Hyundai Veracruz
Moderátoři: Farrael, Engineer, Moderátoři
Hyundai Veracruz
HYUNDAI VERACRUZ
Velikostně nejde o žádného obra. Naopak - můžeme mluvit o evropských rozměrech. Tento sedmimístný vůz by mohl uspět i na starém kontinentě, ale to je spíš spekulace, protože Veracruz je určen pouze pro americký trh.
Samozřejmě, že tamní trh si žádá své, takže i vzhled je trochu více přizpůsoben místním trendům, pod kapotou nenajdete tradiční "hyundajácký" 2.0 CRDi, ale pořádný článek 3,8 V6. Ten má největší výkon 194 kW a točivý moment 348 N.m.
V hlavě válců lze najít varoabilní časování ventilů, blok agregátu je vyroben z hliníku a jeho zavěšení je poloaktivní, tedy z části na pneumatických tlumičích. Pohon všech kol není stálý, ale jak je dnes u této kategorie zvykem, pouze elektronicky samočinně přiřaditelné. Pokud jedna náprava proklouzne, elektronika pohlídá přenos výkonu na "zadek".
Vůz disponuje nezávislým zavěšením všech kol, všemi elektronickými pomocníky (ABS, ESP, EBD...), šesticí airbagů v základní výbavě, aktivními opěrkami hlavy vpředu a jinými vymoženostmi. Výbava je ostatně velmi bohatá i co do komfortu - standardní výbava zahrnuje i přehrávač mp3, dvouzónovou klimatizaci či speciální vrstvená skla snižující hluk pronikající do interiéru
Velikostně nejde o žádného obra. Naopak - můžeme mluvit o evropských rozměrech. Tento sedmimístný vůz by mohl uspět i na starém kontinentě, ale to je spíš spekulace, protože Veracruz je určen pouze pro americký trh.
Samozřejmě, že tamní trh si žádá své, takže i vzhled je trochu více přizpůsoben místním trendům, pod kapotou nenajdete tradiční "hyundajácký" 2.0 CRDi, ale pořádný článek 3,8 V6. Ten má největší výkon 194 kW a točivý moment 348 N.m.
V hlavě válců lze najít varoabilní časování ventilů, blok agregátu je vyroben z hliníku a jeho zavěšení je poloaktivní, tedy z části na pneumatických tlumičích. Pohon všech kol není stálý, ale jak je dnes u této kategorie zvykem, pouze elektronicky samočinně přiřaditelné. Pokud jedna náprava proklouzne, elektronika pohlídá přenos výkonu na "zadek".
Vůz disponuje nezávislým zavěšením všech kol, všemi elektronickými pomocníky (ABS, ESP, EBD...), šesticí airbagů v základní výbavě, aktivními opěrkami hlavy vpředu a jinými vymoženostmi. Výbava je ostatně velmi bohatá i co do komfortu - standardní výbava zahrnuje i přehrávač mp3, dvouzónovou klimatizaci či speciální vrstvená skla snižující hluk pronikající do interiéru
Hyundai Santa FE 2.2 CRDi
Škoda Fabia 2.0 LPG
bejvávalo ..
Škoda octavia 1.9 TDI 4x4
Pontiac trans sport 2.3 16v LPG
Hyundai sonata 2.0 16v LPG (2x)
Renault 21 1.8 LPG
Š 120 LPG
Š 110 R
Škoda Fabia 2.0 LPG
bejvávalo ..
Škoda octavia 1.9 TDI 4x4
Pontiac trans sport 2.3 16v LPG
Hyundai sonata 2.0 16v LPG (2x)
Renault 21 1.8 LPG
Š 120 LPG
Š 110 R
- Reklama
Felotron : kdybych vyhral ve sportce na toto auto, samozřejmě bych teď neseděl v praci v noci, ale bral 2 týdny dovolene ..
... všichni byste museli povinně nahlasil přesne adresy včetně souřadnic GPS a ja bych udělal okružní jízdu po naší vlasti
... všichni byste museli povinně nahlasil přesne adresy včetně souřadnic GPS a ja bych udělal okružní jízdu po naší vlasti
Hyundai Santa FE 2.2 CRDi
Škoda Fabia 2.0 LPG
bejvávalo ..
Škoda octavia 1.9 TDI 4x4
Pontiac trans sport 2.3 16v LPG
Hyundai sonata 2.0 16v LPG (2x)
Renault 21 1.8 LPG
Š 120 LPG
Š 110 R
Škoda Fabia 2.0 LPG
bejvávalo ..
Škoda octavia 1.9 TDI 4x4
Pontiac trans sport 2.3 16v LPG
Hyundai sonata 2.0 16v LPG (2x)
Renault 21 1.8 LPG
Š 120 LPG
Š 110 R
Predek pokus o Nissana a zadek pokus o X3-X5, zklamali me, ale stejne neverim tomu, ze by Hyundai sel s designem takhle zpatky.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Hardcam : no asi v americe fiči něco jineho než u nas...
http://www.allnewveracruz.com/
http://veracruz.hyundai-motor.com/
http://www.allnewveracruz.com/
http://veracruz.hyundai-motor.com/
Naposledy upravil(a) cypisek dne 11 led 2007, 00:02, celkem upraveno 1 x.
Hyundai Santa FE 2.2 CRDi
Škoda Fabia 2.0 LPG
bejvávalo ..
Škoda octavia 1.9 TDI 4x4
Pontiac trans sport 2.3 16v LPG
Hyundai sonata 2.0 16v LPG (2x)
Renault 21 1.8 LPG
Š 120 LPG
Š 110 R
Škoda Fabia 2.0 LPG
bejvávalo ..
Škoda octavia 1.9 TDI 4x4
Pontiac trans sport 2.3 16v LPG
Hyundai sonata 2.0 16v LPG (2x)
Renault 21 1.8 LPG
Š 120 LPG
Š 110 R
Tam fici al-kajdacypisek píše:Hardcam : no asi v americe fiči něco jineho než u nas...
http://www.allnewveracruz.com/
Ale ja bych to tak nezatracoval - zive to bude vypadat jinak a urcite je to hezci nez Q7 a B9... ale ne hezci nez CRV
Naposledy upravil(a) Felotron dne 11 led 2007, 00:04, celkem upraveno 1 x.
i30 PDe fastback 1.5 DCT
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3