podle mne by to melo jit prehrat.. nevidim duvod proc by nemelo, PP se nijak nezmenil, porovnaval jsem s kamaradem co ma o par mesicu novejsi I30 a cestinu ma.. projeli jsme to polozku po polozce a je to upne stejny. takze problem vidim v servisu kdy proste jsou lini a nechce se jim to delat a nebo maj zakaz od automobilky. Vzhledem k tomu co jde vsechno pres komunikacni SW s autem nastavit je takova cestina ( kdy je to par radku v textovym soboru) prkotina. nema nekdo hodne dobryho kamarada v servisu ? oficialni cestou se nedopatrame ale neoficialni cestou by to melo jit zjistit pripradne vyzkouset. Poptejte se nekdo
tomasvlasak píše:palubní počítač mám v češtině (takové to menu nastavení atd.), ale hlasové příkazy na handsfree je v angličtině (auto kupované v září nové
to je fakt zvlastni pristup - ja mam MY2014 a zajimave na tom je, ze auto vyrabi se v CR a cestina neni. Ale je dostupna polstina, cimz jsem byl mile prekvapen (jsem Polak). V polstine mam cele menu + hlasove ovladani (auto kupoval jsem v CR)
Tak čeština v PP by se mě také líbila. Škoda, že jsem se to nedozvěděl dříve, bych se na 1.garančce zeptal. Ale pochybuji, že to nahrají i do starších modelů (11/2014) . To bych překousl i to podsvícení.
Nejde o neznalost jazyka, ale vylepšení komfortu. Máš pravdu, že těch pár frází zná snad každý. Když mě v noci displej hodně oslňuje, tak ho prostě zhasnu měsíčkem, ale zas tak mě to právě nevadí.
Hojte,
předpokládám že asi nemáte žádné nové informace ohledně podsvícení že? Jinak ohledně zbytku informací z tématu - mám mazla z r. 2016. V PP mám češtinu - pouze PP, ne rádio, příkazy v ENG, osvětlení se reguluje ale jak bylo psané - snížím li na minimum rádio, tlačítka a PP je skoro ve tmě, zatím co rádio stále září. Při denním svícení se intenzita mění na denní profil - vypne se podsvícení tlačítek a posílí se svit budíků a rádia. Po vypnutí měsícem se světlo samo vypne pouze u změny hlasitosti, u ostatních úkonů stálé svítí.
Takový off topic - řešil už tu někdo změnu ukazatele aktuální spotřeby z progress baru na číselnou verzi?
Myslim, ze se tim nikdo zabyvat uz ani nebude s nastupem nove generace. Holt si na to musime zvyknout, ale je to skoda, ze to nedokazali udelat stejne. Holet radio a displeje klimy vyrabeli nejspis jini dodavatele.
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Nemyslím si, že to je jiným výrobcem. Je to rádio dodávané Mobisem jen pro Hyundai a tedy navržené podle jeho specifikací. Není problém dát i na rádio vstup na snížení intenzity osvětlení displeje, jen si ale myslím, že na to při návrhu trochu pozapomněli. A dodělávat to při faceliftu by znamenalo dávat na poslední dva roky výroby jiné rádio a nejspíš to vyhodnotili jako zcela nedůležité.
Jinak jestli jde u okamžité spotřeby zobrazovat číslo, tak mě to velmi zajímá.
amoresputas píše:Hojte,
předpokládám že asi nemáte žádné nové informace ohledně podsvícení že? Jinak ohledně zbytku informací z tématu - mám mazla z r. 2016. V PP mám češtinu - pouze PP, ne rádio, příkazy v ENG, osvětlení se reguluje ale jak bylo psané - snížím li na minimum rádio, tlačítka a PP je skoro ve tmě, zatím co rádio stále září. Při denním svícení se intenzita mění na denní profil - vypne se podsvícení tlačítek a posílí se svit budíků a rádia. Po vypnutí měsícem se světlo samo vypne pouze u změny hlasitosti, u ostatních úkonů stálé svítí.
Takový off topic - řešil už tu někdo změnu ukazatele aktuální spotřeby z progress baru na číselnou verzi?
Pokud vím, tak nelze. Ne oficiální cestou. Jedině snad úplným přeprogramováním elektroniky, ačkoliv nevím, zda displej dokáže zobrazit číslice na příslušném místě. A servis se do toho rozhodně pouštět nebude.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Pořád mě se*e to jak moc svítí displej rádia. Vypínat displej tlačítkem já nerad....
Nainstaloval jsem na displej zatmavovací folii - stejnou jak se dává na okna. Je to mnoooohem snesitelnější, myslím že bych s tím dokázal žít....
Dal jsem dost tmavou, přesnou hodnotu nevím. Dostal jsem pár zbytků od kamaráda na pokusy.
Přesto půjde folie zatím dolů. Nevím jak to udělat aby byla pěkně až k okrajům, bez bublinek, atddd.
Nevíte někdo jestli jde nějak jednoduše vycvaknout ten tenký plastový rámeček co je kolem displeje?
pokud jde o nový sw tak stajný problem buhužel stale problén z tím že sice zhasnete ale pokud zmněníte stanici nebo skladbu tak to zase zustane svítí ! aspon kdyby talčítko off podsvětlení balo v vlevo na radiu a ne v pravo
poku by někdo chtěl regulovat zvlášt podsvícení radia tak není problém to dodělat akorát tim padne zaruka na radio !
sice předpokládám že led na radiu a další podsvícení by mnělo jít regulovat i SW cestou tedy upravou softu ale bohužel nejsou zdrojaky softu a další věci ! jelikož třeba podsvícení panelu topení/klima je řizeni z cpu a řidi PWM švába na který reguluje podsvícení
ja osobně čekam na konec zaruky a hurá na předělani podsvíceni hlavně vyhážu ty modré led už je mi znich blivno !
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Zvláštní... koupit si auto s modrým podsvícením a pak na něj nadávat...
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek