Stráta vykonu motoru
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Stráta vykonu motoru
Zdravím všechny navštěvníky, chtěl jsem se zeptat jestli už máš nějak vyřešenou zavadu. Mam stejný problém od začatku koupě tohoto auta - 1,6 -88kw - benzín. Při studeném rozjezdu uplně spadnou otáčky - motor nezdechne, ale přestane úplně reagovat - sešlápnutí plynu a nic se neděje - jediná možnost je sešlapnoout spojku a parkrát prošlápnout plyn - do pořádných otáček (toto studenému mototru určitě nesvědčí) - při servisních prohlídkách jsem se dočkat odpovědí - špatný benzín - kde tankujete, nechte motor chvili nastartovaný než pojedete - jde tam meně benzínu kvuli EU, než se zahřeje. Po mém velkem nátlaku jsem se dočkal odpovědi - je tam špatný softver - musí se přehrát, ale ještě není nový vytvořený v hyundai na něm pracujou ( tomu se dá uvěřit, z toho důvodu že u minulé generace byly stejné problémy u 1,4 benzínu - kolegové co ji mají po přehrání jsou bez problému). Dělali i diagnostiku a že tam nic není - samozřejmě že tam nic nebude pokud motor nezdechne - nějaké kolísání otáček diagnostiku nezajímá. zkoušel jsem tomu přitnout jak spadly otáčky ale nic a motor nechtěl zdechnout - vždycky na poslední chvili tam něco vstřiknul aby to nezdechlo. Je to o život - vyjiždím do křižovatky a auto zustane stát a cuká a cuká - staloose to opakovaně. Děkuji za odpověd nebo případnou diskuzi.
- Reklama
Re: Stráta vykonu motoru
tak já bych se odbít nenechal. Auto musí jet / studený teplý a rozhodně to co popisuješ je závada, která tě taky může mít poměrně fatální následky.
Ze servisu bych se nehnul a ty povídačky typu SW ... tohle je základní řízení motoru, to buď funguje nebo ne. Za studeného motoru je to o to jednodušší.. Nikdy u žádného auta, když se něco takového děje to v pořádku není. (chyba na straně čídel, klapeke, váhy vzduchu, teploty a pod.. ale je to vada a je nutné najít příčinu a odstranit ji. Pokud si vyloučil špatné palivo pak je nutné najít brouka.
Ze servisu bych se nehnul a ty povídačky typu SW ... tohle je základní řízení motoru, to buď funguje nebo ne. Za studeného motoru je to o to jednodušší.. Nikdy u žádného auta, když se něco takového děje to v pořádku není. (chyba na straně čídel, klapeke, váhy vzduchu, teploty a pod.. ale je to vada a je nutné najít příčinu a odstranit ji. Pokud si vyloučil špatné palivo pak je nutné najít brouka.
Re: Stráta vykonu motoru
Čekám právě jestli se neozve někdo to tuto závadu už řešil a nějak vyřešil - už jsem slyšel o více lidech a přímo v servisu mi to taky potvrdil, že mají vice těchto upozornění na tuto závadu. Pravě že kolegové zpátky to řešili u i30 první generace u motoru 1,4 a oba to vyřešili po několika urgencich přehraním SW a mají klid. Mě se to nezdá - podle mě je to taky nějaká chyba na vstřikování ,nebo čidlo . .. Ale hlasim to od koupě a nic se neděje.u nás pouze jeden servis - a to je ještě jiný než kde jsem to koupil díky tomu, že proběhla přeměna hyundai a u nás vznikl nový dealer (dělal fordy a ted děla hyundai) a starý odešel dělat nissany. jiný nejbližší je 40 km. Ještě mě napadlo to obvolat telefonicky, ale nevím. Možná přímo volat Nošovice
Re: Stráta vykonu motoru
To s tym vyvijanim noveho softveru je podla mna len vyhovorka aby to nemuseli riesit. Mal som problem s DPF a tiez mi v servise povedali, ze Hyundai o probleme vie a ze ked bude novy softver tak sa to bude riesit. Pisal som teda importerovi ake vyjadrenie som dostal od servisu a kedy budu mat novy softver. Importer volal do servisu, potom si ma zavolali a skoncilo to vymenou dpf.
Hyundai i30 cw 1.6 crdi Family Edition
Re: Stráta vykonu motoru
Nejhorší je , že je to čistě na nich - nemužu přijít a říkat vyměnte lambdu, nebo tep.čidlo nebo střiky atd - oni si jedou podle diagnostiky - prostě diagnostika čistá - nemáme co řešit. Při nastartování motoru jede ve volnoběh normálně i otačky , ale jakmile zařadím jedničku a auto se rozjede začne poskakovat ,otáčky vprdeli a auto skáče jako koza. Třeba vycouvu zvrat, zavřu vrata , ujedu 15m kde vyjiždím na hlavní cestu řikám si nic nejede šup jedničku rozjedu se a jsem vprdeli, nebo když vyjíždím z parkovi ště to samé - ale dělá to jenom za studena, jak se motor parkrát protočí nebo už je zahřátý tak už to neudělá. Takže rychle spojka +neutrál - parkrát prošlápnu plyn a už to jede normálně. Masakr - vozím rodinu a zustat někde mezi autama uprostřed cesty tak nevím co bych dělal - dávám si na to bacha jak svině, ale ty nervy nestojí za to.
Re: Stráta vykonu motoru
Ked sa servis nema k cinu treba pisat importerovi.
Hyundai i30 cw 1.6 crdi Family Edition
Re: Stráta vykonu motoru
já měl na starý generaci i30 1.6 CVVT 93 kW stejný problém... v servisu taky říkali že nový sw, ale že není... jediné, co pomohlo bylo to, když jsem ráno po nastartování jemně přidal plyn a pak jsem zařadil a rozjel se a už to bylo ok... jinak auto nejelo...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Stráta vykonu motoru
Já měl stejné auto jako vorlajz a dělalo mi za studena to samé. Nechal jsem vymazat adaptabilní data a byl pokoj. U mě ale bylo jasné, že to je jimi, protože jezdím extrémně defenzivně, když mě tedy zrovna některý spolujezdec nevytočí tak, že chci mít cestu co nejdřív za sebou , a tak se napsaly na extrémně chudou směs. Jak jsme to smazáním poslali do standardních map, bylo po problému a vydrželo to celou zimu.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Stráta vykonu motoru
Někdo to tu i psal, jak se restartovat ŘJ. Já měl a sem tam i mám stejný problém pokud ráno nastartuji a hned vyjedu tak to někdy cuká, ale dělá to většinou když je mírně nad nulou.
A mám i dotaz, netuší někdo jak se dá vypnout sytič, mám dojem, že někdy ráno jede zbytečně dlouho. U starých aut Feldy a mám dojem i u Fabky se dal vypnout prošlápnutím plynového pedálu.
A mám i dotaz, netuší někdo jak se dá vypnout sytič, mám dojem, že někdy ráno jede zbytečně dlouho. U starých aut Feldy a mám dojem i u Fabky se dal vypnout prošlápnutím plynového pedálu.
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Stráta vykonu motoru
Restart/reset ŘJ ne vždy pomůže, vymazání přes diagnostiku je jistější cesta. Nicméně pořád se ve vztahu ke zkušenosti bavíme o první generaci, netuším jak moc jsou adaptabilní data podstatná u motoru v druhé generaci i30 .
Na GDi manželky jsem ten problém zatím neměl...
Na GDi manželky jsem ten problém zatím neměl...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Stráta vykonu motoru
no ja to mam 1,6 -88kw - benzín - koupeno duben 2014 - k dnešnímu datu mám najeté pouze 10.000 km - takže nové auto, říkali jsme si s manželkou že si koupíme nové auto at mame pár roku klid, kdyby něco (manželka nastoupila mateřskou)a člověk trne, aby se něco nestalo - už uvažuji o prodeji - dokud trvá záruka. No uvidím, co mi řeknou v servisu - ale jelikož potřebuju auto ,tak už to vidím - ted ne protože vam nemáme co zapujčit atd, přijedte příští týden, nic jsme nenašli atd.
Re: Stráta vykonu motoru
já tedy defenzivně nejezdil...Mr. HYUNDAI píše:Já měl stejné auto jako vorlajz a dělalo mi za studena to samé. Nechal jsem vymazat adaptabilní data a byl pokoj. U mě ale bylo jasné, že to je jimi, protože jezdím extrémně defenzivně,
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20286
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Stráta vykonu motoru
Měl jsem stejný problém s cukatůrou studeného motoru 1,4 při poklesu teplot pod cca 5°C. Jak píše Mr. Hyundai, první 2 km byly hodně defenzivní. Mluvil jsem o tom s technikem v servisu, prý řešení není. Říkal jsem i o mazání adaptabilních dat, bylo to někde u 4. servisky. Nevím, co s autem udělali, poslední zimu cukatůra přestala. Jelikož jsem do benzínu začal přídávat VIF, nemůžu ani potvrdit, zda byl za zlepšením servis nebo VIF Jo, a taky jsem začal dělat to, že nejdřív jsem nastartoval, až pak si zapnul pásy. A také jsem začal jezdit trochu ve vyšších otáčkách.m2511 píše:Čekám právě jestli se neozve někdo to tuto závadu už řešil a nějak vyřešil - už jsem slyšel o více lidech a přímo v servisu mi to taky potvrdil, že mají vice těchto upozornění na tuto závadu. Pravě že kolegové zpátky to řešili u i30 první generace u motoru 1,4 a oba to vyřešili po několika urgencich přehraním SW a mají klid. Mě se to nezdá - podle mě je to taky nějaká chyba na vstřikování ,nebo čidlo . .. Ale hlasim to od koupě a nic se neděje.u nás pouze jeden servis - a to je ještě jiný než kde jsem to koupil díky tomu, že proběhla přeměna hyundai a u nás vznikl nový dealer (dělal fordy a ted děla hyundai) a starý odešel dělat nissany. jiný nejbližší je 40 km. Ještě mě napadlo to obvolat telefonicky, ale nevím. Možná přímo volat Nošovice
Jestli to nemáte moc daleko, zkuste Automima Opava.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Stráta vykonu motoru
Děkuji, jsem z opavy mam to kousek do automima, ale auto je stále ještě v zaruce ( ještě bude něco malo přes 2 roky) a co jsem zjištoval, tak jakykoliv zasah do čehokoliv od servisu, který nenese značku hyundai je potrestán ukončením záruky - jo musí člověku prostě vyskočit motor z pod kapoty a potom se něco vymění do té doby prostě smůla - tak mi to připadá.
Re: Stráta vykonu motoru
který nenese značku hyundai je potrestán ukončením záruky --opet blabol ze strany HYU,tak jak se Hyu chova posledni roky tak uz by jim stat konecne klepnout pres prsty a naparit jim enormni dane a vyhnat je z teto republiky at tahnou odkud prisli zjebi sikmooci, korejci zajebani roztahujou se tady jako by byli doma
jinak k te zaruce byly vznesene dotazy na patricne mista a prisla odpoved viz toto:
Bloková výjimka
§ 3 odst.1 zákona c. 143/2001 Sb.
Rádi bychom Vás informovali o blokové výjimce týkající se servisu motorových vozidel, která vstoupila v platnost dne 1. 11. 2004. Zde je rekapitulace základních faktu a jejich význam pro nezávislý autoservis.
Může nezávislý autoservis opravovat vozidlo v záruce a může při tom použít náhradní díly od jiného dodavatele než od výrobce vozidla?
Výrobce vozidla může podmínit platnost záruky tím, že nedošlo k zásahu do vozidla neodborně provedenou opravou nebo údržbou. Nesmí ovšem podmiňovat platnost záruky tím, že veškeré opravy a údržba v záruční době budou provádeny v autorizovaných opravnách, neboť by tím podstatně omezoval soutež na trhu opravy automobilů. Řádně provedená oprava nebo údržba v neautorizovaném servisu, proto nemůže mít vliv na platnost záruky výrobce.
Výrobce vozidla může vyžadovat použití svých originálních náhradních dílů pro záruční opravy (reklamace), ne však pro opravy a údržbu vozidla v průběhu záruční doby, které platí majitel vozidla. Při takové opravě nebo údržbě lze proto použít i jiný než výrobcem dodaný náhradní díl, aniž by tím byla dotčena platnost záruky (samozřejme s výjimkou případu, kdy by byla následná vada vozidla způsobena vadou takového dílu).
jinak k te zaruce byly vznesene dotazy na patricne mista a prisla odpoved viz toto:
Bloková výjimka
§ 3 odst.1 zákona c. 143/2001 Sb.
Rádi bychom Vás informovali o blokové výjimce týkající se servisu motorových vozidel, která vstoupila v platnost dne 1. 11. 2004. Zde je rekapitulace základních faktu a jejich význam pro nezávislý autoservis.
Může nezávislý autoservis opravovat vozidlo v záruce a může při tom použít náhradní díly od jiného dodavatele než od výrobce vozidla?
Výrobce vozidla může podmínit platnost záruky tím, že nedošlo k zásahu do vozidla neodborně provedenou opravou nebo údržbou. Nesmí ovšem podmiňovat platnost záruky tím, že veškeré opravy a údržba v záruční době budou provádeny v autorizovaných opravnách, neboť by tím podstatně omezoval soutež na trhu opravy automobilů. Řádně provedená oprava nebo údržba v neautorizovaném servisu, proto nemůže mít vliv na platnost záruky výrobce.
Výrobce vozidla může vyžadovat použití svých originálních náhradních dílů pro záruční opravy (reklamace), ne však pro opravy a údržbu vozidla v průběhu záruční doby, které platí majitel vozidla. Při takové opravě nebo údržbě lze proto použít i jiný než výrobcem dodaný náhradní díl, aniž by tím byla dotčena platnost záruky (samozřejme s výjimkou případu, kdy by byla následná vada vozidla způsobena vadou takového dílu).
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40