LPG

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
robil
**
Příspěvky: 451
Registrován: 14 zář 2013, 10:59

Re: LPG

Příspěvek od robil »

O čem jiném než o penězích LPG je? ](*,)
25.7.2013Hyundai i30 combi.1.6GDi 99KW,Trikolor Parking světle modrá metalíza 170000km.6,59 l/100km
2.7.2003-13.7.2013 Š.fabia combi 2002 1.4 74KW,Comfort-modrá selhání rozvodového řemene.173000km.
4.1983-6.2003.Š120LS červená.Prasklou poloosu.340000km,
Reklama
 

lubof@centrum.cz
*
Příspěvky: 16
Registrován: 09 čer 2014, 09:22
Bydliště: Praha

Re: LPG

Příspěvek od lubof@centrum.cz »

Ahoj Honzo,

hodně záleží na tvém stylu jízdy. Já jsem spíše mírnější řidič. Pokud máš mechanické podtlakové přimazávání, jeho efektivita není dostatečná. Nejlépe funguje při brzděni motorem, nejhůře při vyšším výkonu, tedy přesně naopak než by bylo potřeba.

Uvažuji o tom, že zruším přívstřik benzínu a nechám namontovat elektronické, tlakové dávkování za filtr plynné fáze do plynových vstřikovačů. Nemáte s tím někdo zkušenost?
http://www.gaslube.cz/elektronicke-davkovani-gaslube/

Lubo
- - - - -

Ahoj Lubo !
Máš přesně co já i s nájezdem km. Mám ozkoušeno a průběžně jsem po každé akci servisu měřil ventilovou vůli. Tedy mám ozkoušeno, že 20% přisávání od volnoběhu, po maximál, zaklepávání nezastavilo. Až instalace čtyřbodového přisávání spec. maziva ano. Měřil jsem vent. vůli po 15 000km s přimazáváním a zatím se nehnula. Vyšteloval jsem spotřebu na 1deci na 1000km. (I to mi servis v počátku udělal špatně!) Zdraví Honza.[/quote]
Hyundai I30 FDH 1.6 93KW LPG 03/2012
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: LPG

Příspěvek od caruser »

Zdar LPGckari,

nakolko sekcia LPG vo fore i20ky nie je velmi ziva pisem sem, ved :hyu: ako :hyu: :D .
Po necelych 110.000 km prevadzky na LPG motor mlel z posledneho, po premerani kompresie a cenovych ponukach na opravu motora som sa nakoniec rohodol pre vymenu motora.
Kedze planujem s novym motorom zvladnut min. 150.000 km na LPG zaujima ma ako co najviac predlzit jeho zivotnost. V porovnani s predchadzajucim motorom planujem znizit servisny interval z 20.000 na 10.000 km. Motor bude najcastejsie pracovat v pasme otacok 2000-3000 ot./min.
Primazavanie mam jednoduche podtlakove, nastavene je na 12 kvapiek za minutu.
Na povodnom agegate som ventily nenastavoval, aky je odporucany interval pre 1,25 Kappa 57 kW?
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
devil811
*
Příspěvky: 11
Registrován: 04 pro 2010, 14:35
Bydliště: Galanta

Re: LPG

Příspěvek od devil811 »

