na gumy mám taky celkem podezření i když jsem je nechal předek opětovně převážit. Na jednom kole museli dávat celkem dosti závaží /35/. Gumy jsou nové, najeto na nich ani ne 1000km. Ještě je zkusím proházet mezi sebou.
Když bylo auto na zvedáku tak jsem se snažil s předkem lancovat a žádnou vůli jsem nepozoroval. Co pozoruji je to, že docela hučí pravé přední ložisko /může to být problém?/
Co je záhada , že třesot je výrazný v rychlosti 60km až zhruba 80km. Nikdo pro to nemá vysvětlení.
Záhadné "třepání"
Moderátoři: miooo, Moderátoři
- Reklama
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Záhadné "třepání"
jestli to ložisko slyšíš nenechávej to a vyměň to , nevím ale jestli se mění celý náboj nebo jen ložisko, ale u Santy II se mění celý náboj, tak asi u Santy I to bude podobně
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: Záhadné "třepání"
Na stránkách "MOTORA autodíly" po zadání VIN vyhledají díly na konkrétní auto. Mně tam našli na předek samotná ložiska a na zadek je pouze komplet náboj s ložiskem. Takže na předek asi stačí samotné ložisko.
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Záhadné "třepání"
No mrknul jsem na automedik.cz - tam nakupuji já a u santy I jdou měnit ložiska i vzadu - teda jsou v nabídce.
Já osobně bych dal ložiska SKF , FAG, nebo MOOG, meyle jen pokud budou označená jako HD určitě bych tam nedával starline a jiný srágory z číny..... je to zbytečná práce
Sadu ložisek MOOG vč. pom. materiálu tam mají za nějakých 1300,- to je cca 650 za kus a to jde..... samo se dá koupit ložisko třeba za 250,- ale baví tě za 10000km to dělat znova ?
Já osobně bych dal ložiska SKF , FAG, nebo MOOG, meyle jen pokud budou označená jako HD určitě bych tam nedával starline a jiný srágory z číny..... je to zbytečná práce
Sadu ložisek MOOG vč. pom. materiálu tam mají za nějakých 1300,- to je cca 650 za kus a to jde..... samo se dá koupit ložisko třeba za 250,- ale baví tě za 10000km to dělat znova ?
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
-
- **
- Příspěvky: 347
- Registrován: 05 úno 2010, 15:05
- Bydliště: Bystrice 73995
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záhadné "třepání"
Richard555 sada je mysleno jedno lozisko, segrovka a tuk. Nejsou tam 2 ks, zkus overit. Ja prave obednaval sadu a byla to sada pro jedno kolo s prislusenstvim. Mozna tady to bude jinak, ale neverim tomu.
Hyundai Santa-Fe, 2.4, 16V, DOHC, 4WD, srtibrny
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Záhadné "třepání"
Hmm máš pravdu, ale když se napíše sada ložisek beru to na první pohled jako sadu tedy 2 kusy je tam psáno někdy sada někdy jen ložisko. Prostě logicky je sada vše co je třeba na přední nápravu nebo na zadní a ložisko je jedno dle umístění
Samozřejmě je dobré vyměnit obě ložiska - odcházejí více méně podobně, teď to uděláš v teple a v pohodě, pokud vymění jen to jedno, dle Murphyho zákonů ti to druhé odejde před vánocema a budeš to dělat někde na dece ve sněhu a v -5 protože auto budeš nutně potřebovat
Samozřejmě je dobré vyměnit obě ložiska - odcházejí více méně podobně, teď to uděláš v teple a v pohodě, pokud vymění jen to jedno, dle Murphyho zákonů ti to druhé odejde před vánocema a budeš to dělat někde na dece ve sněhu a v -5 protože auto budeš nutně potřebovat
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: Záhadné "třepání"
Závada odstraněna. Problém byl ve středovém uložení kardanu. Provedena výměna středového uložení a vyvážení samotného kardanu a teď je to OK.