Antireklama
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Antireklama
Každá to má jinak. Obvykle to funguje tak, že za určitý měsíční obrat, který jim zprostředkuješ dostáváš určitý budget bez úroku, většinou na 90 dnů. Co je nad budget nebo nad 90 dnů má úrok výrazně nižší než je sazba podnikatelských úvěrů.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Reklama
Re: Antireklama
milda h:
Ony ty peníze nejsou úplně bez práce a bez rizika. Konečně - kdyby byly, tak to bude dělat úplně každý a celkem rychle to srazí cenu. IMHO to je dnes dost běžný typ produktu, který nabízí desítky firem, takže cena za tuto službu bude velmi nízká a možná i nulová (za podmínky, že dealer bude mít svůj účet u dané banky, např.).
Ten případ z Černých ovcí je sice blbý, nicméně velmi ojedinělý a do značné míry "jednorázový". Před nějakými 20 lety se ty případy děly častěji - vybavuji si případ nějakého koncesionáře (snad, o automobilku nejde) Peugeotu z Uhříněvsi, který vesele prodával (a dovozci neplatil) auta a ti lidé o ta auta přicházeli. Ten "dáreček" navíc prodával i opravené totálky z Beneluxu jako nová auta a fungoval tak možná rok, než zmizel jako pára nad hrncem
Nedělám v automotive, naše výrobky jsou (ve srovnání s auty) poněkud dražší, s delší životností a do značné míry vyráběné na zakázku pro konkrétního zákazníka. Dost dobře nelze takovou zakázku provést bez třetí strany a jak tak čtu, tak prodej aut se dostal do stejného smluvního zajištění.
Ony ty peníze nejsou úplně bez práce a bez rizika. Konečně - kdyby byly, tak to bude dělat úplně každý a celkem rychle to srazí cenu. IMHO to je dnes dost běžný typ produktu, který nabízí desítky firem, takže cena za tuto službu bude velmi nízká a možná i nulová (za podmínky, že dealer bude mít svůj účet u dané banky, např.).
Ten případ z Černých ovcí je sice blbý, nicméně velmi ojedinělý a do značné míry "jednorázový". Před nějakými 20 lety se ty případy děly častěji - vybavuji si případ nějakého koncesionáře (snad, o automobilku nejde) Peugeotu z Uhříněvsi, který vesele prodával (a dovozci neplatil) auta a ti lidé o ta auta přicházeli. Ten "dáreček" navíc prodával i opravené totálky z Beneluxu jako nová auta a fungoval tak možná rok, než zmizel jako pára nad hrncem
Nedělám v automotive, naše výrobky jsou (ve srovnání s auty) poněkud dražší, s delší životností a do značné míry vyráběné na zakázku pro konkrétního zákazníka. Dost dobře nelze takovou zakázku provést bez třetí strany a jak tak čtu, tak prodej aut se dostal do stejného smluvního zajištění.
Re: Antireklama
No dobře, když vezmu v úvahu, že prodejce nemá tak velký kapitál. Pořád jde ale přeci vyloučit třetí stranu. Prodejce si objedná automobil od importéra. Zákazník automobil převezme bez velkého TP. Prodejce po obdržení platby za automobil převede platbu importéru a ten mu na základě toho vystaví TP k vozu. Ostatně takhle mi to bylo prezentováno prodejcem u Pokorného, ale zarazilo mě, že jsem měl velký TP za dva dny.
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Antireklama
Vycházíme-li z toho, že tak velký kapitál není k dispozici vlastní, tak máš dvě možnosti:
1) jen prodejce a kupující, penězi kupujícího hradí prodejce přímo auto dovozci - TP tak má zpoždění několik dní, protože se vystavuje až po připsání úhrady na účet dovozce a musí se doručit;
2) použiješ třetí stranu, auto zaplatí prodejce 2-3 dny dopředu prostřednictvím třetí strany a auto předává rovnou s TP, přičemž peníze kupujícího pak pošle třetí straně.
Takhle to vypadá vlastně strašně jednoduchý, jenže když do toho vstoupí fakt, že těch aut točíš stovky měsíčně, takže na "sledování" jednotlivých případů prostě není dost lidí a času a fakt, který se řeší v rámci říše VV, kdy auta prodáváš za míň než v danou chvíli nakupuješ a rozdíl se Ti vrátí dobropisem až za třeba i 2 měsíce, pak se dostáváš do situace, kdy kapitál potřebuješ tak jako tak. Takže Ti nakonec nic jiného než ona třetí strana, stejně nezbude.
Vše výše uvedené je samozřejmě hodně zjednodušený a schematizovaný příklad, ono je to všechno přeci jen poněkud složitější, vstupují do toho další faktory.
1) jen prodejce a kupující, penězi kupujícího hradí prodejce přímo auto dovozci - TP tak má zpoždění několik dní, protože se vystavuje až po připsání úhrady na účet dovozce a musí se doručit;
2) použiješ třetí stranu, auto zaplatí prodejce 2-3 dny dopředu prostřednictvím třetí strany a auto předává rovnou s TP, přičemž peníze kupujícího pak pošle třetí straně.
Takhle to vypadá vlastně strašně jednoduchý, jenže když do toho vstoupí fakt, že těch aut točíš stovky měsíčně, takže na "sledování" jednotlivých případů prostě není dost lidí a času a fakt, který se řeší v rámci říše VV, kdy auta prodáváš za míň než v danou chvíli nakupuješ a rozdíl se Ti vrátí dobropisem až za třeba i 2 měsíce, pak se dostáváš do situace, kdy kapitál potřebuješ tak jako tak. Takže Ti nakonec nic jiného než ona třetí strana, stejně nezbude.
Vše výše uvedené je samozřejmě hodně zjednodušený a schematizovaný příklad, ono je to všechno přeci jen poněkud složitější, vstupují do toho další faktory.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Antireklama
No vidím, že to není jenom tak. Díky za vysvětlení
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Re: Antireklama
Vím že to bylo hodně zjednodušené, takže dík za osvětu.
Ale na té druhé části trvám.
Ale na té druhé části trvám.
Re: Antireklama
No, a proto pracujeme čistě pro radost, ne?
Re: Antireklama
Tak uz o nas zase pisou
http://www.autorevue.cz/hyundai-opet-v- ... howforum=1
http://www.autorevue.cz/hyundai-opet-v- ... howforum=1
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Antireklama
I negativní reklama je reklama
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Antireklama
Kdybych si to tady o tom liftbaku neprecetl tak sem si toho ani v te reklame nevsiml a ja uz je zacal chvalit ze te skodovce v reklamach dali pokoj a ono prd.
ix35 2,0 crdi 100Kw 2014 4x4 automat ve stajlu :-) -Prodáno
Grand Santa Fe 147Kw 10/2016 4x4 automat v Executive výbavě a paketem Technology - Prodáno
Santa Fe IV 2023 1,6T-GDI HEV 230 HP 4x4 Luxury
Grand Santa Fe 147Kw 10/2016 4x4 automat v Executive výbavě a paketem Technology - Prodáno
Santa Fe IV 2023 1,6T-GDI HEV 230 HP 4x4 Luxury
Re: Antireklama
Tak je vazne trapne rikat liftback, kdyz je to hatchback To muzou rikat, az ke konci roku, kdy snad liftback bude. No a taky machrovat proti Skode, kdyz ta ma Octaviu RS/RS230.
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Re: Antireklama
Ani na konci roku nebude liftback, ale sportback. Rozdíl nepatrný, přesto existující. Takže jsou mimo tak jako tak.
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 GDI 99 kW, Weekend + Design, Demitasse Brown
Citroën C3 2003, 1.1i 43 kW - prodáno
Škoda Forman 1993, 1.3i 40 kW - sešrotováno
Citroën C3 2003, 1.1i 43 kW - prodáno
Škoda Forman 1993, 1.3i 40 kW - sešrotováno
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Antireklama
tohle už není reklama, to je náboženství... fakt nechutné, odporné.
- Přílohy
-
- IMG_6987.jpg
- (393.56 KiB) Zatím ještě nestaženo
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Antireklama
Fujtajbl
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Antireklama
Ani se mi k tomu nechce vyjadřovat a blicí smajlík tady není...
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.