Intenzita regeneracia DPF filtra
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
-
- *
- Příspěvky: 61
- Registrován: 07 led 2014, 15:02
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Včera jsem byl v Brně si pouze aktualizovat GPS navigaci a dotazoval jsem se servisního technika jestli nevyšla nějaká úprava softwaru motoru na časté regenerace a říkal že o žádné neví a ani zákazníci co mají s 1.6 CRDi najeto 250 tisíc km s tím problémy nemají. Zajímavé tedy je, že nám tady na fóru dochází k častým regeneracím a servis ani další zákazníci toto nezaznamenali. Podle mě tito zákazníci vůbec neví že k nějakým regeneracím dochází a už vůbec ne jak poznat spuštěnou regeneraci. A servisy to neřeší vždyť přece žádná kontrolka nesvítí, poruchy v řídící jednotce žádné a výrobce žádný pokyn nevydal, tak proč to řešit?
Jezdím na naftu od Benziny a zkoušel jsem jak Vervu Diesel tak Diesel Efekta a nepoznal jsem žádný rozdíl na vliv spuštění regenerací a nemění se to ani jestli jezdím svižně a proženu pořádně motor tak že je na katalyzátoru teplota 471°C bez spuštěné regenerace nebo jedu klidným tempem. K regeneracím dochází v od 150 do 350 km nejčastěji. Jednou se mi podařilo ke spuštění regenerace až při 500km a to jezdím stále dlouhé trasy 70km na jednu jízdu vždy a
Jezdím na naftu od Benziny a zkoušel jsem jak Vervu Diesel tak Diesel Efekta a nepoznal jsem žádný rozdíl na vliv spuštění regenerací a nemění se to ani jestli jezdím svižně a proženu pořádně motor tak že je na katalyzátoru teplota 471°C bez spuštěné regenerace nebo jedu klidným tempem. K regeneracím dochází v od 150 do 350 km nejčastěji. Jednou se mi podařilo ke spuštění regenerace až při 500km a to jezdím stále dlouhé trasy 70km na jednu jízdu vždy a
- Reklama
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Tohle všechno je bohužel dáno požadavky Euro 6 a kombinací DeNox a DPF a nevhodným setupem palivové mapy a realitvně malého filtru bez močoviny, která dneska řeší jen emise, emise, emise, emise, emise, zcela proti funkci motoru, spotřeby a trvanlivosti. Mě na Ceedovi E6, psal sem výše SW nahráli jiný po urgencích a aktivaci regenerace i po 80km..., od té doby auto nemá výkon ve špičce jako dřív a změnil se náběh i ve spodních otáčkách, takže změna nějaká byla, oficiálně to bylo vysvětleno, že se zanáší čidla na tlak a špatně vyhodnocují delta p a tedy spouští se regenerace i když by nemusela. Tomu bych i klidně věřil, ale pochybuju, že by to mohla vyřešit SW oprava - To může řešit jen snížení kouřivosti a tedy snížení výkonu, jak jinak a při zachování emisí emisí emisí .... Podle mě je špatně konstrukce toho filtru pro tuto emisní normu, na který nově právě přibyl DeNox (předchozí varianty takové velké problémy neměly a velikost se nijak moc nezvětšila - nebylo místo kam ho dát). Docela by mě zajímala velikost vložky generace E5 a generace E6. S regenerací 150-250km už jen z principu věci, když mi auto regeneruje dejme tomu 25-30km tak to je minimálně 10-20% celého času jeho chodu to jen regeneruje a to je doba, kdy se o ekologii zrovna nedá moc mluvit, auto nemá udávaný výkon, ředí nám olej naftou.... Zcela jsem na to začal rezignovat, kromě časté výměny oleje po 10k km a aditivace nafty, zkouším různé aditiva teď aktuálně BG 23232E, které sice nemění cetanové číslo, ale podle všeho by mělo mít schopnosti poprat se bordelem ve filtru. Dostal jsem typ od olejáře, že po 180 tis km má zbytkový popel 2g.. Uvidíme. Ale až se to po... tak to prostě odvezu do servisu ať se postarají a do 5ti let stáří a 150 tis km nucená výměna... Dřív jsem se snažil v případě regenerace tomu nějak zajistit podmínky, otáčky plynulá jízda, ale bylo to jen zbytečný sebemrskání, nejsem otrok svého auta a už na to uplně kašlu. Regenerace neregenerace, dálnice, nedálnice. Předem už teď lituju dalšího majitele jakýhokoliv ojetého dízlu Euro 6.
-
- *
- Příspěvky: 61
- Registrován: 07 led 2014, 15:02
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Já bych jen dodal že mluvím o svém autě kde je euro 5 a jsou s ní též takové problémy
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
-> prodat..... jediná rozumná rada, pokud se nepletu, máš už po záruce
nenašel sem nikoho, kdo by objektivně uměl posoudit stav a funkci, zdali to je v pořádku nebo je skutečně vada systému regenrace. Nikdo se tu korejcům nijak moc nevěnuje. Nenašl sem ani nikoho, kdo by měl řádné zkušenosti s optimalizací mapy a uměl opravdu udělat soft, který by byl funkční a použitelný tj. změnil by emisní uškrcení ku prospěchu funkce auta (pro štouraly jsou upravený auta emisně ekologičtější jak papírově čišté nedotknuté tovární SW odlazené na funkci emisního cyklu ) . Každej dělá hlavně koncern VW, skoda, Audi, kde je mraky lidí, co umí napsat mapu zpaměti, ale korejce sice umí, ale výsledky pořádně nejsou, ani grafy a úprav bylo provedeno pár přičemž vím o dvou autech, které mají velké problémy a vraceli původní SW ( což taky není uplně jednoduché, protože SW nejde nahrát kabelem, ale musí se otevřít jednotka.
Cena dílů filtrů na korejce je v kategorii "deláte si z nás prde* ??? ". komunikace importéra a podpora servisů velmi malá, spíše záporná. Mě kia po kontaktování napřímo, když jsme psal, jestli je intezita normální, nebo aby mě opravdu sdělil co normálníé ještě je nebo není, slušně odkázala na to, že pokud není zaznamenaná chyba v jednotce a regenerace se dokončují, je vše OK a kratší intenzita může být způsobena špatnou naftou ,style jízdy... A nikdo mě ani nechce říct, jestli a kolik je problematických Crdi motorů Kia/Hyu, které opravdu mají potíže s DPF. Takže buď jich je fakt mraky a řeší se to tak nějak potichu až se ten motor fakt zastaví a nebo mám smůlu na kus a nebo jsme paranoik a regenerace co 150km je běžná, normální , což kdybych nejezdil s jinýma autama a předchozí i30 kde byla regenerace 450+ u superba 600 km a nebo by regenrace trvala třeba 5 minut by mě naprosto nevzrušovalo, ale tady je regenerace na 20-30minut což je 30-50km každých 150km..
nenašel sem nikoho, kdo by objektivně uměl posoudit stav a funkci, zdali to je v pořádku nebo je skutečně vada systému regenrace. Nikdo se tu korejcům nijak moc nevěnuje. Nenašl sem ani nikoho, kdo by měl řádné zkušenosti s optimalizací mapy a uměl opravdu udělat soft, který by byl funkční a použitelný tj. změnil by emisní uškrcení ku prospěchu funkce auta (pro štouraly jsou upravený auta emisně ekologičtější jak papírově čišté nedotknuté tovární SW odlazené na funkci emisního cyklu ) . Každej dělá hlavně koncern VW, skoda, Audi, kde je mraky lidí, co umí napsat mapu zpaměti, ale korejce sice umí, ale výsledky pořádně nejsou, ani grafy a úprav bylo provedeno pár přičemž vím o dvou autech, které mají velké problémy a vraceli původní SW ( což taky není uplně jednoduché, protože SW nejde nahrát kabelem, ale musí se otevřít jednotka.
Cena dílů filtrů na korejce je v kategorii "deláte si z nás prde* ??? ". komunikace importéra a podpora servisů velmi malá, spíše záporná. Mě kia po kontaktování napřímo, když jsme psal, jestli je intezita normální, nebo aby mě opravdu sdělil co normálníé ještě je nebo není, slušně odkázala na to, že pokud není zaznamenaná chyba v jednotce a regenerace se dokončují, je vše OK a kratší intenzita může být způsobena špatnou naftou ,style jízdy... A nikdo mě ani nechce říct, jestli a kolik je problematických Crdi motorů Kia/Hyu, které opravdu mají potíže s DPF. Takže buď jich je fakt mraky a řeší se to tak nějak potichu až se ten motor fakt zastaví a nebo mám smůlu na kus a nebo jsme paranoik a regenerace co 150km je běžná, normální , což kdybych nejezdil s jinýma autama a předchozí i30 kde byla regenerace 450+ u superba 600 km a nebo by regenrace trvala třeba 5 minut by mě naprosto nevzrušovalo, ale tady je regenerace na 20-30minut což je 30-50km každých 150km..
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 24 čer 2017, 23:17
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Já měl stejný problém s DPF . Jezdím stále stejné trasy,první dva roky auto v poho rege cca 500km,třetím rokem to začalo. Rege každých 200 a letos už po 100km. Nafta Verva Benzina. Autorizovaný servis v Opavě tvrdil že je vše OK, centrála v Praze tvrdila to samé. Při letošní cestě po dálnici do Chorvatska mi rege DPF probíhala každých 60 až 80 km. Hrůza Auto mělo najeto cca 80 000 km.A tak jsem vyměnil,z mého pohledu neschopný autorizovaný servis-HYUNDAI AUTOczech OPAVA a nastala změna a to v autorizovaném servise AUTO LAŠÁK RÝMAŘOV. Už s tímto problémem měli zkušenosti. Vyměnili mi DPF fitr,po týdnu mi auto vrátili a světe div se vše je OK! Po výměně najeto 1300 km a regenerace proběhla 2x po ujetí 500 km. Konečně mám klid
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
No a teď co po záruce?
Jinak díky pro všechny za konečně další objektivní hodnocení "autorizovaného" dealera Opava. Já se tam byl zeptat na MIKRO pojistky-mimochodem dobrá vychytávka
Pozdrav je tam věc asi zakázaná...Jistě pane,5min. koukání do PC-38.-/ks... Tak jsem ho to nechal donést a až to donesl,tak povídám...a kde je ten kus zlata k tomu? Protože za ten gramový kousek přece nemůžete tu cenu myslet vážně... Koukal na mne jako na nesvéprávného.
No a objednal jsem si je od výrobce za 5,50/ks.Ještě mám cukání se tam stavit,jestli je ode mne nechtějí za 7,50/ks odebírat
Jinak díky pro všechny za konečně další objektivní hodnocení "autorizovaného" dealera Opava. Já se tam byl zeptat na MIKRO pojistky-mimochodem dobrá vychytávka
Pozdrav je tam věc asi zakázaná...Jistě pane,5min. koukání do PC-38.-/ks... Tak jsem ho to nechal donést a až to donesl,tak povídám...a kde je ten kus zlata k tomu? Protože za ten gramový kousek přece nemůžete tu cenu myslet vážně... Koukal na mne jako na nesvéprávného.
No a objednal jsem si je od výrobce za 5,50/ks.Ještě mám cukání se tam stavit,jestli je ode mne nechtějí za 7,50/ks odebírat
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Prosím Tě, můžeš sem dát kontakt na výrobce těch mikropojistek?
I 30, 1,6 CVVT 88 kW HB, Trikolor + Paket Parking + 16", Sleek Silver
Renault Thalia 1.2 silver
Š Felicia 1.3 MPI GL
ex:Mitsubishi Lancer Wagon
Š 1000 MB
Renault Thalia 1.2 silver
Š Felicia 1.3 MPI GL
ex:Mitsubishi Lancer Wagon
Š 1000 MB
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Jedná se o typ MICRO2
Výrobce:http://www.tesla-blatna.cz/cs/vyrobky-p ... p#pojistky
A tady je seženeš ještě levněji:https://tuning.autodoplnky.cz/autoalarm ... o/smid-99/
Výrobce:http://www.tesla-blatna.cz/cs/vyrobky-p ... p#pojistky
A tady je seženeš ještě levněji:https://tuning.autodoplnky.cz/autoalarm ... o/smid-99/
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
-
- *
- Příspěvky: 61
- Registrován: 07 led 2014, 15:02
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Po přečtení reportáže ve Světě motorů ohledně Dieselgate a úpravy 1.6 TDI Octavie zde přímo potvrzují častější regenerace kvůli snížení oxidů dusíku motor víc kouří tím pádem častější regenerace. Takže mi došlo,jeslí Hyundai v tichosti po této aféře VW nenechal nahrát během prohlídek v autorizovaných servisech upravený software,aby se náhodou na ně taky nepřišlo s nesplněním emisí a tím pádem nám pak od té doby naše 1.6 CRDi začaly častěji regenerovat? Škodovka zde totiž tvrdí jak mi bylo řečeno i v Hyundai servise,že častější regenerace nemají vliv na životnost filtru.
-
- *
- Příspěvky: 61
- Registrován: 07 led 2014, 15:02
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Po přečtení reportáže ve Světě motorů ohledně Dieselgate a úpravy 1.6 TDI Octavie zde přímo potvrzují častější regenerace kvůli snížení oxidů dusíku motor víc kouří tím pádem častější regenerace. Takže mi došlo,jeslí Hyundai v tichosti po této aféře VW nenechal nahrát během prohlídek v autorizovaných servisech upravený software,aby se náhodou na ně taky nepřišlo s nesplněním emisí a tím pádem nám pak od té doby naše 1.6 CRDi začaly častěji regenerovat? Škodovka zde totiž tvrdí jak mi bylo řečeno i v Hyundai servise,že častější regenerace nemají vliv na životnost filtru.
- Přílohy
-
- 21767515_10154632976795633_2062254882_n.png (55.86 KiB) Zobrazeno 3478 x
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Regenerace určitě zvýší spotřebu, kterou musí zaplatit uživatel. Kupuji si auto, které má spotřebu X litrů, ale po úpravě bude mít Y litrů. To je na zváženou.
-
- *
- Příspěvky: 61
- Registrován: 07 led 2014, 15:02
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Spotřeba se jim v testu nezvedla a výkon jim naopak narostl... Nevim jak to dělají. Viz tabulka
Dokonce se dostaly nad výkon našich 1.6 CRDi. Moje 1.6 CRDi 94 kW měla po změření na brzdě 96kW a 264Nm
Dokonce se dostaly nad výkon našich 1.6 CRDi. Moje 1.6 CRDi 94 kW měla po změření na brzdě 96kW a 264Nm
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Po přečtení reportáže ve Světě motorů ohledně Dieselgate a úpravy 1.6 TDI Octavie... a dál už jsi zasvěceným psát nic nemusel
Ale 99,9% lidí tomu bude věřit
Ale 99,9% lidí tomu bude věřit
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
A že je problém vyrobiť Perpetuum mobile ? Škoda a SM to dokázali.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Trošku to tu oživím: máte blíže vysledováno, jak dlouho vám regenerace DPF trvá? Včera jsem shodou okolností zachytil i začátek a celý proces rege trval 31 km, což mi přišlo docela dost.
Tady na fóru jsem zachytil pár poznámek o délce, někdo říká 20-30 km, jiný do 15, ale moc informací jsem nepobral.
Máte to někdo odsledované, jak dlouho vám ta regenerace probíhá?
Tady na fóru jsem zachytil pár poznámek o délce, někdo říká 20-30 km, jiný do 15, ale moc informací jsem nepobral.
Máte to někdo odsledované, jak dlouho vám ta regenerace probíhá?
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)