demontaz predniho brzdového kotouce
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
- Reklama
- zaludnikrs
- **
- Příspěvky: 371
- Registrován: 15 říj 2005, 13:47
- Kontaktovat uživatele:
vcera jsem to mel sundany. Koukal jsem na kotouc, kolem nehoz byl trmen z deskama. Na kotouci je 4-ma 13` sroubama upevneny drzak sroubu kola (je na nich vyrazena desitka, co to je? pevnost? nebo moment dotazeni?). To teda sudam a pak se na me usmeje lozisko s kotoucem? Takze jen postupne vytahovat az to dostanu ven? Potrebuju na to nejaky pripravky? Nebo postaci beznej vercajk? DikZdeněk Dostál píše:jde to tak, že ti zůstane ložisko i s nábojem na autě, když jsem nechal přesoustružit kotouče na lantřa J-1 tak jsem zapáčil mezi kotoučem a nábojem a šlo to dolů. Je to sice tři roky co jsem to dělal a tak matně vzpomínám.Náboj zůstal na autě.Tak hodně štěstí při sundávání.
:edit: ted jsem koukal do navodu od viti a radsi to dam do servisu
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
vymena prednich kotoucu J1
tak hosi, o vikendu jsem to se svarou menil. Je to opravdu narez. Zde je postup:
1) sundat kolo (na heveru:))
2) odmontovat brzdovy trmen a povesit si ho na drat nahoru na pruzinu
3) odmontovat cep rizeni, cep kola, dva srouby na ramenu a dva na tlumici
4) sundat naboj s kotoucem z nahonu
5) pomoci lisu opatrne vylisovat loziska, je to piplacka, ale da se to najit. Jsou tam 2! jedno zevnitr, druhy zvenci. Sada lozisek na jedno kolo ma 2 loza, dva simerinky a zavlacku. Ani nemyslete na to, ze tam nalisujete zpatky ty stary loza, ty uz tim stahovanim vetsinou poskodite. Takze rovnou novy. Stahnete naboj, zustane kotouc prisroubovanej 4ma sroubama, ten se sunda.
6) sundat kotouc s krytem, vse umyt, nalisovat opacnym postupem novy lozisko, kotouc s krytem, dalsi lozisko, simerinky, lisem stahnout k sobe. Loziska namazat special vazelinou.
7) nasroubovat zpet na auto, po nasazeni na nahon (tisicihran) chytit nosne srouby, jinak se muze poskodit poloosa v prevodovce. Dat zavlacky na rizeni a sroub naboje.
do trmenu dat nove desticky a enjoy your ride
Jede to jak slak, brzdi to paradne. V servisu chtej 10-12000, sam za 5200 s original dily. Kotouce a loziska co jsme sundali byly jeste puvodni. 14 let a 210000km. Pak at mi nekdo neco rika o nekvalitnich korejcich.
Svara rikal, ze je to reseny celkem chytre, daleko lip, nez na evropskych autech, kde je misto 2 lozisek jedno velky ale taky 2x drazsi a poruchovejsi.
1) sundat kolo (na heveru:))
2) odmontovat brzdovy trmen a povesit si ho na drat nahoru na pruzinu
3) odmontovat cep rizeni, cep kola, dva srouby na ramenu a dva na tlumici
4) sundat naboj s kotoucem z nahonu
5) pomoci lisu opatrne vylisovat loziska, je to piplacka, ale da se to najit. Jsou tam 2! jedno zevnitr, druhy zvenci. Sada lozisek na jedno kolo ma 2 loza, dva simerinky a zavlacku. Ani nemyslete na to, ze tam nalisujete zpatky ty stary loza, ty uz tim stahovanim vetsinou poskodite. Takze rovnou novy. Stahnete naboj, zustane kotouc prisroubovanej 4ma sroubama, ten se sunda.
6) sundat kotouc s krytem, vse umyt, nalisovat opacnym postupem novy lozisko, kotouc s krytem, dalsi lozisko, simerinky, lisem stahnout k sobe. Loziska namazat special vazelinou.
7) nasroubovat zpet na auto, po nasazeni na nahon (tisicihran) chytit nosne srouby, jinak se muze poskodit poloosa v prevodovce. Dat zavlacky na rizeni a sroub naboje.
do trmenu dat nove desticky a enjoy your ride
Jede to jak slak, brzdi to paradne. V servisu chtej 10-12000, sam za 5200 s original dily. Kotouce a loziska co jsme sundali byly jeste puvodni. 14 let a 210000km. Pak at mi nekdo neco rika o nekvalitnich korejcich.
Svara rikal, ze je to reseny celkem chytre, daleko lip, nez na evropskych autech, kde je misto 2 lozisek jedno velky ale taky 2x drazsi a poruchovejsi.
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
sada japonskejch lozisek NSK (prvovyroba) 1450, origo kotouc 800 (korea), desky japan 800. Automatejcek.cz. Jinak, nam se to druhy kolo uz taky podarilo odlisovat pekne, ale na tom prvnim jsme se ucili a ljedno ozisko znicili, to by pak bylo blby, kdybych nemel novy. Ale myslim, ze i tak se poskodi a pri opetovnem nasazeni sice pojede, ale brzo se bude muset menit.
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
tak mi vymenil oba predni kotouce. loziska zustaly stejny povedlo se. je to 14dni nejel sem tak 400km a zatim loza nehucej.. a jestly zacnou tak se tu hned ozvu. a jak psal ryba ze origo kotouc (korea) stoji 800kc tak to nevim nevim.. volal sem do hyundaie a tam mi rekly necelejch 4500 za oba tak sem na to hodil bobek a sehnal sem za 1800 repliky.
http://www.automatejcek.cz/eshop.php?es ... id=C30501H origo japan, http://www.automatejcek.cz/eshop.php?es ... d=C30501JC korea
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i