Motor diesel / CRDi TUCSON
Moderátor: Moderátoři
Tucson 2007 2CRDI škubne
Ahoj mám dotaz. Už jste to tady řešily, ale nenašel jsem žádný odpovědi.
Mám Tucsona 2007 2crdi naj.150tis mám ho 5 měs. A od té doby co ho mám při 1500-2000ot. Škubne, ale jen někdy a co je divné tak když zapnu klimatizaci tak neškubne vůbec. Nevíte prosím co s tím?
Mám Tucsona 2007 2crdi naj.150tis mám ho 5 měs. A od té doby co ho mám při 1500-2000ot. Škubne, ale jen někdy a co je divné tak když zapnu klimatizaci tak neškubne vůbec. Nevíte prosím co s tím?
- Reklama
Re: Tucson 2007 2CRDI škubne
Môžem sa vyjadriť iba k benzínovej motorizácii a ten výpadok momentu pri akcelerácii sa pri benzínoch náhodne prejavuje skoro u každého auta. Riešilo sa to že je "problém" v RJ motora a že jednoducho je to tak naprogramované. Myslím že tam bola ja zvolávačka na RJ ale pre iný problém a to cukanie tempomatu pri určitej rýchlosti. Malo to riešiť aj toto ale nejako sa im to nepodarilo.
Škoda Octavia SCOUT TDi 110kW strieborná r.v.2015
Hyundai Tucson 2,0 CVVT 104kw tmavozelená r.v.2006 výbava: polokoža
WV Golf III 1,4i 44kW tmavozelená :P r.v. 1996 výbava: CL (RIP 2017 smer šrotovisko - slúžil 21 rokov a 417tkm)
Hyundai Tucson 2,0 CVVT 104kw tmavozelená r.v.2006 výbava: polokoža
WV Golf III 1,4i 44kW tmavozelená :P r.v. 1996 výbava: CL (RIP 2017 smer šrotovisko - slúžil 21 rokov a 417tkm)
Toci ani neskytne...Balonek nafty? Crdi...
Dobry den.
Dva dni zpatky sem rano tezko startoval asi na 4ty pokus to chytlo tak jsem dojel do roboty a po sichte uz zase nestartoval , tak po chvili bedovani jsem zkusil povolit trubicky u vstriku jestli se potlaci nafta. Nafta se vytlacila tak jsem utahl auto naskocilo a do doby nez jsem vypnul motor jelo uplne normalne. Dival jsem se po vedeni nafty a nasel jsem prusak u balonku tak jsem mel za to, ze mi pada nafta a kolem balonku se prisava vzduch, balonek jsem utesnil ale pri mackani mi prijde, ze netvrde. Muze byt problem ve ventilkach v balonku, ze netvrdne a auto nechce naskocit protoze si nesaje dost nafty ? Nebo nekdo z prispevatelu by problem resil nejakym konkretnim zpusobem ci vedel navrhnout postup?
Dva dni zpatky sem rano tezko startoval asi na 4ty pokus to chytlo tak jsem dojel do roboty a po sichte uz zase nestartoval , tak po chvili bedovani jsem zkusil povolit trubicky u vstriku jestli se potlaci nafta. Nafta se vytlacila tak jsem utahl auto naskocilo a do doby nez jsem vypnul motor jelo uplne normalne. Dival jsem se po vedeni nafty a nasel jsem prusak u balonku tak jsem mel za to, ze mi pada nafta a kolem balonku se prisava vzduch, balonek jsem utesnil ale pri mackani mi prijde, ze netvrde. Muze byt problem ve ventilkach v balonku, ze netvrdne a auto nechce naskocit protoze si nesaje dost nafty ? Nebo nekdo z prispevatelu by problem resil nejakym konkretnim zpusobem ci vedel navrhnout postup?
Re: Toci ani neskytne...Balonek nafty? Crdi...
Jinak omlouvam se za jizdu odlisnym vehiklem, ale chtel jsem zkusit, zda tady nedostanu nejakou uzitecnou radu
Re: Toci ani neskytne...Balonek nafty? Crdi...
A co takhle zaseknutý, zakarbonovaný EGR ventil. To je jenom vlastní zkušenost se stejným projevem závady. Auto nechtělo nastartovat ani při pokusu ho roztáhnout. (Nemělo vzduch.)
Gufera na ventilech Tucson 2.0 CRDi
Zdravím, mám takový dotaz, jde bez demontáže hlavy výměna gufer na ventilech?
Dík.
Dík.
Re: Toci ani neskytne...Balonek nafty? Crdi...
No ja jsem dosel k chybe "Ridici ventil mereni vstupu". Auto nema nafru pro start na sprej mi chytlo takze doufam, ze vymenim toto http://bazar.automedik.cz/AMD3836453556 ... i/terracan zase budu startovat. Btw zalonek vymeneny prosichr a misto napruzenych krouzku dany sroubovaci objimky.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi, 2007, dlouho stál, nechytá
Dobrý den!
Prosím o radu odborníků. Bohužel tento model je pro mě novinka a zatím jsem nenašel nikoho kdo by mi byl schopný poradit, proto zkouším tuto cestu.
Jedná se o model Hyundai Tucson 2.0 CRDi, 2007. Vozidlo několik let stálo. V době odstavení bylo naprosto plně funkční, proto mi teď není jasné, proč ho nemohu natočit. Točí, točí, ale ani neslíbí. Na palubovce svítí kontrolka, která ma červenou barvu a nachází se po levé straně. Tvar má coby " U " respektive velké "účko" do kterého vede ze z hora z každé strany přívod a do poloviny je " U " zaplněné.
Dočetl jsem se, že by tato kontrolka měla cosi společného s vodou v palivovém filtru. Na čemž asi něco bude, protože když odpojím filtr kontrolka zhasne, ale stále nechytá. Při odpojení hadic z filtru a pokusu o start z hadic nic neteče. Prakticky při otočení klíčkem není slyšet, že by tlačilo čerpadlo. Tento motor neznám ani si nejsem jistý jestli by mělo.
Mockrát děkuji za jakoukoli radu.
Prosím o radu odborníků. Bohužel tento model je pro mě novinka a zatím jsem nenašel nikoho kdo by mi byl schopný poradit, proto zkouším tuto cestu.
Jedná se o model Hyundai Tucson 2.0 CRDi, 2007. Vozidlo několik let stálo. V době odstavení bylo naprosto plně funkční, proto mi teď není jasné, proč ho nemohu natočit. Točí, točí, ale ani neslíbí. Na palubovce svítí kontrolka, která ma červenou barvu a nachází se po levé straně. Tvar má coby " U " respektive velké "účko" do kterého vede ze z hora z každé strany přívod a do poloviny je " U " zaplněné.
Dočetl jsem se, že by tato kontrolka měla cosi společného s vodou v palivovém filtru. Na čemž asi něco bude, protože když odpojím filtr kontrolka zhasne, ale stále nechytá. Při odpojení hadic z filtru a pokusu o start z hadic nic neteče. Prakticky při otočení klíčkem není slyšet, že by tlačilo čerpadlo. Tento motor neznám ani si nejsem jistý jestli by mělo.
Mockrát děkuji za jakoukoli radu.
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Hyundai Tucson 2.0 CRDi, 2007, dlouho stál, nechytá
No pokud auto stálo takovou dobu určitě je v nádrži spousta vody a ve filtru taky, bude to chtít asi vše z nádrže vylít, celý palivový systém vyčistit - odvodnit (vyměnit filtr) a napustit nějakou dobrou naftou a klidně do ní vrazit ještě VIF no a zkusit startovat.... pokud nic zkus startovací sprej, třeba se to pak rozběhne....
Navíc po takové době stání bývají poškozené gumičky ve vysokotlakém čerpadle, hlavně ten válec co směřuje směrem dolů, tam se shromažďuje voda a v zimě může zmrznout a ty gumičky poškodit....
Prostě s autem by se mělo jezdit, aspoň jednou za 14 dní v zimě v létě ....
Navíc po takové době stání bývají poškozené gumičky ve vysokotlakém čerpadle, hlavně ten válec co směřuje směrem dolů, tam se shromažďuje voda a v zimě může zmrznout a ty gumičky poškodit....
Prostě s autem by se mělo jezdit, aspoň jednou za 14 dní v zimě v létě ....
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: Hyundai Tucson 2.0 CRDi, 2007, dlouho stál, nechytá
Děkuji za odpověď.
Tomu rozumím. Nicméně při otočení klíčkem, má vrčet nějaké čerpadlo, nebo není nic slyšet... Díky.
Tomu rozumím. Nicméně při otočení klíčkem, má vrčet nějaké čerpadlo, nebo není nic slyšet... Díky.
Re: Hyundai Tucson 2.0 CRDi, 2007, dlouho stál, nechytá
No diagnostikoval jsi to podle mne docela správně...
Palivové čerpadlo je v nádrži,takže pod zadními sedadly,odšroubovat kryt a bojovat.
Bez nafty asi nenastartuješ.
Vypadá to takhle...
https://www.google.cz/search?q=palivov% ... 4lp2kTM%3A
Palivové čerpadlo je v nádrži,takže pod zadními sedadly,odšroubovat kryt a bojovat.
Bez nafty asi nenastartuješ.
Vypadá to takhle...
https://www.google.cz/search?q=palivov% ... 4lp2kTM%3A
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Hyundai Tucson 2.0 CRDi, 2007, dlouho stál, nechytá
Bio zlozka v nafte a jej pozitivny vplyv na ovzdusie... V nafte je povinne biozlozka a ta degraduje, pocas rokov sa z nej vo filtri stala zelatina, takisto v privode z nadrze do palivoveho filtra a aj v nadrzi, takze pri starte to vbehlo do filtru. Filter budes menit, tak stary otvor a pozri, co tam je a ak to budu "sople" posli dakovny dopis europskej komisii.
Kia Sorento UM 2,2 Crdi 6AT od 7/2016
Hyundai SantaFe 2,2 CRDI 114 kW M5 2006
Ford Focus 1,6 M5 2008 do 5/2016
Hyundai SantaFe 2,2 CRDI 114 kW M5 2006
Ford Focus 1,6 M5 2008 do 5/2016
Re: Hyundai Tucson 2.0 CRDi, 2007, dlouho stál, nechytá
Filtr je zdravý, nikde nic zkorodovaného ani zpuchřelého. Nafta je nová, ale ani při startování ( když odpojím přívod do filtru ) nic z hadice neteče.
Zajímá mne zda-li kontrolka, která signalizuje problém na palubovce nějak vypíná čerpadlo. Protože když otočím klíčkem do první polohy neslyším že by něco tlačilo. Proto mne zajímá, zda-li když se otočí klíčkem u zdravého stroje, slyšíte jak tlačí čerpadlo.
Zajímá mne zda-li kontrolka, která signalizuje problém na palubovce nějak vypíná čerpadlo. Protože když otočím klíčkem do první polohy neslyším že by něco tlačilo. Proto mne zajímá, zda-li když se otočí klíčkem u zdravého stroje, slyšíte jak tlačí čerpadlo.
Re: Hyundai Tucson 2.0 CRDi, 2007, dlouho stál, nechytá
Obal filtra je z hliniku. Dolezite je to, co je vo filtri, papierova vlozka moze byt upchata . Cerpadlo nepocujem. Moze byt aj prerusena poistka. Alebo vycistit palivove cerpadlo pri nadrzi. Na youtube napis hyundai fuel pump a pozri tucson, alebo aj santafe to ma podobne, mozno aj sonata.
Kia Sorento UM 2,2 Crdi 6AT od 7/2016
Hyundai SantaFe 2,2 CRDI 114 kW M5 2006
Ford Focus 1,6 M5 2008 do 5/2016
Hyundai SantaFe 2,2 CRDI 114 kW M5 2006
Ford Focus 1,6 M5 2008 do 5/2016
Re: Hyundai Tucson 2.0 CRDi, 2007, dlouho stál, nechytá
Filtr se jeví jako zánovní, žádný bordel ani nic co by nepřipomínalo naftu z něj neteklo. Pojistky jsem taky zhlédnul a jednu po druhé vyzkoušel a všechny fungují. Čerpadlo jsem vyndal z nádrže a nevypadá nijak zaneseně. Bylo pouze olepené tak jsem ho očistil profoukl a opět připojil. každopádně pokrok žádný. Pouze při odpojení čidla u palivového filtru zhasne ona červená pojistka. Nicméně ani tak se vůz nepodařilo natočit. Na youtube se podívám. Prozatím děkuji všem co odpověděli.