NF 2,4 benzín + LPG najazdené 260 000
Začala mi preblikávať kontrolka tlaku oleja. Pri studenom štarte zhasne, ale keď sa zohreje tak preblikáva až sa rozsvieti. Robí to okolo 1000 otáčok. Pri zošlápnutí plynu zhasne. Tlak na čidle je okolo 150 KPa ,čiže nič moc. A to som na nej chcel ísť v sobotu do chorvátska Neváľa sa u niekoho olejové čerpadlo? Teda aspoň podľa príznakov by to malo byt ono.
mazanie G4KC
Moderátoři: Lukino, Moderátoři
- Reklama
Re: mazanie G4KC
Porvrdené: na olejovom čerpadle vylámané zuby a pridrené . Niekto "hore" má ma rád. Nech sa mi to stane niekde v Maďarsku alebo v Bosne ,tak by som ju podpálil ... Takto to vyzerá na čerpadlo + perspektívne kompletnú hlavu . A příšti dovolená bude v prdeli..
Inak olej je menený po 8-9000 km.
Inak olej je menený po 8-9000 km.
Re: mazanie G4KC
Jak to dopadlo ? Máte fotku poškozeného dílu ?
Re: mazanie G4KC
Pridávam Foto poškodeného čerpadla. Čerpadlo sa zohnalo používané ale v dobrom stave, hlava tá bola taktiež úplne zničená tak sa zháňala nová. Pridreté vačky aj domčeky vačiek Všade po motore a olejovej vani boli vylámané zuby, ktoré následne poškodili aj kľuku. Čaká nás výbrus kľuky ale momentálne zháňame hlavné kľukové panvice na prvý výbrus. Dúfam, že keď budem písať ďalšiu správu, tak sonáta už bude pojazdná
- Přílohy
-
- upravene2.jpg (217.8 KiB) Zobrazeno 2957 x
-
- upravene.jpg (220.08 KiB) Zobrazeno 2957 x
Re: mazanie G4KC
Pěkná havárie. Nemáte objednací číslo čerpadla ?
Re: mazanie G4KC
V Auto Kelly mají všechno. I když to stojí nějaké peníze. Čerpadlo (respektive vnitřek ) stojí s DPH cca 13000 ( zhruba stejněm co na Superb s podobným čerpadlem).
Šály mají stejně tak, originál, na první a druhý výbrus. Po druhém výbrusu se musí nechat vyvážit klikový hřídel, protože se změní hmotnost kliky.
Šály mají stejně tak, originál, na první a druhý výbrus. Po druhém výbrusu se musí nechat vyvážit klikový hřídel, protože se změní hmotnost kliky.
Naposledy upravil(a) petr.gr dne 26 bře 2017, 00:19, celkem upraveno 1 x.
Re: mazanie G4KC
U motoru G4KC se má se musí po cca. 150000 km měnit řetěz olejového čerpadla i rozvodový řetěz se všemi kluzáky. Nikdo to nedělá a většina závad je právě od poruchy mazání. Řetězy už dávno nejsou v takovém provedení, aby vydržely 400000 km.