Hyundai Ioniq
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Re: Hyundai Ioniq
Ja myslim, ze Koubek se snazi nikoho neurazit a tak kdyz neco zkritizuje, tak na druhou stranu rekne, ze je to vlastne ok )) Ale jsem rad za kazdou videorecenzi... Ioniq si myslim je povedene auto.
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
- Reklama
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2822
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai Ioniq
Problém je v tom, že v řadě věcí vědomě Koubek lže o vlastnostech aut. Autosalon je promo pořad. Koubek není objektivní. Ani s tím Ionicem s ním ve všem nesouhlasím. Ostatně když postavíte tzv. novináře k normální práci, zjistíte, že nic neumí.
Naposledy upravil(a) Espero dne 18 črc 2017, 12:29, celkem upraveno 1 x.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20303
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai Ioniq
Například? V čem lže? S čím nesouhlasíš? Ioniq-em jsem nejel, takže posoudit ze svého pohledu nemohu.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2822
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai Ioniq
Nejde mi ani tak o Ionic, i když tam bláboli nějaké ptákoviny o tom, že to nesedí na silnici a podobně. Já jsem s Inoicem trošku jezdil, asi měně než on. Ale naše dojmy nejsou kompatibilní. Jde mi o jiná auta, se kterými jsem najezdil třeba statisíce kilometrů a jeho žvásty o některých vlastnostech nebo třeba i o poruchovosti té značky, (o které nemůže z krátkého svezení vědět vůbec nic), byly úplně mimo mísu, prostě někde něco načetl a poctivě to papouškoval. Jednou jsem mu dokonce i napsal na nějaký server, v čem s ním nesouhlasím a proč, velmi slušně přitom, ale bylo to zbytečné. Páně novinářovo ego je přece to hlavní.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20303
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai Ioniq
Díky za info.
Úpřimně, aktuálně se dívám na videa ze sveta aut dvou lidí: jeho a Rasťa Chválu na Slovensku. Jinak nic...
Úpřimně, aktuálně se dívám na videa ze sveta aut dvou lidí: jeho a Rasťa Chválu na Slovensku. Jinak nic...
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11634
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Hyundai Ioniq
No Espero, Honzu sleduji pravidelně a rovnou přiznávám, že rád. Mezi motoristickými novináři patří jednoznačně mezi ty aktuálně nejlepší. Ale k věci. Pustil jsem si ten Ioniq dvakrát. Elektrickou verzi jsem měl půjčenou celý den, v pořádných mrazech, a troufám si tvrdit, že jsem měl možnost si s tím autem hrát a prozkoumat jeho vlastnosti, a to, co Honza uvádí, bych podepsal do posledního písmenka. Takže v čem je jeho videorecenze dle Tvého názoru "mimo"?
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2822
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai Ioniq
Nesouhlasím s jeho pocitovým hodnocením, jako ostatně u všech vozů, na své pocity má právo. Ale nemá právo je šířit jako danost a všeobecnou pravdu ve veřejném prostoru a pak nesouhlasím s jeho hodnocením třeba stability vozu (mluvil něco o ujíždění v zatáčkách, fyzikální zákony jsou jen jedny a platí pro každého a tedy i pro něj). Jestli bys to podepsal, pak dobře, ale já bych to nepodepsal, pokud by to nedoložil konkrétními výsledky měření, že třeba ta stabilita v zatíčkách je nevyhovující. Přece jenom mám inženýrské myšlení a na přesnost argumentů si potrpím, protože je to součástí mojí každodenní práce, i když v jiném oboru, ale matematika je jen matematika. To je ovšem nad možnost novináře a pak má pán zvolit raději mlčení. Mně se jevilo, že to auto jezdí velmi dobře, dobře sedí i v těch zatáčkách a je provedeno kvalitně, bohužel se mi nejevilo, že je prakticky použitelné pro neexistenci infrastruktury pro dobíjení, což už je externí vliv limitující jeho rozšíření. Mluvím o elektrickém provedení a ne o hybridu.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11634
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Hyundai Ioniq
Obávám se, že se neshodneme už v tom základním. Je profesionální novinář a právo šířit svoje pocity z testovaných aut ve veřejném prostoru MÁ. Je to jeho práce a je naším právem se na jeho pocity dívat nebo nedívat. Má-li tedy on raději dle Tebe volit mlčení, já bych to definoval tak, že Ty máš právo se nedívat . A když si poslechnu jeho hodnocení jízdních vlastností tohoto konkrétního auta, tak jako bývalý profesionální novinář v tomto oboru opravdu výstižnější formulaci nenacházím. Když si přečtu svoje hodnocení jízdních dojmů ze dne za volantem Ioniqu z letošního ledna, tak jsou těm Honzovým velmi, velmi podobné. Fakt nevím, jak jinak chceš popsat auto, které má díky nízkému těžišti a naladění podvozku základní jízdní vlastnosti jisté a čitelné, přičemž prioritní je komfort, z čehož plyne, že auto při pokusu o dynamickou jízdu prostě ztrácí adhezi dříve než např. Golf GTI, čemuž pneu s nízkým valivým odporem, a tudíž nižší adhezí, taky moc nepomůžou. Když to dám do kombinace s velkým krouťákem elektromotoru, který protočí kola kdykoliv na požádání...
Mimochodem, Honza neoznačil jízdní chování za nevyhovující - pouze konstatoval, že to není auto vhodné na dynamickou jízdu v zatáčkách . Při běžném ježdění je to auto bezpečné, ale novináři jaksi z podstaty své profese zkouší limity auta. A ty má tohle auto jinde než jeho budoucí značkový bráška i30N.
Shrnuto - Honzův popis chování se shoduje s mojí zkušeností a opravdu nevím jak jinak to chování popsat. Ano, striktně matematicky popsat nejde, jízdní chování se do matematiky "nevejde", vždy je to popis formou srovnání. A u diváka Meziplynu se jaksi očekává, že těch testů viděl a četl víc, a tudíž porovnávaný kontext též zná.
Třeba pro mě s vlastní garáží s třífázovým připojením je použitelné zcela, problém je cena .
Mimochodem, Honza neoznačil jízdní chování za nevyhovující - pouze konstatoval, že to není auto vhodné na dynamickou jízdu v zatáčkách . Při běžném ježdění je to auto bezpečné, ale novináři jaksi z podstaty své profese zkouší limity auta. A ty má tohle auto jinde než jeho budoucí značkový bráška i30N.
Shrnuto - Honzův popis chování se shoduje s mojí zkušeností a opravdu nevím jak jinak to chování popsat. Ano, striktně matematicky popsat nejde, jízdní chování se do matematiky "nevejde", vždy je to popis formou srovnání. A u diváka Meziplynu se jaksi očekává, že těch testů viděl a četl víc, a tudíž porovnávaný kontext též zná.
Třeba pro mě s vlastní garáží s třífázovým připojením je použitelné zcela, problém je cena .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2822
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai Ioniq
Ale to je o fyzikálních zákonech a ne o pocitech, a když tvrdíš, že ten vůz ztrácí adhezi dříve než Golf, dokaž to. Já Tě nechci urážet, ani netvrdím, že nemůžeš mít pravdu, ale dokaž to. Jestliže to jako novinář dokázat dokázat nemůžeš, pak to nedělej, nepiš tak a věnuj se raději něčemu jinému. Teď jsi v mých očích hodně sám sebe shodil. Známe se dlouho, poznali jsme se i osobně. Jinak bych Ti odpověděl ostřeji.
Svoje dojmy a pocity nad technickými věcmi ať si novinář nechá pro sebe a sděluje jen fakta a obecně prokázanou pravdu. Jinak to je někdo, kdo oblbuje veřejnost a pak se musím ptát v čím zájmu. Svém, svého ega, pak se staví do role poloboha. Anebo v zájmu někoho, kdo jej platí a musí tak psát, neboť to má tak nařízeno?
