Přečipování crdíčka
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Tuhle skupinu lidi docela chapu, ja mit jedno z tehle aut, tak jdu do chipu taky...a taky proc ne, ty auta navrhovaly tak, aby zacaly na 66kW a skoncily na 110kW a opravdu se v tech autech lisi jen motor. A 66kW verze jsou nejdostupnejsi, tak proc nekuoupit tuhle a dat tam chip, trysky atd...a je z toho celkem slusne jezdici auto.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Reklama
na okraj: U 66kW a silnejsich aut se staci podivat na brzdy, slabsi maji vzadu bubny. Takze stejny to tuty neni. To samy turba, ty jsou jiny. Hlavy nevim, ale asi tam taky budou modifikace. Kastle muze bejt stejna, ale stabilizatory a podobny zalezitosti proste musej bejt zesileny na 1/3 vyssi vykon.
Ale chapejte, me je to jedno, nehodlam se o tom prit, ja nic takovyho nemam, ani to nepovazuju za dulezity, jen si myslim svoje.
Ale chapejte, me je to jedno, nehodlam se o tom prit, ja nic takovyho nemam, ani to nepovazuju za dulezity, jen si myslim svoje.
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
bubny maj nektery 66kW verze, my meli GIII 4x4 a ten mel kotouce. Ale at jsem videl 66kW nebo 96kW, vesmes je to to samy...rikam, jiny trysky, turbo - od toho jsou ty kW rozdily...letim na zkousku z danovy politiky.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
S tema podvozkovyma dilama je to u VW pravda - pridavaj a ubiraj stabilizatory, ruzny prumery brzdovejch kotoucu a jeste by se asi dalsi veci nasly.ryba píše:na okraj: U 66kW a silnejsich aut se staci podivat na brzdy, slabsi maji vzadu bubny. Takze stejny to tuty neni. To samy turba, ty jsou jiny. Hlavy nevim, ale asi tam taky budou modifikace. Kastle muze bejt stejna, ale stabilizatory a podobny zalezitosti proste musej bejt zesileny na 1/3 vyssi vykon.
Ale chapejte, me je to jedno, nehodlam se o tom prit, ja nic takovyho nemam, ani to nepovazuju za dulezity, jen si myslim svoje.
i30 PDe fastback 1.5 DCT
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
Kamarátovi načipovali O II 1,9TDi 77kW na 100kW priamo v predajni Škoda bez straty záruky. Krúťak to má teraz okolo 360Nm +/- !!!! (fabia RS na šprinte nemala šancu) O tom že trpí spojka nepochybujem, aj keď ten výkon využíva iba v nutnom prípade predbiehania.Je tiež pravda že na mokrom mu preblikáva kontrolka preklzu aj na IV. rýchlostnom stupni a to má 17" kola.
Cip ma odnova ale udáva o 0,5l/100km nizsiu spotrebu ako kolegovia.Auto ma cez 50tis Km a zatial chodí bez chyby.
K topicu: ak by mi ponúkol sám predajca montáž chipu na CRDI možno by som nad tým porozmýšľal...ale !! Vyšší výkon by určite zvádzal ostrejšej jazde a na tú nieje nový Accent určite stavaný, starší detto....ak chip tak dodatočná montáž stabilizátorov a určite k tomu dokombinovať tvrdší podvozok. (v prípade staršieho modelu aj brzdy) Ja osobne si ale myslím že už 81kW z 1,5CRDI je na tak malom aute skvelý výkon. Na autosalóne v Nitre mi jeden pán dal do ruky prospekt a na Kii Rio II CRDi garantoval výkon 100kW a 300Nm za cenu 12000,- SK bez DPH. Dokladované aj na výkonovej brzde. Dosť povedal by som ... no už len nájsť niekoho kto by si to dal urobiť, a zistik ako dlho by mu to tak fungovalo...
Cip ma odnova ale udáva o 0,5l/100km nizsiu spotrebu ako kolegovia.Auto ma cez 50tis Km a zatial chodí bez chyby.
K topicu: ak by mi ponúkol sám predajca montáž chipu na CRDI možno by som nad tým porozmýšľal...ale !! Vyšší výkon by určite zvádzal ostrejšej jazde a na tú nieje nový Accent určite stavaný, starší detto....ak chip tak dodatočná montáž stabilizátorov a určite k tomu dokombinovať tvrdší podvozok. (v prípade staršieho modelu aj brzdy) Ja osobne si ale myslím že už 81kW z 1,5CRDI je na tak malom aute skvelý výkon. Na autosalóne v Nitre mi jeden pán dal do ruky prospekt a na Kii Rio II CRDi garantoval výkon 100kW a 300Nm za cenu 12000,- SK bez DPH. Dokladované aj na výkonovej brzde. Dosť povedal by som ... no už len nájsť niekoho kto by si to dal urobiť, a zistik ako dlho by mu to tak fungovalo...
mx5/swiftsport/santafe/accent
nekdy risk je ziskAndy4 píše:Kamarátovi načipovali O II 1,9TDi 77kW na 100kW priamo v predajni Škoda bez straty záruky. Krúťak to má teraz okolo 360Nm +/- !!!! (fabia RS na šprinte nemala šancu) O tom že trpí spojka nepochybujem, aj keď ten výkon využíva iba v nutnom prípade predbiehania.Je tiež pravda že na mokrom mu preblikáva kontrolka preklzu aj na IV. rýchlostnom stupni a to má 17" kola.
Cip ma odnova ale udáva o 0,5l/100km nizsiu spotrebu ako kolegovia.Auto ma cez 50tis Km a zatial chodí bez chyby.
i30 PDe fastback 1.5 DCT
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
Souhlasim s tim, ze asi automobilky delaji spec. upravy na motoru a jinych castech auta pokud chteji jeden motor prodavat s vykonem X kW a X+20 kW. (viz Felotron, Ryba)Felotron píše:S tema podvozkovyma dilama je to u VW pravda - pridavaj a ubiraj stabilizatory, ruzny prumery brzdovejch kotoucu a jeste by se asi dalsi veci nasly.ryba píše:na okraj: U 66kW a silnejsich aut se staci podivat na brzdy, slabsi maji vzadu bubny. Takze stejny to tuty neni. To samy turba, ty jsou jiny. Hlavy nevim, ale asi tam taky budou modifikace. Kastle muze bejt stejna, ale stabilizatory a podobny zalezitosti proste musej bejt zesileny na 1/3 vyssi vykon.
Ale chapejte, me je to jedno, nehodlam se o tom prit, ja nic takovyho nemam, ani to nepovazuju za dulezity, jen si myslim svoje.
Takze auto nachipovane jen tak bude mit nevyhodu rekneme v bezpecnosti. Ze nebude mit uz zadne rezervy.
Ale to za predpokladu, ze auto bude jezdit prave na hranici svych moznosti.
To se ale nedeje, pokud clovek neni debil, tak u diesla nevytaci motor pokazde na maximum pred prerazenim a nejezdi po okreskach 90km/h na 4, aby auto bylo zivejsi!
Pokud zachovam styl jizdy stejny pred i po (v mem pripade na spotrebu), tak se prece auto nerozsype:-) Vykon si necham na predjizdeni kamionu (ač se budou nekteri kolegove bat, ze kdyz pojedou za mnou, dostanou primy zasah od meho odletavajiciho vyfuku nebo kola;-)
Tady je ovsem otazka, jestli clovek bude schopnej sve predsevzeti dodrzet, az uciti ty kone navic....
P.S.: Chip nemam, ale premyslim o tom...
i30 CW 1.4i r.v.2010 (od 2010)
Accent 1.5Crdi r.v.2004 (2006-2010)
Accent 1.5Crdi r.v.2004 (2006-2010)
Ja mam 1.5 CRDi, ale rok vyroby 2004 nebo 2005, presne nevim.Vykon 60kW. Pokud bych se nechal nachipovat na 81kW, tak jsem na hodnotach noveho Accenta. Tudiz Accent jako model auta by to mel zvladnout. samozrejme, ze novej Accentik je na to lip pripravenej, proto uz tech seriovych 81kW.Andy4 píše:K topicu: ak by mi ponúkol sám predajca montáž chipu na CRDI možno by som nad tým porozmýšľal...ale !! Vyšší výkon by určite zvádzal ostrejšej jazde a na tú nieje nový Accent určite stavaný, starší detto....ak chip tak dodatočná montáž stabilizátorov a určite k tomu dokombinovať tvrdší podvozok. (v prípade staršieho modelu aj brzdy) Ja osobne si ale myslím že už 81kW z 1,5CRDI je na tak malom aute skvelý výkon.
Kdyz mi to nabidne prodejce, nebudu v tom "zavodit", dam si kotouce i dozadu a budu pravidelne menit filtr a olej, TAK MI UZ NEKDO KONECNE REKNETE, ZE SE TOHO NEMUSIM BAT:-(
i30 CW 1.4i r.v.2010 (od 2010)
Accent 1.5Crdi r.v.2004 (2006-2010)
Accent 1.5Crdi r.v.2004 (2006-2010)
Nemusis...taqdy je nornmalni, ze Te vsichni vystrasej:D
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
hardcam: lubor: nech si to udelat. Kdyz nemas nic jinyho do ceho ucelne vrazet prachy...tak proc ne...je to tvoje auto. Jen jsme ti osvetlili i negativa. Pozitiva uslysis vsude. Nikdo ti nerekne ze se mu to diky zprasenym upravam totalne znicilo a upravce ti nerekne, ze je to riskantni, dyk mu neses penize
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
Rybo souhlasím s tebou je to tak,to není všechno,ty motory jsou jen na oko stejné,ale mají jíné vnitřnosti,liší se tam různé míry jak na ventilech tak i na šálách atdl!!! A kdo tvrdí,že to tak je ,tak neví o tom nic,co jsem měl čest opravovat golfy a jiný tdi,čka od koncernů,tak pokaždý byly jiný průměry ventilů a dříků,vím o třech rozměrech a přitom ty motory měli stejnej výkon,tudíž něco na tom je,proč asi mám doma hafo katalogů,žejo!!!ryba píše:na okraj: U 66kW a silnejsich aut se staci podivat na brzdy, slabsi maji vzadu bubny. Takze stejny to tuty neni. To samy turba, ty jsou jiny. Hlavy nevim, ale asi tam taky budou modifikace. Kastle muze bejt stejna, ale stabilizatory a podobny zalezitosti proste musej bejt zesileny na 1/3 vyssi vykon.
Ale chapejte, me je to jedno, nehodlam se o tom prit, ja nic takovyho nemam, ani to nepovazuju za dulezity, jen si myslim svoje.
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)