i30 1.4t-gdi dct - JoKo
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
fotka parádna ! a fotky nového auta tiež. nech slúži
SEAT Leon ST Xcellence 1.4 TSI Pirineos Grey
Hyundai i30 9/2k12 GDI + Blue interior, Phantom black - sold
Cordoba 6L 1.4 2k4 Zlatá+ Eibach Seat Sport - sold
Hyundai i30 9/2k12 GDI + Blue interior, Phantom black - sold
Cordoba 6L 1.4 2k4 Zlatá+ Eibach Seat Sport - sold
- Reklama
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
vdaka chalani
iadam, ked sa tak nad tym zamyslim, tak vies o tom, ze mas pravdu? uz by sme mohli dostat nejaku vacsiu zlavu, uvidim, ze co sa podari vyboxovat pri najblizsom nakupe
iadam, ked sa tak nad tym zamyslim, tak vies o tom, ze mas pravdu? uz by sme mohli dostat nejaku vacsiu zlavu, uvidim, ze co sa podari vyboxovat pri najblizsom nakupe
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
Parádné autíčko.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
Že jo...
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
tak po vyse styroch mesiacoch sa blizim k 10 000km a tak nejaka skusenosti co som nadobudol...
1.4tgdi+dct je v porovnani s 1.6gdi manualom rovnako uzrany. 6.84l/100km {10 000km} vs. 6.97l/100km {50 000km}. dole je to samozrejme vdaka turbu pruznejsie, ale hore je to podobne ako gdi... celkovo som s motorom spokojny, ale kebyze je mozne si v europe vybrat 2.0gdi, tak idem donho
prevodovka pri beznej jazde radi velmi plynulo. cestujuci vacsinou ani nezaznamenavaju preradenia a myslia si, ze je tam napriklad dvojka, hoci uz davno ma auto zaradenu patku... prudke zosliapnutie plynu vacsinou znamena chvilkove zavahanie a preradenie o niekolko stupnov dole, aby sa motor dostal do oblasti najvyssieho vykonu... najcastejsie jazdim na normal rezime, ak viem, ze budem obiehat, alebo chcem ist dynamickejsie, tak niekedy prepnem do sport rezimu, kedy sa mi zdaju byt rychlejsie reakcie na stlacanie plynoveho pedalu a prevodovky. eco rezim takmer nepouzivam.
nevsimol som si, ze by mi automaticky podradovala pri jazde z kopca a zaznamenal som pravdepodobne sw problem, ked sa pomalicky blizim napriklad ku kruhovemu objazdu, alebo ku krizovatke, idem bez plynu, moja rychlost je niekde medzi 10 - 20km/h a chcem sa zaradit do medzery, alebo len zrychlit, tak auto cca 1-2sec vaha co tam zaradit... zatial sa mi to stalo asi 4x, tak dufam, ze bude na to sw upgrade a dovtedy musim byt opatrny. nestava sa to vzdy, len obcas.
exterier je pre mna rovnako {ne}pritazlivy ako pri prvom stretnuti nepadam z neho na zadok, ale neuraza ma. predna cast je fajn, zadnu by som trosku upravil, aby viac spolu ladili. liftback lahodi mojim ociam ovela viacej
predne led svetla su velmi prijemne. uz ako niekto pisal, dialkove by mohli mat sirsi zaber, zda sa mi dost uzky. dieru medzi tlmenymi a dialkovymi som nezaznamenal. automaticke prepinanie dialkove/tlmene je najma na okresnych cestach tak na 95% spolahlive... na dialnici vidim uspesnost asi na 85%. zalezi aky je deliaci pas a ci kamera rozpozna auto v protismere. zadne ledky za jazdy nevnimam, ale na druhej generacii mali krajsiu grafiku. skoda, ze nie su full led.
