Nevím, zda vás někoho napadlo podívat se do manuálu... dle něho, konkrétně u současné generace Tucsona, regenerace neprobíhá kdykoliv, i když motor má správnou teplotu a zatížení, pouze od zařazeného třetího rychlostního stupně výš, takže jet na neutrál regeneraci nepomůže, právě naopak.
Benzín dlouho taky nebude zlatý, od příštího roku plánuje VW montovat DPF i do přímovstřikových benzínů. Kde je jeden, brzy bude mít následovníky.
Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých regene
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých re
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Reklama
Re: Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých re
Má s tím něco společného i to, že mám neustále ze servisu hladinu oleje nad max.? nevadí to něčemu?
Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých regene
Tak pokud máš že servisu hladinu nad max, tak to je tím, že ti tam prostě nalili náplň podle doporučení výrobce a víc neřešili. Prostě si to odsaj a příště je na to upozorní. Pro zajímavost mi to tak došlo i z výroby.
A jestli vadí? Netuším, já to odsal kus pod risku max.
A jestli vadí? Netuším, já to odsal kus pod risku max.
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Re: Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých re
To Axel - to je podmínka pro zahájení regenerace. Jakmile probíhá tak pak je poměrně dost důležité udržet teplotu na potřebné exotermní reakce pro shoření sazí a tam má prioritu to dokončit všemožným a prostředkama. Kdyz pofrčís dlouho z kopce s rychlostí bez plynu, vychladíš to velmi rychle i pod 150°C a regenerace se ukončí. I podle grafu teploty vysledovaném z provozu je při spuštěné regeneraci lepší jet na neutrál z kopce dolů. Udrží to teplotu lépe a nepřerušuje tak brzo. Vysledováno, odzkoušeno na ceedu.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých re
Moc kopců nejezdím Budu muset vyzkoušet v příhodné chvíli.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých re
Ještě otázka na ten olej. Už z výroby i při první garančce mi tam dali tak 5mm nad rysku. Už s tím jezdím takhle druhý rok. Měl bych to radši odsát? Nechápu proč tam dávají tolik. Ještě se zeptám - to se odsává tam tudy jak se lije olej stříkačkou s hadičkou? Může se při této hladině něco stát s motorem? děkuji za odpověď
Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých regene
Já to radši odsal. V příručce se jasně píše, že olej nemá překročit rysku F. Zda to něco může udělat s autem, ale netuším. Každopádně příště jim donesu míň oleje. Odsával jsme to přes měrku oleje. Klasická injekční stříkačka a hadička na ostřikovače. Akorát je to pakárna, jmta stříkačka je malá. Chtělo by to větší, ale tu jsem nesehnal.
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW