Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
motor jsem nemyl ničím. Nevím dle servisu vyměnily všechno i řídící jednotku. Tak mě napadá nemůže to dělat to proměnné časování? Občas je u toho poznat i změna zvuku motoru - zrychluje cca do 4500 otáček pak je slyšet změna zvuku (jako by se zvuk ustálil) přejde to nějakým způsobem 500 otáček a od 5 000 otáček to "trhne" a vypálí kupředu. Díky tomu je v ten moment poznat to "zaváhání motoru" protože táhne od začátku a pak u 4500 táhnout jako by přestane (je to v porovnání s předchozím zrychlováním) překoná 500 otáček jako by v útlumu a pak zatáhne.
Dtuhá situace je když to při 4500 cukne a pak to postupně zrychluje až do omezovače. Mám obavy že to nikdo neodstaní. nechce se jim s tím zabývat
Dtuhá situace je když to při 4500 cukne a pak to postupně zrychluje až do omezovače. Mám obavy že to nikdo neodstaní. nechce se jim s tím zabývat
Hyundai i30 kombi model 2015, 1,6 MPI, 88kw, trikolor komfort, s přisvětlováním do zatáček ;-)
- Reklama
-
- ***
- Příspěvky: 911
- Registrován: 30 kvě 2015, 16:45
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Od kud seš ?
podle mně vatahaný rozvodový řetězby dělal jiné kraviny
podle mně vatahaný rozvodový řetězby dělal jiné kraviny
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Břeclav. Že by to dělal řetěz vždy ve stejných otáčkách - kdy je to cítit nejvíc? Chtělo by to porovnat s jinou i30 1,6 88kw jak se chová v daných otáčkách
Hyundai i30 kombi model 2015, 1,6 MPI, 88kw, trikolor komfort, s přisvětlováním do zatáček ;-)
-
- ***
- Příspěvky: 911
- Registrován: 30 kvě 2015, 16:45
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
bohužel jsme z ostravy tak neporovnáme
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
škoda, zrovna v úterý jsem tam byl Třeba se někdy podaří
Hyundai i30 kombi model 2015, 1,6 MPI, 88kw, trikolor komfort, s přisvětlováním do zatáček ;-)
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
ahoj, dnes mi auto dost cukalo i v nižších otáčkách tak jsem řekl dost. Podíval jsem se pod kapotu a šel jsem od vstupu vzduchu do auta a našel jsem prasklinu, přidávám foto. Ono to vede z venku do nějaké krabičky pod filtrem vzduchu pak je tam ta hadice která je prasklá a pak to vede k vzduchovému filtru. Myslíte že to může mít vliv?
Děkuji
Děkuji
- Přílohy
-
- 20160728_205954.jpg (200.25 KiB) Zobrazeno 2939 x
-
- 20160728_145716.jpg (155.6 KiB) Zobrazeno 2939 x
-
- 20160728_141911.jpg (183.11 KiB) Zobrazeno 2939 x
Hyundai i30 kombi model 2015, 1,6 MPI, 88kw, trikolor komfort, s přisvětlováním do zatáček ;-)
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Proč si nepujcis auto pro porovnání u prodejce?
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Co mi to pomůže? Aut mi už půjčili dost. Žádné to nedělalo.
Hyundai i30 kombi model 2015, 1,6 MPI, 88kw, trikolor komfort, s přisvětlováním do zatáček ;-)
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Vždyť jsi psal... Ze to chceš porovnat s jinou 88 kW... Hm?Johny-D píše:Břeclav. Že by to dělal řetěz vždy ve stejných otáčkách - kdy je to cítit nejvíc? Chtělo by to porovnat s jinou i30 1,6 88kw jak se chová v daných otáčkách
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
To je pravda od té doby jsem jich pár projel a všechny byly v pořádku. Na to mi bylo řečeno že jsou nové ale já už mám 20000km v té době
Hyundai i30 kombi model 2015, 1,6 MPI, 88kw, trikolor komfort, s přisvětlováním do zatáček ;-)
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Natočil jsi to na video? Je to vidět na otackomeru, ze se tak to auto chova?
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Tak mě to cuká pro změnu kolem 2000-3000 ot. Kontrola chyb v pořádku a svíčky taky. Servis, že je to nové auto ale 8000km to už by cukat dle mého nemělo.
Mě trápí i topení na řidičovu nohu ...podle fóra porucha podle servisu vlastnost...každopádně je to nepříjemné viz.moje tema.
Cus
Mě trápí i topení na řidičovu nohu ...podle fóra porucha podle servisu vlastnost...každopádně je to nepříjemné viz.moje tema.
Cus
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
dej vědět jak to dopadne, mě byla vyměněna ŘJ, je to lepší, ale občas to takyy cuklne
Hyundai i30 kombi model 2015, 1,6 MPI, 88kw, trikolor komfort, s přisvětlováním do zatáček ;-)
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
Tak jsem u svého vozu narazil asi na podobný problém s vynecháním motoru - mám najeto 45000 km a nikdy dříve jsem si ničeho podobného nevšiml. Až tento měsíc. Vypadá to následovně: když více sešlápnu plyn tak auto normálně začíná zrychlovat a otáčky a tah motoru jsou takové jaké mají být. Někde kolem 4000-4500 otáček však auto přestane táhnout a nahoru jen rychle letí otáčky (asi podobně rychle jako na volnoběh). Plynový pedál je přitom sešlápnut stále stejně. Když plyn na malou chvíli povolím a znovu sešlápnu, tak se motor hned zase chytne.. Zatím nemám odsledované zda to děla za tepla/studena.. stalo se mi to zatím při rychlostním stupni 4,5,6... Také jsem ještě nezkoušel co se bude dít pokud ten plyn hned nepovolím - jestli se motor při nějakých vyších otáčkách zase chytne, anebo otáčký jen potetí nahoru a tah nikde. Každopádně to (zatím) nedělá pořád, ale jen někdy... Co si o tom myslíte? díky za rady.
Hyundai i30 kombi 1,6 MPI, 88kw, trikolor komfort, rv. 2013
Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw
To co popisuješ vypadá na prokluzující spojku. Auto přestane táhnout, ale otáčky vyletí nahoru. Kdyby by auto netáhlo a otáčky by začaly padat dolu, pak by byl problém ve spalování paliva ( ucpaný pal. filtr,elektronika apod.)ilie27 píše:Tak jsem u svého vozu narazil asi na podobný problém s vynecháním motoru - mám najeto 45000 km a nikdy dříve jsem si ničeho podobného nevšiml. Až tento měsíc. Vypadá to následovně: když více sešlápnu plyn tak auto normálně začíná zrychlovat a otáčky a tah motoru jsou takové jaké mají být. Někde kolem 4000-4500 otáček však auto přestane táhnout a nahoru jen rychle letí otáčky (asi podobně rychle jako na volnoběh). Plynový pedál je přitom sešlápnut stále stejně. Když plyn na malou chvíli povolím a znovu sešlápnu, tak se motor hned zase chytne.. Zatím nemám odsledované zda to děla za tepla/studena.. stalo se mi to zatím při rychlostním stupni 4,5,6... Také jsem ještě nezkoušel co se bude dít pokud ten plyn hned nepovolím - jestli se motor při nějakých vyších otáčkách zase chytne, anebo otáčký jen potetí nahoru a tah nikde. Každopádně to (zatím) nedělá pořád, ale jen někdy... Co si o tom myslíte? díky za rady.
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974