Antireklama
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: Antireklama
reklama je opravdu stupidní, agresivní a trapná. Nedělám si iluze o inteligenci běžného spotřebitele, ale tohle je vrchol nevkusu a souhlasím s Koubkem (stream.cz), že je to gól do vlastní branky.
Naposledy upravil(a) Tudy dne 28 čer 2017, 07:29, celkem upraveno 1 x.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20309
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Antireklama
Navrhuji defenestraci na marketingovém oddělením počínaje a nejvyšším šéfem konče Tohle už je stupidita nejvyššího zrna
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Antireklama
A to malokdo ví že provedl VV takovou mega stupiditu jako je předání i30 kombi dealerum v Mlade Boleslavi a pak cela lajna asi patnacti tricitek si udelala spanilou jizdu Mladou Boleslaví a pak se vsichni rozjeli ke svym dealerstvim v ČR. Nezasvecenym pisu ze takoveto predavani novych modelu probiha vetsinou v Nosovicich popr na importu v Praze v Siemensove ulici.
V hyundai jezdim rad ale za tohle jednani, vcetne reklamnich kampani se stydím a je to jedinej duvod proc se lidi teto znacce smeji.
V hyundai jezdim rad ale za tohle jednani, vcetne reklamnich kampani se stydím a je to jedinej duvod proc se lidi teto znacce smeji.
ix35 2,0 crdi 100Kw 2014 4x4 automat ve stajlu :-) -Prodáno
Grand Santa Fe 147Kw 10/2016 4x4 automat v Executive výbavě a paketem Technology - Prodáno
Santa Fe IV 2023 1,6T-GDI HEV 230 HP 4x4 Luxury
Grand Santa Fe 147Kw 10/2016 4x4 automat v Executive výbavě a paketem Technology - Prodáno
Santa Fe IV 2023 1,6T-GDI HEV 230 HP 4x4 Luxury
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20309
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Antireklama
První ofiko fotky i30 III kombi pro novináře byly nafoceny v Mladé Boleslavi.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Antireklama
Co máte s tou bolehlaví za problém? Co je litujete??? Vždyť tam se jen montují auta z německých dílů. Ono je potřeba je vracet na zem! Oni si občas myslí že jsou nejlepší a nejprodávanější, píšou jim to německem vlastněný časopisy, ale není to zdaleka pravda. Ty jejich úzký, předražený a s průměrnou spolehlivostí auta patří do běžného průměru, do běžné šedi. Takže klídek! Krachující citigo, úzká fabia, indický rapid, mini yeti..... co je použitelný ale předražený octa a sup. Mají mnoho možností co zlepšovat! Kardiaka jsem viděl v bílé, no to je designové nadělení, to je hrouda hrůzy!
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11635
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Antireklama
A je taková plečka, že se potřebuje vůči tomuto Tebou dosti trefně a přesně popsanému MB šrotu, neustále vymezovat?!
se má soustředit na sebe a svůj produkt. A v reklamách neplácat nesmysly - viz i30 "liftback". Je mi z jejich reklam na blití? Je! Je to pro mě důvod přestat tyhle auta doporučovat a kupovat? Už je!!!
se má soustředit na sebe a svůj produkt. A v reklamách neplácat nesmysly - viz i30 "liftback". Je mi z jejich reklam na blití? Je! Je to pro mě důvod přestat tyhle auta doporučovat a kupovat? Už je!!!
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Antireklama
Ta reklama funguje má šokovat. A ty jsi v šoku, alespoň tak to na mě působí. A to je dobré vysvědčení pro reklamu!
