U Q7 jsme někde jinde ale i cenou Jinak souhlas, sedačky umí
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Mekke jsou, pro mne pohodlne, jen me zarazi porad to srovnavani s koncernem, jak jsem jiz psal mame jeste dve oktavky (koncern), mnoho cest do recka cca 1750km jedna cesta a ty lavice v koncernu jsou super mam sportovni (lavice), jak jsem jiz mnohokrat psal kazde auto ma neco dosebe, mozna by nekteri meli porovnat takove 1.8TSI parametry zrychleni, kroutak, vaha auta, spotreba,hlucnost mozna se projet a pak mudrovat.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition 8/2016
Škoda Octavia 2 1,8 TSI 12/2008
Pokud je tady řeč o sedadlech doporučuji vyzkoušet ergonomická sedadla v Astře od roku výroby 2013. Sedadla jsou vyvíjena s certifikací německé asociace AGR (kampaň pro bolavá záda), která je specialistou v oblasti ergonomie a bezpečnosti. Měl jsem možnost se svést v Astře (r. v. 2016). Přední sedadla Wellness AGR umožňují široké možnosti nastavení v 18 směrech a možnosti prodloužení sedáku. „Svoji polohu“ jsem našel během chvilky.
Když jsem si poprvé sedl do Tucsonu myslel jsem, že sedím na židli. Pravidelně střídám Astru (r.v. 2013) a Tucsona, takže to mohu posoudit. Astra je první auto, kde mě nebolí záda. To je jen postřeh, co se týče sedadel. Tucson má přednosti samozřejmě jiné. Doufám, že jsem nikoho neurazil, kdo tady vyzdvihuje sedadla v Tucsonu.
Tucson Premium 2.0 CRDi 136 kW 4WD MT White Sand 6/2016
Mazda 3, 2.0, 121 kW - r. 2017
Opel Calibra 2.5 V6, 145 kW - r. 1995
(výhledově veterán)
O speciálních anatomických sedačkách AGR v Astře vím, je to příplatková výbava. Bohužel, zatím jsem neměl možnost se v nich svézt, takže nemohu porovnat.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
petzl62 píše:Přál bych ti,si sednout do naší nové Ceed SW...To je děs.
Nevim jakou mas vybavu u Ceeda? Mel jsem obe generace Ceeda a obzvlaste u druhe byly sedacky moc prijemne. Je pravda ze jsem mel max vybavu vcetne elektrickeho ovladani sedacek. Holt kazdemu vyhovuje neco jineho Uz se tesim na novou Sportage, jelikoz tam jsou mnohem lepsi sedacky nez v me soucasne
KIA XCeed 1,6 T-GDI GPF 7DCT 150 kW Spring Edition žlutá Quantum36.333 km
K tým sedadlám v Tucsone. V hyundai IX20 boli dobré sedadlá, pohodlné a po IX20ke som jazdil skoro 2 roky na Peugeote 508SW, ktorý bol pohodlný, ale kvôli nízkemu položeniu vozidla a sedadiel som ho predal. Priznám sa, že v Tucsone sa mi nezdajú tie sedadlá horšie, aj keď sa v nich dosť mrvím a stále si hľadám správnu polohu, aj výška sedadla, aj sklon, stále posúvam sedadlo dopredu-dozadu a hľadám správnu pohodlnú polohu.
Nepripisujem to nepohodlnosti, ale skôr asi zvyku na nový komfort, výške vozidla oproti 508čke a pod. Peugeot bol veľmi nízky, ale zasa do sedadla sa zapadlo ako riťou do šerbla, čo mi zasa v Tucsone zatiaľ chýba. Ale časom sa to zlepší, človek je tvor návykový.
Takže ja dávam sedadlám v Tucsone zatiaľ asi takú slabšiu jednotku s mínuskou, aj keď žena zasa tvrdí, že Peugeot bol vzadu na sedenie pohodlnejší.
Otázka k 1,7 crdi: Akú máte spotrebu? Ja pri 4700km som v štýle jazdy z teplej garáže do mesta celkovo 6km a koniec jazdy na zhruba 7-7,2 L. Pri koľkých km sa Vám spotreba upravila nižšie? Diaľnica 120 km/h u mňa 6,2-6,4L. Čakal som trošku menej. Ale chápem. Zimné gumy, zima, vozidlo v zábehu...
Hyundai Tucson-Style 2016-súčasnosť
Hyundai IX 20 - Style 2010-súčasnosť História vozidiel:
Peugeot 508 sw 2015-2016
Renault Megane II combi 2008-2010
Suzuki Ignis 2004-2008
já mám najeto 6.800km a spotřeba do práce je kolem 6ti.. podle teploty se pohybuje od 5,8 do 6,4.. je to trasa 23km, kdy jedu asi 3-4km po městě a pak mimo město a je to pořád z kopce a do kopce.. Druhá taková mone nejčastější trasa je za rodinou (víc po rovině) a tam mám 5 až 5,3.. jinak po měste jezdím do 60 dle tacho a mimo město do 110 (většinou 100+)
Tak já jezdím tak za 6,7l a po dálnici 7-7,2. Jednou jsem jel asi 250km za 5.7, ale to bylo skoro na rovině a 50-90 km/hod.
Ale já mám dvouspojkový automat.
A to se fakt zatím snažím to nijak nehonit.
Najeto 4000km. Uvidíme za pár tisíc km.
Také se zeptám, kdo má dvouspojku, při asi 900 ot je slyšet takové nepříjemné pravidelné klapání a je to slyšet jen pokud mám zavřené dveře. Jde to jako z mot. prostoru. U motoru není slyšet nic.
Hyundai Tucson 1,7 CRDi 104kW DCT, STYLE 11.2016 Hyundai IX20 1.4
Škoda Octavia II Combi 2.0 TDi
Škoda Octavia Combi 1.9 TDi
+ různé EX
Na sedačky nemůžu říct jediné křivé slovo Pro mně opravdu super, a to sedím v autě den co den
Spotřebu mám do 6 l / 100 km průměr, konkrétně po 12500 km je můj průměr 5,76. Cestou na Slovensko svítilo v cíli na PP 5,4.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Taky hezky Nějaké odchylky jsou přípustné, každý máme jinou nohu, jiné provozní podmínky, jiné zimní pneu. Jen pro info, tankuji aditivovanou naftu a VIF k tomu od prvního tankování. Spotřebu mám plus mínus stejnou od nova.
PS: Už jsem se tady potkal s názorem, že dodatečná aditivace aditivované nafty je zbytečná. Tvrdím, že ne, protože šarže od šarže se může lišit a jistotu mám jen v tom, co si do nádrže naleju sám.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Axel.Foley píše:Taky hezky Nějaké odchylky jsou přípustné, každý máme jinou nohu, jiné provozní podmínky, jiné zimní pneu. Jen pro info, tankuji aditivovanou naftu a VIF k tomu od prvního tankování. Spotřebu mám plus mínus stejnou od nova.
PS: Už jsem se tady potkal s názorem, že dodatečná aditivace aditivované nafty je zbytečná. Tvrdím, že ne, protože šarže od šarže se může lišit a jistotu mám jen v tom, co si do nádrže naleju sám.
Já jezdím jen na vervu zatím tak málo, že to neřeším ,ale souhlasím že vifem nic nezkazíš ba naopak.Někde jsem viděl testy a ty potvrdily jasný přínos.Proti obyčejné naftě je to bez diskuse.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition 8/2016
Škoda Octavia 2 1,8 TSI 12/2008