Zvuk motoru Tucson 2.0 CRDi 136 kW, AT
Moderátor: Moderátoři
-
- *
- Příspěvky: 34
- Registrován: 09 črc 2016, 06:33
Zvuk motoru Tucson 2.0 CRDi 136 kW, AT
Mám poslední dobou pocit, že mi něco jakoby cvrliká v motorovém prostoru. Nevím zda to není můj subjektivní pocit, možná to tak dělá celou dobu. Potřeboval bych porovnání. Nechce někdo se stejnou motorizací nahrát a poslat zvuk studeného i zahráteho motoru? Asi jsem moc vnímavý... Každopádně děkuji...
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136 kW, 4WT, 6ATM Thunder Gray
- Reklama
Re: Zvuk motoru Tucson 2.0 CRDi 136 kW, AT
a nechceš nahrát ty svůj zvuk motoru a poslat to sem, aby si to ostatní mohli poslechnout???
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
-
- *
- Příspěvky: 34
- Registrován: 09 črc 2016, 06:33
Re: Zvuk motoru Tucson 2.0 CRDi 136 kW, AT
Tak tady je odkaz na video : https://youtu.be/GsF8xXwmvsI
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136 kW, 4WT, 6ATM Thunder Gray
Re: Zvuk motoru Tucson 2.0 CRDi 136 kW, AT
super... já teda nejsem odborník, ale mě to přijde úplně normální... myslím to cvrdlikání...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: Zvuk motoru Tucson 2.0 CRDi 136 kW, AT
Normální mi to nepřijde.To cvrlikání tam je... Buď napínací kladka...nebo napínák rozvodů...Ale to je jen tip.Dělá ti to pořád,nebo jen za studena?
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Zvuk motoru Tucson 2.0 CRDi 136 kW, AT
skoro rovnaky zvuk mi na ix35 robil chyteny 2-hmotovy zotrvacnik a ked ho menili zistili ze bolo este chytene aj spojkove lozisko - ale to bol manual. Neviem ci aj AT ma nieco podobne.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136 kW 4WD AT / PREMIUM / Micron Grey / 04/2016
-
- *
- Příspěvky: 34
- Registrován: 09 črc 2016, 06:33
Re: Zvuk motoru Tucson 2.0 CRDi 136 kW, AT
milan74ma: nemohl bys mi prosím pořídit podobné video, jako je to moje? potřeboval bych srovnání, mužíci s Hyundai mi řekli, že nic zvláštního neslyší, říkali, že ten zvuk je pro 2.0 CRDi normální, je prý hlučnější a drnčivější než 1,7 obsah.
Každopádně všem děkuji za Vaše postřehy.
Každopádně všem děkuji za Vaše postřehy.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136 kW, 4WT, 6ATM Thunder Gray
Re: Zvuk motoru Tucson 2.0 CRDi 136 kW, AT
Ale,že by ti to mužíci ukázali názorně na autosalonu u nějaké jiné 2,0crdi-to nee-že?
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Zvuk motoru Tucson 2.0 CRDi 136 kW, AT
@bijok.michal:
mile rad by som, ale opravovali mo to niekedy v roku 2014 a ix35 je uz 3 mesiace z domu
Inak presne ako voril "petzl62" tlac na nich nech ti predvedu rovnake auto z rovnakym motorom a ked to tak bude robit aj tam chybu nemas, ak nie reklamuj.
Len bacha - pri ix35-ke ma skusali natahovat. Nikdy nechceli uzavriet zakazku. Ze pojazdite a date vediet. A pritom nic nespravili (dozvedel som sa az dodatocne). Az potom som pochopil ze je to koli 3x ovnaka chyba a dost. Potom som im 2x povedal ze ok a prisiel som to reklamovat treti krat, medzi recou som spomenul technikovi ze mam vsetky zapisy a ze toto je uz 3-tia reklamacia a cuduj sa svete hned sa islo na vymenu (aj ked v inom servise, lebo MT ani BA nemali ziadnu ochotu a to v MT som auto vtedy kupil). A ten mi povedal ze keby som prisiel aj prvy krat ze by mi to menili hned ak by to bolo chybne. A odvtedy chodil uz niekolko rokov tam. Da sa dohodnut na cene, mozem byt pri aute, nie je problem s dohodnutim na termin. Je to Euroman Senica.
Takze preto som si teraz aj kupil AT a to s klasickym automatom - hydromenic. Lebo napr. vo viac testoch som sa docital ze slavne nemecke DSG alebo 2-spojky AUDI dost trpia v mestskych zapchach pri tych silnejsich motoroch - koli krutiacim momentom. Preto ani novy Tucson 2.0 diesel nemaju 2-spojku. Ten slabsi by to sice mozno aj s mierne znizenym vykonom a krutakom zniesol ale nechcu si korejci zarabat na problem. Takisto co sa tyka CVT mestskych zapch a co je pre to najhorsie - tahanie privesov.
mile rad by som, ale opravovali mo to niekedy v roku 2014 a ix35 je uz 3 mesiace z domu
Inak presne ako voril "petzl62" tlac na nich nech ti predvedu rovnake auto z rovnakym motorom a ked to tak bude robit aj tam chybu nemas, ak nie reklamuj.
Len bacha - pri ix35-ke ma skusali natahovat. Nikdy nechceli uzavriet zakazku. Ze pojazdite a date vediet. A pritom nic nespravili (dozvedel som sa az dodatocne). Az potom som pochopil ze je to koli 3x ovnaka chyba a dost. Potom som im 2x povedal ze ok a prisiel som to reklamovat treti krat, medzi recou som spomenul technikovi ze mam vsetky zapisy a ze toto je uz 3-tia reklamacia a cuduj sa svete hned sa islo na vymenu (aj ked v inom servise, lebo MT ani BA nemali ziadnu ochotu a to v MT som auto vtedy kupil). A ten mi povedal ze keby som prisiel aj prvy krat ze by mi to menili hned ak by to bolo chybne. A odvtedy chodil uz niekolko rokov tam. Da sa dohodnut na cene, mozem byt pri aute, nie je problem s dohodnutim na termin. Je to Euroman Senica.
Takze preto som si teraz aj kupil AT a to s klasickym automatom - hydromenic. Lebo napr. vo viac testoch som sa docital ze slavne nemecke DSG alebo 2-spojky AUDI dost trpia v mestskych zapchach pri tych silnejsich motoroch - koli krutiacim momentom. Preto ani novy Tucson 2.0 diesel nemaju 2-spojku. Ten slabsi by to sice mozno aj s mierne znizenym vykonom a krutakom zniesol ale nechcu si korejci zarabat na problem. Takisto co sa tyka CVT mestskych zapch a co je pre to najhorsie - tahanie privesov.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136 kW 4WD AT / PREMIUM / Micron Grey / 04/2016
-
- *
- Příspěvky: 34
- Registrován: 09 črc 2016, 06:33
Re: Zvuk motoru Tucson 2.0 CRDi 136 kW, AT
chtěli předvést, měli však "na skladě" pouze 1,7 a pak 2,0 benzín, ne diesel. No zkusím tam zajet ještě jednou, tak jak mi oni sami řekli..
btw. to nahrání videa jsem myslel u Tvého nového auta Hyundai Tucson, který máš stejné motorizace..
btw. to nahrání videa jsem myslel u Tvého nového auta Hyundai Tucson, který máš stejné motorizace..
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136 kW, 4WT, 6ATM Thunder Gray
Re: Zvuk motoru Tucson 2.0 CRDi 136 kW, AT
nevěděl jsem, že se do Tucsona dělá 2.0 v benzínu?!
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO