Řídící jednotka
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Řídící jednotka
Zdravím,
Snad jsem to zařadil správně.
Řešil jsem tady nedávno problém, že mi moje i30 1.4 80 kW, 2008, Korea nestartuje. Vyměnil jsem baterku a pak to dotáhl do servisu. Tam vyměnili čidlo vačky a rozvody a závada zůstala stejná a odhadli to na imobilizér, tak jsem to odtáhl na Kladno do autorizovaného servisu a dneska mi volali, že to vypadá, že odešla řídící jednotka motoru... No, polil mě studený pot, protože výměna stojí 30 000 a narovinu říkám, že se mi nechce utratit 30 litrů za díl do auta, který má hodnotu 90 tisíc.
Protože je tady hromada zkušených borců, tak se chci zeptat, zda se s tím někdo nesetkal nebo zda je možné použít starší řídící jednotku a tu přeprogramovat, popřípadě jestli neznáte někoho, kdo je schopný jednotku opravit? Za každou radu budu rád, bez auta jsem už 3 týdny a dost mi to komplikuje život, zároveň koukám na to, jak opravu realizovat za nějakou rozumnou cenu.
Díky moc všem za rady,
Orion
Snad jsem to zařadil správně.
Řešil jsem tady nedávno problém, že mi moje i30 1.4 80 kW, 2008, Korea nestartuje. Vyměnil jsem baterku a pak to dotáhl do servisu. Tam vyměnili čidlo vačky a rozvody a závada zůstala stejná a odhadli to na imobilizér, tak jsem to odtáhl na Kladno do autorizovaného servisu a dneska mi volali, že to vypadá, že odešla řídící jednotka motoru... No, polil mě studený pot, protože výměna stojí 30 000 a narovinu říkám, že se mi nechce utratit 30 litrů za díl do auta, který má hodnotu 90 tisíc.
Protože je tady hromada zkušených borců, tak se chci zeptat, zda se s tím někdo nesetkal nebo zda je možné použít starší řídící jednotku a tu přeprogramovat, popřípadě jestli neznáte někoho, kdo je schopný jednotku opravit? Za každou radu budu rád, bez auta jsem už 3 týdny a dost mi to komplikuje život, zároveň koukám na to, jak opravu realizovat za nějakou rozumnou cenu.
Díky moc všem za rady,
Orion
- Reklama
Re: Řídící jednotka
Zkus tady...
Opravit to asi nikdo zkoušet nebude...
http://allegro.pl/listing/listing.php?b ... 2C4%202008
Opravit to asi nikdo zkoušet nebude...
http://allegro.pl/listing/listing.php?b ... 2C4%202008
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Řídící jednotka
Díky
A něco u nás v ČR není?
Půjde použít stará a přeprogramovat?
A něco u nás v ČR není?
Půjde použít stará a přeprogramovat?
Re: Řídící jednotka
Nevím v tom ti nepomůžu,až se dostanu za klukama do servisu,můžu se ti zeptat,ale moc šancí tomu nedávám.Řešilo se jedno Sorento,někdo to přeprogramovával v CZ a stejně to nefungovalo a vyřešilo to polské Allegro a jiná,typologicky stejná jednotka.Sorento už 2 roky bez problémů jezdí.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Řídící jednotka
http://bazar.automedik.cz/hyundai/i30/e ... id_pol+ASC
Když se podíváš na fotky z automediku a porovnáš je s fotkama z Allegra...bude ti spousta věcí víc než jasná
Když se podíváš na fotky z automediku a porovnáš je s fotkama z Allegra...bude ti spousta věcí víc než jasná
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Řídící jednotka
Mas moznosti bud kupit inu z jazdenky bez garancie - ak ti nedaju nejaku zaruku.... Hladaj podla cisla, programovat netreba rj ale zrejme kluce bude treba poriesit.... Alebo oprava... U nas je jedna firma v Kosiciach, robia kde co, osobne mi opravili na fiata,ceny niesu ludove ale zlomok novej rj plus zaruka.... Posielaju sem aj RJ z CR.. Pre info www.groupelectric.sk
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Re: Řídící jednotka
Díky, dnes jsem dostal fotky ŘJ že servisu, tak večer až budu u PC snad něco najdu.
- Přílohy
-
- IMG_1500.JPG (113.52 KiB) Zobrazeno 5668 x
-
- IMG_1499.JPG (118.93 KiB) Zobrazeno 5668 x
-
- IMG_1498.JPG (102.38 KiB) Zobrazeno 5668 x
Re: Řídící jednotka
Mas pravdu, ted jsem se na to zameril a tahle konkretni jednotka je z Allegra. Docela usmevna je cena, kdy na Allegru je to za 2700 a u Automediku za 4800.petzl62 píše:http://bazar.automedik.cz/hyundai/i30/e ... id_pol+ASC
Když se podíváš na fotky z automediku a porovnáš je s fotkama z Allegra...bude ti spousta věcí víc než jasná
Mam jednoho kamose v Polsku, tak to zkusim poresit pres nej, aspon dostat nejaky informace. Ani mi nic moc jineho nezbyva, protoze jsem ji nikde jinde nenasel.
A uz to musim nejak rozlousknout, protoze co jsem ted za ten mesic nachodil, to nemam v nohach za 10 let
Pak se mi teda jeste ozval jeden clovek, ktery jednotky opravuje, tak mozna si pujcim auto a zajedu tam. A az to opravim, tak mam sto chuti to poslat do sveta a koupit neco jinyho, nemam moc duveru k vecem, ktery se mi vyserou.
Re: Řídící jednotka
Nebývá s věcma z Polska a z Allegra problém.Určitě ne tak,jak se mnohdy tvrdí.
Oni už se kluci z Polska taky posunuli kousek dál,než jsou zažité názory.
A s poslední větou nezbývá,než souhlasit.Řešil bych to stejně.
Naštěstí tento problém nemám...ťuky,ťuk...
Oni už se kluci z Polska taky posunuli kousek dál,než jsou zažité názory.
A s poslední větou nezbývá,než souhlasit.Řešil bych to stejně.
Naštěstí tento problém nemám...ťuky,ťuk...
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Řídící jednotka
a zkousel jsi vsechny moznosti?? vymenis RJ a zjistis ze to je to same.
pokud je imobilizer skutecne vyloucen,odchazi anteny na spinacce ,tak jeste
zkontroluj mikrospinace na detekci klice v zapalovani a ve dverich ridice jestli spinaji a rozpinaji jak maji
a potom mel jsi sundane veskere izolace z kabelaze v motorovem prostoru a kabel po kabliku zkontroloval vse co vede od RJ ke vsem cidlum,pojistkam,relatkam co jsou v motorovem prostoru jestli neni nektery pohryzeny od hlodavcu ci jinak poskozen. nekdy byva drat vevnitr prerusen,dobre vime jak vyrobci setri a dratku v kabelu je poskromnu a staci otresy a hned je problem na svete,trpi tim i jine znacky aut,a dobre vime jak hlodavcum izolace dobre chutna.toto vypada ze se do RJ nedostane potrebna hodnota z nektereho cidla a tudiz RJ neda signal k nastartovani motoru.
a tyto pripady uz tady byly,nekdo to uz tady v minulosti psal
je to hodne na nervy pusobici prace ,tak pevne nervy pri hledani
pokud je imobilizer skutecne vyloucen,odchazi anteny na spinacce ,tak jeste
zkontroluj mikrospinace na detekci klice v zapalovani a ve dverich ridice jestli spinaji a rozpinaji jak maji
a potom mel jsi sundane veskere izolace z kabelaze v motorovem prostoru a kabel po kabliku zkontroloval vse co vede od RJ ke vsem cidlum,pojistkam,relatkam co jsou v motorovem prostoru jestli neni nektery pohryzeny od hlodavcu ci jinak poskozen. nekdy byva drat vevnitr prerusen,dobre vime jak vyrobci setri a dratku v kabelu je poskromnu a staci otresy a hned je problem na svete,trpi tim i jine znacky aut,a dobre vime jak hlodavcum izolace dobre chutna.toto vypada ze se do RJ nedostane potrebna hodnota z nektereho cidla a tudiz RJ neda signal k nastartovani motoru.
a tyto pripady uz tady byly,nekdo to uz tady v minulosti psal
je to hodne na nervy pusobici prace ,tak pevne nervy pri hledani
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: Řídící jednotka
a jeste jedna vec, pokud chces mit jistotu ze to neni RJ tak zkus nekde v servisu jestli zrovna nestoji i30 a zkusit namontovat tvou RJ do druheho auta jestli pojede,tim vyloucis zavadu na RJ a potom zkusit dat z auta kde je dobra RJ do tveho jestli to pojede
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: Řídící jednotka
http://www.ecuservis.eu/?gclid=CjwKEAiA ... oCLNLw_wcBorion píše:Díky
A něco u nás v ČR není?
Půjde použít stará a přeprogramovat?
Viem o nich, keď som hladal riešenie na štrajkujúci immobilizer Accenta.
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Re: Řídící jednotka
Díky za odpovědi.
Auto stojí stále v Hyundai servisu na Kladně
Řídící jednotku jsem odvezl a poslal na opravu, pokud se to nepovede, tak se mi na poptávku ozvalo jedno vrakoviště, chtějí za ní 4000, což jde.
Řídící jednotka je potvrzená, protože zkusili jinou a rozsvítila se kontrolka motoru na palubce. Dle technika je to tak, že do jednotky šťáva jde, z jednotky už ne. Jestli bude závada jen v jednotce a nebo je nějaká chyba i v imobilizéru, to se zjistí, až se tam dá zpátky ta moje opravená nebo pak přehraná bazarová.
Aspoň, že ten servis na Kladně je celkem fajn a neúčtují mi tam nějaké nesmysly a úkony a jsem tam zatím jen za 1500. Pokud klapne ta oprava, tak vyjde na 2000.
Ten ecuservis jsem měl taky v merku, ale snažím se postupovat od levnějších variant k těm dražším.
Už jsem z toho poměrně hotovej
Auto stojí stále v Hyundai servisu na Kladně
Řídící jednotku jsem odvezl a poslal na opravu, pokud se to nepovede, tak se mi na poptávku ozvalo jedno vrakoviště, chtějí za ní 4000, což jde.
Řídící jednotka je potvrzená, protože zkusili jinou a rozsvítila se kontrolka motoru na palubce. Dle technika je to tak, že do jednotky šťáva jde, z jednotky už ne. Jestli bude závada jen v jednotce a nebo je nějaká chyba i v imobilizéru, to se zjistí, až se tam dá zpátky ta moje opravená nebo pak přehraná bazarová.
Aspoň, že ten servis na Kladně je celkem fajn a neúčtují mi tam nějaké nesmysly a úkony a jsem tam zatím jen za 1500. Pokud klapne ta oprava, tak vyjde na 2000.
Ten ecuservis jsem měl taky v merku, ale snažím se postupovat od levnějších variant k těm dražším.
Už jsem z toho poměrně hotovej
Re: Řídící jednotka
Ahoj, tak jen napíšu, jak to dopadlo, kdyby to někdy někdo řešil
Jednotka opravit nešla, vzal jsem tedy starší z vrakoviště za 4000 Kč, byl trochu problém s přehráním, protože jednotka byla zaheslovaná, servis musel získat nějaké heslo z centrály a ještě byl potřeba VIN auta z "nové" jednotky. Prý to bylo poprvé, kdy dělali použitou jednotku.
Pak už to šlo, spároval se imobilizér a auto nastartovalo napoprvé.
Nevím, jaké má kdo zkušenosti s H servisy, ale pan Buček z Kladna mě tak mile překvapil přístupem a ochotou, že auto už budu vozit jen tam.
Oprava vyšla na 5000 Kč - diagnostika závady, přehrání jednotky, kontrola a doplnění provozních tekutin a výměna směsi do ostřikovačů z letní na zimní.
Hezký den
Jednotka opravit nešla, vzal jsem tedy starší z vrakoviště za 4000 Kč, byl trochu problém s přehráním, protože jednotka byla zaheslovaná, servis musel získat nějaké heslo z centrály a ještě byl potřeba VIN auta z "nové" jednotky. Prý to bylo poprvé, kdy dělali použitou jednotku.
Pak už to šlo, spároval se imobilizér a auto nastartovalo napoprvé.
Nevím, jaké má kdo zkušenosti s H servisy, ale pan Buček z Kladna mě tak mile překvapil přístupem a ochotou, že auto už budu vozit jen tam.
Oprava vyšla na 5000 Kč - diagnostika závady, přehrání jednotky, kontrola a doplnění provozních tekutin a výměna směsi do ostřikovačů z letní na zimní.
Hezký den
Re: Řídící jednotka
zaheslovana jednotka??? nejake divne ja u sveho accika kdyz daval chip tak pri cteni zadne zaheslovani z vyroby nebylo,navic to bylo jeste overeno drive nez jsem sel na chip nebot jsem si nechal udelat svoji zalohu RJ abych v pripade nezdaru chipu tam mel co nahrat zpet,prijde mi to divne aby nekdo hesloval RJ,tady spis bych videl ze nekdo v servisu si pripravuje praci dobudoucna(vcetne upravy RJ aby nastaly problemy) a ty kdyz zajedes jinde tak si stim nevi rady a ejhle musite si poridit jinou RJ za tezky peniz,jako jsou to spekulace ale toto se mi jevi jako cesta nejmensiho odporu...... vice to nema cenu komentovat,obrazek si udela kazdy, pokud nekdo potvrdi ze ma heslovanou RJ tak potez panbuh HYU,kam ze to klesli,to se neda srovnat ani s hnojem po kotniky,to je jeste niz-zumpa !!!
Naposledy upravil(a) 69pavel dne 26 led 2017, 10:19, celkem upraveno 1 x.
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40