Celý podvozek je laděn spíš do komfortu, svižné svezení není problém. I když jsem neměl roletu v kufru (předešlý zákazník ji nevrátil), auto je krásně utlumené bez hluku z kufru (kde velký prostor funguje jako ozvučnice). A-sloupek široký je, toto se ale kritizuje u spousty nových aut. Holt, daň za bezpečnost. U mně je taky široký a v kombinaci se zrcátkem a jeho uchycením se mi za něj na pravé straně už schoval i autobus. Je to o zvyku. Geniální věc a geniálně vyřešená je přisvicování do zatáček Rovněž skvělá je rovná podlaha v kufru, od zadního nárazníku až po přední sedačky (tohle koncern nemá). Autem jsem najel cca 1400 km, celkově spokojenost, jen mi na delší trase vadila sedačka řidiče. Tohle je ale záležitost moje a mých zad, v tom jsem ojedinělý případ.
Doporučuji to, co ostatní: najdi si sdílného prodejce, který ti auto půjčí na víkend. Ano, i takoví jsou (teď jsem byl u konkurence a co u jednoho nešlo, u druhého nebyl problém). Dej tomu čas, projdi si auto v klidu, ošahej ovládání, rádio, handsfree, pusť si oblíbenou muziku, ježdění cestou-necestou, udělej si 500 km v kuse, zajdi na nákup, kafe... Zkrátka otestuj ho v podmínkách, v jakých jezdíš běžně i méně často. Ať víš, do čeho jdeš, získáš svou vlastní představu o autě jako takovém.
Novou po-faceliftovanou verzi i30 jsem měl možnost vyzkoušet jako náhradní vozidlo letos v březnu. V kombíku, s GDi, na zimních 15" pneu SAVA. Motor se mi zdál po prvním šlápnutí na plynový pedál líný - zabral až někde kolem 3000 ot./min. Musím ale dodat, že při přebírání mu svítilo na budíku nějakých 4000 najetých kilometrů, tudíž syrový motor. Podařilo se mi ho trochu probudit z letargie a ejhle - po pár 100 km motor ožil. Jak tady bylo uvedeno, má krásný lineární zátah a motor jsem si oblíbil. Jezdilo se s ním skvěle, s dobrou spotřebou. Jízdní vlastnosti? Auto hezky sedí na cestě, podvozek žehlí nerovnosti bez nežádoucích rázů od tlumičů. Celý podvozek je laděn spíš do komfortu, svižné svezení není problém. I když jsem neměl roletu v kufru (předešlý zákazník ji nevrátil), auto je krásně utlumené bez hluku z kufru (kde velký prostor funguje jako ozvučnice). A-sloupek široký je, toto se ale kritizuje u spousty nových aut. Holt, daň za bezpečnost. U mně je taky široký a v kombinaci se zrcátkem a jeho uchycením se mi za něj na pravé straně už schoval i autobus. Je to o zvyku. Geniální věc a geniálně vyřešená je přisvicování do zatáček Rovněž skvělá je rovná podlaha v kufru, od zadního nárazníku až po přední sedačky (tohle koncern nemá). Autem jsem najel cca 1400 km, celkově spokojenost, jen mi na delší trase vadila sedačka řidiče. Tohle je ale záležitost moje a mých zad, v tom jsem ojedinělý případ.
Doporučuji to, co ostatní: najdi si sdílného prodejce, který ti auto půjčí na víkend. Ano, i takoví jsou (teď jsem byl u konkurence a co u jednoho nešlo, u druhého nebyl problém). Dej tomu čas, projdi si auto v klidu, ošahej ovládání, rádio, handsfree, pusť si oblíbenou muziku, ježdění cestou-necestou, udělej si 500 km v kuse, zajdi na nákup, kafe... Zkrátka otestuj ho v podmínkách, v jakých jezdíš běžně i méně často. Ať víš, do čeho jdeš, získáš svou vlastní představu o autě jako takovém.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek