každé závadě předchází nějaké symptomy...pokud to člověk řeší zvýšením hlasitosti volume autorádia, tak se pak není čemu divit...pokud to je výrobní závada, tak bych se toho nebál a našel si páky, protože pokud by chtěli dál prodávat auta, by to měli ještě rádi udělat, se mnou nikdo vyjeb*vat nebude a když jo, tak pujde auto z domu a nikdy víc...to je jejich problém a ne můj, u toho se může tak zapotit konstruktér motoru...sám jsem konstruktér...při koupi mi řekli, že je výdrž rozvodů půl milionu kilometrů, tudíž že to přežije auto, tím bych se nejprve oháněl...jinak ve většině případů je důvod selhání řetězového rozvodu - hydraulický napínák (koncern TSi)...takže, když uslyšíte po startu chrastit rozvodový řetez, tak si zajeďte do servisu na opravu záruční nebo dobrovolnou výměnu rozvodu pro vlastní klid...navíc jsem neslyšel, že ten dotyčný z fora co má najeto 280tis km s 1,6 že by měl jakýkoliv problém, natož s rozvodem, takže toho bych se nebál...proslulé problémové motory jsou u hyundai motory 1,4 a tu informaci mám i od kámošova tchána ze servisu hyundai a od jednoho bývalého majitele s tímto motorem (radši prodal)Neo-Mike píše:Radunov : Já bych to tak jednoduše neviděl. V rodině máme zkušenosti s Kia Ceed 1.4 první generace, u které běžně docházelo k přeskočení rozvodového řetězu. Vědělo se o tom, ale co myslíš, že dělal servis, když se ti to projevilo? Důkladně procházel celou servisní knížku a hledal maličkost na co by to mohl svést. Myslíš, že má v dnešní době někdo náladu na soudní spory s automobilkou? To mi za to nestojí. Radši tam dám, co předepisuje výrobce a v případě záruky můžu být klidný, že jsem vše dodržel.
už aby to byli elektromobily a bude od rozvodů atd klid tam zas budeme převíjet rotory a statory a měnit akumulátory a regulátory a rekooperace...