Klady a zápory i30 cw 1.6i MPI
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Klady a zápory i30 cw 1.6i MPI
Tak som sa konečne dočkal a už aj ja jazdím na vovučičkom hyindai i30 cw 1.6i MPI CVVT Vôňa novoty, ten pocit je na nezaplatenie
Tak sem dám moje prvé dojmy, zatiaľ po 300km jazdenia.
Klady:
1. Dizajn exteriéru auta je pre mňa na jednotku. Farba white sand, fakt pecka. Jednak tomu dizajnu sluší a za ďalšie, nie je na nej vidieť špina.
2. Dizajn interiéru je pre mňa tiež na jednotku. Vôbec mi nepríde horizontálne usporiadanie výduchov krajšie. Veľmi oceňujem vzdušnosť a priestrannosť interiéru. Aj pre zadnú posádku je oproti konkurencii miesta až až. Som veľmi rád, že mám dostatok miesta na odloženie mobilov, a všetkého ostatného do množstva odkladacích, objemných priestorov, ktoré sú navyše dobre rozmiestnené. Posuvná lakťová opierka je tiež veľmi fajn. Zároveň ma nič netlačí do kolien keď si ich opriem o stredový panel atď. Polohu za volantom som si našiel hneď, proste láska na prvý pohľad. Výbava FAMILY plne postačujúca. Navyše parkovacia kamera, el. sklápateľné späťáky a duálna klíma.
3. Jazdné vlastnosti. Po tom čo som si prečítal a gumennom riadení a pod., no som milo prekvapený. Riadenie je úplne v pohode. Nemám žiadne výhrady. Podvozok je perfektný, krásne filtruje nerovnosti, no zároveň je stabilný aj v ostrejších zákrutách. Za mňa veľká spokojnosť.
4. Motor. Trochu som sa bál, že bude slabší. Ale ani to sa nepotvrdilo. Prvých 100 km, bolo cítiť, že je práve narodený a preto ho chcem aj riadne zabehnúť, takže prvých cca 1000 km ho nebudem vytáčať nad 4000 ot. Teraz mám 300 km a už je to oproti prvých 100 km riadna zmena. Motor doslova začína ožívať. A hlavne je tichučký. Takže za mňa naozaj spokojnosť. Už sa teším keď mu dovolím pozdraviť obmedzovač Hlavne sa teším, že je to pravá nefalšovaná, spoľahlivá 1.6 atmosféra. Som rád, že som to ešte stihol. Uff.
Zápory:
1. Hneď prvé keď som do neho sadol bolo, že som si skontroloval, či je volant/tunel nakrivo. A hádajte. Samozrejme bol. Presne takto.
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 3&start=15
Je to dosť ťažko pochopiteľné, hlavne keď je to na každej i30, ktorá vyšla z nošovíc. Za mňa veľký fail. Ale pravdou je aj to, že ma to nijako neobmedzuje a pokiaľ by som sa to nedočítal tu na fóre, asi by som si to nikdy nebol všimol.
2. Dvere sa zatvárajú vcelku luxusne, až na jedny. Pri zavretí z nich ide drnčiaci zvuk. Neviem či to je na reklamáciu, ale pravdou je, že všetky ostatné dvere majú pri zatváraní iný zvuk. Zvuk je taký, ako keby v tapacíre niečo nebolo dotiahnuté.
3. Pri jazde nad 70 km celkom počuť zvuk od kolies. Motor je ticho. Ale tie podbehy, akoby ani nemali izoláciu. Včera sa mi podarilo ísť po vozovke, na ktorej boli malé kamienky. No to bolo niečo strašné. Taký hluk som v žiadnom aute ešte nezažil. Toto považujem za dosť veľké mínus. Zároveň počuť odpor vzduch od vodičovho spätného zrkadla. Ešte keď sa ide po hladučkom asfalte je to do tej 100 km/h ako tak fajn, ale keď sa nabehne na drsnejší asfalt, je to hlučné. No a tie kamienky, proste hnus. Veľké sklamanie.
4. Odraz prístrojovky a výduchov na čelnom skle. K tomuto nemám slov. Proste večný odraz na čelnom skle. Ďaľší veľký fail.
5. Vŕzganie plastov pri nerovnostiach. Zatiaľ to vyzerá ok, klop klop. Avšak zo zadu sa začína pri prechode nerovnosťami ozývať niečo, ako drnčanie, vŕzganie. Zatiaľ je to minimálne, no mám taký blbý pocit, že po pár km to bude len horšie a horšie. K tomu sa vyjadrím neskôr.
6. Zadné pružiny sú zrejme riadne šmejdy.
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=154&t=29382
Čítam od viacerých, že po pár desať tisíc km sú unavené a hodné do koša. Pruženie je naozaj mäkšie, ale zatiaľ ma to neobmedzuje. Budem na ňom jazdiť prevažne sám, resp. z času na čas so ženou a dvoma malými deťmi, tak snáď ich tie dve deti vzadu tak neunavia. Nejaký výlet kedy bude auto napratané, to bude tak 2-4x do roka. Tak uvidím ako to bude sedieť pri prvej rodinnej dovolenke a potom sa uvidí. Mám v zálohe už dopredu kúpené MAD pružiny. Tak verím, že mi vyriešia tento problém.
Tak sem dám moje prvé dojmy, zatiaľ po 300km jazdenia.
Klady:
1. Dizajn exteriéru auta je pre mňa na jednotku. Farba white sand, fakt pecka. Jednak tomu dizajnu sluší a za ďalšie, nie je na nej vidieť špina.
2. Dizajn interiéru je pre mňa tiež na jednotku. Vôbec mi nepríde horizontálne usporiadanie výduchov krajšie. Veľmi oceňujem vzdušnosť a priestrannosť interiéru. Aj pre zadnú posádku je oproti konkurencii miesta až až. Som veľmi rád, že mám dostatok miesta na odloženie mobilov, a všetkého ostatného do množstva odkladacích, objemných priestorov, ktoré sú navyše dobre rozmiestnené. Posuvná lakťová opierka je tiež veľmi fajn. Zároveň ma nič netlačí do kolien keď si ich opriem o stredový panel atď. Polohu za volantom som si našiel hneď, proste láska na prvý pohľad. Výbava FAMILY plne postačujúca. Navyše parkovacia kamera, el. sklápateľné späťáky a duálna klíma.
3. Jazdné vlastnosti. Po tom čo som si prečítal a gumennom riadení a pod., no som milo prekvapený. Riadenie je úplne v pohode. Nemám žiadne výhrady. Podvozok je perfektný, krásne filtruje nerovnosti, no zároveň je stabilný aj v ostrejších zákrutách. Za mňa veľká spokojnosť.
4. Motor. Trochu som sa bál, že bude slabší. Ale ani to sa nepotvrdilo. Prvých 100 km, bolo cítiť, že je práve narodený a preto ho chcem aj riadne zabehnúť, takže prvých cca 1000 km ho nebudem vytáčať nad 4000 ot. Teraz mám 300 km a už je to oproti prvých 100 km riadna zmena. Motor doslova začína ožívať. A hlavne je tichučký. Takže za mňa naozaj spokojnosť. Už sa teším keď mu dovolím pozdraviť obmedzovač Hlavne sa teším, že je to pravá nefalšovaná, spoľahlivá 1.6 atmosféra. Som rád, že som to ešte stihol. Uff.
Zápory:
1. Hneď prvé keď som do neho sadol bolo, že som si skontroloval, či je volant/tunel nakrivo. A hádajte. Samozrejme bol. Presne takto.
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 3&start=15
Je to dosť ťažko pochopiteľné, hlavne keď je to na každej i30, ktorá vyšla z nošovíc. Za mňa veľký fail. Ale pravdou je aj to, že ma to nijako neobmedzuje a pokiaľ by som sa to nedočítal tu na fóre, asi by som si to nikdy nebol všimol.
2. Dvere sa zatvárajú vcelku luxusne, až na jedny. Pri zavretí z nich ide drnčiaci zvuk. Neviem či to je na reklamáciu, ale pravdou je, že všetky ostatné dvere majú pri zatváraní iný zvuk. Zvuk je taký, ako keby v tapacíre niečo nebolo dotiahnuté.
3. Pri jazde nad 70 km celkom počuť zvuk od kolies. Motor je ticho. Ale tie podbehy, akoby ani nemali izoláciu. Včera sa mi podarilo ísť po vozovke, na ktorej boli malé kamienky. No to bolo niečo strašné. Taký hluk som v žiadnom aute ešte nezažil. Toto považujem za dosť veľké mínus. Zároveň počuť odpor vzduch od vodičovho spätného zrkadla. Ešte keď sa ide po hladučkom asfalte je to do tej 100 km/h ako tak fajn, ale keď sa nabehne na drsnejší asfalt, je to hlučné. No a tie kamienky, proste hnus. Veľké sklamanie.
4. Odraz prístrojovky a výduchov na čelnom skle. K tomuto nemám slov. Proste večný odraz na čelnom skle. Ďaľší veľký fail.
5. Vŕzganie plastov pri nerovnostiach. Zatiaľ to vyzerá ok, klop klop. Avšak zo zadu sa začína pri prechode nerovnosťami ozývať niečo, ako drnčanie, vŕzganie. Zatiaľ je to minimálne, no mám taký blbý pocit, že po pár km to bude len horšie a horšie. K tomu sa vyjadrím neskôr.
6. Zadné pružiny sú zrejme riadne šmejdy.
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=154&t=29382
Čítam od viacerých, že po pár desať tisíc km sú unavené a hodné do koša. Pruženie je naozaj mäkšie, ale zatiaľ ma to neobmedzuje. Budem na ňom jazdiť prevažne sám, resp. z času na čas so ženou a dvoma malými deťmi, tak snáď ich tie dve deti vzadu tak neunavia. Nejaký výlet kedy bude auto napratané, to bude tak 2-4x do roka. Tak uvidím ako to bude sedieť pri prvej rodinnej dovolenke a potom sa uvidí. Mám v zálohe už dopredu kúpené MAD pružiny. Tak verím, že mi vyriešia tento problém.
- Reklama
Re: Klady a zápory i30 cw 1.6i MPI
Som rád,že si sa dočkal.
Dúfam,že tvoja spokojnosť bude pretrvávať veľa,veľa rokov.
Dúfam,že tvoja spokojnosť bude pretrvávať veľa,veľa rokov.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Klady a zápory i30 cw 1.6i MPI
Sarkazmus? Veď co by som aj chcel za 15 tis Ďakujem, aj ja dúfam
Re: Klady a zápory i30 cw 1.6i MPI
Humor, prejdé.
Určite prajem len to najlepšie.
Určite prajem len to najlepšie.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Klady a zápory i30 cw 1.6i MPI
Hezké fotečky i odkaz na pružiny. K autu gratuluji a ať slouží. Nedostatky auto určitě má a mělo by je i jiné od jiných značek.
Hyundai I30 kombi, 1.6gdi, weekend. Tucson 2022, 1,6 T-gdi, 110kw, 4x4, smart
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Re: Klady a zápory i30 cw 1.6i MPI
Gratulujem! Tak nech jazdí
Ja mám auto od januára a zatiaľ ma prevažne pozitívny dojem z neho neopustil. Každý deň si jazdu užívam.
Ja mám auto od januára a zatiaľ ma prevažne pozitívny dojem z neho neopustil. Každý deň si jazdu užívam.
Hyundai i30 CW 1.6 GDI, Czech Edition Festival, Fiery Red (2017)
Rapid Spaceback - 1.2tsi (2014)
Fabia 1 - 1.4mpi (2002)
Felicia 1.3mpi a 1.6mpi (1997)
Rapid Spaceback - 1.2tsi (2014)
Fabia 1 - 1.4mpi (2002)
Felicia 1.3mpi a 1.6mpi (1997)
Re: Klady a zápory i30 cw 1.6i MPI
Martinsp: A o to viac by to nahnevalo, keby stálo auto viac a aj tak by na ňom boli chyby. Takto je to ok. Auto stojí tak akurát a preto akceptujem niektoré nevýhody. Určite má auto viac kladov ako záporov, aj keď to z môjho príspevku možno tak nevyznelo. V kladoch som nespomenul napríklad ukážkové radenie, radosť radiť na akýkoľvek stupeň. Osobne nemám rád automat, preto som za takéto precízne radenie a radiacu páku nesmierne vďačný. Čo sa týka fotiek, je to i30 II kombi vo farbe white sand. Dizajnovo sa od iných i30 II cw nijako nelíši A odkaz na pružiny, neviem prečo ten odkaz takto okopíruje a prilepí len časť. Aj mne sem dávali ten odkaz a tiež som ho nevedel otvoriť. Skúšal som to nie raz. Ale stačí si dať do uja googla nápis záťažové pružiny a myslím je to hneď prvý odkaz
Eduscho: Tiež si jazdu užívam. Naozaj musím povedať, že celkový dojem je perfektný. Len niektoré odfláknuté "maličkosti" ako krivý volant, odraz palubovky na čelnom skle, nedajbože nejaké pazvuky, vŕzganie plastov, alebo slabé odhlučnenie od kolies dokážu inak perfektný dojem z auta zraziť o kúsok nižšie. Uvidíme po pár tisíc km, zatiaľ je predčasné hovoriť o definitívnych kladoch, či definitívnych záporoch. Ja som hovoril o dojmoch po 300km. Dnes už po 360km Jazdím jak drak a samozrejme sa na každú jazdu teším
Eduscho: Tiež si jazdu užívam. Naozaj musím povedať, že celkový dojem je perfektný. Len niektoré odfláknuté "maličkosti" ako krivý volant, odraz palubovky na čelnom skle, nedajbože nejaké pazvuky, vŕzganie plastov, alebo slabé odhlučnenie od kolies dokážu inak perfektný dojem z auta zraziť o kúsok nižšie. Uvidíme po pár tisíc km, zatiaľ je predčasné hovoriť o definitívnych kladoch, či definitívnych záporoch. Ja som hovoril o dojmoch po 300km. Dnes už po 360km Jazdím jak drak a samozrejme sa na každú jazdu teším
Re: Klady a zápory i30 cw 1.6i MPI
S tými maličkosťami máš pravdu. Ja som pred tým dva roky jazdil na Rapide Spacebacku. Takže logicky stále porovnávam. Čo sa teda porovnať nedá, je výbava. Rapid bol na súčasné pomery holobyt Ale potom sú tu maličkosti, na ktoré si budem zvykať dlhšie, ako palubný počítač, háčiky v kufri na ktoré nič nezavesím, pretože z nich všetko padá, nemäkčená stredová opierka a tak ďalej. Ale nič z toho nie je natoľko zásadné, aby sa s tým v aute nedalo fungovať a mať radosť z jazdy. Asi fakt jediné, čo mi neprestane vadiť ani časom je ten široký A stĺpik s malým sklonom, cez ktorý fakt často hlavne na kruháčoch a v ľavotočivých zákrutách nevidím ani protiidúci autobus.
Hyundai i30 CW 1.6 GDI, Czech Edition Festival, Fiery Red (2017)
Rapid Spaceback - 1.2tsi (2014)
Fabia 1 - 1.4mpi (2002)
Felicia 1.3mpi a 1.6mpi (1997)
Rapid Spaceback - 1.2tsi (2014)
Fabia 1 - 1.4mpi (2002)
Felicia 1.3mpi a 1.6mpi (1997)
Re: Klady a zápory i30 cw 1.6i MPI
Každému vadí/vyhovuje niečo iné. Ale áno, to čo hovoríš sú tiež mínusy toho auta, alebo skôr nedomyslené veci, ktoré by sa dali urobiť lepšie. Ale možno budeš prekvapený, nevadí mi ani tvrdšia lakťová opierka, naopak, som rád, že je posuvná a viem mať na nej pohodlne ruku a zároveň radiť. Vieš koľko áut má lakťovku dobre že nie na zadných sedadlách ? Tiež som rád za jej veľkosť a aj celkom objemný odkladací priestor. Tiež mi nevadí A stlpik, aj keď uznávam, že je široký a hlavne pod menším uhlom. Palubný ma tiež netrápi. Nepotrebujem vedieť, či mi to na dvojke pri 40 km/h žere 25 litrov alebo že mi to na 6tke pri 90tke žere 5 litrov. Stačí mi vedieť, že v meste mi to žere cca 8 litrov a mimo mesta cca 6 litrov. To sú veci, na ktoré si nepotrpím, resp. ma vedia menej nahnevať, ako vrzgajúci plast pri menšej nerovnosti, dvere ktoré vydávajú pri zatvorení zvuk ako na favoritke a nahnevať ma vie aj to, že sa počas celej jazdy pozerám na odraz mriežok na palubovke. Niektoré veci snáň vyriešiť zvládnem, napríklad tie slabučké pružiny zamením za silnejšie. Ale niektoré veci už asi nedorobím. Veď čo už mi spravia mechanici s tými dverami, alebo s volantom ? Musia to rozobrať, mesiac nad tým maturovať a nakoniec to ešte viac pokazia pri samotnom zložení.