Zabrowsil jsem na hyundai-forums.com
A narazil jsem tam na diskuzi v odkazu umim si sice většinu z toho přeložit ale z některejch věcí nejsem moc moudrej.
Takže jak vlastně funguje BlowOFF ventil?
Vím že svým otevřením dovolí turbu točit se původní rychlostí i když motor právě jede na nižší otáčky než by turbo zabíralo a tím pádem turbo svým způsobem i trochu šetří protože ho nenutí zastavit protitlakem kterej by normálně vzniknul.
Ale vrtá mi hlavou jedna věc... jak ten BlowOFF ventil pozná že má zrovna v danou chvíli začít odpouštět?
Na tom foru řešili něco s vakuem ale to bylo právě to z čeho jsem moc moudrej nebyl.
Kdybych v budoucnu neměl co dělat s prachama což moc nehrozí, možná bych si BlowOff ventil pro efekt pořídil.
BlowOFF ventil, jak vlastně funguje?
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
BlowOFF ventil, jak vlastně funguje?
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
- Reklama
hele jestli chces tak ti prodam svuj bloow off ma najetejch zhruba 2000km je
z hliniku a pist ma mosaznej puvodne jsem ho koupil za 1400kč ted bych ho prodal za 900kč pac si budu kupovat vykonnejsi kuli zvednutymu tlaku
a to vakuum mysleli to ze kdyz uberes uplne plyn pri prerazeni tak se ti zavre uplne klapka a tim ti vznikne podtlak v sani a ty od sani napojis hadicku k bloow off ktera vede k pistku kterej je stlacovanej pruzinou
a podtlakem se ten pist zvedne a uvolni tlak nahromadenej v sani pred klapkou tim se turbo nezastavy a muze se dal tocit ty tim dosahnes rychlejsi
roztoceni turba pri pridani plynu a tim mas i rychlejsi akceleracy po prerazeni
a turbo nedostane zadnou ranu zpet a tim se prave setri a tolik se neprehriva
a ktomu jeste ti to udela bomba zvuk
doufam ze sem na nic nezapomel jestli chces tak se ptej dal
z hliniku a pist ma mosaznej puvodne jsem ho koupil za 1400kč ted bych ho prodal za 900kč pac si budu kupovat vykonnejsi kuli zvednutymu tlaku
a to vakuum mysleli to ze kdyz uberes uplne plyn pri prerazeni tak se ti zavre uplne klapka a tim ti vznikne podtlak v sani a ty od sani napojis hadicku k bloow off ktera vede k pistku kterej je stlacovanej pruzinou
a podtlakem se ten pist zvedne a uvolni tlak nahromadenej v sani pred klapkou tim se turbo nezastavy a muze se dal tocit ty tim dosahnes rychlejsi
roztoceni turba pri pridani plynu a tim mas i rychlejsi akceleracy po prerazeni
a turbo nedostane zadnou ranu zpet a tim se prave setri a tolik se neprehriva
a ktomu jeste ti to udela bomba zvuk
doufam ze sem na nic nezapomel jestli chces tak se ptej dal
lancia kappa 2.0 v5 20v 114kw
vysnene auto hyundai xg 350
vysnene auto hyundai xg 350
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Já si myslel že mi odpovíš ty ale nechtěl jsem otravovat přímo, to víš víc hlav víc ví.
Tak mne napadlo má ještě nějáký jiný auto od Hyundaie než Scoupe Turbo?
No nevím hele, kdybych si já debil minulej tejden omylem za jízdy nepřepnul na parkovačky a nenechal se chytit tak bych do toho šel, ale takhle musim odevzdat do státní kasy 1000kc a mám za sebou svůj první bodík.
Takže ty máš jiný Turbo než je ve Scoupečkách normálně jestli to dobře chápu a ten ventil zvýšenej tlak neudrží.
Tak mne napadlo má ještě nějáký jiný auto od Hyundaie než Scoupe Turbo?
No nevím hele, kdybych si já debil minulej tejden omylem za jízdy nepřepnul na parkovačky a nenechal se chytit tak bych do toho šel, ale takhle musim odevzdat do státní kasy 1000kc a mám za sebou svůj první bodík.
Takže ty máš jiný Turbo než je ve Scoupečkách normálně jestli to dobře chápu a ten ventil zvýšenej tlak neudrží.
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
..
turbo mam origo jen trocha upraveny zrepasly vyradil jsem jednu vlozku na hridelce a mam krouzky z nejkvalitnejsiho matrosu ktery ma samomazaci schopnosti takze dostava max.otacky a tim i velkej tlak ale i s tvyho turba jde vymacknout hodne ten ventil co mam tak udrzi 1,1 bar. coz je malo chcu to zvednout aspon na 1.3 ale to uvidime co se bude dat delat s ridici jednotkou pac ta dovoli jen 1 bar pak uz neumy davat smes k tomu tlaku takze vetsi vstriky a uprava rid.jednotky popripade vetsi cerpadlo
ale itak kdyz si to zvednes uz na 1 bar tak je to narez ma to solidni kroutak
a bere to od 1200 ot/min. na to ti staci i ten muj bloow off
ale chcu si koupit bloow off mk2 membranovej je rychlejsi a presnej
kdyz by jsi mel zajem tak ti jeste slevym na 700kč pac nevim co bych s nim stejne delal
ale itak kdyz si to zvednes uz na 1 bar tak je to narez ma to solidni kroutak
a bere to od 1200 ot/min. na to ti staci i ten muj bloow off
ale chcu si koupit bloow off mk2 membranovej je rychlejsi a presnej
kdyz by jsi mel zajem tak ti jeste slevym na 700kč pac nevim co bych s nim stejne delal
lancia kappa 2.0 v5 20v 114kw
vysnene auto hyundai xg 350
vysnene auto hyundai xg 350