automaticke brzdenie mam nastavene na druhom {prostrednom} stupni. za tych 10 000km mi asi 4x zapipalo, ze je prekazka predomnou. 2x, ked auto odbocovalo vpravo a 2x ked som sa zaradil do kolony aut. na brzdy mi skocilo len raz, mozno zbytocne a to, ked som prechadzal z pruhu do pruhu a vozidlo v pruhu kde som sa zaradoval zacalo brzdit. zatial sa mi neobjavili ziadne hlasky, ze kamera je nefunkcna a to ani v pripade, ze som isiel proti jasnemu zapadajucemu/vychadzajucemu slnku tesne nad horizontom, alebo ak bol husty dazd... pripisujem to tomu, ze mam aj radar a tak sa auto moze spoliehat na dva systemy {kamera+radar}.
kontrola mrtveho uhla je perfektna vec. co by mohli vylepsit je jeho fungovanie uz od nizsej rychlosti. zacina fungovat od 30km/h. ja by som uvital napriklad od 10km/h, alebo kludne aj ked stojim... niekedy mam pocit, ze ak obehujem auto, tak sa mi nerozsvieti na pravej strane diodka. neveim, ci nerozozna auto, alebo sa pzoeram v zlom case...
drzanie v jazdnom pruhu je velmi prijemna vec, najma na dialnici, kedy "dotahuje" zakruty miesto mna snazi sa vozidlo drzat v strede. privital by som, ak by vozidlo reagovalo na vacsie zakruty {ak sa nemylim, tak teraz je to max. 12°}, soferovalo dlhsie same {tu by to malo byt obmedzene nariadenim eu na 12sec, alebo nejaky taky cas} a ak by bol asistent k dispozicii od nizsej rychlosti ako 60km/h.
adaptivny tempomat je fajn. jazdim na najkratsiu nastavenu vzdialenost. medzi minusy patri, ze zbytocne reaguje na odbocujuce auta, chvilku mu trva, kym si uvedomi, ze auto je uz v odbocovacom pruhu, alebo zbytocne skoro zacina brzdit, ak je rozdiel rychlosti medzi mnou a dobiehajucim autom predomnou... najcastejsie na dialnici, ked idem 120 a niekto ide napr. 80. vtedy mu treba pomoct stlacenim plynoveho pedalu, alebo sa preradit vlavo. uprednostnujem plynovy pedal, nerad jazdim v lavom pruhu zbytocne. v meste sa da jazdit na stop-go, ale nevyuzivam to. jazdim vacsinou v zapchach a auto nechava velku medzeru pri stani za autom vpredu. niekedy je to na polauta {co je este akceptovatelne}, ale niekedy tam necha kludne aj medzeru na auto... ale pri menej hustej premavke ho zvyknem zapnut aj v meste a ak by aj automaticky prisposoboval rychlost podla dopravneho znacenia, tak by to bolo super
citanie dopravnych znaciek je dalsia prijemna funkcia. cita aj prenosne dopravne znacenie, vynechava obmedzenia, ktore sa tykaju nakladnych vozidiel... ale nerusi maximalnu rychlost po prejdeni krizovatky a tak niekedy svieti 70tka este nejaky cas, aj ked uz davno neplati...
na rozpoznavanie unavy neprepinam, ale asi pre niekoho to moze byt uzitocna funkcia...
zadna kamera je oproti druhej generacii nekryta, takze sa spini... mohli jej dat aspon ostrekovac, alebo vyriesit tak ako v druhej generacii...
interier sa mi zda byt pocitovo stiesnenejsi v zadnej casti, ale cestujuci sa mi zozadu nestazovali na nedostatok miesta, skor naopak. nepaci sa mi umiestnenie vyduchov, pretoze v lete na mna priamo z nich fukalo.. lavy vyduch som sa snazil hociako nastavit, aby na mna ladovy vzduch nesiel priamo, ale pdoarilo sa mi to len tak, ze som to na polovicu zavrel... toto mala druha generacialepsie vyriesene, kde som si vedel nastavit vyduchy tak, aby na mna priamo nefukali a citil sa prijemne.
ci by som sa teraz rozhodol inac, ak by som kupoval nove auto? po 10 000km mozem povedat, ze by som zatial nemenil a svoje rozhodnutie nemenil.
