Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Johny-D
*
Příspěvky: 67
Registrován: 27 kvě 2015, 11:41

Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw

Příspěvek od Johny-D »

motor jsem nemyl ničím. Nevím dle servisu vyměnily všechno i řídící jednotku. Tak mě napadá nemůže to dělat to proměnné časování? Občas je u toho poznat i změna zvuku motoru - zrychluje cca do 4500 otáček pak je slyšet změna zvuku (jako by se zvuk ustálil) přejde to nějakým způsobem 500 otáček a od 5 000 otáček to "trhne" a vypálí kupředu. Díky tomu je v ten moment poznat to "zaváhání motoru" protože táhne od začátku a pak u 4500 táhnout jako by přestane (je to v porovnání s předchozím zrychlováním) překoná 500 otáček jako by v útlumu a pak zatáhne.

Dtuhá situace je když to při 4500 cukne a pak to postupně zrychluje až do omezovače. Mám obavy že to nikdo neodstaní. nechce se jim s tím zabývat
Hyundai i30 kombi model 2015, 1,6 MPI, 88kw, trikolor komfort, s přisvětlováním do zatáček ;-)
Reklama
 

copper5252
***
Příspěvky: 911
Registrován: 30 kvě 2015, 16:45

Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw

Příspěvek od copper5252 »

Od kud seš ?

podle mně vatahaný rozvodový řetězby dělal jiné kraviny
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Johny-D
*
Příspěvky: 67
Registrován: 27 kvě 2015, 11:41

Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw

Příspěvek od Johny-D »

Břeclav. Že by to dělal řetěz vždy ve stejných otáčkách - kdy je to cítit nejvíc? Chtělo by to porovnat s jinou i30 1,6 88kw jak se chová v daných otáčkách
Hyundai i30 kombi model 2015, 1,6 MPI, 88kw, trikolor komfort, s přisvětlováním do zatáček ;-)
copper5252
***
Příspěvky: 911
Registrován: 30 kvě 2015, 16:45

Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw

Příspěvek od copper5252 »

bohužel jsme z ostravy tak neporovnáme :(
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Johny-D
*
Příspěvky: 67
Registrován: 27 kvě 2015, 11:41

Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw

Příspěvek od Johny-D »

škoda, zrovna v úterý jsem tam byl ;-) Třeba se někdy podaří
Hyundai i30 kombi model 2015, 1,6 MPI, 88kw, trikolor komfort, s přisvětlováním do zatáček ;-)
Johny-D
*
Příspěvky: 67
Registrován: 27 kvě 2015, 11:41

Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw

Příspěvek od Johny-D »

ahoj, dnes mi auto dost cukalo i v nižších otáčkách tak jsem řekl dost. Podíval jsem se pod kapotu a šel jsem od vstupu vzduchu do auta a našel jsem prasklinu, přidávám foto. Ono to vede z venku do nějaké krabičky pod filtrem vzduchu pak je tam ta hadice která je prasklá a pak to vede k vzduchovému filtru. Myslíte že to může mít vliv?

Děkuji
Přílohy
20160728_205954.jpg
20160728_205954.jpg (200.25 KiB) Zobrazeno 2942 x
20160728_145716.jpg
20160728_145716.jpg (155.6 KiB) Zobrazeno 2942 x
20160728_141911.jpg
20160728_141911.jpg (183.11 KiB) Zobrazeno 2942 x
Hyundai i30 kombi model 2015, 1,6 MPI, 88kw, trikolor komfort, s přisvětlováním do zatáček ;-)
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw

Příspěvek od vorlajz »

Proč si nepujcis auto pro porovnání u prodejce?
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Johny-D
*
Příspěvky: 67
Registrován: 27 kvě 2015, 11:41

Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw

Příspěvek od Johny-D »

Co mi to pomůže? Aut mi už půjčili dost. Žádné to nedělalo.
Hyundai i30 kombi model 2015, 1,6 MPI, 88kw, trikolor komfort, s přisvětlováním do zatáček ;-)
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw

Příspěvek od vorlajz »

Johny-D píše:Břeclav. Že by to dělal řetěz vždy ve stejných otáčkách - kdy je to cítit nejvíc? Chtělo by to porovnat s jinou i30 1,6 88kw jak se chová v daných otáčkách
Vždyť jsi psal... Ze to chceš porovnat s jinou 88 kW... Hm?
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Johny-D
*
Příspěvky: 67
Registrován: 27 kvě 2015, 11:41

Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw

Příspěvek od Johny-D »

To je pravda od té doby jsem jich pár projel a všechny byly v pořádku. Na to mi bylo řečeno že jsou nové ale já už mám 20000km v té době
Hyundai i30 kombi model 2015, 1,6 MPI, 88kw, trikolor komfort, s přisvětlováním do zatáček ;-)
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw

Příspěvek od vorlajz »

Natočil jsi to na video? Je to vidět na otackomeru, ze se tak to auto chova?
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
misk
*
Příspěvky: 11
Registrován: 07 zář 2016, 18:58

Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw

Příspěvek od misk »

Tak mě to cuká pro změnu kolem 2000-3000 ot. Kontrola chyb v pořádku a svíčky taky. Servis, že je to nové auto ale 8000km to už by cukat dle mého nemělo.
Mě trápí i topení na řidičovu nohu ...podle fóra porucha podle servisu vlastnost...každopádně je to nepříjemné viz.moje tema.
Cus
Johny-D
*
Příspěvky: 67
Registrován: 27 kvě 2015, 11:41

Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw

Příspěvek od Johny-D »

dej vědět jak to dopadne, mě byla vyměněna ŘJ, je to lepší, ale občas to takyy cuklne
Hyundai i30 kombi model 2015, 1,6 MPI, 88kw, trikolor komfort, s přisvětlováním do zatáček ;-)
ilie27
Příspěvky: 4
Registrován: 14 bře 2014, 07:34

Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw

Příspěvek od ilie27 »

Tak jsem u svého vozu narazil asi na podobný problém s vynecháním motoru - mám najeto 45000 km a nikdy dříve jsem si ničeho podobného nevšiml. Až tento měsíc. Vypadá to následovně: když více sešlápnu plyn tak auto normálně začíná zrychlovat a otáčky a tah motoru jsou takové jaké mají být. Někde kolem 4000-4500 otáček však auto přestane táhnout a nahoru jen rychle letí otáčky (asi podobně rychle jako na volnoběh). Plynový pedál je přitom sešlápnut stále stejně. Když plyn na malou chvíli povolím a znovu sešlápnu, tak se motor hned zase chytne.. Zatím nemám odsledované zda to děla za tepla/studena.. stalo se mi to zatím při rychlostním stupni 4,5,6... Také jsem ještě nezkoušel co se bude dít pokud ten plyn hned nepovolím - jestli se motor při nějakých vyších otáčkách zase chytne, anebo otáčký jen potetí nahoru a tah nikde. Každopádně to (zatím) nedělá pořád, ale jen někdy... Co si o tom myslíte? díky za rady.
Hyundai i30 kombi 1,6 MPI, 88kw, trikolor komfort, rv. 2013
Uživatelský avatar
JirkaN
***
Příspěvky: 791
Registrován: 25 led 2016, 21:31

Re: Cukání (vynechání motoru) při 4500 otáčkách 1,6 mpi 88kw

Příspěvek od JirkaN »

ilie27 píše:Tak jsem u svého vozu narazil asi na podobný problém s vynecháním motoru - mám najeto 45000 km a nikdy dříve jsem si ničeho podobného nevšiml. Až tento měsíc. Vypadá to následovně: když více sešlápnu plyn tak auto normálně začíná zrychlovat a otáčky a tah motoru jsou takové jaké mají být. Někde kolem 4000-4500 otáček však auto přestane táhnout a nahoru jen rychle letí otáčky (asi podobně rychle jako na volnoběh). Plynový pedál je přitom sešlápnut stále stejně. Když plyn na malou chvíli povolím a znovu sešlápnu, tak se motor hned zase chytne.. Zatím nemám odsledované zda to děla za tepla/studena.. stalo se mi to zatím při rychlostním stupni 4,5,6... Také jsem ještě nezkoušel co se bude dít pokud ten plyn hned nepovolím - jestli se motor při nějakých vyších otáčkách zase chytne, anebo otáčký jen potetí nahoru a tah nikde. Každopádně to (zatím) nedělá pořád, ale jen někdy... Co si o tom myslíte? díky za rady.
To co popisuješ vypadá na prokluzující spojku. Auto přestane táhnout, ale otáčky vyletí nahoru. Kdyby by auto netáhlo a otáčky by začaly padat dolu, pak by byl problém ve spalování paliva ( ucpaný pal. filtr,elektronika apod.)
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“