převodový olej
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
převodový olej
Po kolika km se má u Hyundai GETZ měnit převodový olej.
Kdysi jsem měl Opel Corsa a prodejce mi řekl, že se převodový olej nemění, že je na celou životnost vozidla. Když jsem mu řekl, že mám najeto 300000 km tak mi řekl, že to už je dávno za životností vozidla. Musel jsem tedy injekční stříkačkou vyndat starý (není tam vypoštěcí šroub, jen dolévací a kontrolní) a nalít nový.
Kdysi jsem měl Opel Corsa a prodejce mi řekl, že se převodový olej nemění, že je na celou životnost vozidla. Když jsem mu řekl, že mám najeto 300000 km tak mi řekl, že to už je dávno za životností vozidla. Musel jsem tedy injekční stříkačkou vyndat starý (není tam vypoštěcí šroub, jen dolévací a kontrolní) a nalít nový.
- Reklama
Tak jsem volal do Hyundai-e Brno Autostyl a řekli mi, že je tam celoživotní náplň. Doporučili mi vyměnit olej po 120000 km, výrobce to, ale nepožaduje.
Pokud to výrobce nepožaduje a poskytuje záruku tak ví proč.
Já osobně to do 200000 km řešit nebudu.
Pokus si někdo myslí, že 120000 je nějaká závratná hodnota, tak už tam prý měli Getze k 300000 km.
Pokud to výrobce nepožaduje a poskytuje záruku tak ví proč.
Já osobně to do 200000 km řešit nebudu.
Pokus si někdo myslí, že 120000 je nějaká závratná hodnota, tak už tam prý měli Getze k 300000 km.
No vyrobci je to jedno,protoze je to po zaruce a von bude mit odber na dily kdyz se to poroucha.Delam v Hyundai a zakaznikum doporucuji vymenu.Je to ale kazdeho vec.bigosp píše:Tak jsem volal do Hyundai-e Brno Autostyl a řekli mi, že je tam celoživotní náplň. Doporučili mi vyměnit olej po 120000 km, výrobce to, ale nepožaduje.
Pokud to výrobce nepožaduje a poskytuje záruku tak ví proč.
Já osobně to do 200000 km řešit nebudu.
Pokus si někdo myslí, že 120000 je nějaká závratná hodnota, tak už tam prý měli Getze k 300000 km.
Hyundai dává záruku na 3 roky bez omezení počtu km.
Je spousta vozidel Sonata,Santa,Elantra, kde auto najede 100000 za rok-zkušenosti. Pokud má najeto 250000 a má záruku tak by opravu hradil výrobce. Prostě si myslím, že pokud by to bylo nutné tak by to výrobce požadoval.
Kdysi jsem měj Opela a převodový olej jsem měnil po 200000. Rok výroby 1986-tehdy byly technoligie jinde a taky to stačilo.
V žádném případě nechci říct, že s tím máte něco splečného Vy, ale já mám zkučenosti z Hyudai servisem strašné.
Při 1. garančce mi dělali za 1000 kč geometrii, kterou jsem nechtěl a od té doby se sjížděly pneu a táhlo to do boku. Olej účtujou 4 litry a je tam 3,3 litru (ze sudu), Když jsem jim řekl, že si ty 0,7 litru vemu sebou na dolívání, tak mě málem zmlátili, co si prý o sobě myslím, že tam prý dali 4 litry---takhle kurvit auto dát tam o 0,7 litru více--kdo jim věří??
Nutili mne vyměnit ( 60000) destičky, že prý jsou tak na 200 km, říkal jsem si , že mi ani nepískly (signalizace). Trval jsem na tom, že je měnit nechci, donesli mi ukázat nějaké destičky, úplně sjeté na kov, ----musíte je tu vyměnit---my jsme odborníci. Trval jsem na svém kopil si LUCASA za 700 doma vyndal staré desky a byly ještě tak na 20000 km, že se nestydí. Pokud mi něco řekne odborník v Hyundai a nedoporučuje to výrobce tak tomu prostě nevěřím. Mimochodem po 60000 si dělám na autě všechno (mimo rozvodů sám) i za cenu, že jsem přišel ozáruku. Od té doby jsem ušetřil obrovské peníze a to nic nešidím.
Je spousta vozidel Sonata,Santa,Elantra, kde auto najede 100000 za rok-zkušenosti. Pokud má najeto 250000 a má záruku tak by opravu hradil výrobce. Prostě si myslím, že pokud by to bylo nutné tak by to výrobce požadoval.
Kdysi jsem měj Opela a převodový olej jsem měnil po 200000. Rok výroby 1986-tehdy byly technoligie jinde a taky to stačilo.
V žádném případě nechci říct, že s tím máte něco splečného Vy, ale já mám zkučenosti z Hyudai servisem strašné.
Při 1. garančce mi dělali za 1000 kč geometrii, kterou jsem nechtěl a od té doby se sjížděly pneu a táhlo to do boku. Olej účtujou 4 litry a je tam 3,3 litru (ze sudu), Když jsem jim řekl, že si ty 0,7 litru vemu sebou na dolívání, tak mě málem zmlátili, co si prý o sobě myslím, že tam prý dali 4 litry---takhle kurvit auto dát tam o 0,7 litru více--kdo jim věří??
Nutili mne vyměnit ( 60000) destičky, že prý jsou tak na 200 km, říkal jsem si , že mi ani nepískly (signalizace). Trval jsem na tom, že je měnit nechci, donesli mi ukázat nějaké destičky, úplně sjeté na kov, ----musíte je tu vyměnit---my jsme odborníci. Trval jsem na svém kopil si LUCASA za 700 doma vyndal staré desky a byly ještě tak na 20000 km, že se nestydí. Pokud mi něco řekne odborník v Hyundai a nedoporučuje to výrobce tak tomu prostě nevěřím. Mimochodem po 60000 si dělám na autě všechno (mimo rozvodů sám) i za cenu, že jsem přišel ozáruku. Od té doby jsem ušetřil obrovské peníze a to nic nešidím.
Budu reagovat jen na 2 veci.Co se tyce geometrie ta je v prohlidce,ALE NENI ZAPOCITANA DO HOD. SAZBY,no a co se tyce provedeni tak si to mel reklamovat.Mezi nama kolik lidi najede 120000km za 3 roky?Ty se daji pomalu na rukach spocitat.Jo a rospis konci ve 120000km a v dodatkach jsou veci a naplne ktere se maji pri nadmernem pouzivani menit casteji.Brzdova kapalina je tam psana taky jako kontrola a ne vymena a verim ze sis ji vymenil.Ty ostatni veci,ktare jsi napsal jsou jen na servise a jeho pristupu k zakaznikovi.bigosp píše:Hyundai dává záruku na 3 roky bez omezení počtu km.
Je spousta vozidel Sonata,Santa,Elantra, kde auto najede 100000 za rok-zkušenosti. Pokud má najeto 250000 a má záruku tak by opravu hradil výrobce. Prostě si myslím, že pokud by to bylo nutné tak by to výrobce požadoval.
Kdysi jsem měj Opela a převodový olej jsem měnil po 200000. Rok výroby 1986-tehdy byly technoligie jinde a taky to stačilo.
V žádném případě nechci říct, že s tím máte něco splečného Vy, ale já mám zkučenosti z Hyudai servisem strašné.
Při 1. garančce mi dělali za 1000 kč geometrii, kterou jsem nechtěl a od té doby se sjížděly pneu a táhlo to do boku. Olej účtujou 4 litry a je tam 3,3 litru (ze sudu), Když jsem jim řekl, že si ty 0,7 litru vemu sebou na dolívání, tak mě málem zmlátili, co si prý o sobě myslím, že tam prý dali 4 litry---takhle kurvit auto dát tam o 0,7 litru více--kdo jim věří??
Nutili mne vyměnit ( 60000) destičky, že prý jsou tak na 200 km, říkal jsem si , že mi ani nepískly (signalizace). Trval jsem na tom, že je měnit nechci, donesli mi ukázat nějaké destičky, úplně sjeté na kov, ----musíte je tu vyměnit---my jsme odborníci. Trval jsem na svém kopil si LUCASA za 700 doma vyndal staré desky a byly ještě tak na 20000 km, že se nestydí. Pokud mi něco řekne odborník v Hyundai a nedoporučuje to výrobce tak tomu prostě nevěřím. Mimochodem po 60000 si dělám na autě všechno (mimo rozvodů sám) i za cenu, že jsem přišel ozáruku. Od té doby jsem ušetřil obrovské peníze a to nic nešidím.
Re: převodový olej
Uvažuju letos o výměně oleje v převodovce. Ještě nevím, jestli ji udělám ve značkovém servise, nebo svépomocí. (motorový si měním sám)
Už tu někdo převodový měnil ? Jaký je vhodný ? Nechtěl bych něco pokazit (brácha kdysi měnil na Fiat Punto, samo že ne originál a měl problémy..... Fiat vyžaduje pouze značku Selenia).
Díky všem za odpovědi.
Už tu někdo převodový měnil ? Jaký je vhodný ? Nechtěl bych něco pokazit (brácha kdysi měnil na Fiat Punto, samo že ne originál a měl problémy..... Fiat vyžaduje pouze značku Selenia).
Díky všem za odpovědi.
Getz 1,3 60kw limited edition (2003)
Re: převodový olej
Vymena nieje zlozita - vypustit a naliat novy, cca 2 az 2.2l.oleja. Na znacke ani nezalezi ale musis splnat presnu normu od vyrobcu. Skus pozriet na korejskevozy.cz servisni informace Alebo zistit niekde v aku specifikaciu potrebujes do prevodovky.
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
- Zbyněk Hanáček
- **
- Příspěvky: 283
- Registrován: 11 úno 2011, 17:41
- Bydliště: Džungľa
Re: převodový olej
Malý návod ze všelidové encyklopedie:
https://www.youtube.com/watch?v=c8Yu4_nrHRc
https://www.youtube.com/watch?v=c8Yu4_nrHRc
三菱・コルト 1.3 Po čertech povedený ďáblík pro moji Micku
현대 라비타 čadikolo s 1.6 a LPG od BRC ( teď )
Ibiza 1.4. Motor BXW. Nejhorší auto
Lantra Kombi 1.6 84kW (2005-2015)
Opel kadet Kombi 1.6 (1999-2009)
Škoda 100 (1994-1999)
현대 라비타 čadikolo s 1.6 a LPG od BRC ( teď )
Ibiza 1.4. Motor BXW. Nejhorší auto
Lantra Kombi 1.6 84kW (2005-2015)
Opel kadet Kombi 1.6 (1999-2009)
Škoda 100 (1994-1999)