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11635
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Antireklama
Nejsem v šoku, jsem znechucený. Stoupá agresivita reklam, stoupá hloupost sloganů, stoupá diletantismus komunikace. Určitá míra agresivity, nebo výraznosti, je v reklamě nutná. České zastoupení , ale vymezováním vůči Škodovce píchlo do "vosího hnízda", nemusím je mít rád (a nemám), ale jsou výrazným ekonomickým hybatelem naší ekonomiky a jako jedna z mála firem zvládla po ekonomické stránce převrat. Češi jsou na Škodovku celkově pyšní. Já vlastně taky, i když o její koupi neuvažuji. Určitou míru vymezování český trh "unesl" a neslo to ovoce (já to tedy nenesl od první chvíle, konfrontační reklama na mě působí odpuzujícně). Jenže intenzita oné konfrontace stále stoupá a překročila mez, kterou jsem já ochoten snášet (proto je prostě aktuálně pro mě nepřijatelná volba), ale zjevně to už nedává ani běžný kupující. V květnu trh rostl o cca 12% a prodeje klesly o cca 7%.
To o něčem svědčí. Jestli to budeme definovat jako nechutnost reklamy, míru její agresivity, míru její hlouposti či diletantismu není podstatné. Bez ohledu na definici to přesáhlo hranici, kterou český trh je ochoten snést a která nesla výsledky.
Já sám za sebe otevřeně říkám, že jsem se s nákupem nové i30 "unáhlil". Pokud by výměna auta probíhala o 2 měsíce později, tak bych s ohledem na reklamní vystupování značky, včetně toho "liftbacku", i30 PDe prostě škrtnul z možných variant.
A to si troufám tvrdit, že tady na fóru je jen málokdo, kdo s touto značkou prožil a strávil tolik let jako já. O počtu aut, která mi přímo či nepřímo prošla rukama nemluvě.
Pokud cílem reklamy bylo mne a mně podobné definitivně otrávit a dosáhnout u nás postoje "tak tohle už ne, to radši budu fakt jezdit tou MB troskou", tak reklama fakt funguje.
To o něčem svědčí. Jestli to budeme definovat jako nechutnost reklamy, míru její agresivity, míru její hlouposti či diletantismu není podstatné. Bez ohledu na definici to přesáhlo hranici, kterou český trh je ochoten snést a která nesla výsledky.
Já sám za sebe otevřeně říkám, že jsem se s nákupem nové i30 "unáhlil". Pokud by výměna auta probíhala o 2 měsíce později, tak bych s ohledem na reklamní vystupování značky, včetně toho "liftbacku", i30 PDe prostě škrtnul z možných variant.
A to si troufám tvrdit, že tady na fóru je jen málokdo, kdo s touto značkou prožil a strávil tolik let jako já. O počtu aut, která mi přímo či nepřímo prošla rukama nemluvě.
Pokud cílem reklamy bylo mne a mně podobné definitivně otrávit a dosáhnout u nás postoje "tak tohle už ne, to radši budu fakt jezdit tou MB troskou", tak reklama fakt funguje.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Antireklama
Ja si myslim, ze jsi mozna jediny uzivatel fora nepochopil pointu tohoto topicku...tato diskuse neni o tom pomlouvat konkurenci, ale o tom, ze se ma Hyundai starat sam o sebe a o tom, ze majitele Hyundai jsou uz znechuceni temi kecy vypatlaneho VV, ktery za temito reklamami stoji, protoze on Skodu nesnasi! Jed si pokecat s dealery, dovis se zajimave veci....airwaves píše:Ta reklama funguje má šokovat. A ty jsi v šoku, alespoň tak to na mě působí. A to je dobré vysvědčení pro reklamu!
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20309
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Antireklama
Hezky to shrnul Mr. Hyundai. K tomu dodám jen tolik: jen vypatlanec může v reklamě prohlásit, že "i20 je velký rodinný liftback". To opravdu šokovaný jsem, ale chce se mi z toho blejt
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Antireklama
Nerikaj to take u i10
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
- tomasko007
- **
- Příspěvky: 289
- Registrován: 25 úno 2017, 18:11
- Bydliště: Bratislava (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Antireklama
1. nemam rad reklamy (vseobecne) -> Boh zehnaj tomu co vymyslel TV archiv a pretacanie programu
- z toho vyplyva ze reklamy pretacam/nepozrem a ceske zvlast takze sa nechcem vyjadrovat ku konkretnym od
2. nechcem obhajovat alebo nejakeho typka z marketingu, ale uprimne vacsina velkych spolocnosti (nielen automobilove) robi (alebo robila) taketo reklamy
- BMW, Audi a Meda sa dotahovali navzajom niekolko rokov (a urcite neskoncili) ... napr
- https://static.carthrottle.com/workspac ... fdfd72.jpg
- https://i.ytimg.com/vi/CYopMeW3CeY/hqdefault.jpg
- https://qph.ec.quoracdn.net/main-qimg-e ... b0267a50-c
3.nechapem z coho vam je tak zle ze sa vam chce blejt ? z tychto fraz sa vam zaludok nedvyha ?
- ista cokolada plna mlieka ...
- ista cokoladova natierka ako synonymum zdravych ranajok plnych energie ...
- isty cesky kexik ako zdroj vitaminov a energie na cele dopoludnie ...
- perie lepsie ako bezny praci prostriedok ... (aj tak polovicu z tych beznych vyraba Henkel)
- male zvonku, obrovske zvnutra (oblubeny slogan snad kazdej automobilky) ... -> synonymum pre "i20 je velký rodinný liftback"
- dlhoocakavany motor 1.0 TSI ...
a xy dalsich + podvedome skryte narazanie nakonkurenciu (farba konkurencie na pozadi napr)
A este dodam (nech ma uz dorazite uplne ) ... tak 10-15 rokov dozadu boli reklamy omnoho miernejsie a zaujimavejsie (niektore aj vtipne)
Teraz je ta extra generacia agresivnych reklam vytvorena hypsterskymi nadsencami .. byt cool / in ... za kazdu cenu
- z toho vyplyva ze reklamy pretacam/nepozrem a ceske zvlast takze sa nechcem vyjadrovat ku konkretnym od
2. nechcem obhajovat alebo nejakeho typka z marketingu, ale uprimne vacsina velkych spolocnosti (nielen automobilove) robi (alebo robila) taketo reklamy
- BMW, Audi a Meda sa dotahovali navzajom niekolko rokov (a urcite neskoncili) ... napr
- https://static.carthrottle.com/workspac ... fdfd72.jpg
- https://i.ytimg.com/vi/CYopMeW3CeY/hqdefault.jpg
- https://qph.ec.quoracdn.net/main-qimg-e ... b0267a50-c
3.nechapem z coho vam je tak zle ze sa vam chce blejt ? z tychto fraz sa vam zaludok nedvyha ?
- ista cokolada plna mlieka ...
- ista cokoladova natierka ako synonymum zdravych ranajok plnych energie ...
- isty cesky kexik ako zdroj vitaminov a energie na cele dopoludnie ...
- perie lepsie ako bezny praci prostriedok ... (aj tak polovicu z tych beznych vyraba Henkel)
- male zvonku, obrovske zvnutra (oblubeny slogan snad kazdej automobilky) ... -> synonymum pre "i20 je velký rodinný liftback"
- dlhoocakavany motor 1.0 TSI ...
a xy dalsich + podvedome skryte narazanie nakonkurenciu (farba konkurencie na pozadi napr)
A este dodam (nech ma uz dorazite uplne ) ... tak 10-15 rokov dozadu boli reklamy omnoho miernejsie a zaujimavejsie (niektore aj vtipne)
Teraz je ta extra generacia agresivnych reklam vytvorena hypsterskymi nadsencami .. byt cool / in ... za kazdu cenu
Hyundai Tucson (2017) - 1.6 GDI 97kw/132k - STYLE - Phantom Black (PAE)
KIA Rio (2009) - 1.4 71kw/97k - SPORTY - Midnight Black
KIA Rio (2009) - 1.4 71kw/97k - SPORTY - Midnight Black
Re: Antireklama
Opět jeden čerstvý poznatek, z reklamní ŽUMPY, made in Hjondé. Jistě jste všici v poslední době zaznamenali reklamu v TV na novou "ítřicítku" v kombíku. A u toho je slogan: "Tak tohle je nejlepší český kombík všech dob". Já už jsem vážně na reklamu od alergickej a to mě donutilo se zamyslet nad tím, jak je možné to, že auto, které se ještě ani pořádně nezačalo prodávat, si někdo dovolí označit jako "nejlepší všech dob". A pod tím vším se asi tak na 2 vteřiny mihne informace, že to je dle průzkumu společnosti "Médea Research". Tak jsem si hentu Médeu našel na netu a zavolal jsem jim a požádal o vysvětlení, jak a proč dospěli k poznání, že tento vůz je to nejlepší všech dob, co kdy a kde jezdilo po silnici. Nedával jsem si velké šance, že se mnou někdo na úrovni bude komunikovat, ale asistenka ředitele mne velmi mile překvapila a prozradila mi to, jak průzkum a jeho výsledky vznikl. Tak že, společnost onu firmu Médea Research oslovila s tím, jestli pro ní provedou průzkum. Oni s tím souhlasily a domluvily se na podmínkách. A podmínky byli takové, že se bude provádět telefonní dotazování lidí, dle JASNĚ A PŘEDEM DANÝCH OTÁZEK od henteho Hjondé. Žádná vaše aktivita není vítána, budete klást jen takové otázky, které jsme si mi předem připravily. A průzkum se dělal po telefonu s kýmkoliv, bez ohledu na to, jestli dotyčný měl nebo neměl, má a nebo nemá vůz značky Hjondé, případně užíval i jiné značky. Tak že kdejaká tetka z Nové Vsi se k tomuto vyjádřila, pokud jí zavolali. A dále, veškeré zpětné odpovědi a reakce byli zpět předány Hjondé company a to si mohlo určit, které odpovědi do statistik zařadí a které nezařadí. Z toho mi vychází, že Hjondé jen účelově zadá reklamní kampaň tomu, kdo přistoupí na jejich podmínky, ale oni si stejně výsledky přetvoří k obrazu svému, ale podepsána je pod tímto paskvilem jiná firma, která se zabývá nějakým průzkumem a statistikami. Beru srovnání v odborných časopisech, na motoristickém webu, beru názory servisáků a lidí z oboru, co se už pár let v autech orientují a mohou srovnávat, ale toto mi přijde jako další reklamní lejno, stejně jako slogan že v naprosto tuctovém a obyčejném autě ujedete všem a jiná reklamní žumpa made in .
Hyundai i30 Comfort, 1,6 CRDi VGT - 85kW, Vivid Blue, 07 / 2010.
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Re: Antireklama
Pěkně napsaný od lada. Souhlas se vším. Jen při hodnocení hjondé a jeho lejnování nezapomeň koukat i po okolí. To co třeba předvádí velmi inteligentně a rafinovaně třeba SM v propagování jistého koncernu je úplně to samé. A dělají to nenápadně a dlouhodobě. Co není přímo od koncernu a nebo alespoň německé je jaksi samozřejmě porovnáváno s německým což je nenápadně povyšováno na etalon!!!! To je naprosto neslýchané a sprosté! TV nesleduji, ty lejna si nedopřávám, ale čtu časáky a tam je to taky luxusní žumpa, buďte úplně v klidu a hjondé má co lejnovat aby se dostal na remízu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: Antireklama
http://auto.idnes.cz/hyundai-vosicky-do ... tomoto_fdv
Já už se normálně stydím s tím autem vyjet z garáže.....
Já už se normálně stydím s tím autem vyjet z garáže.....
___Hyundai i30 kombi 1,6 MPI 88kw Czech Edition r.v.2016___