Obávám se však, že ani pro Tebe, jakožto pro bývalého novináře není auto použitelné zcela, pokud budeš chtít vyrazit třeba na dovolenou, byť jako příklad jen třeba k Balatonu. Už ho tam nenabiješ a po cestě také ne. Takže jeho použitelnost je velmi sporná a omezená jen akčním radiem daným lokací Tvé garáže, kapacitou baterií, příkonem motoru a dobou jízdy.
Pokud budou psát novináři články, jako ten uvedený níže v linku (jen příklad), pak proti takovému způsobu pasní nemám ani slovo. Ale pokud něco tvrdí, musí to také dokázat, jinak se mimochodem pohybují na tenkém ledě s rizikem žaloby na ně, i když pochybuji, že výrobce je pro jeden takový článek bude žalovat, neboť i blbá publicita je publicita a tedy jistá forma propagace.
https://www.novinky.cz/auto/443477-hyun ... tback.html
Svoje dojmy a pocity nad technickými věcmi ať si novinář nechá pro sebe a sděluje jen fakta a obecně prokázanou pravdu. Jinak to je někdo, kdo oblbuje veřejnost a pak se musím ptát v čím zájmu. Svém, svého ega, pak se staví do role poloboha. Anebo v zájmu někoho, kdo jej platí a musí tak psát, neboť to má tak nařízeno?
Obávám se však, že ani pro Tebe, jakožto pro bývalého novináře není auto použitelné zcela, pokud budeš chtít vyrazit třeba na dovolenou, byť jako příklad jen třeba k Balatonu. Už ho tam nenabiješ a po cestě také ne. Takže jeho použitelnost je velmi sporná a omezená jen akčním radiem daným lokací Tvé garáže, kapacitou baterií, příkonem motoru a dobou jízdy.
Pokud budou psát novináři články, jako ten uvedený níže v linku (jen příklad), pak proti takovému způsobu pasní nemám ani slovo. Ale pokud něco tvrdí, musí to také dokázat, jinak se mimochodem pohybují na tenkém ledě s rizikem žaloby na ně, i když pochybuji, že výrobce je pro jeden takový článek bude žalovat, neboť i blbá publicita je publicita a tedy jistá forma propagace.
https://www.novinky.cz/auto/443477-hyun ... tback.html
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11634
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Hyundai Ioniq
Espero, dokázat, že Ioniq ztratí adhezi dříve než např. Golf GTI je otázka 20 vteřin a jedné zatáčky. Nečiní mi problém obě auta zapůjčit a tento důkaz fyzikálních zákonů provést. Ano, nebude to pro mě tak snadné jako pro Honzu, který je dosud publikačně aktivní. Honza, stejně jako všichni ostatní v branži, mají na rozdíl od ostatních smrtelníků možnost auta neustále srovnávat. A to je mimochodem přesně to, co od nich my čtenáři chceme. Proto byla řeč o kontextu, kdy se očekává, že ten kdo to čte či sleduje tak činí pravidelně a kontext je mu znám. Já se v tom motám 25 let a kontext mi znám je i z vlastní zkušenosti.
Nic to nemění na tom, že k účelům k nimž byl Ioniq stvořen je stvořen správně! Prostě to není auto na víkendové řezání zatáček. A Honza taky nic jiného o tom autě neřekl.
Ad použitelnost. Já k Balatonu na dovču nejezdím. Já autem jezdím kolem komína, max. 100 km denně. Pak strčím auto na noc do garáže, kde mohu dobít. Takže pro mě z tohoto pohledu OK, ale cena je mimo.
Mimochodem, smekám před Tvým odhodláním vyrazit s Kachnou na takovou cestu!!! Sice jsem celkem odvážný a vetoušky mám rád, ale tohle bych nedal.
Nic to nemění na tom, že k účelům k nimž byl Ioniq stvořen je stvořen správně! Prostě to není auto na víkendové řezání zatáček. A Honza taky nic jiného o tom autě neřekl.