Zdravim vsetkych.
Precital som tu nespocetne mnozstvo informacii o LPG. Aj pozitivne aj negativne a hlavne tie tu prevazuju. Mozno je to aj o tom ze ten kto problem nema tak sa sem nejde chvalit ze jemu ventily nesadaju a motor sa nezaklepava aby to nahodou nezariekol. Poznam chalana co ma na i30 250 000 na lpg a pohoda,vraj. Vela prispevkov je tu o Hyundai prestavbe priamo od predajcu kde na zaciatku BRC nedavalo ani tych 20% privstreku a niektori na tom nabehali aj 20 000km nasucho. Mozno uz bolo neskoro potom pridavat aj benzin a aj primazavanie ked uz boli ventily chytene. Neviem tazko to posudit. Nepodarilo sa mi ale docitat ci ma niekto taku prestavbu kde to nerobili v Hyundai ale nejaky macher co sa tomu venuje 20 rokov a vie to riadne nastavit aby nebola zmes ani chudobna a ani bohata a ked k tomu da dobre mazanie ci aj tak ten motor klakne po 100 000km. Niektori tu pisu ze oprava stala 60 000Kc co je strasne vela ale asi v origo servise s kompletnou vymenou hlavy, a 16 ventilov a pripadne ak kat plus praca. Urcite sa to da urobit aj lacnejsie podla môjho prieskumu 1000Eur. Ak sa mylim prepacte. Ono je to fakt na zvazenie ci sa oplati dat 1100az 1400euro za prestavbu a po 100 000 ak sa mi tolko podari najazdit kym motor klakne a potom dat 1000eur za opravu. ale ked to clovek prerata tak stale by mohol byt cca 2000eur v pluse na palive. Co je celkom fajn. Auto amortizuje aj tak ked som ho kupoval za 12000 a teraz idu tak po 5-6 tisíc po 6 rokoch tak ak vydrzi ten plyn 4az 5 rokov v motore tak auto bude mat v podstate hodnotu mozno 1000euro. Neviem doteraz stalo je na nom malo km a teraz treba jazdit daleko a 7l benzinu je predsa viac nez lpg ale keby tam nebolo tolko problemov. No ak sa tu najde niekto komu auto slape tak si rad vypocujem jeho historiu prestavby a prevadzky . Diky moc .
slabostka
*****
Příspěvky: 1753
Registrován: 23 dub 2008, 21:00

Re: LPG

Příspěvek od slabostka »

Stale dookola... Ak vazne rozmyslas najdi si kvalitnu dielnu... Zvolen, Hlohovec myslim... Na vychode Korejovce, zavolaj im,oni ti povedia co ako preco a potom sa rozhodni. Tu tieto nezmysly ze japonci nie lpg, korejci nie lpg... Origo zastavba ... Kto v origo servisoch ma skusenosti s lpg? Ako to mohlo dopadnut?
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
dave0306
Příspěvky: 5
Registrován: 09 dub 2016, 17:32

Re: LPG

Příspěvek od dave0306 »

Nedávno jsem byl na servisu LPG ve firmě Neptun Harfa a zjistili, že vůbec nebyl aktivován přívstřik benzínu. Přitom auto bylo celou dobu servisováno v autorizovaném servisu Hyundai.
benik2011
*
Příspěvky: 20
Registrován: 13 dub 2013, 21:02

Re: LPG

Příspěvek od benik2011 »

A já jsem mel na i 20 privstrik a radsi jsem ho nechal v dobre dilne vypnout a namontovat automat. Primaz.A na rok zaruky to risknu. Po komunikaci s dovozcem jsem se stejne nic nedovedel.
Milan.K
*
Příspěvky: 89
Registrován: 29 led 2016, 22:20

Re: LPG

Příspěvek od Milan.K »

přivstřik benzinu je pouze na ochlazení vstřikovaču až přímazavaní olejem chladi sedla ventilů je doporučeno nechat přivsřik na 20% + přímaz...
Hyundai 1.4 cvvt 2011 lpg
Felicie 1.4
Fiat stilo 1.9- zvrakovano
Fiat weekend 1.6 -prodáno
Fiat marea 1.8 -prodáno
Škoda favorit pick-up -prodáno
wv polo r.v.1988 -prodano
Ford Escort 1.8zetec -zvrakovano
Škoda 125 -prodano

Auto je nejhorší investice.
Milan.K
*
Příspěvky: 89
Registrován: 29 led 2016, 22:20

Re: LPG

Příspěvek od Milan.K »

Tak pánové teď nevím objednaval jsem se na montáž podtlakoveho mazání přímo do servisu lpg kde jsou zaměřeny na systém b.r.c. a bylo mi řečeno ze do těchto motorů se to nemontuje ze kat. je blízko motoru a zbytkovi olej hoří v katu...kde hrozí rozpraskani a následně nasani do motoru...prý stačí seridit plyn a větší privstrik benzínu ten ochrání víc než olej...prý když se to zaklepe tak i s olejem...
Hyundai 1.4 cvvt 2011 lpg
Felicie 1.4
Fiat stilo 1.9- zvrakovano
Fiat weekend 1.6 -prodáno
Fiat marea 1.8 -prodáno
Škoda favorit pick-up -prodáno
wv polo r.v.1988 -prodano
Ford Escort 1.8zetec -zvrakovano
Škoda 125 -prodano

Auto je nejhorší investice.
krtek86
*
Příspěvky: 38
Registrován: 25 dub 2012, 19:40
Bydliště: jižní Čechy

Re: LPG

Příspěvek od krtek86 »

Teď zas z jiného soudku. Řešil jste někdo výměnu membrány u reduktoru (směšovače)? Dělal jste to někdo sám a případně po kolika km a letech?
krtek86
*
Příspěvky: 38
Registrován: 25 dub 2012, 19:40
Bydliště: jižní Čechy

Re: LPG

Příspěvek od krtek86 »

Třeba vám to někomu pomůže, ale někdo tu řešil studený start až na druhý pokus. Auto mi taky začalo hůř startovat. Nakonec to dělala membrána reduktoru. Propouštěla do motoru plyn, takže studený motor hůř startoval. Třeba to někomu pomůže. Jinak dle servisu by se měla membrána měnit po cca 3-4 letech nebo po 80 000 km. U mě to bylo skoro po 5 letech a 107 000 km.
lubof@centrum.cz
*
Příspěvky: 16
Registrován: 09 čer 2014, 09:22
Bydliště: Praha

Re: LPG

Příspěvek od lubof@centrum.cz »

Ahoj Honzo,

tak co tvé LPG? Já jsem od poslední reakce zde, najel dalších 13tis a zatím bez problému. Montáž dalšího mazacího systému jsem se zatím nerealizoval. Pro lepší pocit, dávam přímo do benzínu Gaslube Premium viz: https://www.lpgprofi.cz/gaslube-premium-1

Lubo


Honzza píše:
lubof@centrum.cz píše:Ahoj,

mám i30cw 1,6 93kW, r.v. 03/2012. Najeto cca 75tis. (LPG od začátku, montováno v H).
Tlaky kontrolovány letos v lednu - vše v pořádku.
Ventily seřizovány letos v lednu - v pořádku.
Mám pouze přívstřik BA.

Ahoj Lubo !
Máš přesně co já i s nájezdem km. Mám ozkoušeno a průběžně jsem po každé akci servisu měřil ventilovou vůli. Tedy mám ozkoušeno, že 20% přisávání od volnoběhu, po maximál, zaklepávání nezastavilo. Až instalace čtyřbodového přisávání spec. maziva ano. Měřil jsem vent. vůli po 15 000km s přimazáváním a zatím se nehnula. Vyšteloval jsem spotřebu na 1deci na 1000km. (I to mi servis v počátku udělal špatně!) Zdraví Honza.
Hyundai I30 FDH 1.6 93KW LPG 03/2012
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: LPG

Příspěvek od Tudy »

Měl jsem 2 auta s LPG a vždy to skončilo špatně. Podpálené ventily. Dříve či později k tomu dojde, i když máte přímaz. Problémy mi začaly někde mezi 50 až 70 tis km ujetými na plyn. Check engine, škubání apod. Úspora v reálu žádná a hromada starostí. Už bych do toho nešel.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Uživatelský avatar
airwaves
****
Příspěvky: 1053
Registrován: 30 pro 2010, 08:21
Bydliště: Vysočina

Re: LPG

Příspěvek od airwaves »

Velkej problém je seřízení LPG a pak po seřízení jak dlouho se systém na těch nastavenejch hodnotách udrží. Pokud se to rychle rozhodí a nastane likvidační stav chudší směs, ventily shoří. Přehnaně básnicky řečeno. Pokud systém drží hodnoty a tím bohatost do další kontroly ok, teploty spalování LPG jsou stejné nebo dokonce nižší než benzín. To je celé. Udržet optimální bohatost směsi a jezdíte bez problému třeba 500.000 km a třeba s Mazdou 6. :D :D :D
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: LPG

Příspěvek od Tudy »

Souhlas, je to o profi přístupu, celý ten systém je velmi citlivý, záleží na typu motoru/auta, kam se to instaluje. Systém jako takový nezavrhuju, ale pro mě osobně je to nezajímavé. Moc peněz za málo muziky. Zvláště dneska s přímovstřiky a oturbenými motory, které jsou extra citlivé.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“