Ahojte , mám I20 s motorem 1,2 l , 62.5 kW .Při teplotách nad 30 st. C , naloženém autě a spuštěné klimatizaci po zahřátí motoru ztratí výkon . Na rovinkách Brno-Boskovice můžu řadit a šlapat na plyn jak chci , ale navytáhnu víc jak 60 km/hod /otáčky se drží na cca 1200 /. Po ochlazení vše v normálu .Při návštěvě servisu mě řekli , že je to normální , protože ekologie motoru je na nadevše. Znáte někdo řešení , abych mohl s I20 i v létě ?
diky.
Ztráta výkonu v teple
Moderátoři: amaize, Moderátoři
- Reklama
Re: Ztráta výkonu v teple
Řešení č.1. Okamžitě změň servis...
Normálně mi hlava nebere,jak si tohle může někdo dovolit z huby vypustit-protože ústy nazvat to co to vyslovilo nelze.
Být na tvém místě-dejte mi to písemně s podpisem a razítkem...
Normálně mi hlava nebere,jak si tohle může někdo dovolit z huby vypustit-protože ústy nazvat to co to vyslovilo nelze.
Být na tvém místě-dejte mi to písemně s podpisem a razítkem...
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Ztráta výkonu v teple
To je tedy pěkná hovadina.
Tipuji že bude vadné nějaké čidlo a pak motor spadne do nouzáku.
Napojit na diagnostiku a vadné čidlo vyměnit.
Tipuji že bude vadné nějaké čidlo a pak motor spadne do nouzáku.
Napojit na diagnostiku a vadné čidlo vyměnit.
Re: Ztráta výkonu v teple
toto iste mi roby na Santa Fe 2.0 ....som v kolone pohybujem sa pomalinky a po dlhsej dobe akoby sa nieco prehrialo a odpoji mi turbo - chcem sapotom rozbehnut a ide to ako hladky diesel (nemozem obiehat nic nema tah)- uz je to v rieseni ale musim prist s autom ked bude svietit oranzova kontrolka motora - aby sa to mohlo riesit cez garancku divne