Ad použitelnost. Já k Balatonu na dovču nejezdím. Já autem jezdím kolem komína, max. 100 km denně. Pak strčím auto na noc do garáže, kde mohu dobít. Takže pro mě z tohoto pohledu OK, ale cena je mimo.
Mimochodem, smekám před Tvým odhodláním vyrazit s Kachnou na takovou cestu!!! Sice jsem celkem odvážný a vetoušky mám rád, ale tohle bych nedal.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2822
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai Ioniq
Takže jsem se právě dozvěděl, že Honza Koubek není smrtelník. Neboli jsme u toho, že novináři se považují snad když ne za bohy, tak za polobohy. Jinak mi v té zatáčce nedokážeš nic. Ledaže bys objednal autovýzkumák, nacpal ty vozy měřící technikou, zajistil, že oba pojedou zatáčkou na setiny milimetru stejnou stopou, na tisíciny km/h stejnou rychlostí, budou mít oba stejné pneumatiky, se stejným vzorkem, ze stejné výrobní série a na setiny milimetru stejně vysokým dezénem. A to ještě za předpokladu, že oba vozy mají kola stejných rozměrů. No a pak, až by to inženýři spočítali, mohl by z toho vyjít souměřitelný výsledek. Novinář to bohužel nespočítá. Pořád sklouzáváš po povrchu problému a tohle já neuznávám a nikdy neuznám. No ono se to naštěstí v reálu nezkouší v zatáčkách, ale na zkušební vodorovné ploše při jízdě po obvodu kružnice daných rozměrů. V zatáčkách to zkouší opravdu jen novináři a podle toho to zkoušení taky vypadá.
K té cestě do Portugalska. Je to pro mě výzva. Všechno to vzniklo před 3 týdny, kdy jsem byl majitelem požádán o spolucestu, on je též renaultský veteránista a jsme členy stejného veteránského renaultského klubu, jak možná víš, hyundaiský klub jsem před časem opustil. Takže to bude cesta typu 2 dědci na cestách. A bude to taky trošku o život vzhledem k bezpečnostním charakteristikám toho vozu na úrovni r. 1938 a intenzitou provozu hlavně na německých a i francouzských dálnicích. Ale je mi skoro 64 a i když jsem zatím velmi aktivní, aspoň si prověřím, jak na tom jsem ve skutečnosti s fyzičkou, koncentrací i schopností sebezapření a schopností překonávat nepříjemné stavy těla. Něco podobného mě donutilo si v 50 letech udělat 2. vysokou školu, když jsem měl pocit, že to s mým myšlením jde skopce. Nešlo. Tohle je jednodušší.
K té cestě do Portugalska. Je to pro mě výzva. Všechno to vzniklo před 3 týdny, kdy jsem byl majitelem požádán o spolucestu, on je též renaultský veteránista a jsme členy stejného veteránského renaultského klubu, jak možná víš, hyundaiský klub jsem před časem opustil. Takže to bude cesta typu 2 dědci na cestách. A bude to taky trošku o život vzhledem k bezpečnostním charakteristikám toho vozu na úrovni r. 1938 a intenzitou provozu hlavně na německých a i francouzských dálnicích. Ale je mi skoro 64 a i když jsem zatím velmi aktivní, aspoň si prověřím, jak na tom jsem ve skutečnosti s fyzičkou, koncentrací i schopností sebezapření a schopností překonávat nepříjemné stavy těla. Něco podobného mě donutilo si v 50 letech udělat 2. vysokou školu, když jsem měl pocit, že to s mým myšlením jde skopce. Nešlo. Tohle je jednodušší.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11634
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Hyundai Ioniq
Ne, dozvěděl ses, že nejsi cílová skupina běžných motoristických testů. Periodika, která užívají jen exaktní měření svoji cílovku mají, ale tak malou, že se neuživí. Většinový konzument se chce nejen dozvědět jak se to řídí (jak prosím exaktně změřit zpětnou vazbu předních kol zprostředkovanou volantem?), jak to "sedí", jak se v tom sedí (pohodlnost pozice za volantem se dá změřit jak?), jak to voní a přitom se i trochu pobavit. Většina konzumentů je svým redaktorům věrná - znají tedy "vzory", které každý redaktor používá, obvykle mají s některými i osobní zkušenost. To sečteno umožnuje předloženému názoru rozumět a chápat jak jej autor myslel. Honza Koubek z průměru vyčnívá tím, že nemá Škoda modlu a vždy bere při svých hodnoceních v potaz cílovou skupinu kupujících a tedy záměr konstruktérů vozidla a nekritizuje auto pro absenci vlastností, které mu do vínku ani dány být neměly.
Zrovna to záměrné porovnání Ioniqu a GTI aparaturu nepotřebuje. Dle vlastních skromných zkušeností očekávám rozdíl rychlosti při níž se tahle 2 auta "utrhnou" bude vyšší než 15 km/hod. To už je rozdíl, který tu aparaturu fakt nepotřebuje , jsou to totiž auta jaksi z opačných pólů konstrukčních priorit .
Že jsi opustil Hyundaiclub jsem nevěděl, já ho opustil už dávno... Ale jste fakt borci, odvahu na takovou cestu bych neměl! Párkrát jsem s Kachničkou musel jet z Chodova do Mnichovic a to byl pro moje záda a uši tak strop .
Zrovna to záměrné porovnání Ioniqu a GTI aparaturu nepotřebuje. Dle vlastních skromných zkušeností očekávám rozdíl rychlosti při níž se tahle 2 auta "utrhnou" bude vyšší než 15 km/hod. To už je rozdíl, který tu aparaturu fakt nepotřebuje , jsou to totiž auta jaksi z opačných pólů konstrukčních priorit .
Že jsi opustil Hyundaiclub jsem nevěděl, já ho opustil už dávno... Ale jste fakt borci, odvahu na takovou cestu bych neměl! Párkrát jsem s Kachničkou musel jet z Chodova do Mnichovic a to byl pro moje záda a uši tak strop .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Hyundai Ioniq
Nemám ani v najmenšom ambíciu vstupovať medzi Vás.No pripadá mi skoro nefér porovnávať jazdné vlastnosti GTI a Ionica.Každé auto je z iného konca spektra.Spoločné majú snáď štyri kola a sedadlo na sedenie.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Hyundai Ioniq
Kluci nehádejte se, radši se perte
Teď vážně..... Koubka i ze slovenska Chválu sleduju rád, ani u jednoho se neprojevuje stupňování příslovce dobrý, lepší, nejlepší, a 4 stupeň koncernový Narozdíl od např. Autosalonu či Světa motorů......
Určitě by motoristický novinář měl k vozu co recenzuje zaujmout nějaký názor, ať je jakýkoli.
Předem oznamuji, že Ionigem jsem nejel, nikdy ho neřídil a ani by mě nenapadlo ho srovnávat s Golfem GTI ,
to jsou auta pro úplně jinou skupinu uživatelů, proto si nemohou konkurovat ani omylem.
Já se zmíním o jiné věci co mě trápí a co se v poslední době objevuje stále častěji a to slovíčko "light" to se dá aplikovat na spoustu dalších oborů nejen potravinářství. Když vidím Light většinou to nekoupím Jogurt Light není jogurt, odtučnělé mléko není mléko atd.
A stejné se používá i v automobilismu Olej specifikace API A3/B4 bych si dovolil nazvat olejem plnotučným, verze A5/B5 pak olejem "light"
stejně tak i pneu pokud si člověk prostuduje energetický štítek (nemám ho vůbec rád a moc mu nevěřím) ale budiž. Zjistím že pneumatika spoří palivo..... pokud se zamyslím jak může pneumatika uspořit palivo? No tak že sníží valivý odpor, no a co jde ruku v ruce s valivým odporem ? No přeci přilnavost!!!! A jsme u problému máme gumy, které sedí a můžete se na ně spolehnout, ale benzín nespoří.... a pak máme gumy které spoří benzín, ale v zatáčce vás nepodrží!!! Já osobně vybírám "nespořivé pneumatiky" . Můj názor na jízdní nečitelnost a lehkou nestabilitu Ionigu kterou ventiloval Koubek je dle mě zapříčiněna použitím "Light" pneumatik, co mají kvůli dojezdu elekrovozu co nejnižší valivý odpor a tím také přilnavost.
Když se podívám na Ioniq tak vidím ještě pneumatiky, které tvarem vypadají jako pneumatiky, ale např. u elektro BMW I3 už nejsou pneumatiky ale galusky a nyní na Tour de France vidíme, jak se galusky chovají celkem názorně.... Takže dávejte bacha na "light" pneumatikách !!!
Teď vážně..... Koubka i ze slovenska Chválu sleduju rád, ani u jednoho se neprojevuje stupňování příslovce dobrý, lepší, nejlepší, a 4 stupeň koncernový Narozdíl od např. Autosalonu či Světa motorů......
Určitě by motoristický novinář měl k vozu co recenzuje zaujmout nějaký názor, ať je jakýkoli.
Předem oznamuji, že Ionigem jsem nejel, nikdy ho neřídil a ani by mě nenapadlo ho srovnávat s Golfem GTI ,
to jsou auta pro úplně jinou skupinu uživatelů, proto si nemohou konkurovat ani omylem.
Já se zmíním o jiné věci co mě trápí a co se v poslední době objevuje stále častěji a to slovíčko "light" to se dá aplikovat na spoustu dalších oborů nejen potravinářství. Když vidím Light většinou to nekoupím Jogurt Light není jogurt, odtučnělé mléko není mléko atd.
A stejné se používá i v automobilismu Olej specifikace API A3/B4 bych si dovolil nazvat olejem plnotučným, verze A5/B5 pak olejem "light"
stejně tak i pneu pokud si člověk prostuduje energetický štítek (nemám ho vůbec rád a moc mu nevěřím) ale budiž. Zjistím že pneumatika spoří palivo..... pokud se zamyslím jak může pneumatika uspořit palivo? No tak že sníží valivý odpor, no a co jde ruku v ruce s valivým odporem ? No přeci přilnavost!!!! A jsme u problému máme gumy, které sedí a můžete se na ně spolehnout, ale benzín nespoří.... a pak máme gumy které spoří benzín, ale v zatáčce vás nepodrží!!! Já osobně vybírám "nespořivé pneumatiky" . Můj názor na jízdní nečitelnost a lehkou nestabilitu Ionigu kterou ventiloval Koubek je dle mě zapříčiněna použitím "Light" pneumatik, co mají kvůli dojezdu elekrovozu co nejnižší valivý odpor a tím také přilnavost.
Když se podívám na Ioniq tak vidím ještě pneumatiky, které tvarem vypadají jako pneumatiky, ale např. u elektro BMW I3 už nejsou pneumatiky ale galusky a nyní na Tour de France vidíme, jak se galusky chovají celkem názorně.... Takže dávejte bacha na "light" pneumatikách !!!
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11634
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Hyundai Ioniq
Ten můj příměr s Golfem GTI byl zcela záměrný. Právě kvůli tomu, že v handlingu, přilnavosti, ovladatelnosti jsou každý na opačné části spektra. Ta "rychleji" nastupující nedotáčivost Ioniqu má vícero faktorů - samotné naladění podvozku do komfortu, samozřejmě gumy s nízkým odporem, a tudíž mizernou přilnavostí a pokud šlápneš na "plyn" jak slon, tak i krouťák elektromotoru. Běžný nebo chceme-li obvyklý uživatel tohoto auta se k jeho limitům stejně nedostane, nicméně limit je samozřejmě níž než u většiny "obyčejných" aut a řezat zatáčky s ním není zábava. Obojí je ale zcela v pořádku, ani k jednomu nebyl stvořen.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate