GDI vs. CVVT

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
only_one
**
Příspěvky: 465
Registrován: 19 úno 2014, 10:57

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od only_one »

já bych to viděl po každých 80-100tisíc pravidelné dekarbonování Gdi a bude dobře.
Reklama
 

Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od vorlajz »

ono to tak horký nebude... :) já navíc teď jezdím výhradně mimo město... takže pohoda... a jestli to dopadne, tak budu mít i garáž... 8)
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Uživatelský avatar
JirkaN
***
Příspěvky: 791
Registrován: 25 led 2016, 21:31

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od JirkaN »

vorlajz píše:ono to tak horký nebude... :) já navíc teď jezdím výhradně mimo město... takže pohoda... a jestli to dopadne, tak budu mít i garáž... 8)
... jestli budeš mít garáž, tak s usazováním karbonu nebudeš mít určitě problém. I ten VIF nebudeš muset přidávat ... Jakmile je auto pouze v garáži, usazuje se na něm jenom prach ... :D a ten lehce odstráníš vodou. A jestli jsi fajnšmekr kapneš do vody ONR.
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
jjenda
**
Příspěvky: 257
Registrován: 27 bře 2014, 10:44

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od jjenda »

Jirko ty jsi to rozštípnul dávám Ti 100 bodů :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Já mám garáž, ale neparkuju v ní a mám 1,6 cvvt, tak raději dávám VIF. Do vody dávám samolešticí šampon. Dělám to tak dobře? :mrgreen:
I 30, 1,6 CVVT 88 kW HB, Trikolor + Paket Parking + 16", Sleek Silver
Renault Thalia 1.2 silver
Š Felicia 1.3 MPI GL
ex:Mitsubishi Lancer Wagon
Š 1000 MB
Uživatelský avatar
JirkaN
***
Příspěvky: 791
Registrován: 25 led 2016, 21:31

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od JirkaN »

jjenda píše:Jirko ty jsi to rozštípnul dávám Ti 100 bodů :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Já mám garáž, ale neparkuju v ní a mám 1,6 cvvt, tak raději dávám VIF. Do vody dávám samolešticí šampon. Dělám to tak dobře? :mrgreen:
Jsem na tom stejně ... garáž mám,
auto do ní nedávám (už v ní není místo).
VIF do benzínu přidávám.
Do vody už samoleštící šampon nepřilévám,
protože na mytí už jen ONR používám. :mrgreen:

Jinak pro upřesnění, nemáš náhodou D-CVVT ? nebo je to opravdu jen CVVT. Já jenom, aby jsme neodskočili tolik od téma tohoto vlákna ...
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
jjenda
**
Příspěvky: 257
Registrován: 27 bře 2014, 10:44

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od jjenda »

Musím se podívat do techničáku, ale v podpise to je asi správně 1,6 CVVT 88kW , tedy jen jeden přesuvník. Ty s tím D před CVVT byly myslím v Elantrách a měly vyšší výkon.
I 30, 1,6 CVVT 88 kW HB, Trikolor + Paket Parking + 16", Sleek Silver
Renault Thalia 1.2 silver
Š Felicia 1.3 MPI GL
ex:Mitsubishi Lancer Wagon
Š 1000 MB
Uživatelský avatar
JirkaN
***
Příspěvky: 791
Registrován: 25 led 2016, 21:31

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od JirkaN »

jjenda píše:Musím se podívat do techničáku, ale v podpise to je asi správně 1,6 CVVT 88kW , tedy jen jeden přesuvník. Ty s tím D před CVVT byly myslím v Elantrách a měly vyšší výkon.
Dual CVVT je proměnné časování jak u sacích tak i výfukových ventilu. Jde vlastně jen o to, aby ekologii bylo učiněno zadosti a v určité situaci se nedovřou výfuk. ventily a motor si zpátky hltne spaliny z výfuku. Nahrazuje se tím EGR ventil, který srágory z výfukového potrubí posílá do sání.
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od vorlajz »

JirkaN píše:
vorlajz píše:ono to tak horký nebude... :) já navíc teď jezdím výhradně mimo město... takže pohoda... a jestli to dopadne, tak budu mít i garáž... 8)
... jestli budeš mít garáž, tak s usazováním karbonu nebudeš mít určitě problém. I ten VIF nebudeš muset přidávat ... Jakmile je auto pouze v garáži, usazuje se na něm jenom prach ... :D a ten lehce odstráníš vodou. A jestli jsi fajnšmekr kapneš do vody ONR.
Jiřino... :D vsak vis jak jsem to myslel ;) hh... Ale dobry... :mrgreen:
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Uživatelský avatar
JirkaN
***
Příspěvky: 791
Registrován: 25 led 2016, 21:31

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od JirkaN »

...tož vím, jak jsi to myslel ... ale nedalo mi to, abych to neokomentoval ... :D :D

Jinak ta RZ v tvém profilu je tvůj sen nebo si měl zbytečných 10tis. :-k
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20291
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od Axel.Foley »

Pouze sen, už jsem se ho na to ptal jinde. A celé by se to na značku nevešlo, povoleno je max. 8 znaků.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
Alf6
******
Příspěvky: 4968
Registrován: 26 srp 2013, 23:33
Bydliště: Klatovy

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od Alf6 »

jjenda píše:Musím se podívat do techničáku, ale v podpise to je asi správně 1,6 CVVT 88kW , tedy jen jeden přesuvník. Ty s tím D před CVVT byly myslím v Elantrách a měly vyšší výkon.
V Elantrách je motor Gamma s oznacenim G4FG. Je jiny, nez který se dával do I30. Vyroba Korea.
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Uživatelský avatar
Alf6
******
Příspěvky: 4968
Registrován: 26 srp 2013, 23:33
Bydliště: Klatovy

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od Alf6 »

JirkaN píše:
jjenda píše:Musím se podívat do techničáku, ale v podpise to je asi správně 1,6 CVVT 88kW , tedy jen jeden přesuvník. Ty s tím D před CVVT byly myslím v Elantrách a měly vyšší výkon.
Dual CVVT je proměnné časování jak u sacích tak i výfukových ventilu. Jde vlastně jen o to, aby ekologii bylo učiněno zadosti a v určité situaci se nedovřou výfuk. ventily a motor si zpátky hltne spaliny z výfuku. Nahrazuje se tím EGR ventil, který srágory z výfukového potrubí posílá do sání.
Jen doplnim:

Kdezto při D-CVVT je prave sani zachovano cisté. :D CVVT je casování pouze na strane sacich ventilu

http://www.vif.cz/novinky/test-v-casopi ... cisti.html

a ze clanku vyplívá( alespoň mně),že casování ventilu pouze na strane sání přivádí spaliny opet do sání jako EGR. Jestli se pletu, opravte mě :)
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
ulthar
**
Příspěvky: 393
Registrován: 02 čer 2015, 15:15
Bydliště: Novy Jicin

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od ulthar »

Alf6 píše:
jjenda píše:Musím se podívat do techničáku, ale v podpise to je asi správně 1,6 CVVT 88kW , tedy jen jeden přesuvník. Ty s tím D před CVVT byly myslím v Elantrách a měly vyšší výkon.
V Elantrách je motor Gamma s oznacenim G4FG. Je jiny, nez který se dával do I30. Vyroba Korea.
hm, zajimave ja mam 1.6GDI a mam v technicaku oznaceni typu motoru jako G4FD.
i30 WG 1.6 GDI, New weekend, Cool red, MY 2015
Johny-D
*
Příspěvky: 67
Registrován: 27 kvě 2015, 11:41

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od Johny-D »

Jak se pozná jestli mám cvvt nebo D-cvvt? ;-)
Hyundai i30 kombi model 2015, 1,6 MPI, 88kw, trikolor komfort, s přisvětlováním do zatáček ;-)
Uživatelský avatar
Alf6
******
Příspěvky: 4968
Registrován: 26 srp 2013, 23:33
Bydliště: Klatovy

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od Alf6 »

ulthar píše:
Alf6 píše:
jjenda píše:Musím se podívat do techničáku, ale v podpise to je asi správně 1,6 CVVT 88kW , tedy jen jeden přesuvník. Ty s tím D před CVVT byly myslím v Elantrách a měly vyšší výkon.
V Elantrách je motor Gamma s oznacenim G4FG. Je jiny, nez který se dával do I30. Vyroba Korea.
hm, zajimave ja mam 1.6GDI a mam v technicaku oznaceni typu motoru jako G4FD.
https://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Gamma_engine
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Hyundai_engines

1.6 Gamma GDi G4FD 1,591 cc (97.1 cu in) (77.0 mm × 85.4 mm (3.03 in × 3.36 in)) 140 PS (103 kW; 138 hp)@6300, 17.0 kg·m (167 N·m; 123 lbf·ft)@4850 11.0
1.6 Gamma II MPi G4FC 1,591 cc (97.1 cu in) (77.0 mm × 85.4 mm (3.03 in × 3.36 in)) 130 PS (96 kW; 128 hp)@6000, 16.0 kg·m (157 N·m; 116 lbf·ft)@4850 10.5
1.6 Gamma II MPi G4FG 1,591 cc (97.1 cu in) (77.0 mm × 85.4 mm (3.03 in × 3.36 in)) 132 PS (97 kW; 130 hp)@6300, 16.0 kg·m (157 N·m; 116 lbf·ft)@4850 10.5
1.6 Gamma T-GDI G4FJ 1,591 cc (97.1 cu in) (77.0 mm × 85.4 mm (3.03 in × 3.36 in)) 186 PS (137 kW; 183 hp)@5500, 27.0 kg·m (265 N·m; 195 lbf·ft)@1500-4500 9.5
1.6 Gamma T-GDI G4FJ 1,591 cc (97.1 cu in) (77.0 mm × 85.4 mm (3.03 in × 3.36 in)) 204 PS (150 kW; 201 hp)@6000, 27.0 kg·m (265 N·m; 195 lbf·ft)@1750-4500 9.5
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“