Negativní recenze na i30 - souhlasíte?
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Negativní recenze na i30 - souhlasíte?
Mám 1.6 GDI kombi. najeto cca 20.000km. Za svoje auto můžu říct, že nemám jediný důvod na něj plivat.
Minulý týden jsem se vrátil z dovolené. Čtyři lidi, plný kufr. Auto je na 16-ti palcových discích a nemůžu říct, že bych měl pocit že plave. A to jsem se pohyboval i v rychlostech kolem 170km/h. I v této rychlosti bylo auto nadprůměrně tiché a jisté. Hluk od kol závisí na použitých pneu a kvalitě silnice. Na kvalitním povrchu je ticho v kabině na svou třídu excelentní. Na horším se pak propadá do průměru, což (podle mě) paradoxně zvýrazní nadstandartně odhlučněný motor (Víc vynikne zvuk od kol). Loni jsem byl ve dvou v Toskánsku, které je samá klikatá cesta a opět můžu říct, že auto držené pod plynem zatáčky zvládá bravurně (na kombík). Podvozek je prostě dobře vyladěný a k tomu navíc náprava multilink.
Dynamika motoru je daná jeho typem. Pokud někdo jezdí stylem brzda, plyn a neřeší spotřebu, ať si pořídí TSI. Tady bez ohledu na ostatní okolnosti musím přiznat, že pokud chci blbnout na okrskách, víc si to užiju s 1.8TSI. Jízda s využitím turba v oblasti ideálních otáček je prostě víc fun. S GDI bych se při pokusu u podobný styl uřadil k smrti. Pokud ale jezdím plynule (to nutně neznamená pomalu), tak GDI je uplně v pohodě a hlavně při tom nejdůležitějším manévru a sice předjíždění je (opět za mě) sebejistější než TSI. TSI už mě několikrát přichystalo při "zvadnutí" výkonu při předjíždění nepříjemné chvilky (ale ne nebezpečné, nepředjíždím jako prase), kdežto s GDI máš předjíždění celou dobu plně pod kontrolou.
(Co se týká spotřeby obecně, řekl bych že při pokusu jezdit ekonomicky nebo obyčejně, je na tom TSI o něco líp. Při hodně dynamické jízdě už bych to viděl na plichtu nebo mírně lépe pro GDI)
K některým bodům kritiky:
Chování auto klimatizace je naprosto normální. Pokud se někomu chová nahodile, tak je to záležitost servisu a ne standartní vlastnost.
Hagusy na střeše by nebyly špatné. Nicméně to je věc, kterou jsem schopný jednoduše zjistit si před koupí. Vlastní blbost neomlouvá.
Papírové plechy jsou směšné. Kdo chce papír, ať si koupí rapida. I30 má do papíru hodně daleko.
Špatná, měkká sedadla. I30 mimo jiné, prakticky u všech recenzentů zabodovala kvalitou sedaček. Tvrzení o příšerných sedačkách je opravdu absurdní.
Řízení - není gumové ani nemusím řešit nějaké korekce. Na druhou stranu, moc informací z cesty nepřenese.
Rozdíl proti oktávce, minimální, ale je a v neprospěch i30.
Nízký podvozek. to je pravda. Je potřeba na to myslet, pokud se člověk pustí do terénu. Průchodnost je opravdu minimální. Případně pokud člověk parkuje čumákem k obrubníku, je potřeba být maximálně obezřetný. Už jsem tak několikrát škrábnul spodkem předního nárazníku. Naštěstí je na to v rámci možností připravený. Že by se v průběhu času výška vozu zmenšovala jsem zatím nezaznamenal.
Přední parkovací čidla. Tady se jedná o omyl. Nejedná se o klasické čelní čidla (nebylo by špatné je mít), ale o boční, které slouží k tomu, že pokud člověk někam couvá a zatáčí při tom, tak mu to hlídá přední boky. Je to rozhodně lepší, než mít jen zadní čidla, jako to mají některé jiné vozy. Vzdálenost samozřejmě ukazují, stejně jako ty zadní.
