Intenzita regeneracia DPF filtra

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
martinrozsy
*
Příspěvky: 61
Registrován: 07 led 2014, 15:02

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od martinrozsy »

Ok dej sem pak hned vedet az budes po servisu ;-) ja se servisem uz mluvil a rikali ze to co popisuji se jim jeste na zadnem aute opravuji nestalo... pristi tyden tam jedu s autem tak jsem zvedav...a tobe taky nekdy po studenem startu se motor chvili klepe a dusi?
Reklama
 

Kenny
*
Příspěvky: 89
Registrován: 01 dub 2014, 12:09

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Kenny »

Tak v servise prevalili softver a pustili nutenu regeraciu, nepomohlo to. Tak tam zase zavitam nasledujuci pondelok.

Niekedy pri studenom starte mi zvyknu poskakovat otacky co je spojene s nepeknym zvukom motora.
Hyundai i30 cw 1.6 crdi Family Edition
martinrozsy
*
Příspěvky: 61
Registrován: 07 led 2014, 15:02

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od martinrozsy »

Mě to dělá přesně úplně to samé taky někdy mi po studeném startu kolísají otáčky a motor se dusí a co chvíla se spouští regenerace v rozmezí cca 100-200 km. Jsem zvědav na co zítra v servise dojdou
martinrozsy
*
Příspěvky: 61
Registrován: 07 led 2014, 15:02

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od martinrozsy »

Kolik máš aktuálně najeto km jestli to souvisí i s najetím počtu kilometrů? já mám aktuálně 37 tisíc a začalo mi to dělat asi při 35 tisících km nebo aspoň tehdy jsem si toho teprv všiml
only_one
**
Příspěvky: 465
Registrován: 19 úno 2014, 10:57

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od only_one »

problemy s kolisanim otaček je prusvih s bordelem v sani a fukcí EGR a rekl bych ze to pak má okamžitý vliv na DPF..

https://www.youtube.com/watch?v=-Y4l5mL3d4g

Tohle je sice extrém, ale bohužel EGR je velmi velké kurvítko :-( a kdo jezdí kratší tratě, nebude na tom o moc lepe
Kenny
*
Příspěvky: 89
Registrován: 01 dub 2014, 12:09

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Kenny »

Najazdene mam 62 000, ale to dpf zacalo pred rokom vtedy som mohol mat najazdene 30 000 az 40 000. A kolisanie otacok je od novoty.
Hyundai i30 cw 1.6 crdi Family Edition
martinrozsy
*
Příspěvky: 61
Registrován: 07 led 2014, 15:02

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od martinrozsy »

Dneska jsem byl v servisu a provedli mi taktéž nucenou regeneraci filtru pevných částic a diagnostika jim nepsala z řídící jednotky žádné poruchy,ale nabídla jim 2 aktualizace od výrobce k ustálení volnoběžných otáček.Do auta tyto 2 aktualizace nainstalovali,provedli tu servisně vynucenou regeneraci a vrátili a mám jim dát pak vědět jestli už je to dobré nebo závada přetrvává. Podle diagnostiky jsem měl 7g z 20g sazí ve filtru a úspěšná regenerace filtru pevných částic byla provedena před 329 km,přitom během této doby se mi spustila 2x a to ve čtvrtek při jízdě 70 km po dálnici do práce na nástup se spustila asi 10 minut před cílem kdy já už neměl čas dál jezdit abych stihl nástup v práci a po druhé dnes při jízdě do servisu taky kousek od cíle kdy se nestihla dokončit,ale to jsem neřešil už,protože jsem počítal s provedením nucené regenerace v servisu.Štve mě na tom že si řídící jednotky vždy vymyslí regenerovat když už za chvíli budu zastavovat a nespustí si regeneraci dřív a to v 80% jezdím po dálnici.
only_one
**
Příspěvky: 465
Registrován: 19 úno 2014, 10:57

Příspěvek od only_one »

Bohužel faktem je to, že tenhle systém regenerace je vhodný hlavně při uživatele jezdící 50+km. Potíž je hlavně v tom že regenerace trvá opravdu extrémně dlouhou 20-30km na okreskach. A to je prostě zlo nejvetsi. Filtr s adblue je v tomhle daleko efektivnější a franfici umí zregenerovat za 5minut coz se zvladne i ve městě. :-( no já mám jasno v to, ze tohle bude asi poslední nafta.. ale u nových aut to Vem čert, ale lituju ty, co to koupí jako ojetinu 150000km a vice
martinrozsy
*
Příspěvky: 61
Registrován: 07 led 2014, 15:02

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od martinrozsy »

Díval jsem na EGR ventil po sundání hadice a mám ho zatím krásně čistý... nevím jestli je to malým zatím nájezdem km nebo používáním aditiv do nafty VIF
only_one
**
Příspěvky: 465
Registrován: 19 úno 2014, 10:57

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od only_one »

kolik máš najeto?
martinrozsy
*
Příspěvky: 61
Registrován: 07 led 2014, 15:02

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od martinrozsy »

viz výše 37 tisíc km
only_one
**
Příspěvky: 465
Registrován: 19 úno 2014, 10:57

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od only_one »

tak se podívej až budeš mít kolem kilča. Já měl na předchozím I30 už viditelnej bordel v sání.
Uživatelský avatar
Keany
*
Příspěvky: 13
Registrován: 07 bře 2016, 12:31

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Keany »

Měl jsem podobné přiznaky. Nahrali update co mel opravovat problemy s volnobehem a kolisani ustalo.
Uživatelský avatar
saldy
***
Příspěvky: 545
Registrován: 11 kvě 2009, 15:00
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re:

Příspěvek od saldy »

only_one píše:Bohužel faktem je to, že tenhle systém regenerace je vhodný hlavně při uživatele jezdící 50+km. Potíž je hlavně v tom že regenerace trvá opravdu extrémně dlouhou 20-30km na okreskach. A to je prostě zlo nejvetsi. Filtr s adblue je v tomhle daleko efektivnější a franfici umí zregenerovat za 5minut coz se zvladne i ve městě. :-( no já mám jasno v to, ze tohle bude asi poslední nafta.. ale u nových aut to Vem čert, ale lituju ty, co to koupí jako ojetinu 150000km a vice
Mně se to spustilo včera zrovna když jsem přijel do města :D . Už se mi ale nikam jet nechtělo, tak jsem se na to vykašlal. V salonu mi řekli že filtr bezplatně vymění když je auto v záruce, moc jim ale nevěřim, když mě to začne časem štvát, půjde auto z domu i s filtrem.
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9101
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od idam.i »

Keany píše:Měl jsem podobné přiznaky. Nahrali update co mel opravovat problemy s volnobehem a kolisani ustalo.

Aký máš motor ?
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“