Takova neprijemna vada - startovani, otackomer

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři

Odpovědět
synek petr
Příspěvky: 2
Registrován: 09 srp 2016, 19:52

Takova neprijemna vada - startovani, otackomer

Příspěvek od synek petr »

Zdravim vsechny,

v posledni dobe se mi u me I 30 CW 1.4 MPI - 200tis. nalitano objevil takovy neduh.

a)Auto nechce nastartovat ackoli starter se snazi jako dabel a kdyz uz nastartuje tak v 1/3 pripadu nastava problem b)
b) auto nastartuje ale rucicka otackomeru se ani nehne (to by nevadilo beztak ho nesleduji) nicmene navic se ve vyssich otackach (odhadem na 4tis. - tachometr nefunguje) zacne auto neprijemne cukat.

Problem je resitelny opakovanym startovanim... nicmene to neni dlouhodobe reseni! Take se to stava cim dal casteji!

V servisu mi rekli ze mam spatne svicky, svicky vymenili, vyinkasovali a problem pretrvava :(

Setkal jste se s tim nekdo?
Reklama
 

Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20309
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Takova neprijemna vada - startovani, otackomer

Příspěvek od Axel.Foley »

Ucpaný palivový filtr? :-k Neřeší to ale nefunkční otáčkoměr, možná chyba v elektrice. Nebo doporučuji důkladně zkontrolovat kabely pod kapotou, zda se tam nepodívala nějaká chlupatá svině a něco prokousala.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
synek petr
Příspěvky: 2
Registrován: 09 srp 2016, 19:52

Re: Takova neprijemna vada - startovani, otackomer

Příspěvek od synek petr »

Nakonec se ukazalo ze to skutecne byl ucpany filtr a navic zaroven odeslo cidlo otacek! - dvoji radost. Diky za odpoved a gratuluji ke spravnemu tipu :D
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20309
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Takova neprijemna vada - startovani, otackomer

Příspěvek od Axel.Foley »

Hlavně, že to pomohlo :wink:
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
orion
*
Příspěvky: 46
Registrován: 27 črc 2013, 22:55

Re: Takova neprijemna vada - startovani, otackomer

Příspěvek od orion »

Ahoj,
řeším asi něco podobného, tak mě jen zajímá, zda se to někomu nestalo.
Včera jsem chtěl nastartovat, startér točí, ale motor nechutne, po pár pokusech vyplivla baterka, tak jsem ji zkusil dobít a po pár pokusech už zhasínaly kontrolky, tak jsem šel koupit novou a stejně nic.
Pak mě nenapadlo nic jiného, než auto pustit z kopce, to chytlo, motor točil normálně, ale otáčkoměr skákal od 500 do 3000 otáček a auto chciplo na první křižovatce.
Může to být ucpaným palivovým filtrem?
Možná to souvisí s tím, že posledních několik měsíců auto čas od času nechtělo nastartovat na poprvé, ono tedy chytlo, motor se roztočil, otáčkoměr vyletěl na cca 1000-1300 a hned auto chcíplo, 2-3 pokus už to šlo normálně, dělalo to jen cca jednou za týden nebo dva, tak jsem to nějak neřešil.

Děkuji za reakce.
Uživatelský avatar
nulda
**
Příspěvky: 458
Registrován: 03 led 2011, 11:11
Bydliště: Praha

Re: Takova neprijemna vada - startovani, otackomer

Příspěvek od nulda »

vymenil bych palivovy filtr :-)
Hyundai i30 1.4i CVVT, Comfort (2010/05/26), Indigo Blue
Uživatelský avatar
Ruska.ruleta
**
Příspěvky: 416
Registrován: 12 črc 2010, 11:34

Re: Takova neprijemna vada - startovani, otackomer

Příspěvek od Ruska.ruleta »

No, nevím :(
Co dělá ucpaný filtr? Omezuje průtok paliva. Pokud si na PP navolím okamžitý průtok ( má to každý :hyu: od 10/2010) a uvidím při akceleraci 30 a víc l/100km asi bych hledal příčinu jinde. Málokdy, tedy skoro nikdy není víc příčin poruchy. Jak zde psal synek petr příspěvek, v jeho případě bych věřil pouze v chybu čidla otáček.....
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
:hyu: i30cw CRDi 85 kW
:hyu: i30 MPI
orion
*
Příspěvky: 46
Registrován: 27 črc 2013, 22:55

Re: Takova neprijemna vada - startovani, otackomer

Příspěvek od orion »

No tak prý je to nějaké čidlo na vačce, proto to nestartuje.. Nicméně mi teď do telefonu tvrdil, že je přeskočený rozvod, jak jsem to pustil z kopce, nějak se mi nechce věřit, že rozvody přeskočí po jednom roztlačení, kór když jsem je tam dával před 20000 km nové. :(
Edit: Tak jsem se stavil v servisu a rozvody a čidlo vačky v háji, tak si to aspoň budu pamatovat, že už to příště nemám zkoušet.
Uživatelský avatar
7ome
*
Příspěvky: 61
Registrován: 27 srp 2011, 21:29
Bydliště: Košice

Re: Takova neprijemna vada - startovani, otackomer

Příspěvek od 7ome »

to: synek petr: Ja mam presne taky isty problem z otackomerom...Pocas jazdy padne rucicka otackomeru na nulu a auto potom ide cukavo vo vysokých otackach a v nizkych zdochne a je problem nastartovat...K tomu sa mi pridal cierny dym z vyfuku,ten sa poriesil vymenou lamda sondy pred katalyzatorom a na tom prvom probleme sa este pracujem.Technik mi vymeni snimac kluky a snimac vačky, niektory z nich, tak uvidim...
Naposledy upravil(a) 7ome dne 18 bře 2017, 19:51, celkem upraveno 2 x.
Hyundai i30 1,4 VVTI 82kW 109HP, r.v.2010,
LPG system BRC + dochladzovanie ventilov JLM
Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: Takova neprijemna vada - startovani, otackomer

Příspěvek od Richard555 »

na to pouštění z kopce pozor, to nemá rádo skoro žádné nové auto a hlavně ty s hydraulickým napínákem řetězu.
I30 1,4 bych z důvodů problémů s přeskakujícím řetězem určitě neradil startovat pouštěním z kopce :!:

Bohužel se pečlivým vývojem a výběrem materiálů dá i z "věčných" řetězových rozvodů udělat choulostivou součástku :roll: :roll:

Nejsem si jist jak vypadá zapalování ale není to "zapalovací modul? Tedy jestli tam je, nebo může být i vadná cívka u některého válce pokud to má pro každý válec zvlášť.
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“