Tlusté přední sloupky. Ano. Řekl bych, že dnes bohužel standard, zřejmě kvůli bezpečnosti. Opět věc jednoduše zjistitelná při koupi. Nelíbí - nekupuju.
Brní vše - jediné co v mém autě brní je když si opřu nohu na plynu o plast střední konzoly. Jinak nebrní vůbec nic a to ani trochu. A už vůbec nedrnčí.
Malý kufr - Hned několik testů, jeden krabicový tuším v autosalonu, dokázaly, že rozdíl proti oktávce díky lepšímu tvaru kufru není nijak výrazný. Ve srovnání s jinými kombíky této třídy patří mezi ty větší. Kdo chce větší kufr, vymění dvojité dno za vanu. Samozřejmě bude muset pár stovek pustit.
Zadní roletka se mi v zimě taky špatně roluje. Potvrzuju.
Nemám LPG, ale dovedu si představit, že diletantsky namontované LPG slušně zkurví auto.
Osobně se domnívám, že část kritiky z výše uvedených odkazů jsou prostě nesmyslné bláboly (sedačky, plechy, čidla a pod). Dále se domnívám, že nová verze I30 je poměrně dobře vymyšlené a povedené auto, ale hlavní problém hyundai spočívá v neschopnosti udržet výrobu na stabilní hladině kvality, takže někdo koupí naprosto bezvadný kus a někdo kus, který se sere kudy jede.
Koupil bych si ho znovu? Ano. Bude můj další vůz opět hyundai? Netuším. Uvidím, co bude na trhu v době, kdy to budu řešit. Nejsem horlivý zastánce jediné značky.
Minulý týden jsem se vrátil z dovolené. Čtyři lidi, plný kufr. Auto je na 16-ti palcových discích a nemůžu říct, že bych měl pocit že plave. A to jsem se pohyboval i v rychlostech kolem 170km/h. I v této rychlosti bylo auto nadprůměrně tiché a jisté. Hluk od kol závisí na použitých pneu a kvalitě silnice. Na kvalitním povrchu je ticho v kabině na svou třídu excelentní. Na horším se pak propadá do průměru, což (podle mě) paradoxně zvýrazní nadstandartně odhlučněný motor (Víc vynikne zvuk od kol). Loni jsem byl ve dvou v Toskánsku, které je samá klikatá cesta a opět můžu říct, že auto držené pod plynem zatáčky zvládá bravurně (na kombík). Podvozek je prostě dobře vyladěný a k tomu navíc náprava multilink.
Dynamika motoru je daná jeho typem. Pokud někdo jezdí stylem brzda, plyn a neřeší spotřebu, ať si pořídí TSI. Tady bez ohledu na ostatní okolnosti musím přiznat, že pokud chci blbnout na okrskách, víc si to užiju s 1.8TSI. Jízda s využitím turba v oblasti ideálních otáček je prostě víc fun. S GDI bych se při pokusu u podobný styl uřadil k smrti. Pokud ale jezdím plynule (to nutně neznamená pomalu), tak GDI je uplně v pohodě a hlavně při tom nejdůležitějším manévru a sice předjíždění je (opět za mě) sebejistější než TSI. TSI už mě několikrát přichystalo při "zvadnutí" výkonu při předjíždění nepříjemné chvilky (ale ne nebezpečné, nepředjíždím jako prase), kdežto s GDI máš předjíždění celou dobu plně pod kontrolou.
(Co se týká spotřeby obecně, řekl bych že při pokusu jezdit ekonomicky nebo obyčejně, je na tom TSI o něco líp. Při hodně dynamické jízdě už bych to viděl na plichtu nebo mírně lépe pro GDI)
K některým bodům kritiky:
Chování auto klimatizace je naprosto normální. Pokud se někomu chová nahodile, tak je to záležitost servisu a ne standartní vlastnost.
Hagusy na střeše by nebyly špatné. Nicméně to je věc, kterou jsem schopný jednoduše zjistit si před koupí. Vlastní blbost neomlouvá.
Papírové plechy jsou směšné. Kdo chce papír, ať si koupí rapida. I30 má do papíru hodně daleko.
Špatná, měkká sedadla. I30 mimo jiné, prakticky u všech recenzentů zabodovala kvalitou sedaček. Tvrzení o příšerných sedačkách je opravdu absurdní.
Řízení - není gumové ani nemusím řešit nějaké korekce. Na druhou stranu, moc informací z cesty nepřenese.
Rozdíl proti oktávce, minimální, ale je a v neprospěch i30.
Nízký podvozek. to je pravda. Je potřeba na to myslet, pokud se člověk pustí do terénu. Průchodnost je opravdu minimální. Případně pokud člověk parkuje čumákem k obrubníku, je potřeba být maximálně obezřetný. Už jsem tak několikrát škrábnul spodkem předního nárazníku. Naštěstí je na to v rámci možností připravený. Že by se v průběhu času výška vozu zmenšovala jsem zatím nezaznamenal.
Přední parkovací čidla. Tady se jedná o omyl. Nejedná se o klasické čelní čidla (nebylo by špatné je mít), ale o boční, které slouží k tomu, že pokud člověk někam couvá a zatáčí při tom, tak mu to hlídá přední boky. Je to rozhodně lepší, než mít jen zadní čidla, jako to mají některé jiné vozy. Vzdálenost samozřejmě ukazují, stejně jako ty zadní.
Tlusté přední sloupky. Ano. Řekl bych, že dnes bohužel standard, zřejmě kvůli bezpečnosti. Opět věc jednoduše zjistitelná při koupi. Nelíbí - nekupuju.
Brní vše - jediné co v mém autě brní je když si opřu nohu na plynu o plast střední konzoly. Jinak nebrní vůbec nic a to ani trochu. A už vůbec nedrnčí.
Malý kufr - Hned několik testů, jeden krabicový tuším v autosalonu, dokázaly, že rozdíl proti oktávce díky lepšímu tvaru kufru není nijak výrazný. Ve srovnání s jinými kombíky této třídy patří mezi ty větší. Kdo chce větší kufr, vymění dvojité dno za vanu. Samozřejmě bude muset pár stovek pustit.
Zadní roletka se mi v zimě taky špatně roluje. Potvrzuju.
Nemám LPG, ale dovedu si představit, že diletantsky namontované LPG slušně zkurví auto.
Osobně se domnívám, že část kritiky z výše uvedených odkazů jsou prostě nesmyslné bláboly (sedačky, plechy, čidla a pod). Dále se domnívám, že nová verze I30 je poměrně dobře vymyšlené a povedené auto, ale hlavní problém hyundai spočívá v neschopnosti udržet výrobu na stabilní hladině kvality, takže někdo koupí naprosto bezvadný kus a někdo kus, který se sere kudy jede.
Koupil bych si ho znovu? Ano. Bude můj další vůz opět hyundai? Netuším. Uvidím, co bude na trhu v době, kdy to budu řešit. Nejsem horlivý zastánce jediné značky.
_________________
Tucson 1.6 T-GDI 4x4 Icebreaker 5/2020 -
i30 1.6 GDI kombi Weekend 10/2014 - 05/2020 prodáno
Renault megane I break 2006 - 2015 prodáno
Renault R19 II 1999 - 2006 prodáno
Dacia 1300 1995 -sešrotováno
Tucson 1.6 T-GDI 4x4 Icebreaker 5/2020 -
i30 1.6 GDI kombi Weekend 10/2014 - 05/2020 prodáno
Renault megane I break 2006 - 2015 prodáno
Renault R19 II 1999 - 2006 prodáno
Dacia 1300 1995 -sešrotováno
- Reklama
Re: Negativní recenze na i30 - souhlasíte?
ja len doplnim, ze europske verzie i30 maju vpredu prackovacie snimace nie len do bokov, ale aj dopredu. ak sa nemylim, tak je ich tam sest {oproti dvom pri predfaceliftovej verzii}. minimalne verzie, ktore maju parkovaci automat.
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Re: Negativní recenze na i30 - souhlasíte?
Na zacatek musim vsem podekovat za super poznatky. Ja auto na vikend mel, najel jsem 300km a me prislo uplne v poradku, ale preci jen auto co ma 2100km neni co ma rekneme 20000km
Nekdo se ptal na cem jsem jezdil doted, jak se daj ty auta pridat dolu, tak jak to mate vy?
Nekdo se ptal na cem jsem jezdil doted, jak se daj ty auta pridat dolu, tak jak to mate vy?
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Re: Negativní recenze na i30 - souhlasíte?
Ty predni (nebo bocni) senzory ale nejsou soucasti vybavy Weekend - ta ma pouze zadni. Ale me osobne to staci...
Hyundai i30 combi GDI Weekend 2015
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Negativní recenze na i30 - souhlasíte?
Uživatelský panel -> Profil -> Podpisshawt píše:Na zacatek musim vsem podekovat za super poznatky. Ja auto na vikend mel, najel jsem 300km a me prislo uplne v poradku, ale preci jen auto co ma 2100km neni co ma rekneme 20000km
Nekdo se ptal na cem jsem jezdil doted, jak se daj ty auta pridat dolu, tak jak to mate vy?
Přečetl jsem si ty negativní recenze a místy jsem se hezky zasmál. Ano, auto je dnes jenom spotřebák a vzhledem ke globalizaci a výrobě dílů po celém světě je vůbec zázrak, že ty auta jezdí. Stejně jak u mobilu, pračky, mikrovlnky, tv, ... platí, že člověk může natrefit na totální krám jezdící po servisech nebo na skvělý kus poznající servis pouze kvůli garančce.
I když jsi auto na víkend měl, vem si ho znovu a najezdi v něm víc kilometrů.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Negativní recenze na i30 - souhlasíte?
Serak to napsal naprosto výstižně, na 100% souhlasím se vším. Mám sice CVVT, ale tak jako GDI to při předjíždění má zátah od cca 3,5 k až do omezovače a je to opravdu moc dobrý pocit, že tomu nedojde dech a mne to nenechá v polovině předjíždění ve štychu. Manželka si na to také zvyknula a dává suverénně předjíždění, nebo odjezd z křižovatek. Jediné co mne irituje na , je to neustálé žonglování s výbavami. Chvíli se rozhoduješ a za měsíc už to je s výbavou jinak. Aby se v tom pak prase vyznalo. Já mám osobně auto s takovým mixem výbavy, že jsem ho ještě u nikoho neviděl.
I 30, 1,6 CVVT 88 kW HB, Trikolor + Paket Parking + 16", Sleek Silver
Renault Thalia 1.2 silver
Š Felicia 1.3 MPI GL
ex:Mitsubishi Lancer Wagon
Š 1000 MB
Renault Thalia 1.2 silver
Š Felicia 1.3 MPI GL
ex:Mitsubishi Lancer Wagon
Š 1000 MB
Re: Negativní recenze na i30 - souhlasíte?
ja bych za sebe na i30 mohl plivat, ale ten "material" s klesajici vyskou na sautu me pobavil opravdu moc tak kdyz je debil a je si jistej, ze mu tak auto seda (no nesmi jej nakladat tunou cementu ), tak neni nic jednodussiho jak dojet do servisu, stoupnout vedle jakekoli i30 a porovnat vysky prahu ne? pripadne si to premerit metrem... boha jeho, se divim, ze neco takovyho vubec dokaze udelat, dostane ridicak
Re: Negativní recenze na i30 - souhlasíte?
Tak ja snad jen k tomu plavani ve vyssich rychlostech...dnes projeto kombi CVVT a ja vam nevim. GDI v hatchi me prisla na dalnici teda klidnejsi ))
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Re: Negativní recenze na i30 - souhlasíte?
Dle mého názoru záleží s čím má kdo zkušenost, přesněji řečeno jakým autem jezdil před tím.
Do i30 jsem přesedl s Accenta a byl to úplně jiný svět. Myslel jsem si, že mám to nej. Každopádně se nejedná o špatné auto. U koncernu sice prakticky vše funguje lépe ale taky si to zaplatíš. Záleží na prioritách a také na tom jestli dáš přednost výbavě před kvalitou.
Do i30 jsem přesedl s Accenta a byl to úplně jiný svět. Myslel jsem si, že mám to nej. Každopádně se nejedná o špatné auto. U koncernu sice prakticky vše funguje lépe ale taky si to zaplatíš. Záleží na prioritách a také na tom jestli dáš přednost výbavě před kvalitou.
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
- Zbyněk Hanáček
- **
- Příspěvky: 283
- Registrován: 11 úno 2011, 17:41
- Bydliště: Džungľa
Re: Negativní recenze na i30 - souhlasíte?
Já vám kluci ani nevím co na I30 říct, na mě je to moc nóbl auto a ještě dělané v dnešní době, kde zisk je priorita a na nějakou kvalitu se prdí a je to znát u všech značek. Nynější si nechám než z toho vypadnu podlahou na cestu a budu sledovat vývoj jak si povede I30 v tvrdé konkurenci ostatních. Uvidím v budoucnu co mě padne do oka, nějaké to auto na farmu.
三菱・コルト 1.3 Po čertech povedený ďáblík pro moji Micku
현대 라비타 čadikolo s 1.6 a LPG od BRC ( teď )
Ibiza 1.4. Motor BXW. Nejhorší auto
Lantra Kombi 1.6 84kW (2005-2015)
Opel kadet Kombi 1.6 (1999-2009)
Škoda 100 (1994-1999)
현대 라비타 čadikolo s 1.6 a LPG od BRC ( teď )
Ibiza 1.4. Motor BXW. Nejhorší auto
Lantra Kombi 1.6 84kW (2005-2015)
Opel kadet Kombi 1.6 (1999-2009)
Škoda 100 (1994-1999)
-
- *
- Příspěvky: 16
- Registrován: 09 čer 2014, 09:22
- Bydliště: Praha
Re: Negativní recenze na i30 - souhlasíte?
Mám 1.6 CVVT. V rámci záruky jsem nechal vyměnit zadní pružiny za pružiny z naftové verze. Je to lepší.
Lubo
Lubo
Mexican píše:ten fakt ze po nalozeni ma zadok na zemi som si svimol mnohokrat. Aj pri prazdnom kufri a obsadeni 4 osobami su zadne kolesa v podbehoch (a to boli standartni 70kg ludia). Je to komicke. Pytal som sa na to majitela / kolegu(ma CW) a hovori, ze pri jazde s dospelymi vzadu to nepruzi moc dobre, takze na tych negativnych recenziach nieco bude
Hyundai I30 FDH 1.6 93KW LPG 03/2012
Re: Negativní recenze na i30 - souhlasíte?
V tom s tebou souhlasím...oproti krátké verzi mi přijde CW v určitých situacích takový rozevlátý,jenže hatch,aby jsi v optimální výbavě(pro mne) sakra pohledalshawt píše:Tak ja snad jen k tomu plavani ve vyssich rychlostech...dnes projeto kombi CVVT a ja vam nevim. GDI v hatchi me prisla na dalnici teda klidnejsi ))
Serakův předposlední odstavec bych nechal do kamene tesat a před automobilku usadit do trávníku...
A poslední dvě věty jjendy zrovna tak...
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
-
- *
- Příspěvky: 52
- Registrován: 29 zář 2014, 13:05
Re: Negativní recenze na i30 - souhlasíte?
Ahoj,
mám i30 cw, 1.6 CVVT, 35K Km / 2roky:
- motor nereaguje na plyn = je to atmosféra, musí se řadit + různé lagy na přidání plynu jsou "EU eko features"
- auto při vyšších rychlostech plave = hodně subjektivní, mě se zdá OK
- špatně tlumí nerovnosti při vyšších rychlostech = na D1 na Vysočině při předjíždení pruhů, tam kde jsou ty 5cm spáry zalité radoby asfaltem, tak auto hodně poskočí, resp. se trochu rozhodí a není to moc příjemné, když se přejíždí plynule, tak je to OK. Třeba s firemní O2 / O3 jsem tenhle problém nepociťoval (i30 je ale menší, takže se to dá čekat).
- má nízký podvozek, který se moc snižuje při naložení = i když sem to naložil po střechu, tak probém nebyl, ale už jsem na vlastní oči viděl i30 co měly zadní kola dost hluboko v podběhu... Každopádně parkování přes obrubník znamená skoro vždy škrkání gumy/plastu.
- zmatené chování automatické klimatizace = netuším co tim autor myslel, má duální funguje doslova skvěle.
- neidentifikovatelné zvuky = vrzání plastu, po 5T KM, začla vrzat palubovka u řidiče, při otáčení volantu atd. po asi 20T Km přestalo a začla vrzat strana na spolujezdci, a to po přejetí nerovnosti na jeho straně. Poté cvakání od zadní nápravy - oprava jednoduchá, lepící páska přes zámek (to co drží sedadlo ve vzpřímené poloze) zadního sedadla (dočetl jsem se tady na fóru - a funguje! ), ale mě to cvakalo dobrý rok Jinak sedadlo tam sedí jako přibité, nechápu jak to mohlo vydávat pazvuky..
---------------------
Mé problémy:
Problém s cukáním po studeném startu (léto/zima bez rozdílu) = buď jsem se s tím naučil jezdit nebo to přestalo, viz níže
Vadné těsnění u spojky - protékání oleje a následný prokluz = po roce jsem v létě (bylo vážně horko) několikrát na dálnici a okresce zaznamenal, že při podřazení se nic nestane i když zapadne stupeň...resp. vyjedou otáčky na max a auto nejede = není tam rychlost. Moc jsem to neřešil a myslel, že chyba je ve mě... na 2. garančce mě vyměnili tesnění a nějaké cipoviny ze spojky
Vrzání - na 2. garančce prý oblepili palubovku a zatím nic nevyrže
Rez na zadních dvěřích pod stěračem, cca 1x2mm - reklamace /na podruhé/ a opraveno
Každý druhý kokot na parkovišti mě to ojede - bohužel nelze moc řešit
---------------------------
Můj názor: auto je super, nikdy jsem nečekal, že spotřebák za 325K může být tak fajn Když jedu v koncernovém firemáku, tak se směju, když musim okýnka stahovat ručně u auta za půl míče (a dalších 1000 věcí co tam nění).
Jasně něco začne vrzat, něco se vysere, zatím mě to ale nikde nenechalo a vždy jsem to nechal na záruku opravit - jak to bude teď po uplynutí 2r zákonné záruční doby to nevím, možná se budou trochu vykrucovat, ale nikdo nestojí s negativní titulky v novinách.
Každý kdo v mé i30 jel a to jak řidiči/neřidiči si to pochvalovali, že to přece není možné za takovou cenu udělat něco takového, vždycky mě to potěší.
Jediná výtka je k marketingu firmy, který se mi upřímně nelíbí:-) Ale to je asi korejský styl...
mám i30 cw, 1.6 CVVT, 35K Km / 2roky:
- motor nereaguje na plyn = je to atmosféra, musí se řadit + různé lagy na přidání plynu jsou "EU eko features"
- auto při vyšších rychlostech plave = hodně subjektivní, mě se zdá OK
- špatně tlumí nerovnosti při vyšších rychlostech = na D1 na Vysočině při předjíždení pruhů, tam kde jsou ty 5cm spáry zalité radoby asfaltem, tak auto hodně poskočí, resp. se trochu rozhodí a není to moc příjemné, když se přejíždí plynule, tak je to OK. Třeba s firemní O2 / O3 jsem tenhle problém nepociťoval (i30 je ale menší, takže se to dá čekat).
- má nízký podvozek, který se moc snižuje při naložení = i když sem to naložil po střechu, tak probém nebyl, ale už jsem na vlastní oči viděl i30 co měly zadní kola dost hluboko v podběhu... Každopádně parkování přes obrubník znamená skoro vždy škrkání gumy/plastu.
- zmatené chování automatické klimatizace = netuším co tim autor myslel, má duální funguje doslova skvěle.
- neidentifikovatelné zvuky = vrzání plastu, po 5T KM, začla vrzat palubovka u řidiče, při otáčení volantu atd. po asi 20T Km přestalo a začla vrzat strana na spolujezdci, a to po přejetí nerovnosti na jeho straně. Poté cvakání od zadní nápravy - oprava jednoduchá, lepící páska přes zámek (to co drží sedadlo ve vzpřímené poloze) zadního sedadla (dočetl jsem se tady na fóru - a funguje! ), ale mě to cvakalo dobrý rok Jinak sedadlo tam sedí jako přibité, nechápu jak to mohlo vydávat pazvuky..
---------------------
Mé problémy:
Problém s cukáním po studeném startu (léto/zima bez rozdílu) = buď jsem se s tím naučil jezdit nebo to přestalo, viz níže
Vadné těsnění u spojky - protékání oleje a následný prokluz = po roce jsem v létě (bylo vážně horko) několikrát na dálnici a okresce zaznamenal, že při podřazení se nic nestane i když zapadne stupeň...resp. vyjedou otáčky na max a auto nejede = není tam rychlost. Moc jsem to neřešil a myslel, že chyba je ve mě... na 2. garančce mě vyměnili tesnění a nějaké cipoviny ze spojky
Vrzání - na 2. garančce prý oblepili palubovku a zatím nic nevyrže
Rez na zadních dvěřích pod stěračem, cca 1x2mm - reklamace /na podruhé/ a opraveno
Každý druhý kokot na parkovišti mě to ojede - bohužel nelze moc řešit
---------------------------
Můj názor: auto je super, nikdy jsem nečekal, že spotřebák za 325K může být tak fajn Když jedu v koncernovém firemáku, tak se směju, když musim okýnka stahovat ručně u auta za půl míče (a dalších 1000 věcí co tam nění).
Jasně něco začne vrzat, něco se vysere, zatím mě to ale nikde nenechalo a vždy jsem to nechal na záruku opravit - jak to bude teď po uplynutí 2r zákonné záruční doby to nevím, možná se budou trochu vykrucovat, ale nikdo nestojí s negativní titulky v novinách.
Každý kdo v mé i30 jel a to jak řidiči/neřidiči si to pochvalovali, že to přece není možné za takovou cenu udělat něco takového, vždycky mě to potěší.
Jediná výtka je k marketingu firmy, který se mi upřímně nelíbí:-) Ale to je asi korejský styl...
Hyundai i30 CW 1.4 T-GDI, 6/2018, Style GO
Hyundai i30 CW 1.6i CVVT, 6/2014, Weekend/Parking
Hyundai i30 CW 1.6i CVVT, 6/2014, Weekend/Parking
Re: Negativní recenze na i30 - souhlasíte?
rimmer.ace píše:Ahoj,
mám i30 cw, 1.6 CVVT, 35K Km / 2roky:
- motor nereaguje na plyn = je to atmosféra, musí se řadit + různé lagy na přidání plynu jsou "EU eko features"
- auto při vyšších rychlostech plave = hodně subjektivní, mě se zdá OK
- špatně tlumí nerovnosti při vyšších rychlostech = na D1 na Vysočině při předjíždení pruhů, tam kde jsou ty 5cm spáry zalité radoby asfaltem, tak auto hodně poskočí, resp. se trochu rozhodí a není to moc příjemné, když se přejíždí plynule, tak je to OK. Třeba s firemní O2 / O3 jsem tenhle problém nepociťoval (i30 je ale menší, takže se to dá čekat).
- má nízký podvozek, který se moc snižuje při naložení = i když sem to naložil po střechu, tak probém nebyl, ale už jsem na vlastní oči viděl i30 co měly zadní kola dost hluboko v podběhu... Každopádně parkování přes obrubník znamená skoro vždy škrkání gumy/plastu.
- zmatené chování automatické klimatizace = netuším co tim autor myslel, má duální funguje doslova skvěle.
- neidentifikovatelné zvuky = vrzání plastu, po 5T KM, začla vrzat palubovka u řidiče, při otáčení volantu atd. po asi 20T Km přestalo a začla vrzat strana na spolujezdci, a to po přejetí nerovnosti na jeho straně. Poté cvakání od zadní nápravy - oprava jednoduchá, lepící páska přes zámek (to co drží sedadlo ve vzpřímené poloze) zadního sedadla (dočetl jsem se tady na fóru - a funguje! ), ale mě to cvakalo dobrý rok Jinak sedadlo tam sedí jako přibité, nechápu jak to mohlo vydávat pazvuky..
ahoj. prosím tě kde jsi to tam přelepil. mě tam taky sem tam něco klepe a už jsem s toho na palici..
---------------------
Mé problémy:
Problém s cukáním po studeném startu (léto/zima bez rozdílu) = buď jsem se s tím naučil jezdit nebo to přestalo, viz níže
Vadné těsnění u spojky - protékání oleje a následný prokluz = po roce jsem v létě (bylo vážně horko) několikrát na dálnici a okresce zaznamenal, že při podřazení se nic nestane i když zapadne stupeň...resp. vyjedou otáčky na max a auto nejede = není tam rychlost. Moc jsem to neřešil a myslel, že chyba je ve mě... na 2. garančce mě vyměnili tesnění a nějaké cipoviny ze spojky
Vrzání - na 2. garančce prý oblepili palubovku a zatím nic nevyrže
Rez na zadních dvěřích pod stěračem, cca 1x2mm - reklamace /na podruhé/ a opraveno
Každý druhý kokot na parkovišti mě to ojede - bohužel nelze moc řešit
---------------------------
Můj názor: auto je super, nikdy jsem nečekal, že spotřebák za 325K může být tak fajn Když jedu v koncernovém firemáku, tak se směju, když musim okýnka stahovat ručně u auta za půl míče (a dalších 1000 věcí co tam nění).
Jasně něco začne vrzat, něco se vysere, zatím mě to ale nikde nenechalo a vždy jsem to nechal na záruku opravit - jak to bude teď po uplynutí 2r zákonné záruční doby to nevím, možná se budou trochu vykrucovat, ale nikdo nestojí s negativní titulky v novinách.
Každý kdo v mé i30 jel a to jak řidiči/neřidiči si to pochvalovali, že to přece není možné za takovou cenu udělat něco takového, vždycky mě to potěší.
Jediná výtka je k marketingu firmy, který se mi upřímně nelíbí:-) Ale to je asi korejský styl...
Hyundai i30 combi Go Czech-Festival GDI BLUE ARA 6.2016
Honda CR-V 4*4 Orange prodáno
Honda CR-V 4*4 Orange prodáno
-
- *
- Příspěvky: 52
- Registrován: 29 zář 2014, 13:05
Re: Negativní recenze na i30 - souhlasíte?
Kdyz sklapis zadni sedadla, tak je tam takove kovove poutko za ktere to sedadlo drzi ve vzprimene poloze. A to sem olepil elektrikarskou paskou. Ten zvuk bylo takove posrane cvakani. Je to takove stribrne kovove ucko
Hyundai i30 CW 1.4 T-GDI, 6/2018, Style GO
Hyundai i30 CW 1.6i CVVT, 6/2014, Weekend/Parking
Hyundai i30 CW 1.6i CVVT, 6/2014, Weekend/Parking