Méďa i30(PDe)1,4T-GDi- ex/Šmoulinka XCeed(CD)- ex/ MALINA-1,5T-GDi,DCT, GT line 2023
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
fajne
Seat Leon ST FR 1.8TSI 132kW 7.7l/100km
Hyundai i30 kombi MY14 White Creamy 1.6 CRDi 81kW - Prodáno
Škoda Octavia2 1.6MPi 75kW - prodáno
Škoda Fabia 1.2HTP 40kW - prodáno
Hyundai i30 kombi MY14 White Creamy 1.6 CRDi 81kW - Prodáno
Škoda Octavia2 1.6MPi 75kW - prodáno
Škoda Fabia 1.2HTP 40kW - prodáno
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
petzl:
Asi si převodovka zvyká na tvou pravou nohu.
Asi si převodovka zvyká na tvou pravou nohu.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
Asi jo a docela rychle...
Dnes Opava-Kroměříž Magneton-a zpět... Tak za odměnu dostal pro jedenkrát OMV Maxmotion 100+
Dnes Opava-Kroměříž Magneton-a zpět... Tak za odměnu dostal pro jedenkrát OMV Maxmotion 100+
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
Krása
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
Nevím jak to popsat,ale ten Maxmotion 100+ je v autě řekl bych objektivně znát.Motor běží tak nějak sametově tiše a výkon bych řekl,že je lepší,než na Vervu.Spotřeba časem,třeba o víkendu-uvidíme...
Ale docela mě ten rozdíl překvapil
Ale docela mě ten rozdíl překvapil
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
Uvidíš, snad bude výsledná spotřeba příjemným překvapením
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
Ako to je na SK co tankujete?petzl62 píše:Nevím jak to popsat,ale ten Maxmotion 100+ je v autě řekl bych objektivně znát.Motor běží tak nějak sametově tiše a výkon bych řekl,že je lepší,než na Vervu.Spotřeba časem,třeba o víkendu-uvidíme...
Ale docela mě ten rozdíl překvapil
I30 kombi, 1.4TGDI, Style, 7 - DCT, RLED, Safety pack plus, 103 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
Myslím že pokud se jedná o OMV je název stejný... Max motion 95+ a Max motion 100+
Klasickou Vervu 100 u vás zatím neseženeš-ani u Benzinolu,odpovídající palivo by mohlo být tohle:
https://slovnaft.sk/sk/cerpacie-stanice ... i-palivami
Klasickou Vervu 100 u vás zatím neseženeš-ani u Benzinolu,odpovídající palivo by mohlo být tohle:
https://slovnaft.sk/sk/cerpacie-stanice ... i-palivami
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
Mňo...5 hodin v Jeseníkách na houbách,vyčištěná hlava a cesta zpět.Axel.Foley píše:Uvidíš, snad bude výsledná spotřeba příjemným překvapením
Trasa: Vidly,Vrbno pod Pradědem,Karlovice,Nové Heřmínovy,Zátor.Krnov-Benzina...
Styl jízdy-na pohodu,mírně defenzivně. Dotankována Verva 100 a zbytek cesty: Krnov-Opava-již známá trasa...styl jízdy normal. Myslím,že netřeba komentáře .
A fakt jsem žádné válce neodpojoval a fakt je to benzíňák
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
Chcete povedat, ze kvalitnejsi benzin robi lepsie vysledky?petzl62 píše:Mňo...5 hodin v Jeseníkách na houbách,vyčištěná hlava a cesta zpět.Axel.Foley píše:Uvidíš, snad bude výsledná spotřeba příjemným překvapením
Trasa: Vidly,Vrbno pod Pradědem,Karlovice,Nové Heřmínovy,Zátor.Krnov-Benzina...
Styl jízdy-na pohodu,mírně defenzivně. Dotankována Verva 100 a zbytek cesty: Krnov-Opava-již známá trasa...styl jízdy normal. Myslím,že netřeba komentáře .
A fakt jsem žádné válce neodpojoval a fakt je to benzíňák
I30 kombi, 1.4TGDI, Style, 7 - DCT, RLED, Safety pack plus, 103 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
Nemyslím,že je to jen benzínem.
Nejdůležitější aspekt spotřeby se nachází nezi volantem,pedály a sedadlem.Ale za roky provozování dieslu,můžu zodpovědně prohlásit-ano.Lepší palivo se mimo jiné(což je ta důležitější okolnost) projeví v menší spotřebě. Jenže prémiové palivo je podstatně dražší,takže se ten rozdíl vyrovnává.Co se usazenin a čistoty vstřikovacích trysek,zasranosti EGR ventilu atd. je pomyslné PLUS na straně prémiových-aditivovaných paliv.A nejlépe aditivovat ještě pro jistotu vlastní rukou. VIF je můj věčný kamarád už cca 15 let.A nikdy jsem použití tohoto zázraku nelitoval.
Co se nově benzínu týká,zatím jsou mé poznatky naprosto shodné.
Nejdůležitější aspekt spotřeby se nachází nezi volantem,pedály a sedadlem.Ale za roky provozování dieslu,můžu zodpovědně prohlásit-ano.Lepší palivo se mimo jiné(což je ta důležitější okolnost) projeví v menší spotřebě. Jenže prémiové palivo je podstatně dražší,takže se ten rozdíl vyrovnává.Co se usazenin a čistoty vstřikovacích trysek,zasranosti EGR ventilu atd. je pomyslné PLUS na straně prémiových-aditivovaných paliv.A nejlépe aditivovat ještě pro jistotu vlastní rukou. VIF je můj věčný kamarád už cca 15 let.A nikdy jsem použití tohoto zázraku nelitoval.
Co se nově benzínu týká,zatím jsou mé poznatky naprosto shodné.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
Jedna netradiční
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
Mám úplně stejné zkušenosti s benzínem i s naftou. Taky ještě přidávám VIF a nikdo mi spotřebu nevěří. Nemám pocit, že bych byl brzdou provozu.petzl62 píše:Nemyslím,že je to jen benzínem.
Nejdůležitější aspekt spotřeby se nachází nezi volantem,pedály a sedadlem.Ale za roky provozování dieslu,můžu zodpovědně prohlásit-ano.Lepší palivo se mimo jiné(což je ta důležitější okolnost) projeví v menší spotřebě. Jenže prémiové palivo je podstatně dražší,takže se ten rozdíl vyrovnává.Co se usazenin a čistoty vstřikovacích trysek,zasranosti EGR ventilu atd. je pomyslné PLUS na straně prémiových-aditivovaných paliv.A nejlépe aditivovat ještě pro jistotu vlastní rukou. VIF je můj věčný kamarád už cca 15 let.A nikdy jsem použití tohoto zázraku nelitoval.
Co se nově benzínu týká,zatím jsou mé poznatky naprosto shodné.
Skvělá fotka
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
Děkujeme
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
Tondo... však si dělám legraci... každopádně nepotřebuji pomoc... všechno s Janou zvládáme... a kdo příští rok přijede, tak to uvidí na vlastní voči... a že bude na co koukat... hhpetzl62 píše:Vorlajz tvl vlk taky slibovalvorlajz píše:mě si taky sliboval a když přišlo na lámaní chleba, tak byl PROBLÉM
Ne,znáš mě dobře a když něco slíbím,snažím se to dodržet.Jenom se to teď poslední dobou všechno nějak časově sere.A jet k tobě makat-znamená v pátek vyjet odpoledne a vrátit se v neděli.S tím já problém nemám
Jen se to všechno komplikuje novým autem a prodejem starého-přes týden nemám čas já a musím to vše řešit po víkendech atd. Ale není všem dnům konec.
Pokud už budeš mít hotovo-nevadí můžu dojet a můžeš mi naleštit "hovňouska",já ti zase pohrabu listí a připevním po cestě a Kia navigační zástěrky,na které se potajmu skládáme a já ti je dovezu
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO