Ojazdená I30 1.6 CVVT 90kw
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Ojazdená I30 1.6 CVVT 90kw
Zdravím motoristov,
chcel by som kúpiť auto s rozpočtom do cca 5 000, benzín.
Dnes som našiel tento inzerát:
https://www.autobazar.eu/hyundai-i30-16 ... 68121.html
Auto vyzerá dobre, zaujíma ma názor ludí čo vlastnia I30 v benzíne.
na čo si dávať pozor pri kúpe? aké máva auto najčastejšie poruchy? Rozvody sú riešené reťazou?
Rozhodujem sa medzi týmto autom a mazdou 3, tiež v 1.6, kde na motor aj auto sú samé pozitívne reakcie, ale problémom býva hrdza, čo pri mazde o ktorú sa zaujímam ( 2009) nieje, odporučili by ste mi radšej auto z inzerátu alebo nie? Aký je váš názor na ten inzerát?
Pravdupovediac, cena v inzeráte sa mi zdá podozrivo nízka a bojím sa nejakých skrytých vád
Hyundai má podstatne lepšiu výbavu ako mazda, ale mám strach z motora, či niesu nejaké časté poruchy s drahou opravou. Za každý názor vopred ďakujem!
chcel by som kúpiť auto s rozpočtom do cca 5 000, benzín.
Dnes som našiel tento inzerát:
https://www.autobazar.eu/hyundai-i30-16 ... 68121.html
Auto vyzerá dobre, zaujíma ma názor ludí čo vlastnia I30 v benzíne.
na čo si dávať pozor pri kúpe? aké máva auto najčastejšie poruchy? Rozvody sú riešené reťazou?
Rozhodujem sa medzi týmto autom a mazdou 3, tiež v 1.6, kde na motor aj auto sú samé pozitívne reakcie, ale problémom býva hrdza, čo pri mazde o ktorú sa zaujímam ( 2009) nieje, odporučili by ste mi radšej auto z inzerátu alebo nie? Aký je váš názor na ten inzerát?
Pravdupovediac, cena v inzeráte sa mi zdá podozrivo nízka a bojím sa nejakých skrytých vád
Hyundai má podstatne lepšiu výbavu ako mazda, ale mám strach z motora, či niesu nejaké časté poruchy s drahou opravou. Za každý názor vopred ďakujem!
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20303
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Ojazdená I30 1.6 CVVT 90kw
Cena se mi zdá přiměřená věku a nájezdu.
Auto je to konstrukčně relativně jednoduché a když se o něj někdo stará, i spolehlivé. Má trochu tvrdší podvozek, na druhou stranu není to kostitřas. O to líp sedí, díky zadnímu víceprvku jsou jízdní vlstnosti opravdu dobré a nezáludné (i vzhledem ke staršímu datu vzniku příjemně překvapí). S 1,4 pod kapotou jsem za 5 lět najel 124.000 km. Problém nebyl ani Dusseldorf na otočku nebo 3300 km ujetých za 10 dní dovolené, sedělo se mi v něm hezky. Hodně jsem využíval tempomat, který tady chybí. Bral bych i šestku, při dálničních přesunech pětka točí zbytečně moc. Počítej s trochu horším odhlučněním od kol a podběhů, ale není to nic, s čím by nešlo žít.
Doporučuji důkladně projít, svézt se, podívat se na servisní historii. Jelikož auto nemá denní svícení, pravidelně odchází žárovky H7 (zde se mi osvědčila Narva, cca 100,- / ks; ze stejného důvodu nedoporučuji cpát peníze do drahých žárovek) a ač je k nim trochu komplikovanější přístup, vyměnit jdou. Lze namontovat i odporové drátky, které tento problém částečně eliminují. Pozor ještě na Á-čko na zadní nápravě A samozřejmě zkontrolovat tlumiče, stav podvozku, brzdy, .... Důležité je v pravidelných rozumných intervalech měnit olej a motor se osvědčí životností.
Ještě možná by bylo dobré vědět, proč to majitel prodává, když autem pořád jezdí Možná jen potřebuje akontaci na nové.
Auto je to konstrukčně relativně jednoduché a když se o něj někdo stará, i spolehlivé. Má trochu tvrdší podvozek, na druhou stranu není to kostitřas. O to líp sedí, díky zadnímu víceprvku jsou jízdní vlstnosti opravdu dobré a nezáludné (i vzhledem ke staršímu datu vzniku příjemně překvapí). S 1,4 pod kapotou jsem za 5 lět najel 124.000 km. Problém nebyl ani Dusseldorf na otočku nebo 3300 km ujetých za 10 dní dovolené, sedělo se mi v něm hezky. Hodně jsem využíval tempomat, který tady chybí. Bral bych i šestku, při dálničních přesunech pětka točí zbytečně moc. Počítej s trochu horším odhlučněním od kol a podběhů, ale není to nic, s čím by nešlo žít.
Doporučuji důkladně projít, svézt se, podívat se na servisní historii. Jelikož auto nemá denní svícení, pravidelně odchází žárovky H7 (zde se mi osvědčila Narva, cca 100,- / ks; ze stejného důvodu nedoporučuji cpát peníze do drahých žárovek) a ač je k nim trochu komplikovanější přístup, vyměnit jdou. Lze namontovat i odporové drátky, které tento problém částečně eliminují. Pozor ještě na Á-čko na zadní nápravě A samozřejmě zkontrolovat tlumiče, stav podvozku, brzdy, .... Důležité je v pravidelných rozumných intervalech měnit olej a motor se osvědčí životností.
Ještě možná by bylo dobré vědět, proč to majitel prodává, když autem pořád jezdí Možná jen potřebuje akontaci na nové.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Ojazdená I30 1.6 CVVT 90kw
zdravim, co znamena dat pozor na acko na zadnej naprave? pytam sa lebo sa mi zda ze zadne koleso mam do a. co zvykne byt na pricine? ako to opravit?
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20303
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Ojazdená I30 1.6 CVVT 90kw
Když se podíváš zezadu na auto stojící na rovině, odklon zadních kol vytváří písmeno A. Poznáš to i podle výraznějšího opotřebení vnitřní strany pneu v porovnání s venkovní. Nebo se postupně vytváří "zuby".
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Ojazdená I30 1.6 CVVT 90kw
ok. a co stym? da sa s tym nieco robit? od nova som to tak nemal, vsimol som si to az teraz auto ma cca 74tis km
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20303
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Ojazdená I30 1.6 CVVT 90kw
Dobrá otázka Na zadní nápravě by měl být excentr, kterým to prý jde nastavit. Už se to tady řešilo, byla tam i fotka toho excentru. Zkus projít fórum, nestíhám hledat. Ač jsem to reklamoval, servis řešení nenašel a ani neměl ochotu cokoliv s tím dělat.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Ojazdená I30 1.6 CVVT 90kw
cize si to nechal tak a jazdis s ackom vzadu?
Re: Ojazdená I30 1.6 CVVT 90kw
Minulý rok som predával i30 2007, 1,4...4150€, 120 000km, takže cena nie je nízka, je normálna.
Akurát sa mi nezdá to, že stav laku je ako funglovka, ako by ani nejazdila...
Akurát sa mi nezdá to, že stav laku je ako funglovka, ako by ani nejazdila...
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20303
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Ojazdená I30 1.6 CVVT 90kw
Ne ne. Auto mělo najeto přes 120.000 km, záruka skončila. Šlo na protiúčet.guide19 píše:cize si to nechal tak a jazdis s ackom vzadu?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek