Intenzita regeneracia DPF filtra
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Mazda okolo roku 2005 měla s DPF a ředění paliva velké problémy. Na měrce byla značka X, ke které když dosáhla nafta, tak se musel měnit ihned olej, z důvodu naředění naftou. Tady se Tě snaží evidentě odpálkovat. Najednou manuál neplatí.
Tak se hlavně nedej a řeš to přes doporučené dopisy. Jinak se budou cukat. Máš nějaký ofiko záznam o reklamaci? Kde si to reklamoval?
Tak se hlavně nedej a řeš to přes doporučené dopisy. Jinak se budou cukat. Máš nějaký ofiko záznam o reklamaci? Kde si to reklamoval?
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Na vině nemusí být filtr, může to být i některé čidlo tlaku, kdy si elektronika myslí, že je filtr ucpán kvůli nízkému rozdílovému tlaku před a za filtrem. Každopádně - jelikož se blíží Vánoce - okamžitě napiš mejl na info@hyundai.cz s popisem problému, který servis to řešil a přístup servisu. Centrála by se tím měla začít zabývat. Jestli se nikdo v pondělí neozve, pošli urgenci. Stačí mejlem, poštou je to na dlouho.martinrozsy píše:Uvidíme já to jen tak Nenechám pokusím se stěžovat si na vyssi místa.... A jak může Kia tvrdit že 7 litru je na CRDi normál? To o soudní napadení automobilky že udává tedy papírové nesmysl a zažalovat ji za klamavé nízké hodnoty spotřeby! Ano u mého auta se jedná o EURO 5 a na regeneraci nemá vliv aspoň u meho auta nafta... Regeneruje stále stejne ať tankuji u OMV nebo u Benziny a při tankování přidávám aditiva VIF
Ještě se zeptám - jak daleko to máš do Opavy?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
-
- *
- Příspěvky: 61
- Registrován: 07 led 2014, 15:02
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Jsem z Kroměříže a řeším to s autorizovanym servisem Hyundai Samohýl Zlín... Taky si myslím že to může být i senzorem ten co porovnává tlaky před a za filtrem nebo kdo ví čím... Ve Zline mi dokonce řekli že nevadí že je olej nareden naftou... Prý dokud nesvítí kontrolka nízkého tlaku mazání tak je to prý dobrý... No já jim řekl své a oni si zas mleli své... Jinak mám už 2 protokoly od tohoto... V prvním odepsano spuštěna servisní regenerace a vráceno zákazníkovi na vyzkoušení a v druhé je že regenerace je v pořádku dle nich... Auto v druhém případě jsem tam měl 14 dní předáno s plnou nádrží a po 14 dnech problém nevyřešen a takové vyjádření a s autem najezdili na vyzkoušení filtru kolem cca 150km ale spíš mě zarazilo stav paliva v nádrži při vrácení palivoměr ukazoval mezi 1/2-3/4... Nechápu kde spotřebovali tolik nafty...
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Servis ktory tvrdi, ze olej zriedeny naftou nevadi by mali okamzite zavriet! Treba sa na nich stazovat.
Hyundai i30 cw 1.6 crdi Family Edition
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Pýtal by som to od nich písomne, ze je v poriadku ak je nafta zmiesna z olejom a potom by som tuto sprostost poslal aj do TV nech kazdy vidi akí mudrci pracuju v znackových servisoch
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
každý spalovací motor bude mít v olejové náplni naftu nebo benzín.
Tuším, že povolená tolerance je u nafty 2-3% max před výplní a stále to je v pořádku. Ale když to bude mít v polovině předepsaného výměnného cyklu, správně to už není..
Tuším, že povolená tolerance je u nafty 2-3% max před výplní a stále to je v pořádku. Ale když to bude mít v polovině předepsaného výměnného cyklu, správně to už není..
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
ha našel sem ten článek
https://www.oleje.cz/clanek/Vlastnosti- ... vo-v-oleji
https://www.oleje.cz/clanek/Vlastnosti- ... vo-v-oleji
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Olej naředěný naftou nevadí, počkáme, až se rozsype ještě něco jiného, že? Jak píše mikodim, tohle vyjádření bych po nich chtěl písemně.martinrozsy píše:Jsem z Kroměříže a řeším to s autorizovanym servisem Hyundai Samohýl Zlín... Taky si myslím že to může být i senzorem ten co porovnává tlaky před a za filtrem nebo kdo ví čím... Ve Zline mi dokonce řekli že nevadí že je olej nareden naftou... Prý dokud nesvítí kontrolka nízkého tlaku mazání tak je to prý dobrý... No já jim řekl své a oni si zas mleli své... Jinak mám už 2 protokoly od tohoto... V prvním odepsano spuštěna servisní regenerace a vráceno zákazníkovi na vyzkoušení a v druhé je že regenerace je v pořádku dle nich... Auto v druhém případě jsem tam měl 14 dní předáno s plnou nádrží a po 14 dnech problém nevyřešen a takové vyjádření a s autem najezdili na vyzkoušení filtru kolem cca 150km ale spíš mě zarazilo stav paliva v nádrži při vrácení palivoměr ukazoval mezi 1/2-3/4... Nechápu kde spotřebovali tolik nafty...
Jelikož jsi z Kroměříže, ač trochu z ruky, zkus zavolat do Automima Opava. Popiš problém i jednání servisu, možná pomůžou. Dělají a ví.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
-
- *
- Příspěvky: 61
- Registrován: 07 led 2014, 15:02
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Tak jsem jim dnes na e-mail info@hyundai.cz napsal toto:
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli je pravda tak jak mi tvrdí autorizovaný servis Hyundai Samohýl Zlín, podle výrobce je v pořádku že mi i30 1.6 CRDi 94 kW, rok výroby 2012, EURO 5 regeneruje velmi často filtr pevných částic v rozmezí 150-300 km? S vozem jezdím převážně dlouhé cesty po dálnici 70 km z Kroměříže do Brna a zpět tudíž jsou vhodné podmínky,aby nedocházelo k tak častým regeneracím. Častou regenerací filtru pevných částic nejen že se pak navyšuje spotřeba nafty,ale dochází i k naředění motorového oleje naftou a tím k znehodnocení oleje a může dojít k drahému poškození motoru. Servis mi i sdělil, že je podle výrobce v pořádku pokud olej dosahuje nejvíc 2 cm hladina nad rysku maximum.V prvním případě mi servis provedl na autě servisní nucenou regeneraci a vrátil mi (zákazníkovi) auto na vyzkoušení. K častým regeneracím dochází stále a ani v druhém případě po měření v servisu kde auto bylo cca 14 dní se nic nezměnilo a bylo mi auto vráceno s vyjádřením,že podle měření a vyjádření výrobce je vše v pořádku. Já ale z odborné literatury vím, že k regeneracím má docházet přibližně po ujetí 800 km a ne jak se děje po ujetí 150-300 km stále dokola. Podle mě bude nejspíš něco s diferenčním senzorem tlaku co porovnává tlaky před a za filtrem pevných částic.Na autě mi na začátku února končí 5 letá záruka a byl bych moc rád, aby se tento problém vyřešil během záruky, když se tato závada projevuje už od léta v době ještě záruky. Rád bych slyšel vyjádření přímo od Vás výrobce.Za odpověď předem děkuji.
Odpověděli dnes z Hyundai toto:
Dobrý den,
děkujeme za Váš email. Abychom se Vaším případem mohli zabývat, poprosím Vás o zaslání VIN zmíněného vozu a jméno technika, se kterým jste komunikoval.
Předem děkuji za zaslání.
Já jim dnes krom VIN a dalšího ještě k tomu napsal toto:
Ještě bych dodal, že nejde se spoléhat na diagnostiku podle které jsou regenerace v pořádku,ale hledat důvod proč tak často dochází k regeneracím proč si je řídící jednotka tak často spouští.
Zatím další odpověď nedošla
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli je pravda tak jak mi tvrdí autorizovaný servis Hyundai Samohýl Zlín, podle výrobce je v pořádku že mi i30 1.6 CRDi 94 kW, rok výroby 2012, EURO 5 regeneruje velmi často filtr pevných částic v rozmezí 150-300 km? S vozem jezdím převážně dlouhé cesty po dálnici 70 km z Kroměříže do Brna a zpět tudíž jsou vhodné podmínky,aby nedocházelo k tak častým regeneracím. Častou regenerací filtru pevných částic nejen že se pak navyšuje spotřeba nafty,ale dochází i k naředění motorového oleje naftou a tím k znehodnocení oleje a může dojít k drahému poškození motoru. Servis mi i sdělil, že je podle výrobce v pořádku pokud olej dosahuje nejvíc 2 cm hladina nad rysku maximum.V prvním případě mi servis provedl na autě servisní nucenou regeneraci a vrátil mi (zákazníkovi) auto na vyzkoušení. K častým regeneracím dochází stále a ani v druhém případě po měření v servisu kde auto bylo cca 14 dní se nic nezměnilo a bylo mi auto vráceno s vyjádřením,že podle měření a vyjádření výrobce je vše v pořádku. Já ale z odborné literatury vím, že k regeneracím má docházet přibližně po ujetí 800 km a ne jak se děje po ujetí 150-300 km stále dokola. Podle mě bude nejspíš něco s diferenčním senzorem tlaku co porovnává tlaky před a za filtrem pevných částic.Na autě mi na začátku února končí 5 letá záruka a byl bych moc rád, aby se tento problém vyřešil během záruky, když se tato závada projevuje už od léta v době ještě záruky. Rád bych slyšel vyjádření přímo od Vás výrobce.Za odpověď předem děkuji.
Odpověděli dnes z Hyundai toto:
Dobrý den,
děkujeme za Váš email. Abychom se Vaším případem mohli zabývat, poprosím Vás o zaslání VIN zmíněného vozu a jméno technika, se kterým jste komunikoval.
Předem děkuji za zaslání.
Já jim dnes krom VIN a dalšího ještě k tomu napsal toto:
Ještě bych dodal, že nejde se spoléhat na diagnostiku podle které jsou regenerace v pořádku,ale hledat důvod proč tak často dochází k regeneracím proč si je řídící jednotka tak často spouští.
Zatím další odpověď nedošla
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Držím pěsti, ať to dobře dopadne.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
-
- *
- Příspěvky: 61
- Registrován: 07 led 2014, 15:02
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Oni si snad že mě jako zákazníka ještě dělají srandu normálně... Dnes mi od Hyundaie došlo toto:
Vážený pane,
děkujeme za Váš dotaz. Tento filtr pevných částic je opotřebováván provozem a tudíž je samozřejmé, že bude mít sníženou účinnost po 4 letech provozu.
Hyundai Samohýl Zlín Vás bude kontaktovat a provede na naší žádost znovu kontrolu oleje a záznam diagnostiky, kde bude jasně prokazatelná účinnost DPF.
Poté Vás budeme kontaktovat
Já jim znova odpověděl:
Dobrý den ano opotřebovává, ale nevím jestli si všiml ten kdo to řešil,že vozidlo má najeto zatím pouze 40 tisíc km ne nějakých 150 tisíc a víc... je tedy nemožné, aby už při 40 tisícich km byl s tak častou regenerací skoro na konci životnosti filtr pevných částic. S vozidlem celou dobu jezdím jel delší vzdálenosti po dálnici a okresních silnicích jak uvádím v prvním e-mailu.
Vážený pane,
děkujeme za Váš dotaz. Tento filtr pevných částic je opotřebováván provozem a tudíž je samozřejmé, že bude mít sníženou účinnost po 4 letech provozu.
Hyundai Samohýl Zlín Vás bude kontaktovat a provede na naší žádost znovu kontrolu oleje a záznam diagnostiky, kde bude jasně prokazatelná účinnost DPF.
Poté Vás budeme kontaktovat
Já jim znova odpověděl:
Dobrý den ano opotřebovává, ale nevím jestli si všiml ten kdo to řešil,že vozidlo má najeto zatím pouze 40 tisíc km ne nějakých 150 tisíc a víc... je tedy nemožné, aby už při 40 tisícich km byl s tak častou regenerací skoro na konci životnosti filtr pevných částic. S vozidlem celou dobu jezdím jel delší vzdálenosti po dálnici a okresních silnicích jak uvádím v prvním e-mailu.
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Krásná ukázka od Hyundai, když tam sedí tělo bez mozku...
-
- *
- Příspěvky: 61
- Registrován: 07 led 2014, 15:02
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Odepsal jsem jim dneska ještě k jejich vyjádření že ty jejich záznamy z diagnostiky nikam nevedou ani měření olejového motoru,jestli jim nestačí,že už byly provedeny 2x a podle nich vždy vše v pořádku!
-
- *
- Příspěvky: 61
- Registrován: 07 led 2014, 15:02
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Začal jsem jim aji vyhrožovat už zveřejněním v časopise Svět motorů jak se staví k opravám v záruce a jejich jednání jestli jim nestačí, že již letos jednou v tomto časopise byli ztrapněni jak jednal jeden z jejich značkových servisů a vypočítal zákazníkovi opravu i30 na 200 tisíc Kč motor na výměnu , když stačilo pouze vyměnit čidlo otáček motoru bylo to v čísle 25/2016
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
moderní dízl euro 6 v praxi....
z toho je 120km dálnice, 60km okresky a 10km město...
SMUTNÉ
z toho je 120km dálnice, 60km okresky a 10km město...
SMUTNÉ
- Přílohy
-
- 7-1.jpg (7.54 KiB) Zobrazeno 2372 x