Z klznych lozisk nie, staci pozriet rozobrate motory autobildu po 100.000 km a klzna vrstvicka byva neporusena, takisto na valcoch byvaju este stopy po honovanim ale nie ryhy po kruzkoch alebo pieste.CEVETE píše:Řekl bych, že ze všech kluzných částí než si to sedne.
Piliny mozu byt z vacky a zdvihatok, tam je najvacsia sila a dochadza k strihaniu olejoveho filmu, a potom to mozu byt pozostatky z obrabania bloku motora a hlavy, je to tvarovo clenite a nove eko odmastovace uz nie su to, co trichloretylen... takze tam nieco moze zostat. A potom spaleny olej, aj ked ten longlife je riedky a kruzky ho nezotru, cast zhori s palivom, a turbo mu da tiez zabrat. Ale az taka tragedia to nebude, nakladne tahace maju interval 60.000 km a motory vydrzia bez problemov 1.200.000 km a potom to odkupi mensi dopravcaa fachci dalej. Na fore mal santik motor s 500.000 km a motorov cez 250.000 km tu bude malo, takze zbytocny strach. Ak sa robi vymena poriadne, to znamena cela napln novy olej a nie polovica povodny, tak motor vydrzi. V praci mame motory s 45.000 Mth bez opravy, 25.000 Mth a vymena po 500 Mth za olej predpisany vyrobcom. Prepravca jazdi MANy a Mercedesy do 1.000.000 km a potom meni za nove, go nerobi.