1.4tgdi+dct je v porovnani s 1.6gdi manualom rovnako uzrany. 6.84l/100km {10 000km} vs. 6.97l/100km {50 000km}. dole je to samozrejme vdaka turbu pruznejsie, ale hore je to podobne ako gdi... celkovo som s motorom spokojny, ale kebyze je mozne si v europe vybrat 2.0gdi, tak idem donho
prevodovka pri beznej jazde radi velmi plynulo. cestujuci vacsinou ani nezaznamenavaju preradenia a myslia si, ze je tam napriklad dvojka, hoci uz davno ma auto zaradenu patku... prudke zosliapnutie plynu vacsinou znamena chvilkove zavahanie a preradenie o niekolko stupnov dole, aby sa motor dostal do oblasti najvyssieho vykonu... najcastejsie jazdim na normal rezime, ak viem, ze budem obiehat, alebo chcem ist dynamickejsie, tak niekedy prepnem do sport rezimu, kedy sa mi zdaju byt rychlejsie reakcie na stlacanie plynoveho pedalu a prevodovky. eco rezim takmer nepouzivam.
nevsimol som si, ze by mi automaticky podradovala pri jazde z kopca a zaznamenal som pravdepodobne sw problem, ked sa pomalicky blizim napriklad ku kruhovemu objazdu, alebo ku krizovatke, idem bez plynu, moja rychlost je niekde medzi 10 - 20km/h a chcem sa zaradit do medzery, alebo len zrychlit, tak auto cca 1-2sec vaha co tam zaradit... zatial sa mi to stalo asi 4x, tak dufam, ze bude na to sw upgrade a dovtedy musim byt opatrny. nestava sa to vzdy, len obcas.
exterier je pre mna rovnako {ne}pritazlivy ako pri prvom stretnuti nepadam z neho na zadok, ale neuraza ma. predna cast je fajn, zadnu by som trosku upravil, aby viac spolu ladili. liftback lahodi mojim ociam ovela viacej
predne led svetla su velmi prijemne. uz ako niekto pisal, dialkove by mohli mat sirsi zaber, zda sa mi dost uzky. dieru medzi tlmenymi a dialkovymi som nezaznamenal. automaticke prepinanie dialkove/tlmene je najma na okresnych cestach tak na 95% spolahlive... na dialnici vidim uspesnost asi na 85%. zalezi aky je deliaci pas a ci kamera rozpozna auto v protismere. zadne ledky za jazdy nevnimam, ale na druhej generacii mali krajsiu grafiku. skoda, ze nie su full led.
automaticke brzdenie mam nastavene na druhom {prostrednom} stupni. za tych 10 000km mi asi 4x zapipalo, ze je prekazka predomnou. 2x, ked auto odbocovalo vpravo a 2x ked som sa zaradil do kolony aut. na brzdy mi skocilo len raz, mozno zbytocne a to, ked som prechadzal z pruhu do pruhu a vozidlo v pruhu kde som sa zaradoval zacalo brzdit. zatial sa mi neobjavili ziadne hlasky, ze kamera je nefunkcna a to ani v pripade, ze som isiel proti jasnemu zapadajucemu/vychadzajucemu slnku tesne nad horizontom, alebo ak bol husty dazd... pripisujem to tomu, ze mam aj radar a tak sa auto moze spoliehat na dva systemy {kamera+radar}.
kontrola mrtveho uhla je perfektna vec. co by mohli vylepsit je jeho fungovanie uz od nizsej rychlosti. zacina fungovat od 30km/h. ja by som uvital napriklad od 10km/h, alebo kludne aj ked stojim... niekedy mam pocit, ze ak obehujem auto, tak sa mi nerozsvieti na pravej strane diodka. neveim, ci nerozozna auto, alebo sa pzoeram v zlom case...
