problém
Moderátoři: miooo, Moderátoři
problém
Dobrý večer pánové a dámy. Mám Hyundai Santa fe II 2,2 2006 110kw 4x4 crdi. a tedˇ mám takový problém.
Když natartuju svítí mi kontrolka baterky , když se rozjíždím zhasíná a když jedu v otáčkách tak nesvítí. zase se rožíná když brzdím nebo úplně zastavím. poradí mi n2kdo , prosím.
Když natartuju svítí mi kontrolka baterky , když se rozjíždím zhasíná a když jedu v otáčkách tak nesvítí. zase se rožíná když brzdím nebo úplně zastavím. poradí mi n2kdo , prosím.
- Reklama
Re: problém
skoro bych to typl na volný řemen... nedobíjí se ti baterka na 100% ....
Hyundai new SantaFE III- EX Technology+SKY
Hyundai Tuscon II _ 2.0 CRDI N Line
Hyundai Tuscon II _ 2.0 CRDI N Line
Re: problém
Jestli se bude jednat jen o vymenu napinaci kladky, tak ta stoji kolem tisicovky (cena z E-shopu, v servisu mozna az dvojnasobek) a prace v servisu bude do 400,- (tolik mne stala vymena remene + napinaci a vodici kladky)
Sorento 2.2CRDi TOP 4x4 (2021)
Sportage 1.6T-GDi GT line 4x4 (2017)
Stinger 3.3 V6 T-GDi (2017)
Prodáno:
Santa Fe 2.2CRDi GLS 4x4 (2008)
Sorento 2.2CRDi Premium 4x4 (2013)
Sorento 2.2CRDi (2010)
Santa Fe 2.2CRDi (2007)
cee'd 1.6CRDi (2007)
Re: problém
Pri cca.90.000 km mi zacala obcas svietit kontrolka dobijania, DENSO a nevydrzal ?, takze vymena. Pred 3mi rokmi zase, kupil som voltmeter do autozasuvky za 4 eura a teraz ked obcas kontrolka svieti, pozeram a vidim 14,4 V. Ked tam v zime bolo 12,1 tak kontrolka ani neblikla...Multimetrom ( nie tesco ani baumarket ) som overil, ze voltmeter ukazuje dobre. Kontrolka je nejakou konstrukcnou vadou santu, nie je mozne, aby v inych autach vydrzal alternator 300.000 km a v santovi 50 az 100.000 . Je mozne, ze defektny je obvod budenia vinutia...
Jazdim kazdy den s minimalne 4mi startami kratke trasy 5 az 15 km a akumulator som za posledne 3 roky nedobijal, auto nastartovalo aj teraz v januari pri -30 stupnoch na prvy raz.
Neviem, cim to je, ale alternatorom asi nie, skus zmerat napatie. A ze ma byt baterka nabita na 12,7 V a ak ma menej ako 11,5 tak je po smrti, tomu never. S osemrocnou som v zime nastartoval, ked mala rano pri -25 10,5 Voltu...
Jazdim kazdy den s minimalne 4mi startami kratke trasy 5 az 15 km a akumulator som za posledne 3 roky nedobijal, auto nastartovalo aj teraz v januari pri -30 stupnoch na prvy raz.
Neviem, cim to je, ale alternatorom asi nie, skus zmerat napatie. A ze ma byt baterka nabita na 12,7 V a ak ma menej ako 11,5 tak je po smrti, tomu never. S osemrocnou som v zime nastartoval, ked mala rano pri -25 10,5 Voltu...
Kia Sorento UM 2,2 Crdi 6AT od 7/2016
Hyundai SantaFe 2,2 CRDI 114 kW M5 2006
Ford Focus 1,6 M5 2008 do 5/2016
Hyundai SantaFe 2,2 CRDI 114 kW M5 2006
Ford Focus 1,6 M5 2008 do 5/2016
Re: problém
Já už mám skoro 275000km a měnil sem tam víc věcí.
když sem to koupil mělo auto 175000.
hned brzdy komplet a baterka
207000 dvouhmota spojka lamela
275000 hlava vybrus a ventyly atd. nové
když sem to koupil mělo auto 175000.
hned brzdy komplet a baterka
207000 dvouhmota spojka lamela
275000 hlava vybrus a ventyly atd. nové
Re: problém
a ještě sháním silentbloky podvozku nevíte kde se dají sehnat??
Re: problém
Zkus třeba tady...https://granex.cz/autodily/hyundai/sant ... vedeni-kol
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,67 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 47100 km
palivo: EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,67 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 47100 km
palivo: EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: problém
Anebo třeba tady ........ https://dufy.cz/autodily/hyundai/santa- ... vedeni-kol
New Accent - 1,4i , elegance , gold biege , 10/2008