Pánové, mám na vás dotaz.
U Hyundai i30 1.4 CRDi (66kW) mám následující problém. Při delší odstávce (stačí pár hodin) motor neskutečně dlouho točí a nechce chytnout. A třeba napočtvrté chytne, po každém 10s trvajícím točení.
Jakmile takto chytne a projede se, tak už chytá normálně.
Je to jakoby "zapadala" nafta.
Někdo nějaký tip? Napadá mě čerpadlo...
Předpokládám, že na to se záruka nevztahuje (auto je 3,5 roku staré) a pokud jsem pochopil, na tyto věci je záruka 2 roky?
Mockrát díky.
1.4 CRDi - dlouho točí, nechytá
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Reklama
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: 1.4 CRDi - dlouho točí, nechytá
Nikoliv, nepochopil jsi záruční podmínky správně! Pokud auto absolvovalo všechny předepsané prohlídky (pokud v autorizovaném servisu, tak bez problémů, pokud v neautorizovaném, tak bude potřeba doložit rozsah provedených úkonů např. fakturami), tak je ještě rok a půl v záruce. Záruka pokrývá celý vůz po dobu 5 let s výjimkou opotřebitelných dílů (brzdové obložení, žhavící svíčky, gumičky stěračů, žárovky atp.).
Takže pokud je servisní knížka vyplněná - šup do servisu.
Takže pokud je servisní knížka vyplněná - šup do servisu.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: 1.4 CRDi - dlouho točí, nechytá
Hmmm, to by bylo fajn Serviska je vedená v autorizáku od začátku dosud.
Tak asi skočíme do autorizáčku a dám vědět
Tak asi skočíme do autorizáčku a dám vědět
Re: 1.4 CRDi - dlouho točí, nechytá
ahoj. čo na to servis ? ja mám na 81kw rovnaký problém.Joyride píše:Hmmm, to by bylo fajn Serviska je vedená v autorizáku od začátku dosud.
Tak asi skočíme do autorizáčku a dám vědět
Re: 1.4 CRDi - dlouho točí, nechytá
Pre všetkých ktorý budú mať rovnaký problém servis mi zistil odfajčené žhaviče. Všetky 4 vraj majú životnosť tak 100 000 km. a zároveň poškodené vedenie na zhaviče. Výmena vedenia zdarma v záruke, výmena žhavičov spolu s diagnostikou a prácou 5000 CZK v autopalace Butovice Praha.
Re: 1.4 CRDi - dlouho točí, nechytá
Výměna žhavičů u mne minulý týden,takřka 170tis.km a 5.letechprovozu. 3 ze čtyř v pánu.
Nasazeny NGK žhaviče,cena i s prací 2500.-
Opět chytám na bnknutí startéru
Asi byly ty FD opravdu trošku poctivější
Nasazeny NGK žhaviče,cena i s prací 2500.-
Opět chytám na bnknutí startéru
Asi byly ty FD opravdu trošku poctivější
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: 1.4 CRDi - dlouho točí, nechytá
petzl62 píše:Výměna žhavičů u mne minulý týden,takřka 170tis.km a 5.letechprovozu. 3 ze čtyř v pánu.
Nasazeny NGK žhaviče,cena i s prací 2500.-
Opět chytám na bnknutí startéru
Asi byly ty FD opravdu trošku poctivější
Ahoj.
Kde si si to dával robiť za takú dobrú cenu ?
Re: 1.4 CRDi - dlouho točí, nechytá
Značkový,ale neautorizovaný servis tady u nás v Opavě.
Servisuju u nich auto po celou dobu co je mám.Nikdy žádný problém,ani s uplatněním záručních oprav později v autorizovaném servisu .
Servisuju u nich auto po celou dobu co je mám.Nikdy žádný problém,ani s uplatněním záručních oprav později v autorizovaném servisu .
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.