drzanie v jazdnom pruhu je velmi prijemna vec, najma na dialnici, kedy "dotahuje" zakruty miesto mna snazi sa vozidlo drzat v strede. privital by som, ak by vozidlo reagovalo na vacsie zakruty {ak sa nemylim, tak teraz je to max. 12°}, soferovalo dlhsie same {tu by to malo byt obmedzene nariadenim eu na 12sec, alebo nejaky taky cas} a ak by bol asistent k dispozicii od nizsej rychlosti ako 60km/h.
adaptivny tempomat je fajn. jazdim na najkratsiu nastavenu vzdialenost. medzi minusy patri, ze zbytocne reaguje na odbocujuce auta, chvilku mu trva, kym si uvedomi, ze auto je uz v odbocovacom pruhu, alebo zbytocne skoro zacina brzdit, ak je rozdiel rychlosti medzi mnou a dobiehajucim autom predomnou... najcastejsie na dialnici, ked idem 120 a niekto ide napr. 80. vtedy mu treba pomoct stlacenim plynoveho pedalu, alebo sa preradit vlavo. uprednostnujem plynovy pedal, nerad jazdim v lavom pruhu zbytocne. v meste sa da jazdit na stop-go, ale nevyuzivam to. jazdim vacsinou v zapchach a auto nechava velku medzeru pri stani za autom vpredu. niekedy je to na polauta {co je este akceptovatelne}, ale niekedy tam necha kludne aj medzeru na auto... ale pri menej hustej premavke ho zvyknem zapnut aj v meste a ak by aj automaticky prisposoboval rychlost podla dopravneho znacenia, tak by to bolo super
citanie dopravnych znaciek je dalsia prijemna funkcia. cita aj prenosne dopravne znacenie, vynechava obmedzenia, ktore sa tykaju nakladnych vozidiel... ale nerusi maximalnu rychlost po prejdeni krizovatky a tak niekedy svieti 70tka este nejaky cas, aj ked uz davno neplati...
na rozpoznavanie unavy neprepinam, ale asi pre niekoho to moze byt uzitocna funkcia...
zadna kamera je oproti druhej generacii nekryta, takze sa spini... mohli jej dat aspon ostrekovac, alebo vyriesit tak ako v druhej generacii...
interier sa mi zda byt pocitovo stiesnenejsi v zadnej casti, ale cestujuci sa mi zozadu nestazovali na nedostatok miesta, skor naopak. nepaci sa mi umiestnenie vyduchov, pretoze v lete na mna priamo z nich fukalo.. lavy vyduch som sa snazil hociako nastavit, aby na mna ladovy vzduch nesiel priamo, ale pdoarilo sa mi to len tak, ze som to na polovicu zavrel... toto mala druha generacialepsie vyriesene, kde som si vedel nastavit vyduchy tak, aby na mna priamo nefukali a citil sa prijemne.
ci by som sa teraz rozhodol inac, ak by som kupoval nove auto? po 10 000km mozem povedat, ze by som zatial nemenil a svoje rozhodnutie nemenil.
- Přílohy
-
- 18644651_1512625815476420_1735249197_n.jpg (133.05 KiB) Zobrazeno 4888 x
-
- 20170512_150305.jpg (145.18 KiB) Zobrazeno 4888 x
-
- porovnanie i30 gd vs i30 pd
- i30gd_i30pd.jpg (99.2 KiB) Zobrazeno 4888 x
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
Dobrý
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
Som rád,že pretrváva pozitívne hodnotenie aj keď úvodné očarenie už odznelo.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
JoKo: Supr zhodnocení Přeji hodně spokojenosti do budoucna.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
JoKo:
Moc ti přeju ať spokojenost minimálně vydrží.
Já zatím za ten měsíc a něco co auto provozuju najel přes 4tis. km a ani jednou nezalitoval,že jsem počkal na novou verzi.Jsem prostě spokojený uživatel parádního auta,které mi sedlo a vyhovuje ve všech směrech.A to hlavní,těším se na každou chvíli,kdy do něj sednu a pojedu,nebo když z jiného auta přesedám zpět do svého.
Prostě za ty peníze jsem naprosto spokojen.
Moc ti přeju ať spokojenost minimálně vydrží.
Já zatím za ten měsíc a něco co auto provozuju najel přes 4tis. km a ani jednou nezalitoval,že jsem počkal na novou verzi.Jsem prostě spokojený uživatel parádního auta,které mi sedlo a vyhovuje ve všech směrech.A to hlavní,těším se na každou chvíli,kdy do něj sednu a pojedu,nebo když z jiného auta přesedám zpět do svého.
Prostě za ty peníze jsem naprosto spokojen.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
dakujem chalani... snad bude auto sluzit dalej tak, ako prvych 10 000km
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
- doktorbartollo
- **
- Příspěvky: 219
- Registrován: 20 črc 2012, 16:04
- Bydliště: Bratislava
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
mne sa to tiež už stalo s tou prevodovkou. Asi 6x za celý čas, čo mám auto. Bolo to naopak pri zrýchlovaní a keď preradilo na dvojku, nemal som ťah asi 2 sekundy. Bol som s tým samozrejme v Autopolise, ale nič nenašli, ani soft neprehrali - že je všetko OK a je to ževraj daň za nové technológie, kde DCT je iba v plienkach a vychytávajú sa chyby a zrejme to je vlastnosť týchto prevodoviek. Po týchto slovách som sa zodvihol a odišiel. Keď budem mať viac času, skúsim si nájisť nejaký iný servis, kde mi prehrajú nový soft a neodbijú ma hneď ako prídem...
2018-????? Toyota C-HR Hybrid
2017-2018 Hyundai i30 1,4T-GDi 7-DCT biela
2012-2017 Hyundai i30 1.6 MPI 6-automat biela
2008-2012 Ford Focus 1.8 TDCi
2006-2008 Citroen C3 1.4 16V SensoDrive
2002-2006 Nissan Micra 1.0 16V CVT
2017-2018 Hyundai i30 1,4T-GDi 7-DCT biela
2012-2017 Hyundai i30 1.6 MPI 6-automat biela
2008-2012 Ford Focus 1.8 TDCi
2006-2008 Citroen C3 1.4 16V SensoDrive
2002-2006 Nissan Micra 1.0 16V CVT
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
Ahoj, pls mozes sa pochvalit ako si vyriesil zimne obutie? Dakujem.JoKo píše:dakujem chalani... snad bude auto sluzit dalej tak, ako prvych 10 000km
I30 kombi, 1.4TGDI, Style, 7 - DCT, RLED, Safety pack plus, 103 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
doktor, planujem to na servisnej prehliadke {o cca 2 mesiace} spomenut. nepocitam, ze bude uz vydany novy upgrade sw, ale snad to aspon posunu dalej na centralu, alebo budu mat info, ze nie som prvy co sa na to stazuje...
helou, disky a pneu mam z predchadzajuceho auta jazdene jednu zimu... takze toto mam vyriesene a zostavaju mi len tpms senzory, ale este sa neponahlam s nimi...
helou, disky a pneu mam z predchadzajuceho auta jazdene jednu zimu... takze toto mam vyriesene a zostavaju mi len tpms senzory, ale este sa neponahlam s nimi...
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
A tieto letne mas 17 a zimne 16?
I30 kombi, 1.4TGDI, Style, 7 - DCT, RLED, Safety pack plus, 103 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Re: i30 1.4t-gdi dct - JoKo
pred asi dvoma tyzdnami som absolvoval servisnu prehliadku po 15 000km v ekoauto bardejov za cca 150eur. vsetko som nechal na nich, nic som nedoniesol, navyse oproti planovanej udrzbe bol vymeneny kabinovy filter, ktory bol dost silno znecisteny. taktiez som si u nich objednal tpms snimace {cca 160e} a nechal nasadit na disky, co mi zostali z predchadzajucej i30tky.
upgrade mapovych podkladov sa nerobil, to si necham na jarno-letnu prehliadku nahlasim som {za}vrzganie od prednej napravy pri rychlejsom prejazde pravotocivej zakruty {asi to iste, co ma doktorbartollo}, skontrolovana naprava, vykonana nimi skusobna jazda, ale zavada sa vraj neprejavila... pocas dna prsalo, tak je mozne, ze sa im to naozaj neprejavilo. vzhladom na to, ze najblizsie tyzdne budem musiet byt v ba a okoli, budem to riesit asi tu. odporucanie, ze ak to budem pocut, mam sa opat zastavit.
taktiez som nahlasil vahave zaradenie pri dochadzani do krizovatky, kedy niekedy {stalo sa mi to asi 5x} automat vaha cca sekundu, co zaradi a auto vobec nezrychluje... vykonany reset nastavenia prevodovky, odvtedy sa mi to nezopakovalo, budem sledovat...
na aute bola vykonana servisna akcia - odstranenie stuplov z prednych dveri. auto odovzdane pekne umyte ako exterier, tak aj interier {najma koberceky a plasty okolo dveri}. pristup prijmacieho technika hodnotim kladne, musim povedat, ze zaujem o zakaznika velmi dobry a vysvetlenie co sa bude diat a preco a ako vykonali jednotlive ukony. samozrejmostou ponuknutie kavy, mineralky a podobne...
a na ake dalsie nedostatky som prisiel? teraz, ked udreli prve mrazy mi vadi, ze vozidlo nema vyhrievanie celneho skla aspon v oblasti stieracov, ako mala dvojkova i30tka. na tej som nemusel riesit primrznute stierace a lad okolo nich tesne pred servisnou prehliadkou som si bol dat nastavit predne svetla, ktore svietili nizko, uz je to lepsie, ale privital by som dlhsi dosvit tlmenych a sirsi dialkovych
helou: prepac, nevsimol som si otazku od teba ano, letne 17" a zimne 16"
upgrade mapovych podkladov sa nerobil, to si necham na jarno-letnu prehliadku nahlasim som {za}vrzganie od prednej napravy pri rychlejsom prejazde pravotocivej zakruty {asi to iste, co ma doktorbartollo}, skontrolovana naprava, vykonana nimi skusobna jazda, ale zavada sa vraj neprejavila... pocas dna prsalo, tak je mozne, ze sa im to naozaj neprejavilo. vzhladom na to, ze najblizsie tyzdne budem musiet byt v ba a okoli, budem to riesit asi tu. odporucanie, ze ak to budem pocut, mam sa opat zastavit.
taktiez som nahlasil vahave zaradenie pri dochadzani do krizovatky, kedy niekedy {stalo sa mi to asi 5x} automat vaha cca sekundu, co zaradi a auto vobec nezrychluje... vykonany reset nastavenia prevodovky, odvtedy sa mi to nezopakovalo, budem sledovat...
na aute bola vykonana servisna akcia - odstranenie stuplov z prednych dveri. auto odovzdane pekne umyte ako exterier, tak aj interier {najma koberceky a plasty okolo dveri}. pristup prijmacieho technika hodnotim kladne, musim povedat, ze zaujem o zakaznika velmi dobry a vysvetlenie co sa bude diat a preco a ako vykonali jednotlive ukony. samozrejmostou ponuknutie kavy, mineralky a podobne...
a na ake dalsie nedostatky som prisiel? teraz, ked udreli prve mrazy mi vadi, ze vozidlo nema vyhrievanie celneho skla aspon v oblasti stieracov, ako mala dvojkova i30tka. na tej som nemusel riesit primrznute stierace a lad okolo nich tesne pred servisnou prehliadkou som si bol dat nastavit predne svetla, ktore svietili nizko, uz je to lepsie, ale privital by som dlhsi dosvit tlmenych a sirsi dialkovych
helou: prepac, nevsimol som si otazku od teba ano, letne 17" a zimne 16"
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane